collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1069353 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4600 Gepost op: 25 maart 2014, 15:40:14 »
Heftige bevalling Vlinder! Hoe gaat het met je herstel? Bevalt het een beetje zo zonder kraamhulp?

Sperzieboon, geen dank. Hopelijk hebben jullie er iets aan! Klinkt als een leuk VGF. Lijkt me echt geweldig een keer zo'n erotisch diner ;)

Mariska, fijn dat het allemaal goed gaat en je lekker aan het genieten bent.

Lizzz, welkom terug ;) Pff, lijkt me zwaar. Ook zo'n lange dagen? (Las artikel in de krant. Weet niet of het waar is) Heerlijk even er tussenuit naar barcelona. Gaan jullie ook een week?

Hier alles goed. Niets te melden eigenlijk. Druk aan het verven in ons huis (boven alleen). Dat is tenminste weer iets wat ik kan :)

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4601 Gepost op: 25 maart 2014, 18:32:16 »
Ja dat wat je in de krant leest dat klopt jammer genoeg!

Nu hoor je overal dat het zo goed verlopen is... ja voor de bezoekers wel ja maar aan ons is echt niet gedacht.
Zelf heb ik het niet "heel"extreem mee gemaakt maar heb collegas gehoord die 22 uur gewerkt hebben. Met 1 lunchpakketje en geen slaapplek. Jammer maar waar....

Ik zag leuke kleurtjes voorbij komen op facebook!! Gezellig!

Wij gaan 3 dagen , aangezien manlief niet langer vrij kan krijgen omdat er andere op vakantie zijn.
Onze "echte"vakantie is in september.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4602 Gepost op: 25 maart 2014, 18:43:33 »
Belachelijk!! Is toch ook niet verantwoord, zo'n lange dienst.
Heerlijk drie daagjes er tussen uit. Waar gaan jullie in september naar toe?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4603 Gepost op: 25 maart 2014, 19:00:16 »
Ja dat klopt, en daarom zouden de mensen eerst moeten slapen in een hotel. Maar wat blijkt men heeft geboekt voor 8 personen terwijl er meer dan 40 mensen waren! Of helemaal geen slaapplek geregeld.......... Bizar maar ja het kan blijkbaar allemaal ;-)

In September gaan we denk ik niet weg! Ik twijfel nog heel erg .. Misschien boeken we nog een last minute.
Maar eigenlijk willen we eerst weer even lekker sparen hihi...
Mocht ik het echt niet trekken boeken we denk nog wel wat :)
Ik zit nu stiekem heel vaak de fotos van de huwelijksreis terug te kijken want ik wil zo graag terug! Misschien volgend jaar!

Wat zijn jullie vakantie plannen???

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4604 Gepost op: 25 maart 2014, 19:29:11 »
Klopt Sperzieboon, mijn man is relatief veel thuis en dat is nu extra fijn. We zijn definitief over gestapt op flesvoeding. Hoe jammer ik het ook vind, een huilend meisje is niet fijn en maakt me ook onzeker wat voor haar dan weer niet fijn is…
Klinkt als een superleuk vrijgezellenfeest! Kan me voorstellen dat je blij was dat je niet de vrijgezel was… persoonlijk zou ik me in haar geval opgelaten voelen hihi!

Wat fijn Mariska dat de echo super was. Het blijft een wonder he een kindje in je buik. Mooie datum ben je uitgerekend!

Balen Lizzz dat jullie nog geen kijkers voor jullie huis hebben. Heeft de makelaar nog andere plannen om het te promoten? Mijn vorige huis heeft 18 maanden te koop gestaan en ik had dit huis al gekocht, dus moest er vanaf toen. Toen heb ik het bij twee makelaars te koop gehad en toen was het relatief snel verkocht. Moest ook wel want toen was ik nog alleen met 2 huizen en dan gaat je salaris heel snel op aan… was een pittige tijd. Maar misschien is het een idee voor jullie om het bij een andere makelaar ook te koop te zetten? Je betaald dan ook wel een bepaald percentage aan die andere makelaar maar hopelijk is het dan sneller weg. Ik had het toen bij een NVM makelaar en een VBO makelaar.
Jeetje wat een lange werkdagen heb je.. niet normaal dat de voorzieningen niet goed zijn geregeld voor jullie.

Wij hebben geen vakantieplannen. Nemen wel vrij maar gaan niet op vakantie.

Hier gaat het best goed. Het is heerlijk dat de kraamzorg weg is. Ik herstel best goed al zeg ik het zelf en met ons meisje gaat het prima. Vandaag zijn we lekker met haar gaan wandelen, zo leuk achter de wagen lopen hihi! Ben echt supertrots hihi! Het is jammer dat ik nog niet zoveel mag doen, voel me aan een kant schuldig tegenover mijn man maar ja… het is echt beter voor mijn herstel dus ik doe het niet en mijn man houdt me ook echt tegen maar toch is het soms lastig. Zelfs vandaag even naar de winkel lopen was eigenlijk te ver qua pijn aan de wond. Dus morgen maar weer rustiger aan doen.
Ik zal proberen een fotootje te plaatsen van ons meisje. Vinden jullie vast leuk?

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4605 Gepost op: 26 maart 2014, 21:28:58 »
Jaaa vinden we zeker leuk Vlinder!! Fijn dat je beetje bij beetje herstelt.

@joyce had indd gezien dat je aan het schilderen bent geslagen! Leuk! Zo krijg je steeds meer een beeld hoe het gaat worden!

@mariska fijn dat de echo zo goed ging en speciaal was!

@lizzz geloof ik best dat de nss een hele happening was! Maar dat er niet goed voor jullie is gezorgd, is dan wel weer een minpuntje.. :dry: Lekker dat je er even tussenuit gaat in april en juni :)

Vakantieplannen hier zijn er nog niet concreet. We hebben in juni de verhuizing, terwijl we normaal gesproken in juni lekker gaan kamperen (voorseizoen is lekker goedkoop). Nu hebben we in oktober 2 weken vrij en dan willen we een vliegreisje naar lekker weer maken. Omdat dat nog wel ver weg is, gaan we waarschijnlijk in augustus nog wel een weekendje weg.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4606 Gepost op: 27 maart 2014, 10:27:17 »
Ik zal proberen een fotootje te plaatsen van ons meisje. Vinden jullie vast leuk?

Dat vinden wij zeker leuk  :biggrin:

@Vakantieplannen, wij gaan met hemelvaart een lang weekend naar een bungalowpark in België met schoonfamilie. Schoonouders zijn dan 30 jaar getrouwd. Als we nog tijd en geld overhebben na de verbouwing, wil ik heel graag een weekje naar de zon in september/oktober.

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4607 Gepost op: 6 april 2014, 08:52:02 »
Eindelijk ben ik weer online. Ons meisje en mijn man slapen nog dus kan ik even ongestoord op het forum lezen.

Hoe gaat het met iedereen?

Hier gaat het goed. De gebroken nachten zijn pittig hihi! Ons meisje doet het hartstikke goed, gisteren wel even bij de huisartsenpost geweest omdat ze 3 uur achter elkaar hysterisch huilde en we haar niet stil kregen. De huisarts denkt aan het koemelkallergie dus andere voeding voor haar mee gekregen. Gisteravond en vannacht al een flesje van gehad en ze is heel rustig nu, in tegenstelling tot haar reactie op de andere voeding. Dus hopelijk is dat het... Niet dat we blij zijn met een koemelkallergie maar als ze zoveel pijn heeft van de andere voeding dan is het fijn te merken dat ze nu een stuk rustiger is.

We genieten erg van haar, ze lacht zoooo lief! Kan al op haar zij draaien en maakt van die schattige geluidjes hih!
Kom overdag nergens aan toe, dat is wel wennen. Nu mag ik ook nog niet veel ivm het herstel van de keizersnee maar dan neem ik me smorgens voor om de groente vast schoon te maken en dat is dan om 16.00 uur nog niet gedaan omdat zij aandacht vraagt, een flesje nodig heeft om ik gewoon lekker met haar knuffel of wandel.

Fijne dag allemaal!

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #4608 Gepost op: 6 april 2014, 17:33:17 »
Aah vlinder, wat een schatje!!

Wat fijn dat jullie zo snel erachter zijn gekomen wat voor een allergie het is, mijn man heeft ook een koemelkallergie en er valt goed mee te leven hoor!

Zo'n eerste periode is ontzettend pittig, niet teveel eisen stellen aan jezelf, je zal een heel nieuw ritme gaan vinden. Ik herken zo wat je opschrijft! Lekker genieten van je meisje en jullie gezinnetje.

Hier gaat alles zijn gangetje we zijn de spannende twaalf weken door! :applaus:


sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4609 Gepost op: 6 april 2014, 18:17:11 »
Wat een lieverdje vlinder! En wat gaat dat snel dat ze nu al op haar zij draait! Volgens mij kan je over een koemelkallergie heengroeien toch? Dat zou wel fijn zijn, maar anders is het goed om te weten dat er goed mee te leven valt ;)

Mariska, fijn dat jullie de 12 weken zijn gepasseerd! Dat is toch zo'n grens waar je graag overheen wilt zijn he? Vertellen jullie het nu ook iedereen, of hadden jullie dat al gedaan?

Hier alles prima. Dit weekend de vloer besteld voor het nieuwe huis. Dat schiet nu ook aardig op. Over 3 weekjes de bruiloft van onze vrienden, waar we nu af en toe nog wat voorbereidingen voor treffen. Daarna is t nog maar 4 weekjes tot we de sleutel krijgen. Heb er zin in!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4610 Gepost op: 6 april 2014, 20:26:00 »
Het kan inderdaad dat ze over de koemelkallergie heen groeit, we gaan het zien. Eerst maar rust in huis nu en dan zien we daarna wel weer. Voorlopig krijgt ze speciale voeding en daar lijkt ze het goed op te doen nu.

Super Mariska dat jullie de 12 weken door zijn, dat zal rust geven denk ik (had ik zelf tenminste wel hihi).

Leuk Sperzieboon dat jullie de vloer hebben besteld, weer een stapje gezet voor jullie huis. Kan me voorstellen dat je er zin in hebt om straks de sleutel te krijgen.
Wij willen hier ook een nieuwe vloer. Zouden dat eerst volgend jaar doen maar misschien doen we het toch ergens dit jaar. Willen laminaat en dat dan door laten lopen in de keuken, gang en huiskamer. Nu liggen er plavuizen in de keuken en de gang en we vinden het mooier als overal hetzelfde ligt. Heb er ook helemaal zin in :-)

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4611 Gepost op: 11 april 2014, 17:11:43 »
Wat een lief meisje hebben jullie vlinder! Echt een knap meisje!

Sperzieboon  ik kan me voorstellen dat jullie er baar uit kijken!

Mariska wat fijn dat het goed gaat met de zwangerschap!

Een vriendin van mij had toch een paar maanden geleden een miskraam gehad? Ze vertelde mij van de week dat ze weer zwanger is en dat ze over de 12 weken is. Ben zo blij voor haar :)

Hier zit ik een beetje in de lappenmand!:(  ik ben steeds super moe , bloed laten prikken en de arts vertelde dat ik toch langs moest komen. Ik dacht dat er niks uit zou komen, nu blijk ik lever functie stoornis tee hebben?!?  Normaal is de waarde 34 en bij mij 118 , ze gaan pas verder onderzoek doen bij 250 of hoger....

Ik moet over 4 weken weer bloed prikken om te kijken hoe de waarde dan is. Tot doe tijd rustig aan doen en veel slapen, als ik 3 uur op ben kan ik zo een uur slapen .... Nu heb ik vakantie maar maandag moet ik weer werken ik weet niet of ik dat ga volhouden. Ik kijk het weekend even aan en dan zien we wel verder....

Wij hebben een nieuwe bank gekocht! Onze bank hebben de katten ala krabpaal gebruikt, super zonde ! Nu konden we echt voor een prikkie een nieuwe bank en loveseat kopen. En we hopen dat ons huis daardoor ook groter lijkt. Ivm de verkoop van ons huis ( dat zal er vast toch wel een X van komen? )  we hebben nog steeds geen kijkers gehad. Het is niet onze droom bank maar goed een goede tussen tijdse oplossing!

Fijn weekend meiden!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4612 Gepost op: 13 april 2014, 19:53:09 »
Vlinder, kan me voorstellen dat die gebroken nachten pittig zijn! Werpt de andere voeding al z'n vruchten af?
Echt een lieverdje hebben jullie :wub:

Mariska, fijn dat jullie de 12 weken voorbij zijn. Blijft toch een 'magische' grens.

Sperzieboon, weer iets van het lijstje. Wat voor een vloer is het geworden? Houten toch?

Lizzz, hè balen. Moet je nog een keer terug om het bloedonderzoek te herhalen? Oh ja, had nog niet verder door gelezen  :blush:
Leuk een nieuwe bank! Nog geen kijkers gehad? Pff, deprimerend lijkt me :(

Hier niets bijzonders te melden. Ons huisje gaat goed vooruit. We kunnen we bijna in  :biggrin:
We zijn wel weer toe aan wat privacy.

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4613 Gepost op: 13 april 2014, 20:54:02 »
Lizzz wat vervelend dat je een leverfunctie stoornis hebt. Kan je dat zomaar krijgen? Bij jou is die waarde echt superhoog, apart dat ze pas verder gaan kijken als het 250 of hoger is.  Voorlopig maar goed je rust nemen en als het niet lukt met werken misschien dan toch maar ziek melden. Je gezondheid is het belangrijkst.

Goed nieuws van je vriendin, kan me voorstellen dat je blij voor haar bent.

Leuk dat jullie een nieuwe bank gekocht hebben! Ik hoop ook dat jullie huis snel verkocht zal worden, eens zal het moeten gebeuren zou je denken, helemaal nu de economie weer aan lijkt te trekken zoals ze zeggen.

Joyce, de nieuwe voeding lijkt inderdaad zijn vruchten af te werpen. Gisteren en vandaag heeft Sanne heel veel geslapen en dat is best apart om mee te maken na de afgelopen weken van onrust. Heerlijk maar toch ga ik steeds kijken bij haar omdat ze zo rustig is hihi!

Leuk dat jullie bijna in jullie huis kunnen, kan me voorstellen dat je toe bent aan wat privacy.

Hier gaat het dus een stuk beter met Sanne en met mezelf ook. Ben wel erg emo, maar dat zal nog wel met het ontzwangeren ofzo te maken hebben. Ben van mezelf ook al best een emotioneel typje maar dat wordt nu versterkt denk ik.
Afgelopen vrijdag supergoed nieuws gekregen want had weer tumorcontrole gehad en alles was goed, yeah!!! Ben zo  blij en opgelucht. Het was een jaar niet gecontroleerd want toen ik weer moest vorig jaar was ik zwanger dus vond het nu extra spannend.
Over een maand weer op controle en als die goed is dan hoef ik pas in oktober weer...superfijn!
Beetje balen is wel dat mijn stemband geraakt is met de operatie in september 2012 en dat ik daar blijvende schade van over heb gehouden. Kan wel praten maar niet te lang achter elkaar en ook niet te hard. Even schakelen daar in.

Gisteren en vandaag hebben we met zijn drietjes tot half 10 geslapen. Wel 's nachts er uit geweest om Sanne een flesje te geven maar toch hebben we lekker uitgeslapen. Komende week een drukke week met kraambezoek (steeds 2 op een dag). Hoe leuk het ook is nu het dichterbij komt vind ik het wel veel allemaal. Maar goed, per dag bekijken en dan wordt het vanzelf eind van de week hihi!

Fijne week allemaal!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4614 Gepost op: 14 april 2014, 19:01:50 »
Fijn dat de andere voeding vruchten lijkt af te werpen, vlinder! Heerlijk wat meer rust voor Sanne (en jullie).
Wat een opluchting dat je voor nu goed gekeurd bent  :applaus: :applaus:
Blijft toch elke keer weer spannend, denk ik?!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4615 Gepost op: 18 april 2014, 22:57:21 »
Jaaa Vlinder! Goed nieuws joh! Zowel van je uitslag als van Sanne die lekker doorslaapt. Hopelijk ben je afgelopen week goed doorgekomen met alle kraamvisite. Best vermoeiend lijkt me!

Joyce, Fijn dat jullie er bijna in kunnen! Heb je al weer wat meer muurtjes geschilderd? Wij hebben indd een houten vloer (maar eigenlijk alleen de bovenste millimeters, het heet officeel een multiplank).

En Lizzz, jij al wat opgeknapt? Las op FB dat je gisteren wat ziekjes was. En vervelend van die leverfunctie zeg. Niet echt handig als je om de paar uur alweer moe bent.. Wat frustrerend dat er nog steeds geen kijkers zijn geweest. Snap er niks van, vind het een hartstikke mooi appartement! Is de wijk niet geliefd ofzo?
En tis echt ongelooflijk, maar het was me al eerder opgevallen dat ik jouw inrichting erg mooi vind. Wij hebben laatst meubels gekocht, ook wit, en zijn aan het rondkijken voor lampen. Ik vond kroonluchters el leuk, maar dat vindt m'n man niks. Dus uiteindelijk kwamen we uit op een lamp die jij boven de eettafel hebt hangen! En vandaag waren we in de praxis, en hebben we een lamp gekocht die jij volgens mij in de gang hebt hangen! Hihi! Maar m'n man pakt hem in, zodat ik volgende week een extra cadeautje heb op mijn verjaardag ;)

Hier verder alles goed. Lekker lang weekend nu en alleen dinsdag en woensdag werken. Donderdag heb ik vrij vanwege de bruiloft van onze vrienden op vrijdag. Zijn wij CM van, dus donderdag gaan we al het e.e.a. versieren op de locatie. Morgen heeft de heer zijn VGF. Wij gaan dan met de meiden wat eten samen, gezellig. Na de bruiloft mogen we ons van onszelf helemaal storten op de verhuizing, wat betekent dat we steeds meer in gaan pakken. We hebben er zo'n zin in! Het duurt ons veel te lang dat we die sleutel krijgen..  :blush:

Goed Paasweekend meiden!


Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4616 Gepost op: 19 april 2014, 08:36:30 »
Vlinder ben je al wat bijgekomen van de kraamvisite? Lijkt mij inderdaad erg vermoeiend!

Joyce hoe gaat de verbouwing bij jullie?

Sperzieboon , wij wonen in een normale wijk dus dat kan het niet zijn. Maar hier in de omgeving staan zoveel huizen te koop. Ook eensgezinswoningen voor bijna de zelfde prijs als die van ons. Maar dan moet er wel van alles aan gedaan worden. En blijkbaar gaan de mensen daar voor....

Bedankt voor het compliment dat je de inrichting zo mooi vind  :biggrin: hihi
Nou dat van die lamp in de gang dat klopt die heb ik daar vandaan. ( wel een rot werk om hem op te hangen dus dat weet je alvast ;) haha ) wij hebben gister onze nieuwe bank & loveseat binnen gekregen. Het was ff wennen maar ben er blij mee. Maar ooit wil ik wel weer een Hoekbank!
Onze bank is nu de zelfde kleur als onze vorige maar niet meer zo krab gevoelig als de andere bank haha. De andere bank had de zelfde structuur als ze krabpaal dus daar hingen de katten constant in.


Ik ben nog steeds ziek. Zit ook ziek thuis :( ik ging me met de dag slechter voelen. Terug naar de arts geweest en heb een doorverwijzing naar de internist. Diverse ziekenhuizen gebeld en  kan nu de 29e terecht. Verder bleek ik ook nog een blaasontsteking te hebben. (Best vreemd want ik heb daar niks van gemerkt!) dus ik doe rustig aan en luister naar mijn lichaam.... Al zit het rustig aan doen niet in mijn aard..... Maar goed ik ben deze keer verstandig en laat ik dus maar wel rustig aan doen :)

Hebben jullie nog plannen met het paas weekend?  Fijne Pasen allemaal!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4617 Gepost op: 22 april 2014, 11:42:22 »
Lizzz, hoe is het met je? Las op FB dat je nog zeker niet de oude bent?

Sperzieboon, Hoe was het etentje/VGF?

Een update van het huis kunnen jullie zien op FB (inclusief foto's)

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4618 Gepost op: 28 april 2014, 11:17:33 »
Daar ben ik eindelijk ook weer eens meiden.
Het lijkt wel of er met de komst van Sanne gelijk wat uren uit de dag zijn gehaald hahaha!

Was de bruiloft van jullie vrienden leuk Sperzieboon? En in mei krijgen jullie de sleutel toch? Gaat snel nu hoor.

Ben je alweer wat opgeknapt Lizz? Succes morgen bij de internist. Goed dat je je ziek had gemeld, even goed aan jezelf denken hoor.

Ik zag de foto’s op FB Joyce, gaat snel nu jullie huis, fijn! Hebben jullie al een idee wanneer jullie kunnen verhuizen?

Hoe gaat het met jou Mariska?

Het is inderdaad elke keer weer spannend de controles in het ziekenhuis. Over 2,5 week mag ik weer maar als die goed is pas in oktober weer.
De kraamvisite was vermoeiend en ook een beetje teveel gepland in een week. Ga ik dus niet meer doen heb ik me voor genomen.

Met Sanne gaat het goed, ze is een blij en tevreden meisje. Met mijzelf gaat het ook goed. Vanmiddag op na-controle naar het ziekenhuis, ben benieuwd.
Afgelopen week mijn ouderschapsverlof geregeld op mijn werk, op zich prima maar ik had er zo geen zin om te bellen. Het is echt een ver van mijn bed show nog hihi!

Fijne dag allemaal!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4619 Gepost op: 12 mei 2014, 21:32:06 »
Hey dames! Laat ik ook weer eens wat posten hier! Was alweer een tijdje geleden..

Zag laatst wat fotootjes van Sanne op FB vlinder, wat wordt ze alweer groot he? Fijn dat alles zo goed met haar gaat. Wanneer zou je weer moeten beginnen met werken? En ga je minder werken of tijdelijk mbv ouderschapsverlof?

Joyce, heb de foto's van jullie huis op FB gezien hoor. Schiet inderdaad wel op nu. Zijn de vergunningen van de gemeente inmiddels binnen?

Lizzz lekker aan het genieten van de nieuwe bank? Hebben de katten hem nog niet ontdekt als krabpaal? ;) En hoe is het met je gezondheid?

En hoe gaat het met Mariska en de kleine in je buik?

Eind april was de bruiloft van onze vrienden waar wij cm van waren. Het is echt helemaal super gegaan, een prachtige dag! Het was erg lekker weer, dus we hebben lekker veel buiten op het terras kunnen zitten. Alles goed gegaan, bruidspaar blij, wij blij :D

En nu is het aftellen tot we de sleutel van ons huis krijgen! Nog 15 nachtjes slapen ;) Laatste dingetjes regelen als behanger en stucadoor en af en toe nog wat dingetjes inpakken, maar vooral... Aftellen!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4620 Gepost op: 13 mei 2014, 21:24:28 »
Nu nog maar 14 nachtjes slapen Sperzieboon totdat jullie de sleutel krijgen, leuk!

Wat fijn dat de bruiloft van jullie vrienden super was. Heerlijk dat ze lekker weer hadden, dat maakt de dag extra leuk.

Ik ben ook benieuwd hoe het met de andere meiden gaat.

Ja Sanne wordt inderdaad groot... leuk om te zien wat ze allemaal al kan in vergelijking met een paar weken geleden. Ik moet 3 juni weer gaan werken. Zie er eerlijk gezegd best tegenop. Niet dat ik altijd thuis zou willen zijn maar een paar weekjes extra had fijn geweest. Al is de eerste keer haar achter laten altijd moeilijk ook al zou ik nog langer thuis kunnen zijn. Ik ga 3 dagen werken. Neem 1 dag ouderschapsverlof in de week en een vakantiedag waardoor ik 3 dagen kan gaan werken, heerlijk!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4621 Gepost op: 23 mei 2014, 06:45:43 »
Wat is het rustig hier, hoe gaat het met iedereen?

Hier alles goed. Sanne lijkt steeds beter in een soort ritme te komen. Nog 1,5 week dan moet ik weer werken. Zie er best een beetje tegenop om haar achter te laten maar goed.. het moet.
Met het mooie weer lekker veel buiten geweest met haar, gewoon in de achtertuin ook, in de kinderwagenbak. Vond ze heerlijk. Ze brabbelt al lekker op haar manier en elke dag zie je weer dat ze ineens iets anders kan, super allemaal.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4622 Gepost op: 23 mei 2014, 23:38:54 »
Heey vlinder....

Ja stil hè hihi komt denk ik ook dat we elkaar een beetje kunnen volgen op Facebook enzo  :blush:

Ow moet je al bijna weer werken? De tijd vliegt echt! Fijn dat Sanne in een ritme komt!
Geniet nog even van je laatste 1,5 week vrij!

Hier nog steeds door de molen qua gezondheid. Ziekenhuis in ziekenhuis uit. Dat het problemen met mijn lever zijn dat staat vast.... Nu nog ontdekken wat het is. Over 3 weken weer terug voor uitslag van een ander onderzoek.
Werk tijdelijk 3 dagen , en tijdelijk ook geen nachtdiensten. Ben al lang blij dat ik mag blijven werken!

Verder alles zijn gangetje hier .... Nog steeds geen kopers / kijkers voor ons huis. De makelaar heeft wel nieuwe foto's van de woonkamer gemaakt met onze nieuwe bank. Als die op fundament staan zal ik hem weer eens delen op Facebook ;)

Hebben jullie nog plannen dit weekend? Wij gaan morgen Bbq bij schoonouders , zondag een minder verjaardag en smiddags bij een vriendin langs. Maandag ga ik met mijn moeder en neefje naar de dierentuin..... Dinsdag ben ik ook vrij maar dan nog geen plannen.....

Fijn weekend!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4623 Gepost op: 24 mei 2014, 19:31:22 »
Ja dat is zo Lizzz, we volgen elkaar op FB dus dan komen we hier minder. Niet bij stil gestaan.

Wat vervelend dat het nog niet goed gaat met je gezondheid. Spannend dat je over 3 weken de uitslag krijgt. Fijn dat je tijdelijk 3 dagen mag werken en geen nachtdiensten hoeft te doen, prettig geregeld met je werk.
Balen dat er nog geen kopers/kijkers voor jullie huis zijn. Als je hem op FB straks met de nieuwe foto's zal ik het weer delen, je weet het nooit.

Wij gaan de voortuin opnieuw bestraten dus vandaag steentjes uitgezocht en lekker gewandeld met zijn drietjes. Morgen geen plannen dus we zien het wel.
Gezellig dat jullie gaan bbqen en maandag naar de dierentuin gaat. Alvast veel plezier!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4624 Gepost op: 24 mei 2014, 20:42:20 »
Dag dames!
Lees hier wel altijd hoor. Maar vergeet steeds te antwoorden. Lees jullie dingen vaak ook op FB, ennuh met mn telefoon hele antwoorden neerzetten, is niet zo handig (laptop is kapot).

Vlinder, wat gaat het hard! Je verlof is al bijna weer voorbij. Geniet van die laatste dagen! Fijn dat Sanne nu in een ritme lijkt te komen. Vooral als je bijna weer moet gaan werken.

Sperzieboon, spannend! Dat begint ook al te korten. Wat is jullie planning voor de 'verbouwing'?

Lizzz, hè wat balen dat je nog steeds met je gezondheid zit. Ben benieuwd wat er nu uit gaat komen... Hopelijk is het iets wat redelijk simpel onder controle te houden is of gewoon te genezen is.
Hoop dat er snel kopers zijn voor jullie huis!!

Hier zijn de vergunningen eindelijk rond! Tenminste ze worden maandag getekend. Hopelijk.. Want bij ons is wel alles fout gegaan, wat fout kon gaan. Stukken 'kwijt', geen overdracht bij vakantie, in de krant staan dat alles goed gekeurd is al zo'n drie weken geleden etc etc. Hopelijk zijn er er dan maandag vanaf :)
Verder gaat het allemaal goed met het huis! 2e weekend van juni willen we overhuizen. Volgende week gaan we een weekendje weg met de ouders van J.
Gisteren een bruiloft gehad van onze beste vrienden. Vandaag luilakken ;) En morgen middag-avond werken. Dus geen spannend weekend.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards