collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1069596 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1175 Gepost op: 28 december 2012, 10:32:27 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:37:19 door destino »

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1176 Gepost op: 28 december 2012, 10:39:10 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:37:33 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1177 Gepost op: 28 december 2012, 11:03:35 »
Ow destino die sentchips zijn leuk!!!! Ik heb het zelf thuis ook! Ik heb ook lampeberger.... Dat vind ik persoonlijk nog lekkerder ruiken maar de sentchips zijn leuk en ruiken ook heerlijk!

Je bent goed verwend met kerst ;)

Wij hadden van mijn ouders allemaal geld gekregen. Bij schoonouders kreeg ik een Douglas' kadobon. (Heb er een nieuwe mascara van gekocht) en kreeg ik ook zo'n december lot en AS ook. Hij had 5€ en ik had een nieuw kraslot gewonnen. Bij het inleveren hadden ze geen nieuw lot meer dus ik zeg geef mij dan maar 5€. Die kreeg ik ook. AS zegt dan koop je voor die 5€ toch een nieuw lot. Maar heb lekker de 5€ in mijn zal gestopt ;)

Wij gaan met oud en nieuw ook niet veel bijzonders doen, ik heb er niet zo veel mee! Meestal werk ik met de jaarwisseling haha.  Wij gaan savonds naar mij. Ouders, die heeft familie en vrienden uitgenodigd. Voor 12 uur gaan we weer naar huis omdat onze katten pas 1x vuurwerk hebben mee gemaakt willen we graag thuis zijn. ( 2 straten verder op zit een vuurwerk verkoop punt ) dus je hoort hier aardige knallen.

Nou ik ben benieuwd Joyces of de auto bevalt! Mijn ma heeft een "gewone" 206 en die heeft er al jaren plezier van!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1178 Gepost op: 28 december 2012, 11:27:26 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:37:44 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1179 Gepost op: 28 december 2012, 11:56:34 »
Zeker gezellig!

Ow trouwens destino dat ringen schoteltje was Inc verzenden 25€ dus valt nog wel mee in vergelijking met de ringkussentjes die ze hier verkopen vind ik.

Had btw een mailtje gestuurd naar de gemeente ivm de kosten van het trouwen.
Wij hadden al rekening gehouden met een verhoging dus het viel gelukkig mee! Ze gaan 6€ omhoog in 2013. Hij hadden rekening gehouden met 25€ dus dat valt weer mee :)

Ow dat ken ik niet.... Ik hou wel van die lekkere geurtjes in huis :)

Wij gaan zo lekker pannenkoeken eten ;) verheug me er nu al op hihi!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1180 Gepost op: 28 december 2012, 14:04:11 »
Wow destino, jij bent echt verwend zeg met kerst!
Heb even gegoogles op scentchips, zei me namelijk neit zoveel..  :biggrin: Haha maar toen ik zag wat het was ging er wel een belletje rinkelen. Kan je die ook mengen voor steeds een ander geurtje ofzo?

Ik heb gisteren na 5 dagen vrij weer een dagje gewerkt, en nu ben ik weer 5 dagen vrij. Wel lekker hoor! O&N vieren wij altijd met een groep vrienden, erg gezellig. Vooral als er canei in huis is.. haha, das echt mijn favorite!

Ik ga zo eventjes de stad in, heb weer een nieuw ideetje om de bedankjes in te doen (heb ik net allemaal tule zakjes in huis gehaald.. haha heb ik weer wat anders in m'n hoofd :blush:) en ga even een oudejaarslot kopen. Een leuk geldprijsje is erg welkom in het nieuwe jaar!

En heb je de auto al gezien Joyce? Is wel handig als je normaal kan rijden met je voeten op het pendaal én nog naar buiten kan kijken ja. Is een leuke 'gezinsauto' he?! ;)
Eet smakelijk Lizz!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1181 Gepost op: 28 december 2012, 14:30:32 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:37:53 door destino »

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1182 Gepost op: 28 december 2012, 14:45:03 »
Heb laatst 150 tule cirkels gekocht.. haha, waren gelukkig niet zo duur, in totaal 10 euro. Maar ik verzin nog wel een manier om die alsnog te gebruiken. Misschien voor snoepjes op tafel oid. M'n nieuwe idee is een driehoekig doosje dat heel makkelijk zelf is te vouwen. Die kunnen we versieren, kan een fotootje van ons op en een (bedank)kaartje aan hangen. En het biedt ruimte om het recept van de caramel slices in te plakken. Er kan ook wat meer in dan die tulezakjes. Hmm beetje lastig uit te leggen. Ik post nog wel een foto, dat verduidelijkt een boel denk ik! Haha

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1183 Gepost op: 28 december 2012, 15:00:46 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:38:01 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1184 Gepost op: 28 december 2012, 16:51:17 »
Wij zijn weer thuis! Heerlijk pannenkoeken gegeten! Jammer dat ik er na 2 altijd weer vol zit!
Hier voor mij dus geen avond eten meer, zal eerder een boterhammetje worden :)

Ik vind dat idee van die zakjes met chocotofs ook wel leuk!!!!

Nee destino dat ken ik niet, ik ga eens googlen!
AS ziet mij aankomen , ik heb nu 4 lampebergers in huis en een sentchips brander.


Jaaaaa.... Mijn tas welke ik besteld had van mijn kerstpaket is binnen gekomen :) ziet er mooi uit. Jammer dathij bruin is en niet zwart :p maar goed dan heb ik een goede reden om nog een zwarte tas te kopen hihi.....


Heb even een foto van onze ringen en van onze bedankjes!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1185 Gepost op: 28 december 2012, 16:55:01 »
Mijn ouders kregen dit doosje als kerstpresentje van iemand, dus vandaar het plaatje en de 'prettige feestdagen'. Zoals je ziet heel simpel te vouwen. Daar gaan dus zelfgemaakte chocolaadjes in en aan de binnenkant plakken we dan het recept erin. Aan de buitenkant komt een fotootje van ons. En om te zorgen dat het doosje dicht blijft, komt door de punt een touwtje met misschien een kaartje eraan. Heb net allemaal paars karton gekocht, dus kan aan de slag!

Wat betreft wat voor soort bedankjes, snap ik je twijfel wel. Wat mijn overweging is geweest is dat wij bedankjes meer voor de vorm vinden, en het zonde vonden om er veel geld aan uit te geven. Bedankjes bestellen kost meestal een stuk meer dan zelf  maken. Het ligt een beetje aan wat voor soort bedankje je wilt bestellen, maar als het niet eetbaar is komt het naar mijn idee vooral ergens in een laadje terecht.. Ach en nu ben ik weer een paar avonden van de straat! ;)

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1186 Gepost op: 28 december 2012, 16:56:41 »
@ lizz een riviera maison bedankje?? Dat komt vast niet achterin een la te liggen!  :biggrin:

En mooie ringen hoor! Weer eens een 'echt' setje!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1187 Gepost op: 28 december 2012, 17:06:53 »
Ja zelf maken hoor ;)
Heb ergens een rol RM lint op de kop weten te tikken en leuke stofjes gekocht en dan gaan we ze zelf maken. Dus ben max 1€ per hartje kwijt denk haha.... Maar omdat ik zelf helemaal riviera gek ben vond ik dit wel bij ons passen :)

Idd wij wilde echt een set wat bij elkaar past :)

Weet je wat het is met bedankjes...... Je moet kiezen wat jullie willen want je kan nooit iedereen tevreden maken. En een bedankje is volgens mij niet eens "verplicht" .... ? De dag kost tenslotte al genoeg :)

Wij hebben van iemand een foto gekregen van hun bruiloft als bedankje..... Ja leuk voor een weekje maar ik ga niet de rest van t jaar tegen een trouwfoto van een ander stel aan zitten kijken ;)


JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1188 Gepost op: 28 december 2012, 17:39:07 »
Wat hebben jullie veel geschreven vanmiddag!
Ik ga ff snel reageren, want ik moet over een uur gaan werken en we moeten nog eten.
AS staat te koken  :biggrin:. Fijn, als ie vrij is.

@ Destino, Fijn te lezen dat jullie een leuke kerst gehad hebben. Je bent goed verwend.
Ook fijn dat je een torselet hebt, dat past EN je andere verkocht!
@ Lizz mooie ringen.
@ Sperzieboon; leuk idee voor de bedankjes. Verder komen er ook leuke bedankidee'tjes voorbij!!

Wij hebben de auto gezien en gekocht! We kregen voor onze auto nog meer terug, dan we verwacht hadden. De auto reed goed. Tijdens de proefrit gelijk naar onze monteur gereden en die heeft em nagekeken. Alles goedgekeurd.  :applaus:

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1189 Gepost op: 28 december 2012, 17:43:40 »
Wat fijn dat jullie een nieuwe auto hebben gekocht! En nog mooier dat jullie meer voor de oude auto terug krijgen!  Werkse straks!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1190 Gepost op: 28 december 2012, 19:33:34 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:38:12 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1191 Gepost op: 28 december 2012, 23:13:34 »
@ destino:  laat mijn schoonmoeder het maken, die is daar handig in ;)
 En we geven 1 bedankje per kaart. Anders is het niet te doen joh.

Net zijn onze vrienden weer naar huis gegaan, hun zijn ook onze ceremoniemeesters. Weer even lekker bijgekletst over de bruiloft en wat dingen door besproken!

Ik heb een tijd geleden een tiara gekocht maar zit nu te twijfelen.... Denk dat ik hem op marktplaats gaat zetten en een mooiere wil. Gelukkig nog tijd zat om na te denken :)

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1192 Gepost op: 28 december 2012, 23:40:39 »
Jeetje wat zijn jullie druk vandaag!

ff kort dus

@Destino, wat fijn dat je een leuke kerst gehad hebt! heerlijk toch!

@Lizzz mooie ringen hoor, zo zien die van ons er ook ongeveer uit maar dan van titanium en in die van mij dus ook een hele rij briljantjes nice!
@Sperzieboon: Van die bedankjes, je moet doen wat je zelf wilt toch? Ik ga denk ik straks met valentijnsdag eens rondhangen bij de xenos, kijken wat ze allemaal hebben! En ze hebben bij jamin ook van die snoephartjes (die rond met zo'n suiker laagje) dus ook in het blauw. Ideeen genoeg!

@Joyce, wat heerlijk een andere auto! pfff..kreeg vandaag te horen dat die van mij me volgende week zo'n 300 euro gaat kosten, nieuwe remmen voor. BAH!

Ga nu maar weer slapen, morgen weer aan de bak! zooooo geen zin in! Maar goed, nog 2 dagen en dan 4 dagen vrij! Heerlijk!

Tot morgen!


Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1193 Gepost op: 29 december 2012, 12:00:08 »
Hallo dames!

Ik heb vandaag weer eens het boekje bruid & bruidegom gekocht. En daar heb ik toch wat leuks gezien wat ik graag even wil delen. Het heet : champagne foto. Dat zijn soort kleine foto's wat op speciaal papier gedrukt wordt en dat kan je dan in de glazen van de champagne doen. Ik vond het echt een tof idee en het is weer eens wat anders!

Ik wil het denk ik wel bestellen aangezien we maar 26 daggasten hebben. De prijs voor 30 stuks is 6,95€ en hoe meer je er besteld hoe goedkoper het wordt.

Straks even aan AS laten zien kijken wat hij er van vind! Ik had het nog nooit eerder gezien!


JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1194 Gepost op: 29 december 2012, 12:52:35 »
KM, pff dat is ook weer wat geld! Hopelijk kan je dan weer voort met je auto.

Lizzz, dat is leuk! Kun je dat papier dan ook opeten? Of blijft dat over?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1195 Gepost op: 29 december 2012, 12:58:35 »
Ik heb nog geen idee ga even mailen wat het precies is :)

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1196 Gepost op: 29 december 2012, 13:39:59 »
@Joyce, als het goed is kan ik er dan weer een tijdje mee vooruit! Ik hoop het in elk geval!

@Lizzz, dat ziet er leuk uit zeg! En inderdaad nog wel te doen voor dat bedrag. Ik denk dat ik er ook naar ga kijken aan gezien wij ook een bubbels en babbels uurtje hebben na de ceremonie op de locatie voor de foto's. Lijkt me wel een leuke extra touch! Ben benieuwd of je kan eten inderdaad!

2013jade

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1197 Gepost op: 29 december 2012, 14:05:45 »
Hallo dames,

Mag ik me hier ook melden? Tweede kerstdag ten huwelijk gevraagd en september 2013 moet de grote dag gaan plaatsvinden. Nu aangemeld op dit forum omdat het allemaal toch wel erg veel en overweldigend is haha.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1198 Gepost op: 29 december 2012, 14:09:45 »
Tuurlijk!!!!!! Gefeliciteerd! Mooie dag om ten huwelijk gevraagd te worden ;)
Ik ben vorig jaar op 2e kerstdag gevraagd hihi......

Welkom !!!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1199 Gepost op: 29 december 2012, 14:36:24 »
Natuurlijk, wat een gezelligheid! Welkom en natuurlijk GEFELICITEERD!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards