collapse

Auteur Topic: Ben Al Lekker Aan Het Afstrepen...  (gelezen 15263 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Ben Al Lekker Aan Het Afstrepen...
« Reactie #25 Gepost op: 31 juli 2005, 23:56:04 »
haha! leuke taarttopper hoor!!!

Waarom wil je eigenlijk graag een glazen taarttopper??

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Ben Al Lekker Aan Het Afstrepen...
« Reactie #26 Gepost op: 1 augustus 2005, 00:01:17 »
[quote name=\'prinsesje\' date=\'31 July 2005, 23:56\']haha! leuke taarttopper hoor!!!

Waarom wil je eigenlijk graag een glazen taarttopper??
[post=\"45886\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
Omdat bij volgens mij alle taarttoppers de bruid in het het wit is en de gom in het zwart....dat gaat bij ons niet op. Andersom zijn ze niet te vinden...helaas.

We wilde eerst niets op de taart, maar volgens Dario horen er poppetjes op een bruidstaart....dus we hebben hem beloofd dat er poppetjes opkomen.
En nu we er dus wel voor gaan, wil ik iets wat ik mooi vind en niet zomaar iets omdat Dario dat wil.......eeehhh begrijp je me nog???? :tongue:

Vandaar dat ik dus graag een glazen bruidspaar wil.

natascha

  • Gast
Ben Al Lekker Aan Het Afstrepen...
« Reactie #27 Gepost op: 1 augustus 2005, 12:55:03 »
Heb je er misschien al aan gedacht om een standaard topper te nemen en er kleertjes bij te maken????????????
Dus dat je de bruid een zwart jurkje aantrekt en de gom een wit pak.
Ik kwam op het idee toen ik een kleertjessetje kocht voor een pop van Demy.
Je kunt het misschien zelf maken/laten maken..........
En zo duur zijn die setjes ook weer niet!

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Ben Al Lekker Aan Het Afstrepen...
« Reactie #28 Gepost op: 1 augustus 2005, 15:22:59 »
Ja daar hebben we ook al aan zitten denken. Je kan namelijk ook losse poppetjes kopen en daar hebben ze wel een gom van in een witr pak...dan zou ik een los bruidje moeten kopen en dan de jurk zwart schilderen...maar € 26,- voor een poppetje die ik eigenlijk niet mooi vind...dat vind ik dan weer zonde van m;n geld.

Sjakie

  • Gast
Ben Al Lekker Aan Het Afstrepen...
« Reactie #29 Gepost op: 1 augustus 2005, 16:02:47 »
Ik vind deze topper ook heel lief, Natas! Maar ik snap dat je eigenlijk hoopt dat jullie nog tegen een glazen bruidspaar aanlopen...

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Ben Al Lekker Aan Het Afstrepen...
« Reactie #30 Gepost op: 7 september 2005, 21:46:36 »
Vanmorgen zijn we bij de het hotel geweest waar we het feest houden om alles nog even door te spreken.
We hebben besloten dat de daggasten gewoon van de menukaart kunnen bestellen, ze hanteren daar vaste prijzen voor en bij een paar gerechten rekenen ze een supplement.

Ik bijna klaar met de voorbereidingen...dit moeten wij nog doen:

* de bedankjes maken
* de bonbons bestellen
* Caylee d'r kleren ophalen
* een witte onderbroek voor JW kopen  
* proefkapsel+make-up Natas
* JW en Dario naar de kapper
* nagels Natas laten doen
* gesprek met de ambtenaar, maar ze is op vakantie t/m 14 sept.
* natuurlijk morgen de laatste pas van m'n jurk...
ik geloof dat ik zo wel alle dingen heb opgenoemd die ik nog moet doen.

Als jullie denken dat ik iets ben vergeten...geef dan even een gil...
« Laatst bewerkt op: 7 september 2005, 21:47:17 door cadanawo »

Thora&Neanie

  • Gast
Ben Al Lekker Aan Het Afstrepen...
« Reactie #31 Gepost op: 8 september 2005, 01:47:05 »
[quote name=\'cadanawo\' date=\'07 September 2005, 21:46\']* een witte onderbroek voor JW kopen 
[post=\"52375\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Heeft hij wel al fatsoelijke witte sokken of hoeft dat niet?

Leuk dat het zo opschiet :)

gaat Caylee ook nog naar de kapper? wat gaat er met haar haar gebeuren op jullie dag?

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Ben Al Lekker Aan Het Afstrepen...
« Reactie #32 Gepost op: 8 september 2005, 12:57:52 »
lekker natas voor jou komt het natuurlijk ook al dichter bij natuurlijk!

Nou meis ik zal aan je denken ook al ben ik dan op vakantie.

Yvonne

  • Gast
Ben Al Lekker Aan Het Afstrepen...
« Reactie #33 Gepost op: 8 september 2005, 13:11:17 »
Schiet allemaal al lekekr op het natas!!!
voor je het weet ben je een getrouwde vrouw!!
Geniet nog ff van de laatste weekjes he..

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Ben Al Lekker Aan Het Afstrepen...
« Reactie #34 Gepost op: 8 september 2005, 13:49:28 »
Lekker Natas! Gaat helemaal goed komen! Ik ben zó benieuwd naar hoe je eruit gaat zien!!!!!!!!

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Ben Al Lekker Aan Het Afstrepen...
« Reactie #35 Gepost op: 8 september 2005, 15:37:30 »
[quote name=\'Thora&Neanie\' date=\'08 September 2005, 01:47\'][quote name=\'cadanawo\' date=\'07 September 2005, 21:46\']
* een witte onderbroek voor JW kopen 
[post=\"52375\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Heeft hij wel al fatsoelijke witte sokken of hoeft dat niet?

Leuk dat het zo opschiet :)

gaat Caylee ook nog naar de kapper? wat gaat er met haar haar gebeuren op jullie dag?
[post=\"52419\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
Ja een witte onderbroek voor onder z'n witte pak :tongue:

Witte sokken heeft hij genoeg, maar het kunnen ook zomaar zwarte worden...JW heeft ook zwarte schoenen...

Caylee d'r haar word op de dag zelf gedaan, de kapster komt daarom ook al om 9.00 's morgens...waarschijnlijk word het bij Caylee leuk ingevlochten, geknipt worden hoeft ze niet...ik heb wel al een paar leuke ideetjes...

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Ben Al Lekker Aan Het Afstrepen...
« Reactie #36 Gepost op: 8 september 2005, 15:53:14 »
Zijn sommige mensen echt zo dom....

Op de kaart staat:

[color=\"purple\"]Wij trouwen op woensdag 21 september om 14.30 uur in het stadhuis van Weesp
U bent van harte welkom om onze huwelijksvoltrekking bij te wonen

Vanaf 20.00 uur bent u uitgenodigd om te klinken op ons huwelijk
In de feestzaal van hotel “Het Hart van Weesp”
Om 24.00 uur is de dag voorbij en het feest afgelopen[/color]


We hebben een paar daggasten, deze hebben er ook een aparte kaart bij gekregen dat ze de hele dag zijn uitgenodigd...

En nu denken een aantal mensen dat ze dus de hele dag zijn uitgenodigd...terwijl ze dat dus niet zijn...staat het nou echt zo onduidelijk op de kaart???

Sjakie

  • Gast
Ben Al Lekker Aan Het Afstrepen...
« Reactie #37 Gepost op: 8 september 2005, 15:59:31 »
Dan denk ik dat die mensen niet zo goed kunnen lezen of nog nooit op een bruiloft zijn uitgenodigd... Er staat toch heel duidelijk dat ze vanaf 20.00 en bij de huwelijksvoltrekking welkom zijn?

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Ben Al Lekker Aan Het Afstrepen...
« Reactie #38 Gepost op: 8 september 2005, 16:07:17 »
[quote name=\'Sjakie\' date=\'08 September 2005, 15:59\']Dan denk ik dat die mensen niet zo goed kunnen lezen of nog nooit op een bruiloft zijn uitgenodigd... Er staat toch heel duidelijk dat ze vanaf 20.00 en bij de huwelijksvoltrekking welkom zijn?
[post=\"52525\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
Ja dat vond ik ook...nu hoop ik dat ik geen mensen hoef weg te sturen op de 21ste die verwachten dat ze ook mee mogen met het eten...

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Ben Al Lekker Aan Het Afstrepen...
« Reactie #39 Gepost op: 8 september 2005, 17:32:07 »
Dat probleem heb ik ook een beetje! Veel mensen vragen aan mij: ben ik nou voor de hele dag uitgenodigd?

Dan lezen ze niet goed!

angelique

  • Gast
Ben Al Lekker Aan Het Afstrepen...
« Reactie #40 Gepost op: 8 september 2005, 17:41:18 »
lijkt em vervelend ja...dan moet je zeggen dat ze dus opas s avonds mogen komen terwijl ze er dus een beetje op rekenden er een hele dag bij te zijn...
maar ja: moeten ze maar beter lezen hoor!!!!!

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Ben Al Lekker Aan Het Afstrepen...
« Reactie #41 Gepost op: 8 september 2005, 18:20:52 »
Jeetje wat dom van die mensen! Het staat er toch duidelijk op! Dat zou wat zijn dat je mensen weg moet sturen! Maar daar heb je gelukkig een CM voor mocht dat zo zijn.
Schiet al lekker op met dat lijstje van jou!
Als JW zwarte schoenen heeft zou ik denk ik ook voor zwarte sokken kiezen. Anders steken de sokken zo af bij de schoenen. En volgens mij zie je huidskleur nog minder dan wit als onderbroek!

Anika

  • Gast
Ben Al Lekker Aan Het Afstrepen...
« Reactie #42 Gepost op: 8 september 2005, 19:20:02 »
Lijkt mij toch wel duidelijk...
Ik kreeg laatst zelfs de vraag of het wel klopte dat ze alleen voor de avond waren uitgenodigd... Ja alsof je  je daarin zal vergissen...En je voelt je dan ook nog verplicht om uitleg te geven.
Nu hebben wij op de kaart staan dat je voor 6 september moest doorgeven als je niet kon komen en wat denk je heb ik maar twee afmeldingen terwijl ik weet dat er meerdere niet zullen komen... Zo heb ik ooms en tantes met kinderen die allemaal voor de avond zijn uitgenodigd maar waarschijnlijk komen alleen de ouders. Niet dat ze dan even doorgeven dat ze maar met zijn 2e komen ipv met zijn 5en... Wij hebben op het eind warm en koud buffet voor iedereen en ik moet dus van te voren doorgeven hoeveel mensen er blijven eten en dat betaal ik ook per persoon...

irenebreebaart

  • Gast
Ben Al Lekker Aan Het Afstrepen...
« Reactie #43 Gepost op: 8 september 2005, 21:24:12 »
Peter vindt het leuk om bij iedereen die zegt "tot de 16e op het feest" te zeggen:  heb jij een uitnodiging gekregen voor de avond?? Dat moet dan fout zijn gegaan... Hij moet dan de hele tijd lachen om de gezichten die hij ziet... En een lol dat hij heeft in z'n eentje! Gelukkig zegt hij wel gelijk dat het een grapje is, anders komen al die mensen niet!! Wij hebben nog niemand gehoord over de kaart dat die niet goed begrepen wordt... en wij hebben toch net zoiets als Natas op de kaart staan...

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Ben Al Lekker Aan Het Afstrepen...
« Reactie #44 Gepost op: 8 september 2005, 21:46:17 »
[quote name=\'irenebreebaart\' date=\'08 September 2005, 21:24\']Peter vindt het leuk om bij iedereen die zegt "tot de 16e op het feest" te zeggen:  heb jij een uitnodiging gekregen voor de avond?? Dat moet dan fout zijn gegaan... Hij moet dan de hele tijd lachen om de gezichten die hij ziet... En een lol dat hij heeft in z'n eentje! Gelukkig zegt hij wel gelijk dat het een grapje is, anders komen al die mensen niet!! Wij hebben nog niemand gehoord over de kaart dat die niet goed begrepen wordt... en wij hebben toch net zoiets als Natas op de kaart staan...
[post=\"52583\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
Ik zie al helemaal het hoofd van Peter voor me als ie dat tegen iemand zegt :laugh:  :laugh:  :laugh:

e_vlyne

  • Gast
Ben Al Lekker Aan Het Afstrepen...
« Reactie #45 Gepost op: 8 september 2005, 21:51:09 »
[quote name=\'cadanawo\' date=\'07 September 2005, 21:46\']Vanmorgen zijn we bij de het hotel geweest waar we het feest houden om alles nog even door te spreken.
We hebben besloten dat de daggasten gewoon van de menukaart kunnen bestellen, ze hanteren daar vaste prijzen voor en bij een paar gerechten rekenen ze een supplement.

Ik bijna klaar met de voorbereidingen...dit moeten wij nog doen:

* de bedankjes maken
* de bonbons bestellen
* Caylee d'r kleren ophalen
* een witte onderbroek voor JW kopen 
* proefkapsel+make-up Natas
* JW en Dario naar de kapper
* nagels Natas laten doen
* gesprek met de ambtenaar, maar ze is op vakantie t/m 14 sept.
* natuurlijk morgen de laatste pas van m'n jurk...
ik geloof dat ik zo wel alle dingen heb opgenoemd die ik nog moet doen.

Als jullie denken dat ik iets ben vergeten...geef dan even een gil...
[post=\"52375\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Persoonlijk zou ik een huidkleurig shirt+boxershort doen, daar zie je dus echt niks van!
Van Mey hebben ze mooie.

Thora&Neanie

  • Gast
Ben Al Lekker Aan Het Afstrepen...
« Reactie #46 Gepost op: 9 september 2005, 02:49:32 »
Bij zwarte schoenen zijn zwarte sokken waarschijnlijk inderdaad beter

[quote name=\'cadanawo\' date=\'08 September 2005, 15:53\']Zijn sommige mensen echt zo dom....

Op de kaart staat:

[color=\"purple\"]Wij trouwen op woensdag 21 september om 14.30 uur in het stadhuis van Weesp
U bent van harte welkom om onze huwelijksvoltrekking bij te wonen

Vanaf 20.00 uur bent u uitgenodigd om te klinken op ons huwelijk
In de feestzaal van hotel “Het Hart van Weesp”
Om 24.00 uur is de dag voorbij en het feest afgelopen[/color]


We hebben een paar daggasten, deze hebben er ook een aparte kaart bij gekregen dat ze de hele dag zijn uitgenodigd...

En nu denken een aantal mensen dat ze dus de hele dag zijn uitgenodigd...terwijl ze dat dus niet zijn...staat het nou echt zo onduidelijk op de kaart???
[post=\"52520\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Volgens mij staat het erg duidelijk erop zo, maar er zijn altijd mensen die dat wel proberen.
Zeker omdat er twee verschillende lokaties op de kaart staan lijkt het me logisch.

Bij mijn schoonzus was alles op 1 lokatie, dan kan ik me nog voorstellen dat je je vergist en denkt dat je mag blijven.
Maar de helft van de "niet-daggasten" ging na het trouwen lekker ergens anders eten, en de andere helft vroeg of ze echt niet op het landgoed konden blijven tot het feest. Ik denk dus dat het meer aan de mensen ligt dan aan hoe het op de kaart staat...

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Ben Al Lekker Aan Het Afstrepen...
« Reactie #47 Gepost op: 14 september 2005, 20:25:00 »
Zo vandaag weer wat dingetjes gedaan om van het lijstje te strepen.

Elk moment kan de ambtenaar voor de deur staan...

Vanmorgen heeft JW de bonbons besteld en vanmiddag hebben we Caylee d'r kleren opgehaald...en een witte onderbroek voor JW gekocht :tongue:

Nu de bedankjes nog maken en dan zijn we geloof ik zo goed als klaar...

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Ben Al Lekker Aan Het Afstrepen...
« Reactie #48 Gepost op: 18 september 2005, 01:59:51 »
Vandaag heb ik nog lippenstift gekocht om gedurende dag m'n lippen bij te kleuren.

Ik heb wat spulletjes gekocht voor de kids om zich te vermaken, kleurpotloden, schetsboek, gum, lineaal, stickers en leuke tasjes om het in te doen en twee pennen voor bij het receptieboek.

En ik heb met mijn moeder de bedankjes gemaakt.

O,ja...en ik heb van mijn moeder een heel mooi zakdoekje gekregen met mijn initiaal...de [color=\"purple\"]N[/color] dus...
« Laatst bewerkt op: 18 september 2005, 02:10:30 door cadanawo »

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Ben Al Lekker Aan Het Afstrepen...
« Reactie #49 Gepost op: 18 september 2005, 02:09:35 »
Speciaal voor de fotoverslaafden...
m'n zakdoekje...de spulletjes voor de kids+tasjes, bedankjes en de bedankjes in de manden.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards