collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1080640 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #2625 Gepost op: 24 april 2013, 20:14:52 »
Hihi wedding, zo word je nog eens op ideeën gebracht ;)
Ik had voor de caramelslices al van die 'taartpuntjes' gevouwen. Daar kan ik ook wel twee bloembollen in kwijt denk ik. Ik had al wel wat op internet gezocht naar zakken tulpenbollen. Maar hoe werkt dat bij een kwekerij? Kan je daar gewoon langs ofzo? Of is dat ook via internet?

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2626 Gepost op: 24 april 2013, 20:53:03 »
@sperzieboon: ik zou ook eens op internet kijken...
http://bloembollenkopen.nl/groothandel-bloembollen/index.html

hier heb je wel allemaal verschillende bollen geloof ik..

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2627 Gepost op: 24 april 2013, 21:04:39 »
Hmz volgens mij moet je er dan 1 zoeken die zowel kwekerij als tuincentrum is!
Ik dacht dat die bij ons op 't dorp alleen kwekerij was (en gewoon verkocht aan particulieren) maar het blijkt een echt officieel tuincentrum te zijn ook haha

Aanbiedingen in de gaten houden?

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2628 Gepost op: 24 april 2013, 21:47:04 »
Hoe is het met jullie dames? Ik maak hele rare dingen mee en dus boordevol stress. Maar alles wat nu mis gaat, gaat straks niet meer mis!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2629 Gepost op: 24 april 2013, 21:52:24 »
@wedding, blijven ademhalen! Weet niet of een borrel in huis hebt maar een flinke borrel nemen helpt ook nog wel eens....

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2630 Gepost op: 24 april 2013, 21:55:34 »
Hihi goed idee *pakt een jilz uit de koelkast*...

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2631 Gepost op: 24 april 2013, 22:03:17 »
Ik heb een nare dag achter de rug en ga proberen om morgen bij te lezen en te reageren. Mijn zus is namelijk vanaf vanmiddag blind... Bizar! Met haar ene oog zag ze al niks meer en met de andere nog maar een paar procent maar ineens is haar zicht nu helemaal weg.
Ben bij haar geweest om te troosten maar natuurlijk werd ik ook emotioneel... ben er moe van en ga lekker slapen.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2632 Gepost op: 24 april 2013, 22:18:52 »
Jeetje Vlinder, wat bizar en zwaar lijkt me!
Sterkte!

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2633 Gepost op: 24 april 2013, 22:21:35 »
Lieve vlinder,

sterkte met de machteloosheid die je nu meemaakt. weten jullie al wat de oorzaak kan zijn? dit is bijna niet voor te stellen!
Ik zal aan jou en je zus denken! Hou ons op de hoogte liefs!

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2634 Gepost op: 24 april 2013, 22:37:55 »
Wow vlinder wat een bericht!
Wisten jullie dat dit er aan zat te komen (ziekte oid?)?
Heel veel sterkte!!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2635 Gepost op: 25 april 2013, 10:26:33 »
Daar ben ik weer! Heb gisteren de hele dag op bed gelegen met hoofdpijn.

Vlinder; Heftig! Wat voel je jezelf dan machteloos, hè? Heeft ze een aandoening waardoor dit komt, of tasten ze hierover nog in het duister..

Wedding; Probeer rustig te blijven.

KM; Fijn dat je dat voor me na wilt vragen bij jouw nerd ;) Ik snap al steeds meer van mn nieuwe telefoon, maar nog niet alles.

Bloembollen; Dat is een erg leuk idee als bedankje!! Hier in de omgeving zitten ook kwekers, waar je als particulier ook gewoon bloemen e.d. kunt halen.

Edit: Sorry nog iets vergeten. Wij hebben ook balonnen besteld.Ivoor, lila en paarse metallic ballonnen. Ik denk even na waar ik ze besteld heb. *duikt haar mailbox in*
« Laatst bewerkt op: 25 april 2013, 10:31:28 door JoyceS »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2636 Gepost op: 25 april 2013, 17:01:09 »
Sorry dames, en paar dagen niet mee gelezen.ik heb het op dit moment zo druk!!!

Vlinder: ow wat erg, hoe komt dat? Heel veel sterkte!!!!


Ik hoop van het weekend even te kunnen reageren!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2637 Gepost op: 25 april 2013, 18:54:05 »
Dank jullie wel meiden voor de lieve reacties. De oogartsen komen er maar niet achter waarom mijn zus met de jaren steeds slechter is gaan zien en nu blind is. De oogartsen hadden gezegd dat mijn zus steeds minder kleur zou kunnen zien maar wel zwart/wit beelden zou blijven houden en dat de kans op echt blind worden heeeeel klein was. Maar helaas….
De artsen denken dat haar slechte ogen met de vroeggeboorte te maken heeft. Wij zijn met 26 weken zwangerschap geboren en dan zijn de bloedvaten in je ogen nog niet goed genoeg aangelegd. 37 jaar geleden waren die onderzoeken er nog niet dus dat soort dingen is nu niet meer te achterhalen. Wat wel vreemd is, is dat zij het dan wel heeft en ik niet terwijl we beiden te vroeg geboren zijn en ik er slechter aan toe was dan zij. Vrees dat we de oorzaak nooit te weten zullen komen. Wat wel duidelijk is, is dat het niet genetisch is want dan zou ik het ook moeten hebben omdat we een 1-eiige tweeling zijn.
Vandaag bij mijn zus geweest en met haar gepraat, gehuild en gelachen… ineens hoor je ook de woordspelingen als ‘we zien wel’ of ‘kijk maar even’.  Ze kon vandaag bij de psycholoog terecht en iemand van Bartimeus is langs geweest om met haar te praten. Dat is wel fijn voor haar ook.

Ben zo blij dat ze weet hoe ik er met trouwen uit ga zien, hoe de trouwauto er uit ziet en de ringen want die dingen heb ik haar allemaal laten zien. Gewoon omdat ik dat leuk vond maar nu ben ik daar extra blij mee. Ze gaat ook gewoon mee als mijn jurk op maat gemaakt gaat worden, ze wil zoveel mogelijk normale dingen blijven doen en dat is alleen maar goed denk ik.
Maar heftig is het wel, vooral voor mijn zus en haar man.

Leuk idee de bloembollen Sperzieboon! En alvast gefeliciteerd met je verjaardag!

Wij zijn dinsdagavond bij de notaris geweest voor huwelijkse voorwaarden. Ging goed, we zijn beiden tevreden. Over 3 weken moeten we weer terug om de akte te ondertekenen.

Ik ben vanmorgen de kast ingedoken en heb een oud roze sjaal gevonden die volgens mij bij een koude dag erg mooi staat bij de jurk omdat ik ook een oud roze lint om mijn middel heb. Ik neem hem in juli even mee naar de bruidsmodezaak om te checken, mocht het niet staan dan kan ik nog iets anders zoeken.

karin.s

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2638 Gepost op: 26 april 2013, 17:10:23 »
@Vlinder, sterkte voor je zus, jou en andere betrokkenen. Fijn dat ze weet hoe je er uit gaat zien. Ik ben zelf erg slechtziend geboren, dus ik herken veel van je verhaal. Wat goed dat je haar steunt, ze moet haar hele leven nu aan gaan passen.



Wij gaan volgende week in ondertrouw. Beetje ver voor de trouwdag, maar wel makkelijk omdat we niet in onze eigen gemeente trouwen. Op 3 mei, op mijn 31e verjaardag.
« Laatst bewerkt op: 26 april 2013, 17:13:26 door karin.s »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2639 Gepost op: 26 april 2013, 18:52:57 »
Wedding, hoe was het vandaag bij de dermatoloog (las in t nachttopic dat je er vandaag heen moest)

Vlinder; Heftig! Goed dat je nog een sjaal gevonden hebt. Past vat goed bij het roze van je jurk. Goedkoop opgelost zo!

Karin.s; Valt wel meer hoor met ver voor de bruiloft in ondertrouw gaan. Als je ziet dat het al een jaar van te voren mag en t is nu ongeveer nog 4 mnd. Wij zijn in december al in ondertrouwe gegaan.

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2640 Gepost op: 26 april 2013, 19:18:59 »
Vlinder: Wat vervelend van je zus. Ik heb een aantal jaar geleden lasogen gehad. Waardoor ik 3 dagen niks kon zien. Ik weet nog dat ik toen zei dat ik het nooit hoopte mee te maken. Ik denk aan jullie.

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2641 Gepost op: 26 april 2013, 21:11:56 »
Jeetje Karin.S jij bent dus heel slechtziend... supermoeilijk ook lijkt me!
Wat leuk dat jullie in ondertrouw gaan en ook nog op je verjaardag. Gaan jullie nog wat leuks doen die dag of vier je je verjaardag dan ook?

Echt heel toevallig dat ik ineens aan de sjaal dacht gisteren, hopelijk komt de kleur een beetje overeen.. zal van de week als mijn vriend niet thuis is eens kijken met het stukje stof erbij.

Oh lasogen lijkt me pijnlijk pk88. Gelukkig is dat hersteld. Niet kunnen zien lijkt me zo erg, dan zou ik persoonlijk liever niet horen. Hoewel dat ook heel lastig is natuurlijk.

Destino, had jij nog een kortingscode die ik kon gebruiken bij bedankjes.nl?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2642 Gepost op: 26 april 2013, 21:40:30 »
Ik stuur jullie een pb met mijn jurk van de laatste pas. Ik doe t via mn tel dus hoop dat t lukt nu.

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2643 Gepost op: 26 april 2013, 21:41:39 »
Ik heb hem gehad (en een reactie terug gestuurd :-)) het is gelukt via je telefoon hoor. Echt heel mooi je jurk!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2644 Gepost op: 26 april 2013, 21:53:06 »
Fijn dat t gelukt is. Heb bij veel alleen maar de foto geplaatst.  Is onhandig typen op de telefoon.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2645 Gepost op: 26 april 2013, 23:05:14 »
Mooi is ie geworden Joyce !!!!


Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2646 Gepost op: 26 april 2013, 23:12:06 »
Even een kort berichtje, maar je jurk is erg mooi geworden Joyce! Staat je goed!

Ben ook benieuwd wedding, hoe het bij de dermatoloog was...

Karin, wij zijn in februari al in ondertrouw gegaan, dus in vergelijking met ons ben je helemaal niet vroeg ;)
Gaan jullie nog wat doen die dag?

Pfff vlinder, ik snap dat je daar nu erg blij mee bent, dat je zus de belangrijkste dingen al gezien heeft! Maar het blijft een raar gebeuren, dat je zomaar opeens je zicht kwijt bent :(

Ik ga slapen, morgen weer werken.. A.s. donderdag hebben we een date met de catering & materiaal (tent enzo) verhuur. Hopelijk komt er een fatsoenlijke prijs uit, dan zijn we meteen klaar!
En nog niks gehoord van de metaal kathedraal, ga van 't weekend maar weer eens mailen..

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2647 Gepost op: 27 april 2013, 00:03:56 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:09:14 door destino »

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2648 Gepost op: 27 april 2013, 00:59:52 »
Joyce, je jurk staat je echt prachtig! Mooi hoor!

Wij ga in juni pas in ondertrouw...vroeg zat lijkt me! ( hoop ik ) vandaag wel bedankdoosjes gevonden bij de wibra, 1 euro voor 12 doosjes! Geen geld!
Verder druk met alles voorbereiden en kijken wat ik nu kan doen en voor wat ik de locatie moet afwachten..ach, houdt me lekker bezig!

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2649 Gepost op: 27 april 2013, 10:17:45 »
@joyce: wat valt die jurk supermooi!!!!

@vlinder: hoop dat het na verloop van tijd beter gaat met je zus! Ik kan niet genoeg sterkte wensen!

@dermatoloog: heb biopsie gehad nu maar afwachten of het een goed type carcinoom is..maar ga me even bezig houden met leuke dingen als het huwelijk :)

@ondertrouw: wij gaan eind juni in ondertrouw..

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards