collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1069632 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1150 Gepost op: 23 december 2012, 12:53:00 »
Eerst dacht ik doe me geld maar terug, maar later dacht ik geef me maar tegoed. Dan ga ik een nieuwe bestelling plaatsen om het nog 1x te proberen.

Wij gelukkig ook beide dagen elders eten, geen troep!

Ik heb geen kluis oid. Ook niet nodig heb niet hele dure ring of iets anders.

Heb net gesport en zonneb ank, ff  huis opruimen en dan even wat kleine cadeautjes kopen.
Morgen alle boodschappen doen voor kerstdiner.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1151 Gepost op: 23 december 2012, 15:13:18 »
Hopen dat het deze x wel goed gaat maggylove!

Wij gaan morgen bij vrienden eten , 1e kerstdag een kinderverjaardag ... Daarna naar mijn ouders voor een gezellig etentje en 2e kerstdag bij schoonouders.

Toch nog even wat last minute kadotjes gekocht. AS kwam gister onverwachts met een kado voor mij thuis , zomaar uit het niets .... De beats by dr dre hoofdtelefoon in het roze ( wilde hem al een tijdje maar vond hem te duur haha) en van mijn AS gekregen..... Wat lief!

Dus voor AS toch maar een kado'tje voor kerst gekocht ;) en mijn zus ook nog een kleinigheidje die heeft een rot jaar achter de rug.

Net AS zijn kledingkasten uit gezocht en er staan weer 2 vuilniszakken voor het goede doel klaar en morgen gaan we mijn kast doen! Nu lekker samen op de bank tv kijken :)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1152 Gepost op: 23 december 2012, 15:28:23 »
Maggy, balen. Alweer het verkeerde kussentje. Hopelijk gaat het nu eindelijk goed!!

Lizzz, ben je alweer opgeknapt? Wat lief, een cadeau van AS.

@Kluis. Wij hebben de ringen ook bewaard in een kluis ergens. Ook voor het geval er brand uitbreekt oid, is het wel een fijn gevoel dat ze in een brandwerende kluis zitten.

@Kerst. Kerstavond moet ik werken. Eerste kerstdag gaan we bij schoonouders eten. Tweede kerstdag moet ik 's morgens werken en daarna gaan we bij mijn ouders eten. Bij mijn ouders doen we cadeau'tjes. Was niet afgesproken, maar we vingen op dat iedereen cadeau'tjes gekocht had. Dus hebben we dat straks ook maar ff snel gedaan. Gelijk om 12uur, toen de winkels open gingen, geweest. Zo voor de drukte.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1153 Gepost op: 23 december 2012, 16:05:37 »
Ja gister 2 uurtjes geslapen en was aardig opgeknapt :) ....

Agh ik vind het werken met de feestdag wel wat hebben ... Kerst ben ik liever thuis maar oud en nieuw vind ik altijd wel leuk om te werken. Misschien omdat er bij mijn werk dan een hoop gebeurd hihi. Dit jaar sinds 5 jaar weer eens vrij.
Hebben jullie nog iets speciaals als je met de feestdagen moet werken? Zoals bv eten wat door het werk verstrekt wordt ofzo?

Het zou besteel druk zijn bij de winkels. Ik ben bij ons in het dorp geweest daar was eenmalig het winkelcentrum open voor de kerst en druk dat het was! Moet je na gaan in Rotterdam centrum haha.


JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1154 Gepost op: 23 december 2012, 18:00:10 »
Nope, wij krijgen niets speciaals. Alleen de hele dag onregelmatigheidstoeslag. Mja, dat is ook een fijne extra.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1155 Gepost op: 23 december 2012, 19:05:22 »
Ja die onregelmatigheid toeslag is lekker. Wij eten altijd met het tam samen. De baas zorgt oor eten op dat soort dagen :)

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1156 Gepost op: 24 december 2012, 09:25:12 »
Fijne dagen allemaal!!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1157 Gepost op: 24 december 2012, 10:34:09 »
Vanuit hier ook iedereen fijne dagen toegewenst!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1158 Gepost op: 24 december 2012, 11:31:21 »
Iedereen een heerlijke kerst gewenst!

jingle all the way......

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1159 Gepost op: 24 december 2012, 15:02:05 »
Ik heb een klacht ingediend bij de juwelier! En kreeg een nette brief terug dat ze het heel vervelend vinden blablabla ( je kent het wel ;) )en dat ze de medewerker op gesprek moet komen bij de manager . En ik krijg een kadobon opgestuurd om het leed te verzachten.

Iedereen hele fijne feestdagen!!!!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1160 Gepost op: 24 december 2012, 15:06:34 »
Lizzz, fijn dat de klacht in ieder geval ergens toe geleid heeft. Hopelijk krijgt die medewerker nu goed op z'n donder en leert ze ervan.
En het is altijd leuk nog een bon te krijgen.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1161 Gepost op: 24 december 2012, 23:47:46 »
haha...die zal in elk geval op het matje geroepen worden! En een bon is altijd leuk toch!?

Wij hebben vanavond de cadeautjes gedaan bij mijn ouders...die kleine dame is echt afschuwelijk verwend en de andere kinderen hebben het kado van hun leven gekregen, ze gaan het komende weekend naar Disney..zo heerlijk die koppies! Mijn nichtjes die tijdelijk bij mijn ouders wonen zijn nog nooit verder geweest dan de Nederlandse grens dus voor hun wel extra leuk! Ik hoop dat jullie ook allemaal leuke cadeautjes krijgen...ik ben DOL op cadeautjes! Ennuh...niet te veel eten hé allemaal! ;-)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1162 Gepost op: 25 december 2012, 00:17:40 »
Ah wat een leuk cadeau! Fijn dat de kids allemaal goed verwend zijn.
Wat heeft je dochtertje gekregen? Hebben jullie ook wat gehad?

Vanavond een avonddienst gehad en kreeg bij een cliënt een doosje chocolaatjes, omdat ik met kerstavond moet werken. Echt lief!!
Oja, en ik kreeg vandaag een mail van mijn manager om op gesprek te komen over een baan na mijn afstuderen in het team waar ik nu mijn bijbaantje heb  :biggrin: Ben benieuwd!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1163 Gepost op: 25 december 2012, 03:28:28 »
@JoyceS, Idd een leuk cadeau voor de meiden!
Leila heeft echt super veel gehad, kleding, haar eerste eigen little black dress...zo lief, gave gympies, muziek instrumenten, zo'n magnetisch tekenbord, wasco krijtjes, kleurboeken, leesboekjes, nog meer kleertjes. Echt heel veel! Wij hebben een decemberkalender gehad (100 euro gewonnen!!!!), ik heb allemaal douchedingen en een bon van de ici paris gehad, AS heeft 2 truien gehad en een doos chocolade.

Wat lief van je client om daar aan te denken! En super dat je op gesprek mag komen daarvoor, mooi vooruitzicht naar een vaste baan!

Ik ben al sinds half 3 wakker, klaar wakker...pffff ga het zo maar weer proberen denk ik om verder te slapen, alhoewel ik nu misschien beter wakker kan blijven om het kerstontbijt klaar te zetten!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1164 Gepost op: 25 december 2012, 07:03:52 »
Wat fijn dat jullie zo verwend zijn! Wij gaan straks naar een kinder verjaardag en daarna naar mijn moeder, lekker gourmetten! Heb je nog kunnen slapen kirriemirrie ?

Ik ben er ook vroeg uit.... Dit keer niet door de katten! Maar AS is heel erg verkouden en snurkt heel erg. Doet ie alleen als hij verkouden is. En aangezien ik zo licht slaap ben ik denk ik vannacht een keer of 12 wakker geworden.
Fijn als je zo licht slaapt.....not!

Wel lekker meegenomen die 100€ van die decemberkalender!

Wij krijgen die kalender standaard van mijn schoonouders. Maar heb ooit 7€ gewonnen ;) beter als niks natuurlijk hihi.

Ga even op mijn gemak wakker worden en mijzelf optutten ! Fijne dag !

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1165 Gepost op: 25 december 2012, 10:42:16 »
@ Kirriemirrie; Jullie zijn allemaal goed verwend. Heerlijk 100€ winnen met een december lot. Toch een lekkere extra. Heb je nog een beetje kunnen slapen?

@ Lizzz; Fijn hè (not). Hier de eerste keer dat AS niet meer snurkte van de verkoudheid. Ik heb in één ruk door geslapen van half 1 tot 10. Had het nodig, denk ik. Veel plezier vanmiddag.
Hoe is het trouwens met de katten? Gaat dat al beter 's morgens?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1166 Gepost op: 26 december 2012, 08:29:13 »
Met de katten gaat het beter.. Ik had als tip van iemand gekregen om schuurpapier tegen de deur aan te plakken omdat ze dan niet willen krabben ;) en dat werkt ..... Ooit een pootje tegen de deur aan gezet maar dat was snel over! Nu zit ik met een lelijke deur maar laat het nog even zitten ;)

Na een paar weken haal ik het er af! Hopelijk zijn ze dan gewend niet meer de krabben.
AS heeft op mijn aanraden vannacht neusspray gebruikt en heb heerlijk doorgeslapen zonder gesnurk van hem! ( dit tijdstip is uitslapen voor mij ;) ) nooit goed in geweest lang op mijn bed te liggen haha.

Fijne dag allemaal!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1167 Gepost op: 26 december 2012, 13:15:14 »
Lizzz, heerlijk dat je weer lekker uit kunt slapen. Schuurpapier  :blink: Nooit aan gedacht.

Vanmorgen gewerkt. Wij gaan vandaag naar mijn ouders: Cadeau'tjes en diner  :biggrin:

Fijne tweede kerstdag allemaal  :applaus:

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1168 Gepost op: 26 december 2012, 13:54:24 »
Hallo allemaal, fijne kerstdagen!!

Wij gaan zo richting mijn ouders, 's avonds waren we gisteren bij m'n schoonfamilie en overdag heb ik gewerkt.. Vandaag lekker thuis en dan zo dadelijk m'n zusje oppikken om naar mijn ouders te gaan! Simpele kerst dus, maar wel lekker dat ik niets hoef te koken haha

We deden bij m'n schoonfamilie wel kerstcadeautjes (ieder stel kocht een klein cadeautje voor de andere individuen, we zijn maar met 3 stelletjes haha) en daarbij een hele leuke koffiemok voor in de auto van Blond gehad + een taart plateau van Blond. Vind het een super leuk merk, maar koop er zelf eigenlijk weinig van omdat ik het geld er niet voor over heb. Maar dan is het wel leuk om er dingen van te krijgen :D
Met mijn familie doen we niets qua cadeau's, broer wilde niet dusja..
AS en ik doen wel aan cadeau's, met kerstavond altijd :) kookboek gekregen + kaartjes voor de winterEfteling :D (ik vind de Efteling zooooo leuk, kan er elk weekend wel zitten haha maar was nog nooit naar de winterEfteling geweest)

Maaaaaar iedereen nog een fijne tweede kerstdag, we gaan m'n zusje ophalen en richting m'n ouders om te gourmetten :D

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1169 Gepost op: 27 december 2012, 11:08:17 »
Hier gisteren een leuke kerstdag gehad. We zijn gaan eten bij mijn ouders, samen met mn zusje en haar AS. Eerst groentesoep, daarna amuse gevulde champignon, hoofdgerecht beenham/harricoverts/verschillende aardappels en als nagerecht ijstaart.
We hebben ook cadeau'tjes gedaan en leuke dingetje gehad  :biggrin:

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1170 Gepost op: 27 december 2012, 12:40:44 »
Wij hebben ook een leuke kerst gehad. Alleen viel gister mij wel erg zwaar. Heb heel erg op mijn tong moeten bijten. Wij gingen gister bij AS zijn ouders kerst vieren. Nou er kwam natuurlijk Een moment dat het over de bruiloft ging. Vol trots liet AS een foto van onze ringen zien. En zijn pa zei alleen ow..... (Hij zou een goedkoop adresje hebben voor ringen die veel beter wagen natuurlijk) en was een beetje op zijn tenen getrapt dat wij zelf ringen bij een juwelier gekocht hadden en niet via hem. Zegt ie ja maar (weet ik veel hoe die man heet) die zei..... Ow nee ik ga het geen eens zeggen want jullie hebben de ringen al.

Daarna zegt zij pa, ja zijn de daggasten al bekend? Want ja dat moet je wel bekend gaan maken want mensen die alleen savonds komen gaan geen snipperdag nemen. Dus ik zeg nou er zijn STD kaartjes verstuurd en iedereen krijgt een uitnodiging. Zegt ie : ow dus iedereen die een kaartje heeft gehad is een daggast. Ik zeg nee, iedereen heeft een STD gekregen maar de daggasten krijgen een andere tekst op hun uitnodiging en trouwens die uitnodigingen worden 2 A3 maanden van te voren verstuurd dus heb je nog tijd zat om vrij te nemen als iemand dat wilt.

En daarna begon het gedoe over een pak. Wij hadden bedachtdat het leuk zou zijn dat mijn vader en AS zijn vader de zelfde stropdas als AS zouden hebben. Dus dat vertellen wij zegt zij pa: nou dan zal je er nog een extra moeten kopen want hij ( AS zijn broertje) heeft ook een pak. Ds ik zeg nou volgens mij is hij geen vader....
Heb het er bij gelaten..... Thuis met AS nog over gehad dat ik het echt niets leuk vond. Maar AS zegt je weet nu toch wel hoe mijn vader is. En dat het , het ene oor in moet gaan en het andere oor er uit maar makkelijk gezegd....  AS reageert er geen eens op omdat hij het gedrag van zijn pa wel gewend is. ( het is zijn zin of geen zin.... Hij heeft altijd gelijk blablabla...)

Tot overmaat van ramp vannacht natuurlijk over gedroomd.... Dat we op huwelijksreis gingen en dat AS zijn pa mee ging....... Nachtmerrie!!!!

Sorry hoor dames , een ego post maar ik moest het even kwijt :p
Het heeft een beetje mijn 2e kerstdag verpest.... Aan de ene kant denk ik , ik trouw met mijn AS en gelukkig zien we zijn ouders niet heel vaak. Maar aan de andere kant denk ik waar bemoeit hij zich mee.... E wil ik er wat van zeggen .... Want AS houdt zijn mond als zijn pa dat soort dingen zegt. Ik ben niet op mijn mondje gevallen maar wil ook geen ruzie ......



sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1171 Gepost op: 27 december 2012, 18:36:52 »
Hey dames! Leuk om te lezen dat jullie allemaal zo'n leuke kerst hebben gehad en zo ontzettend zijn verwend met kerst! En Kirrie, bij een decemberkalender hoor je elke dag één vakje open te krassen toch ;) Maar wel een errug leuke prijs! Wij hebben er ook eentje, maar ben bang dat die niks gaat opleveren. Nog even geduld tot de 31e, dan zullen we het weten!

En lizz, minder dat jouw tweede kerstdag wat minder was..  Uit eerdere berichten van je begreep ik al dat de verstandhouding niet optimaal is met je schoonouders.. En ook al weet je dat ze af en toe raar kunnen reageren, is dat toch wel heel lastig om je daar over heen te zetten he? Maar alles voor de goede vrede.. zou ik ook doen hoor.

@Joyce Super relax dat je op gesprek mag komen! Sommige mensen solliciteren zich rot en ben jou komt het aanwaaien!

Ik heb ook een erg gezellig kerst gehad. Het buikje zit goed vol! Gisteren waren we bij de familie van mijn vriend. Een hele grote groep. Iedereen had wat meegebracht en het was veelal staand eten en drinken uit plastic bekertjes, maar dat maakte allemaal niet uit. Was super gezellig. En het heeft ook nog wat voor onze bruiloft opgeleverd ;)
Een oom die grafisch ontwerper is bood zichzelf aan om onze uitnodigingen te ontwerpen. Omdat het broertje van AS laatst al was afgehaakt (ook grafisch ontwerper), hadden we onze pijlers al op deze oom gericht. Maar nu kwam hij er zelf mee, dus helemaal top!
En de hele avond was er famillie van familie (waren ook uitgenodigd, kende wij niet allemaal) op gitaars aan het spelen en aan het zingen. Heel gezellig, meezingen, dansen enzo, en ineens zei een oom van m'n vriend dat die gitaarspelers ook een bandje hebben en dat we die op onze bruiloft krijgen van hem. Ik was een beetje overdonderd, want op dat moment was het super gezellig, maar ik wilde ook niet dat zij gingen bepalen wat voor muziek er op onze bruiloft komt. Maja dat durfde ik niet te zeggen.. haha. Maar eigenlijk vond ik het heel leuk allemaal en denk dat we wel een manier vind en om het te laten passen. Misschien twee keer een half uur live muziek en dat afgewisseld met een DJ ofzo. De vriendin van een neef van m'n vriend zingt in de band en later sprak ik haar even. En ze was gelukkig heel reeel. Dat wij het echt wel leuk moeten vinden, het onze bruiloft is en we het niet moeten doen omdat haar schoonvader (oom van AS) het zegt. Dus das wel fijn.. Maar volgens mij ga ik het wel heel leuk vinden. Het bevordert wel een ongedwongen sfeer denk ik!
« Laatst bewerkt op: 27 december 2012, 18:48:58 door sperzieboon »

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1172 Gepost op: 27 december 2012, 22:51:35 »
Hey dames veel geschreven vandaag zeg!

@Lizzz...wat balen zeg! Kan me zo goed voorstellen hoe je je voelde! heb ook zo'n schoonvader! bah! Maar goed, soms moet je de grotere persoon zijn en je er inderdaad overheen zetten om de lieve vrede te bewaren. Schuurpapier...daar zou ik ook nooit aan gedacht hebben.

@Sperzieboon, klinkt inderdaad super gezellig zo'n kerst! En ondanks dat het wellicht niet altijd je eigen idee is, is het wel heel lief dat mensen meedenken en iets voor jullie willen doen! Dat heb je ook niet altijd natuurlijk!

@Joyce, wat heb je gehad?!?!

@Mydelirium, altijd leuk om iets te krijgen wat je zelf nooit zo snel zou kopen toch? Ik ben ook dol op blond spullen, heb ooit eens teveel uitgegeven aan een ontbijtservies maar jeeeeeetje wat is dat duur zeg!

Hier zit het er ook weer op, gelukkig! Gisteren gegeten bij de schoonouders, en ook over de bruiloft gehad, komt mijn schoonvader met het BRILJANTE idee om onze gasten zelf voor het eten te laten betalen....Want ja, als ze willen komen dan is dat toch helemaal niet zo gek! hahahahaha.....uhm...wat?!!? Nee dank je! Zo raar ook die man, omdat zijn eerste bruiloft heeeel groots was en eindigde in een scheiding moeten alle echte bruiloften eindigen in een scheiding, dus hou het maar gewoon klein, even gemeentehuis en dan klaar...dat is zijn motto! Ik kan me er zoooooo druk om maken, echt verschrikkelijk, dus ik leef echt met je mee Lizzz, hier nog zo'n man!

Vandaag aan het werk geweest, morgen nog een half dagje en zaterdag en dan lekker 5 dagen vrij! Heerlijk!


Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1173 Gepost op: 28 december 2012, 09:18:26 »
Goedemorgen!

@kirriemirrie : ow echt waar.... Inderdaad ik weet precies hoe je je dan voelt :( ik heb het er nogmaals met AS over gehad omdat ik er gewoon een beetje van slag van was en hij heeft beloofd de volgende keer zijn pa aan te spreken. Hij kwam juist met het idee om voor iedereen (ook feest gasten) eten te betalen. , ja misschien als ik die hoofdprijs in de loterij win haha maar dat past niet in ons budget.

Wat heerlijk dat je straks 5 dagen vrij ben. Mijn school is tussen kerst en oud en nieuw dicht dus ik ben voor het eerst in jaren ook vrij :) vanaf morgen ga ik mij op mijn huiswerk storten!

Vandaag gaan wij eerst gezellig met mijn ouders pannenkoeken eten in een pannenkoeken restaurant. En savonds vrienden op bezoek :)

Hebben jullie al plannen voor oud en nieuw?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1174 Gepost op: 28 december 2012, 10:29:50 »
KM en Lizzz, jammer zo'n opmerking/reactie. Haalt toch de sluier van de kerstgedachte af. Gewoon doen wat jullie zelf willen hoor! Volgens mij doen jullie dat ook wel ;-)

KM, heerlijk die vrije dagen!
Hier kerstvakantie van school. Nou eigenlijk niet, want volgende week maandag moeten we de conceptversie klaar hebben van onze eindscriptie. Alleen mijn groepsgenootje werkt niet echt mee. Hij heeft steeds zijn dingen niet af op een deadline. Nu moet ik dus de gezamenlijke dingen alleen maken. Dat neem ik ook zeker mee bij de beoordeling.

@Cadeau'tjes. We hadden een nieuwe tas (voor mij), bliksemstops, puzzelkalender voor AS, sudderplaatje, tangenset voor AS en geld. De hond had twee speeltjes.
Oja en nog een ding voor de plastic zak van de plasticinzameling op te hangen aan de kliko, alleen dat past bij ons niet. Dat moet aan de zijkant, daar is bij ons geen ruimte voor en aan de voorkant past het ding zelf niet.

@Oud&Nieuw; Wij hebben geen spannende plannen, want ik moet nieuwjaarsochtend werken. Dat wordt dus geen latertje.

Wij gaan vandaag naar een andere auto kijken. Ben benieuwd. De auto die we nu hebben is het voor mij net niet. Als ik goed zit, zie ik niets (kijk ik tegen de stijl aan). Als ik goed zie, kan ik niet bij de pendalen of zit ik vast bij de stuurkolom (afhankelijk van de hoogte van de stoel). We hebben nu een opel astra station sport en gaan kijken voor een peugeot 206 station.  http://www.nefkens.nl/734138.html

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards