collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1069391 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #250 Gepost op: 3 oktober 2012, 10:10:22 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 12:08:11 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #251 Gepost op: 3 oktober 2012, 10:11:41 »
@ Maggylove Oh zo, op die manier! ik hoop dat er iemand vanuit jullie familie/vriend mee gaat. Dat zou wel bijzonder zijn. Wanneer gaan jullie iets vertellen? En zijn jullie er nu al uit wanneer julie willen trouwen? Juni of september?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #252 Gepost op: 3 oktober 2012, 10:14:55 »
@ Destino Onze CM's doen hetzelfde als die van jullie. De dag zelf een beetje leiden. De rest van te voren doen we zelf.

Ik heb gemaild voor mijn bruidsboeket. Het worden een zijden pomander met een witte roos en paarse lisianthus.
Zag net dat ik een mailtje terug kreeg. Dus ff lezen zo meteen.

En verder.. pff ik ben ziek. Griepje, denk ik. Eerst allemaal overgeven en nu komt het vanonder + verhoging. Kan ik eigenlijk niet hebben, want het is een drukke week wat betreft mijn afstuderen, deze week.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #253 Gepost op: 3 oktober 2012, 10:27:30 »
-
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 12:08:03 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #254 Gepost op: 3 oktober 2012, 10:48:41 »
Ik studeer HBO verpleegkunde. Achja, gelukkig kan ik ook nog wel iets doen vanuit thuis tussendoor, en mijn afstudeermaatje kan ook nog gewoon doorwerken. Dus het ligt niet helemaal stil.

Dit plaatje is de bloemcombinatie die ik wil hebben.
Alleen dan wil ik dat de kleuren gelijk aan elkaar zijn. Dus evenveel paars als wit.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #255 Gepost op: 3 oktober 2012, 10:49:52 »
Toevoeging: En ean pomander, is een 'bal' aan een touwtje.

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #256 Gepost op: 3 oktober 2012, 11:59:27 »
Leuk JoyceS!

Ik kom mij hier ook weer eens melden..
Afgelopen week niet echt bezig geweest met het trouwen.. Of nouja, ik heb m'n getuigen gevraagd. Worden m'n opa en m'n zusje. Opa's reactie was 'Nou dan is het eindelijk eens klaar met dat zondige hokken van jullie' (waar hij zelf erg om moest lachen, hij is namelijk heel niet gelovig maar heeft op zijn 85ste een apart soort humor gekregen haha) en m'n zusje heeft om 8 uur 's ochtends de thalys wakker geschreeuwd (we gingen naar Parijs en zij wist nog heel niet dat we gingen trouwen hihi).

Leuk die letters op de taart! Ook die LOVE als gastenboek :)
Ik wilde als verrassing voor mijn AS uit disney een beeldje van 'A nightmare before Christmas' of 'A corpse Bride' meenemen voor op de taart (van de stelletjes uit de film dan), we vinden dit beide leuke films en wel passen bij vrijdag de 13de/herfst, maar ze hadden het helaas niet :( viel beetje tegen qua souvenirs daar helaas.
Als gastenboek doen we waarschijnlijk een aantal LP's die we laten beschrijven door de gasten en dan ophangen. Maar we veranderen bijna elke dag van idee haha

Kinderen: AS & ik willen beide wel kinderen :) maar nu nog niet! Ik wil tijdens mijn huwelijk op mijn huwelijksreis gewoon een cocktail & wijn kunnen drinken, en dat gaat niet zwanger. Maar we willen wel graag jong ouders worden, dus dan mogen we wel opschieten.. AS wordt in 2013 27 en ik 26.
Maggy, wil je AS nu geen kinderen, of echt nooit niet?

Ceremoniemeester: ik heb afgelopen weekend mijn moeder & schoonmoeder geregeld. Beide vinden het geweldig en 'bemoeien' zich graag. Er hoeft (zoals het er nu naar uit ziet) niet veel geregeld te worden door ze, maar vind het wel prettig dat als gasten vragen hebben oid dat ze daarvoor hen kunnen bellen! Iedereen kent ook 1 van beide.

Hoeist met iedereen verder?

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #257 Gepost op: 3 oktober 2012, 12:34:30 »
Mydelerium mijn as wil in principe geen kinderen en daar heb ik nu vrede mee. Merk wel dat hij bij zn beste vriend die nu 2 kinderen heeft door zn vriendin (haar kinderen dus maar de jongste voelt als zn eigen) steeds makkelijkervword en leuker tegen de kinderen doet. Eerst wilde hij er niks tegen zeggen en nu gaat ie al beetje met dr spelen enzo.
Het is voornamelijk dat hij zelf helaas erg matrealistisch is en denk dat wij het kind niet genoeg kunnen geven (hij werd vroeger zoet gehouden met cadeaus...)
Misschien gaat hij inzien dat een kind vooral liefde nodig heeft.

Ja het zou wel leuk zijn als er iemand mee gaat naar aruba maar als het niet zo is dan is het niet erg ik ben er nu op ingesteld dat we met zn 2en gaan en eigenlijk heb ik niemand nodig zolang wij samen zijn :-)


Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #258 Gepost op: 3 oktober 2012, 12:37:39 »
Ohja we zijn er voor 80% uit dat het juni word en dan leek 6 juni mij wel wat. Dat is ook nog mogelijk.
Ik kan eind oktober pas me vriendinnen vertellen kan niet wachten maar over whatsapp vind ik ook xo wat. Ouders weten het al maar nog niet dat het waarschijnlijk juni wordt.

Ik blijf nog even in september 2013 hangen wel xo gezellig nu ik van iedereen op de hoogste ben.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #259 Gepost op: 3 oktober 2012, 13:40:09 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 12:07:34 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #260 Gepost op: 3 oktober 2012, 14:03:05 »
De ringen, dat is nou iets waar ik nog niet over nagedacht heb. Buiten dat het zilver wordt, hebben we er nog niet over nagedacht. Ik zag laatst wel een leuke latijnse spreuk: Omnia vicit amor (liefde overwint alles). En misschien wordt het wel gewoon naam+datum. Zal daar ook eens een keer over na gaan denken.

Ik heb even een plaatje gegoogled om het duidelijke te maken. Aan die bloemenbal zit een lint/ketting/touw of wat je maar wilt. Aan dat lint houd je 'het boeket' vast.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #261 Gepost op: 3 oktober 2012, 14:04:50 »
Denk met een touwtje. Dat het een soort tasje lijkt.

Leuk de ringen! Graveren.... datum en naam is gebruikelijk toch? Ik heb er nog niet over nagedacht. Misschien kan je elkaar verrassen met een persoonlijk boodschap.  Heb ik eens in een film ofzo gezien.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #262 Gepost op: 3 oktober 2012, 14:05:37 »
Oh tegelijk gepost ! Idd met een lint eraan super leuk!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #263 Gepost op: 3 oktober 2012, 14:07:38 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 12:07:22 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #264 Gepost op: 3 oktober 2012, 21:03:00 »
Wat een gaaf boeket joyceS !!! Ik heb een heel simpel boeket gekozen. Aangezien mijn jurk nog al aanwezig is vind ik een simpel boeket wel mooi staan. Maar wel in onze thema kleuren fuchiaroze en wit. En dan het lint om de bloemen ook fuchia roze.

Verder hier weinig nieuws... Kan niet zo veel regelen. Het meeste is al geregeld. AS wil pas op zijn vroegst in april een pak gaan kopen , omdat hij veel in de sportschool hangt is ie bang dat hij er anders niet meer in past. Hem verteld dat het wel mee zou vallen ;) maar dat was natuurlijk niet waar haha....

Ik weet ook nog niet wat voor tekst er in de ringen komt. Moet ik nog eens over na denken

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #265 Gepost op: 3 oktober 2012, 22:10:24 »
Nou het nogal lastig om een bruidstaart voor 13-15 personen te vinden. Op het taart geheim minimaal 25 personen. bij hun feesttaarten zag ik ook mooie taarten die als bruidstaart door zouden kunnen gaan. Die zijn dan 60-80euro (voor 20p) dus dat vind ik wel te doen. Neem een  'bruidstaart' en je moet 25 personen a minimaal 6 euro per stuk = 150,- betalen.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #266 Gepost op: 3 oktober 2012, 22:25:43 »
Dit staat bij feesttaarten, kan toch best doorgaan als bruidstaart??

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #267 Gepost op: 3 oktober 2012, 22:34:28 »
Als ik niet beter zou weten, zou ik die taarten aanzien voor bruidstaarten.

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #268 Gepost op: 3 oktober 2012, 23:30:07 »
Is er geen semi professional die een taart kan maken voor je? Wij laten 'm (als 't goed is, moet nog geregeld worden) maken door een kennis, die al grotere taarten maakt vanaf 6 personen, en geen achterlijke bedragen rekent.. Ik weet wat ze kan maken, en het ziet er altijd super uit!

Over de ringen: wij dragen ze nu al, en hebben er de datum in laten zetten dat we elkaar hebben leren kennen, en daarna onze naam. Het is de bedoeling dat als we getrouwd zijn, onze trouwdatum er ook nog bijgezet wordt. Misschien wat standaard, maar heeft wel de meeste betekenis voor ons :)

misseagle

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #269 Gepost op: 4 oktober 2012, 06:51:28 »
*breekt in*
@Ringen: ik wilde in onze ringen "simpelweg gelukkig" laten zetten met onze datum omdat dat het zinnetje is wat eigenlijk door heel onze bruiloft centraal staat (en ervoor ook al) maar mn AS wilde 'gewoon' onze namen plus de datum. Dus hebben we daar maar voor gekozen.

@Bruidstaart, het is sowieso niet erg als het voor iets meer mensen is toch? 20 ipv 15 want meestal bewaren bruidsparen toch een stukje in de diepvries.. Tenminste dat is traditie heb ik gehoord!

ikkuh

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #270 Gepost op: 4 oktober 2012, 08:01:22 »
beetje ilegaal maar val toch ff binnen ;) Wij krijgen de taarten (verschillende maten) bij het aansnijden halen ze meteen de bovenste (kleinste) taart eraf en zetten ze in de vriezer. die krijg je einde van de dag mee. Kan je een dag later nog ff nagenieten met het gezin :)

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #271 Gepost op: 4 oktober 2012, 09:13:39 »
Ik vind bovenstaande taarten die voor 20 personen zijn prima want zijn 60 en 80 euro. Maar de echte bruidstaart zijn 25x6=150 en dan vind ik te duur. Wil max 90 euro kwijt zijn.
Als ik bovenstaande taarten kan gebruiken zou dat perfect zijn.
Anders ga ik gewoon verder kijken. Alle tijd nog :-)


JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #272 Gepost op: 4 oktober 2012, 10:01:32 »
Ik vind die taarten kunnen hoor. Het hoeft toch niet altijd een veel laags kunstwerk te zijn?! Wij gaan voor simpele gedecoreerde cupcakes.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #273 Gepost op: 4 oktober 2012, 10:12:22 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:12:12 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #274 Gepost op: 4 oktober 2012, 15:29:20 »
Een collega van mij vertelde dat hij precies het zelfde gedaan had. Hij had een " verjaardag taart " als bruidstaart. Als boeket had hij een "speciale gelegenheids boeket' voor zijn vrouw geregeld. Schijnt een hoop geld te schelen!!

Een vriend van ons is banketbakker dus wij betalen alleen de ingrediƫnten ... Scheelt gelukkig een hoop geld!!!


 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards