collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1069221 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1075 Gepost op: 17 december 2012, 16:02:43 »
Volgens mij weet ik nu alleen niet hoe sperzieboon er uit ziet..... Daar heb ik nog geen foto van gezien!
Ik ben vandaag voor controle naar de ooglaser kliniek geweest! Ik heb in april mijn ogen laten laseren. En ik heb nu 130% zicht!!! Dus beter gaat het niet worden haha. Ik ben er heel blij mee, toen ik mijn ogen net gelaserd had dacht ik ....dit ga ik nooit iemand aanraden ( wat een pijn!!) ik had een van de pijnlijkste methodes gekozen. Maar na 2 dagen was die pijn weg en ging het steeds beter , en nu.... Nu mag het resultaat er zijn! Heerlijk zonder bril en lenzen ;)

Verder vandaag nog even met moeders bij de action geweest voor wat huishoudelijke spulletjes wat weer aangevuld moest worden ;)

Ik zat vandaag even te googlen ....  Is een Flip in niks voor je maggylove? Zag er ook mooi uiten heel makkelijk in je haar te doen :)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1076 Gepost op: 17 december 2012, 16:32:58 »
Hihi, ik bedoel inderdaad de houtkachel. Kachel is hier houtkachel en verwarming is de CV-ketel.

@Destino, wat voor kapsel wil je? Ik weet niet of je dat al eens verteld hebt. Ik heb ook heel weinig en ook nog eens dun haar. Er zijn verschillende kapsels, waardoor je haar veel voller lijkt. Moet je die kapsels natuurlijk wel leuk vinden.

@ Lizzz, een flip. Ik ga ook ff googlen..
Heerlijk de action. Daar kom ik twee keer per jaar en dan heb ik een kar vol. Moet er ook niet vaker komen, want dat is niet goed voor onze bankrekening Dan kopen we ook een hoop huishoudspulletjes. Weer een voorraadje voor een half jaar.
Fijn da de controle goed is! Welke manier van laseren heb jij gehad? Hoe zit het nu met droge ogen? Heb je daar last van gehad? Ik heb daar wel best veel last van. Nu, na ruim een half jaar, wordt het wel minder.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1077 Gepost op: 17 december 2012, 16:45:54 »
@ JoyceS .... Ik kom er iets vaker haha want het is hier heeeeel dicht bij. Inderdaad niet goed voor je bankrekening maar ik heb nu weer genoeg vuilniszakken en boterhammenzakjes e.d voor een paar maanden... Maar natuurlijk ook weer dingen die ik niet nodig had  :blush:

Ik heb helemaal geen last gehad van droge ogen!!!! Van geen enkele bijwerking die er genoemd werd eigenlijk ik heb de epi-lesik methode laten doen. Dit ivm mijn werk, ik loop nog al een risico om op mijn giegel geslagen te worden op straat ;) in dat geval zou normaal gesproken het flapje wat ze normaal maken los kunnen raken. Bij deze methode hebben ze geen flapje gemaakt :)

Welke methode heb jij laten doen?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1078 Gepost op: 17 december 2012, 17:13:32 »
De action is bij ons niet direct in de buurt. Is maar goed ook  :biggrin:

Oja, ik snap dat je die methode hebt laten doen. Is toch wat 'veiliger' voor jouw werk.
Ik heb de lasik intralase laten doen. Ik moest gaan voor lasik ivm mijn hoge sterkte.
Toen heb ik ook maar voor intralase gekozen. Ik vond het een prettiger idee dat het flapje met een laser gemaakt werd, dan met een mesje. Scheelde wel 1000 euro  :blush:, maar was ook veiliger met minder kans op complicaties e.d.
Ik heb altijd al last gehad van droge ogen. Dat is een van de reden geweest om mijn ogen te laten laseren. (dus misschien ook niet eerlijk om naar jouw ervaring te vragen met de droge ogen, bedenk ik me nu)
Ik kon geen fatsoenlijke lenzen vinden, omdat ik hele droge ogen had, veel eiwitaanmaak en een grote pupil.
Dat was echt een ramp bij mij. Bril was voor mij ook geen optie, want dat wilde ik gewoon niet.
Dus na jaren (ik geloof 6,5 jaar) klungelen met mijn lenzen en heel veel verschillende lenzen te hebben uitgeprobeerd, gekozen voor een laserbehandeling.
Ik ben er echt super blij mee! Heb door mijn voorgeschiedenis met droge ogen, daar ook veel last van gehad. En wat dat betreft zal het niet beter worden dan voor de operatie. Verder zag ik laatst bij de controle, na 6 maanden, 110% met beide ogen. Mijn linker oog ziet iets minder, ook doordat ie nog erg droog is.

Nou is het toch nog een heel verhaal geworden, hihi

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1079 Gepost op: 17 december 2012, 17:32:47 »
Haha, maakt niet uit hoor ;) ik had niet zo'n hoge sterkte maar ik had in het begin alleen lenzen.... (Van alles geprobeerd) maar dat ging zo irriteren. Toen de laatste jaren mijn lenzen afgewisseld met een bril. Maar dat is met mijn werk ook niet ideaal. Een van de eerste keren dat ik met mijn bril op ging werken, werd ik aangereden en lag mij. Bril 2 meter verder op .... Niet dat het door mijn bril kwam haha maar het liet maar weer eens zien dat je bril snel af vliegt!  Omdat die lenzen zo irriteerde heb ik er voor gekozen te laseren....

Ik gebruik zo nu en dan alleen voor het slapen gaan nog wat kunst tranen maar dat schijnt nog normaal te zijn :)

Wat een uitvinding he dat laseren !!!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1080 Gepost op: 17 december 2012, 17:33:04 »
Ik heb vandaag bij de xenos kleine ivoor hartjes gekocht, bij de knutsel afdeling. Ik denk dat ik die op m'n sandalen plak. M'n vriend vind t allemaal maar raar Hihi
Zie foto (even er op gelegd)
Ik heb ook een bloemetje als alternatief.

Wat vinden jullie leuker?

 

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1081 Gepost op: 17 december 2012, 17:37:28 »
Inderdaad wat een uitkomst!

Maggy, ik vind het er beide leuk uitzien! Persoonlijk zou ik gaan voor de hartjes.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1082 Gepost op: 17 december 2012, 17:48:47 »
Hartjes!!! Vind ik leuker :)

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1083 Gepost op: 17 december 2012, 18:00:45 »
Denk zelf ook de hartjes hoor, wat minder opvallend.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1084 Gepost op: 17 december 2012, 18:04:19 »
Deze bloem is voor in m'n haar

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1085 Gepost op: 17 december 2012, 20:53:10 »
Oh Destino ik vergeet het helemaal, maar leuke foto's! Jullie zijn ook een leuk stel. Jou as is nog vrij jong of niet?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1086 Gepost op: 17 december 2012, 21:14:53 »
Jeroen heeft even voor ons de fles champagne, welke wij bij ons verloven gedronken hebben, opgezocht.
Wij vonden em gelijk lekker bij het eerste glas.
Moscato (Don Luciano)

Leuke bloem Maggy. Welke kleur wit is het?

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1087 Gepost op: 17 december 2012, 21:21:07 »
Moscato is vrij zoet toch? Vind ik ook wel lekker.

Het is meer licht roze, beige achtig. Staat wel mooi bij mijn huidskleur.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1088 Gepost op: 17 december 2012, 21:25:01 »
Ja, inderdaad. Maar wel zoet in de zin van fruitig zoet.

Oh ja, nu zie ik het roze. Was wat moeilijk te zien. Mooi hoor!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1089 Gepost op: 17 december 2012, 22:19:21 »
Een hele korte reactie van mij
Erg leuke schoentjes Maggy. Ik vind die met de bloem ook erg leuk, lekker zomers en strandachtig. Maar aangezien je ook al een bloem in je haar wilt, wordt het misschien too much.

En Lizz, had ik jou geen PB gestuurd over onze site?? Sorry, was niet de bedoeling. Anders had ik ook niet gezegd dat jij de enige was waar we nog geen gezicht bij hadden ;) Ik stuur je de link meteen door!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1090 Gepost op: 18 december 2012, 08:23:54 »
@lizzz een flip in is idd ook makkelijk, maar meer voor extra volume. Omdat het één stuk met haar is zie je het best goed zitten. De clip in zijn 4/5 stroken dus dan doe je die laag voor laag in.

@sperzieboom je hebt gelijk een bloem in me haar is voldoende. Ik ga de hartjes erop plakken.


Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1091 Gepost op: 18 december 2012, 08:37:17 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:41:14 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1092 Gepost op: 18 december 2012, 08:43:56 »
@maggylove : ow dat kan wel.... Heb er zelf 0,0verstand van ;) 

Mooi kapsel destino!!!
 Inderdaad je moet een jaar lang dezelfde sterkte hebben. Dat had ik dus ik dacht nu gelijk doen ;)
Ik was denk ik wat meer kwijt ivm de speciale behandeling.... Maar was 2595€ kwijt voor 2 ogen. Maar daar zit wel garantie bij, mochten mijn ogen in de a.s 2 jaar achter uit gaan dan wordt ik gratis opnieuw gelaserd :)

Het is een hoop geld in 1 x maar als ik 6 jaar lenzen koop ben ik het zelfde kwijt ;) en ik droeg al 12 jaar lenzen / een bril ......

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1093 Gepost op: 18 december 2012, 10:07:32 »
Mooi kapsel Destino. Daar is inderdaad veel haar voor nodig ;)

Ik ben heel veel geld kwijt geweest om mijn ogen te laten laseren  :blush:
Bijna 4900,- euro voor twee ogen. Het kon al voor de prijs van Lizzz bij die kliniek.
Toen bleek dat ik de goedkopere methode niet kon doordat ik te veel sterkte had, dus +1000,-
En toen wilde ik de nieuwe methode, omdat daar geen messen bij gebruikt worden. Enkel een laser, dat idee vond ik prettiger. Daarbij wilde ik levenslange garantie, omdat in onze familie ogen rond het 40e levensjaar ineens weer achteruit gaan. Dus weer + 1000 euro.
Dus die eerste 1000 euro is een must en de tweede is vrijwillig ;)
Het kon hier in de buurt goedkoper, maar daar waren veel meer fouten/comlicaties gebeurd. (Kun je opzoeken ergens op internet)
Nu ben ik vanuit de opticien naar Utrecht geweest, maar alle vooronderzoeken en nacontroles zijn gewoon hier in het dorp.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1094 Gepost op: 18 december 2012, 10:31:03 »
Ow das inderdaad een hoop geld! Maar goed het is voor een goed doel!
Ik ben naar Eersel in een kliniek geweest! Das is bijna 2 uur rijden voor mij!
Ik ben daar heen gegaan omdat ik daar per oog 300€ korting kreeg via mijn werk!
Dus zonder korting zou ik nog meer kwijt geweest zijn.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1095 Gepost op: 18 december 2012, 10:32:31 »
/
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:41:23 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1096 Gepost op: 18 december 2012, 10:38:44 »
Wij hebben dat jaar ook geen vakantie gehad, hihi.
Ik wilde juist niet naar Eersel, omdat daar de afgelopen jaren veel fouten gemaakt zijn.
Ik weet dat het nu sinds ongeveer een jaar beter is daar, en dat ze er veel verbeterd hebben qua voor- en nazorg en apparatuur. Maar toch wilde ik daar niet naartoe (omdat ik de geschiedenis kende).
Zou voor mij wel gemakkelijk zijn geweest, want dat is voor mij 15 min rijden.
Ben nu naar Utrecht geweest, naar eyescan.
Toen kreeg je ook bij heel veel verzekeringen korting. Alleen net mijn verzekering niet. Vanaf komend jaar veranderd dat. Bluh!! Nouja, pech dan maar.
Ik vind het heerlijk om 's nachts te kunnen zien hoe laat het is en om niet ergens tegen aan te lopen als ik 's nachts naar de wc moest.
Ik heb uitgerekend en in heb mijn kosten in ongeveer 10 jaar terug verdiend.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1097 Gepost op: 18 december 2012, 10:43:49 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:41:33 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1098 Gepost op: 18 december 2012, 10:45:41 »
Bij FYEO medical? Die was als een van de beste getest...
Mijn ervaringen zijn daar goed maar denk dat je overal wel goede en slechte ervaringen hebt.
Ook wij zijn dit jaar om die reden niet op vakantie geweest... Het is een of het ander hihi. Maar heb t er graag voor over gehad! Ik heb 2 weken vakantie genomen om bij te komen ;)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1099 Gepost op: 18 december 2012, 10:59:25 »
Haha, ja bij Fyeo. Nu staat dat bedrijf erg goed aangeschreven, maar dat was een aantal jaren geleden anders. Dat was toen het bedrijf nog niet in eersel zat en onder een andere naam opereerde. Vandaar dat ik net al zeg, dat er nu erg veel geïnvesteerd en verbeterd is.

Nou.. Dat is bij mij nog een heel verhaal geworden. In principe ben je ziek. Maar dit is door toedoen van jezelf, dus mag je niet de ziektewet in en moet je verlof opnemen.
Nu had ik van mijn direct leidinggevende toegezegd gekregen dat ik ziekgemeld werd. Later werd dit teruggedraaid door de filiaalmanager om bovenstaande reden. Dit is gebeurd zonder mij iets te vragen over hoe en wat. Daar was ik het dus niet mee eens, dus ik heb het hoofdkantoor aangeschreven. Dat het bij mij medische noodzaak was (dan mag je wel in de ziektewet) en dat mijn direct leidinggevende al toestemming had gegeven om de ziektewet in te gaan. Die vrouw die daar bij personeelsadministratie zat, was het daar niet mee eens e.d. Maar helaas wisten ze niet dat ik ook een en ander van de wet afweet en ik zei wat er in de wet stond en dat als ze het niet zouden regelen, ik er een advocaat naar zou laten kijken. Toen heeft hun advocaat ernaar gekeken en ik kreeg meteen gelijk.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards