Alles over trouwen > Huwelijksdata

September 2013

(1/996) > >>

Maggy:
Hallo allemaal,

Zag dat er nog geen september 2013 topic was. Ik ga trouwen op 12 sep '13 en ben net begonnen met de voorbereidingen.
We gaan in verona in italiƫ trouwen. We nemen ouders en broers en zussen mee, verder niet.
Ik kan niet wachten om jurken te gaan passen :-)

Wie gaat er ook in september trouwen?

Groetjes

Mydelirium:
Hoi!
Wij trouwen ook in september, op vrijdag de 13de om precies te zijn :)
We zijn nog niet echt begonnen met regelen, gaan het zelfs pas zondag aan familie vertellen. Heb er helemaal zin in :biggrin:
Wat ontzettend gaaf om in Italie te trouwen! Is het veel werk om te regelen?

JoyceS:
Hallo!
Wij gaan ook in september 2013 trouwen!
Net zoals mydelirium op vrijdag de 13e.
Voor ons is dit een speciale datum, omdat we dan vijf jaar bij elkaar zijn.
Echter hebben wij al wel veel geregeld. Ik ben dan ook al afgelopen 21 december gevraagd.
Omdat ik nu nog studeer (ben ik februari klaar), hebben we er voor gekozen om in september te trouwen.

Wij hebben al geregeld:
- Ceremonielocatie (en gemeente)
- Feestlocatie
- Getuigen en ceremonieteam gevraagd
- Vervoer (auto van ouders)
- Bloemiste (Kennis)
- Cupcakes worden gebakken door kennis
- Haar en make-up wordt gedaan door kennis
- DJ
- Fotograaf
- Kaarten (ontwerp is klaar, ik ben nu de kaarten zelf aan het maken)
- Ondertrouw 20 dec 2012
- Bedankjes bedacht
- Enveloppenkist gemaakt
- Huwelijksreis geboekt

Wij hebben dus al veel gedaan. Ik vind dat heerlijk, vooral omdat ik nu ook aan het afstuderen ben.
Daar heb ik de tijd hard voor nodig.
Binnen nu en enkele maanden ga ik kijken voor de jurk.

Lizzz:
Ook wij trouwen in september 2013!
Op 06-09-2013!!! Vanaf donderdag mag ik gaan aftellen hihi... Dan duurt het nog een jaartje!
Ook wij hebben veel geregeld. Ik ga binnenkort een opleiding volgen dus wil ook het meeste geregeld hebben. Zodat ik mij kan richten op de opleiding!
Ik heb vandaag toch zo iets leuks besteld, ipv een ringkussentje een ring bordje zeg maar. Op dat bordje worden onze namen en de datum geschilderd. En er zit dan een lint aan waar je de ringen aan vast kan knopen.ik dacht dat is weer wat anders dan een kussentje. En heb er een standaard bij besteld dat je hem neer kan zetten. Zo'n kussentje beland weer in de kast en vond dit wel erg tof. Zal binnenkort wel even proberen een foto toe te voegen, zit nu op de iPad dus lukt even niet  :wink:...

destino:
-

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie