collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1069344 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4625 Gepost op: 26 mei 2014, 21:07:10 »
Ha dames!
Leuk dat er weer wat leven in de brouwerij is hier! Laat ik mijn bijdrage dan ook maar leveren ;)

Joyce, wat fijn dat de vergunningen eindelijk rond zijn. Is het vandaag allemaal goed gekomen met tekenen e.d.?
Ik zag op FB al mooie foto's van jou en je man langskomen. Leuk al die bruiloften!

Vlinder, geniet inderdaad nog maar even lekker van je vrije dagen! Hopelijk valt het allemaal mee en bevalt het werken je weer goed. Fijn dat alles zo goed gaat met Sanne. Leuk om foto's van haar te zien op FB, ze wordt indd al groot. Hier beginnen de eierstokken ook steeds meer te rammelen..  :blush

En Lizzz, ik had al zo'n vermoeden dat het niet helemaal lekker met je ging. Maar het gaat dus om je lever. Hebben ze al wel vermoedens wat het zou kunnen zijn? Fijn dat er wel zo goed rekening mee gehouden kan worden met je werk. Sterkte er mee in ieder geval!

EN WIJ KRIJGEN MORGEN DE SLEUTEL!!! Joehoe! Zo'n zin in :D Vandaag nog gewerkt, en nu twee weekjes vrij om te klussen (is voornamelijk schilderen). We hopen de tweede of derde week van juni over te kunnen (wedstrijdje doen Joyce? :p) De week van 9 juni wordt de nieuwe vloer gelegd, alleen de datum is nog niet bekend. Daar is het een beetje van afhankelijk.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4626 Gepost op: 27 mei 2014, 10:47:06 »
Hier nogmaals gefeliciteerd sperzieboon  :applaus:
Veel klus plezier.  Hopelijk gaat het allemaal vlot.

De vergunningen zijn gisteren eindelijk getekend  :biggrin:
Manlief gaat vanavond en morgen de tegelvloer leggen in de keuken.
Van het weekend zijn we een weekendje weg naar België.  Dus kan de vloer drogen.

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4627 Gepost op: 4 juni 2014, 12:56:14 »
Ben ik ook weer... tijd vliegt werkelijk voorbij.

Lizzz hoe gaat het nu met je?

Joyce, schiet jullie verbouwing op? Fijn dat de vergunningen er zijn. Hoe was jullie weekendje belgie? En hoe gaat het met jullie hond nu?

Sperzieboon schieten jullie al op met klussen? En denk je dat het lukt om in de tweede of derde week van juni over te gaan?

Hier gaat het goed. Ik ben inmiddels aan het werk, vandaag tweede dag. Gisteren was moeilijk, ik ging huilend de deur uit, vond het zo moeilijk om Sanne achter te laten. Maar vandaag ging gelukkig goed. Kijk er wel heel erg naar uit om weer thuis te zijn straks.
Op mijn werk is het een puinhoop. Ben zo pissig hoe het over is gedragen en achter is gelaten. Het is ook een drukke periode nu dus moet gelijk van alles maar door nieuwe systemen kan ik nog niet veel, moet ik eerst mee leren werken en dat kost even tijd. Daarbij is mijn collega op vakantie. Fijn voor hem maar niet relaxed voor mij zit ik hier in mijn eentje... Moet me niet gelijk gek laten maken maar soms zijn dingen gewoon irritant.

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4628 Gepost op: 4 juni 2014, 22:35:10 »
Hmm dat klinkt niet als rustig opstarten Vlinder... Hadden ze wel even rekening mee mogen houden. Maar laat je niet gek maken inderdaad! Lijkt me ook heel raar om na maanden hele dagen bij je dochtertje te zijn, nu een hele dag weg te moeten. Gelukkig is je man bij haar (toch?), als ze naar een kinderopvang moest was het vast nog lastiger geweest.

Joyce, zag al foto's langskomen van de start van de keuken. Gaaf joh! Nu krijgt alles echt meer vorm met de vloer, keuken e.d! Hoe was het in België? Lijkt me lekker er even tussenuit!

Lizzz, zag de foto's van je nieuwe meubelen. Vind je bank echt mooi! Weer helemaal mijn smaak!

Wij schieten ook lekker op. Ons huisje wordt zo mooi! :biggrin: We hebben lekker doorgeklust de afgelopen dagen. Ik was alle dagen vrij, m'n man moest wel werken (maar pas eind van de middag/avond), mijn ouders zijn druk geweest en verder nog een groep vrienden die wat dagen mee hielpen. Echt super al die hulptroepen! Boven zijn we nu klaar en we denken vrijdag beneden klaar te zijn. Dat moet ook, want maandag wordt de houten vloer gelegd. Dat wordt zo'n ander gezicht, ben ik zoo benieuwd naar! Zaterdag en zondag staan we op de camping voor familieweekend. Dan dus even geen klussen, maar genieten van het lekkere weer. Ook wel lekker  :blush:

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4629 Gepost op: 4 juni 2014, 23:26:36 »
Vlinder.... Schandalig dat ze zo met je om gaan :( ze snappen toch ook wel dat jij er maanden uit ben Geweest!

Heerlijk hoor sperzieboon lekker klussen. Ik ben benieuwd naar het eind resultaat. Dan krijgen we wel een fotootje te zien toch ? ;)

De bank .... Dank je! Het is echt even een tussen oplossing ;) maar man lief heeft besloten als we ooit een ander huis hebben dat de bank naar zolder moet voor zijn game kamer :p ach.... Blijven dromen ;)

Morgen moet ik naar het ziekenhuis voor de uitslagen. Hopelijk hebben ze nu antwoord wat het precies is.
Ik ben afgelopen week ook aardig te grazen genomen tijdens t werk.... Mijn collega en ik hebben moeten vechten voor ons leven zeg maar.... Heb er wat blauwe plekken , een gekneusde pols aan over gehouden. Hebben rake klappen gehad. Gelukkig is het nog " goed" afgelopen.

Kan er allemaal niet heel veel over vertellen haha de zaak loopt nog ;)

Dames ik ga mijn mandje in ben net klaar met werken!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4630 Gepost op: 9 juni 2014, 21:30:15 »
Wat fijn dat jullie zo opschieten in jullie huis Sperzieboon. Wordt nu morgen de vloer gelegd? En hoe was jullie weekend?

Hoe waren de uitslagen Lizzz? Ben je wat wijzer geworden? Jeetje joh dat je collega en jij hebben moeten vechten voor jullie leven, heftig! Hoe gaat het nu met je? Krijg je dan nog hulp ook om het verwerken?

Sanne is drie dagen in de week bij de opa's en oma's en ikzelf ben twee dagen thuis. Mijn man brengt haar weg en haalt haar op. Liep goed afgelopen week en bij opa en oma had ze het erg naar haar zin gehad merkten we.  Als ze naar de kinderopvang had gegaan had ik het denk ik lastiger gevonden.
Ze heeft nu erg last van de warmte en is jengelig. Benieuwd hoe dat vannacht met slapen gaat...

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4631 Gepost op: 9 juni 2014, 21:45:27 »
Ja hoor dat gaat Allemaal goed!

Ze hebben niks kunnen vinden .... Ene kant gelukkig niks gevonden. Andere kant nu weet ik nog steeds niet waarom hoe of wat. Hopelijk gaat het snel weer beter!
2 daagjes werken en dan heb ik vakantie! Ik heb 1,5 week vrij en we gaan 3 daagjes naar barcalona.

Hoe gaat het op jou werk vlinder?
Ja dat warme weer zal voor die kleintjes niet fijn zijn!

Owja die vriendin van mij is op 31 mei bevallen van Eem meisje!
Binnenkort hopelijk even bewonderen .... Als ze lekker bijgekomen is en de familie langs geweest is.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4632 Gepost op: 9 juni 2014, 21:55:46 »
Zwaai zwaai. Ik antwoord morgen ff op de pc. Op telefoon is zo'n uitgebreide reactie niet te doen.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4633 Gepost op: 10 juni 2014, 21:54:21 »
Dubbelpost  :blush:

Sperzieboon, hoe gaat het bij jullie huisje? Druk aan de klus? En een leuk weekend gehad?

Vlinder, niet fijn als je zo terug moet komen. Lijkt me raar, als je dan echt weer moet werken. De eerste keer sinds Sanne er is. Fijn dat jullie het zo geregeld hebben met oppas. Hoe is het slapen vannacht gegaan?

Lizzz, Hè toch wel 'balen' dat ze niets gevonden hebben. Nu ben je nog niets wijzer. Wat zijn nu vervolgstappen? Bijna vakantie heeeeeerlijk!
Gefeliciteerd met je vriendin. Hoe heet de baby?

Hier 1,5 week vakantie gehad. Lekker weekend in België geweest vorige week. Goed weer en lekker ontspannen. Was gezellig. Afgelopen week geklust in ons huis, zoals jullie vast op FB voorbij hebben zien komen. Vandaag weer begonnen met werken. Erg drukke en warme dag gehad. En erg fijn terug komen in half afgemaakt werk  :angry: Nouja, morgen stagiaire 'bij'. Ze doet zelf de cliëntroute, dus ik kan de troep bijwerken.
Planning staan nog steeds op aankomend weekend spullen overhuizen. Bij jullie ook sperzieboon?

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4634 Gepost op: 15 juni 2014, 19:08:58 »
Ha dames, eventjes weg geweest omdat we druk waren met t huis. Afgelopen nacht hebben we voor het eerst in het huis geslapen, dus de planning hebben we gehaald :) Jullie ook joyce? Afgelopen week is de houten vloer gelegd en in de olie gezet. Hij is zooo mooi!! We zijn er super blij mee. Nu staan er nog wat oude meubeltjes in het huis. Hopelijk krijgen we over drie weken de nieuwe. Dan is het een nog mooier gezicht  :biggrin: Verder ben ik bezig dozen uit te pakken. Denk dat ik daar de komende weken nog wel mee bezig ben :blush: wat een zooi hebben wij haha

Vorig weekend hadden we inderdaad familieweekend. Was heerlijk om er toen even tussenuit te zijn en het was heerlijk weer. We waren er echt eventjes aan toe.

Lizzz best wel heftig dat verhaal van je werk! Hopelijk kan je dat redelijk snel van je afzetten.. En ene kant indd fijn dat er niks ergs is gevonden, maar was ook wel fijn geweest als je nou eindelijk eens wist wat het was. Voel je je nog steeds hetzelfde, of krabbel je alweer wat op? En gefeliciteerd met de baby van je vriendin. Zag op FB dat je vandaag op kraamvisite geweest bent :)

En wat heerlijk dat joyce en lizzz lekker vakantie hebben of hebben gehad. Wil ik ook wel! Veel plezier in Barcelona lizzz! Maar minder dat joyce ook mag puin ruimen...
En hoe is het bij Vlinder op het werk? Al een beetje ingekomen?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4635 Gepost op: 15 juni 2014, 20:36:53 »
Haaa Dames!

Fijn sperzieboon dat jullie inhet huis zitten! Dat gevoel "op vakantie in eigen huis" hihi dat had ik de eerste nacht in ons huis. Ik hoorde dat er iemand een brochure van ons huis aangevraagd heeft. ( dat is natuurlijk nog geen bezichtiging of koper maar goed beter dan niks. Duimen jullie mee ??? :)

Ik geniet van mijn "vakantie" heerlijk! Ik ga na de vakantie regelen dat ik minder ga werken:)
Eerst terug naar 36 uur en hopelijk later naar 32 uur.
Hopelijk gaan mijn "vage" klachten dan ook weg hihi...

Joyce hoe gaat het met jullie verbouwing?

Vlinder die foto van jou en Sanne die was zoooooo schattig!

Wij zijn afgelopen weekend op kraambezoek geweest! Zou graag een foto van het mooie meisje op Facebook zetten maar weet niet of de ouders dat leuk vinden dus dat laat ik aan hun over :
Ze heet Serena.
Super schattig klein meisje (3 weken te vroeg geboren)


Ik ben rustig wat dingen aan het klaar leggen wat we mee nemen naar barcalona.
We willen zo weinig mogelijk mee nemen maar merk dat ik dat best moeilijk vind haha.


JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4636 Gepost op: 16 juni 2014, 14:59:52 »
Fijn dat jullie een zitten sperziebooon! Ook wij hebben het gehaald.  Afgelopen nacht voor het eerst hier geslapen  :biggrin:
Ik vind het nog wel raar hoor. Echt n gevoel alsof ik in een luxe vakantiehuis ben.Oke toen ik in de douche stond. Als i nu op de bank zit,  is het nog een bouwval.

Veel inruim plezier. Ik denk dat we de komende tijd dezelfde bezigheid hebben ;)

Lizzz, hoop voor je dat de klachten inderdaad afnemen met minder uren werken.
Fijn dat er een brochure opgevraagd is.  Er is in elk geval intetesse. Hopelijk pakt het goed uit voor jullie!
Geniet van de dagen in Barcelona!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4637 Gepost op: 16 juni 2014, 21:11:15 »
Aan een kant fijn Lizzz dat er niks gevonden is. Hopelijk nemen je klachten af als je wat minder uren gaat werken. Niet dat ik het af wil doen als stress ofzo hoor maar met minder uren krijgt je lichaam hopelijk wat meer rust.
Wat goed dat er iemand een brochure heeft aangevraagd. Ik duim mee voor jullie.  Leuk Barcelona, alvast veel plezier!!

Wat leuk Sperzieboon dat jullie in jullie nieuwe huis hebben geslapen. Heerlijk he? Succes met inruimen en alles!

Joyce en jullie ook al in jullie huis geslapen, fijn!  Jij ook succes met inruimen.
Wel leuk weer he? Kom je dingen tegen waarvan je vast niet wist dat je het nog had hihi!

Hier gaat het goed. Sanne heeft vorige week toen het zo warm was niet ingebakerd geslapen. Kinderen kunnen in de inbakerdoek hun warmte niet kwijt en als ze oververhit raken zouden ze kunnen overlijden. Dus zonder gedaan. Was een slechte nacht, maar twee uurtjes geslapen maar alles beter dan dat ze oververhit zou raken.
Sanne is nog steeds erg vrolijk en kan steeds meer dingetjes. Het is zo genieten.. super! Gisteren zag ze ons en zichzelf in de spiegel ging ze heel hard schaterlachen, geweldig was dat. Ze lacht al wel met geluid maar het lachen zoals gisteren hadden we nog niet eerder gehoord.
Ja geweldige foto he lizzz die met het voetbal.

Op mijn werk is het een rommeltje. Mijn leidinggevende doet er niks aan, hij weet nog niet eens wat ik allemaal doe voor werk laat staan dat hij iets kan doen voor me. Ben vorige week zo boos geworden dat ik gewoon moest huilen. Genant vond ik het wel maar het heeft ietsje geholpen in die zin dat iemand met me mee wil kijken voor het nieuwe system, samen komen we er hopelijk uit want er wordt van alle kanten aan me getrokken dat er dingen moeten gebeuren terwijl ik weinig kan.  Morgen weer een nieuwe dag.

Fijne avond allemaal!

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #4638 Gepost op: 17 juni 2014, 08:51:39 »
Wat vervelend vlinder, dat het zo op je werk moet gaan. Hopelijk kan die ander je helpen vandaag!

Wat fijn om te horen dat het met je dochterje goed gaat, jammer dat het slapen zonder inbakeren nog niet lukt.

Joyce en sperzieboon, wat fijn dat jullie nu in jullie nieuwe huis zitten! Succes met het inruimen van de spullen en alle laatste klusjes maar vooral genieten van alles wat jullie allemaal al gedaan hebben!

Lizzz wat naar dat je nog geen duidelijkheid hebt, ik hoop dat de klachten snel gaan afnemen. Veel plezier in Barcelona ( hele mooie stad  :biggrin:) en hopelijk goed nieuws als je thuis komt met een potentiële koper!

Hier gaat het zijn gangetje, ben nu 23 weken zwanger en we krijgen er een dochtertje bij! Alles gaat goed en de 20 weken echo was ook goed. Zijn nu druk bezig met de kamer van Anna ( nieuw bed en kast) als we de kast binnen krijgen dan kan ik starten met de babykamer, kan niet wachten!
Nog vijf weken werken en dan zit het schooljaar er weer op, gelijk na mijn vakantie start mijn verlof, ik heb dus veel geluk.
Komende vrijdag eerst mijn dochtertje haar verjaardag vieren want ze wordt twee jaar!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4639 Gepost op: 23 juni 2014, 13:37:00 »
Nog gefeliciteerd met de verjaardag van jullie dochtertje Mariska! En wat leuk dat er een meisje bij komt. Fijn dat alles goed gaat.

Lekker dat gelijk na de vakantie je verlof begint,

Mijn collega heeft me van de week toch nog kunnen helpen. Dus kan ik komende week verder met wat ik perse moest doen eind mei/begin juni. Beetje jammer dat mijn leidinggevende niet reageert als ik zeg dat dingen nu veel te laat zijn enzo. Als het goed is krijgen mijn collega en ik een andere leidinggevende die meer van ons werk af weet. Die we nu hebben weet werkelijk niet wat we doen en kan daarom ook niet helpen als er iets moet gebeuren wat niet kan.  Eventuele klachten stuur ik wel naar hem door, daar is hij (nu nog) mijn leidinggevende voor.
He tis bij ons een beetje gek geregeld. Wij zijn een clubje van drie personen die hetzelfde werk doen alleen valt onze ene collega wel onder de juiste leidinggevende zeg maar en wij met zijn tweetjes niet. We kregen het ons afdelingshoofd maar niet aan haar verstand dat het een beetje suf is dat we onder twee verschillende mensen vallen maar nu, na 3 jaar, lijkt het kwartje te zijn gevallen hihi!

Sanne kan vanaf gisteren van haar rug naar haar buikje rollen. Ze was helemaal trots op zichzelf gisteren, lag te lachen in de box. Terug kan ze nog niet maar dat komt vanzelf. Verder doet ze het hartstikke goed.
Ik heb goede hoop dat ze over een paar weekjes niet meer ingebakerd hoeft te slapen. Hoewel ze goed slaapt dan is het fijn als ze gewoon 'los' kan liggen en kan bewegen als ze dat wil. Nu kan dat echt nog niet omdat ze zichzelf steeds wakker maakt met haar handjes/armpjes die alle kanten op gaan.

Afgelopen vrijdag waren we al weer 9 maanden getrouwd, gaat echt snel!

Hoe gaat het met jullie allemaal?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4640 Gepost op: 24 juni 2014, 14:47:30 »
Vlinder,  weer een mijlpaal het omruilen  :biggrin:
Fijn dat het nu iets beter gaat op t werk.

Mariska Nog gefeliciteerd met je dochter.  Leuk dat er nog een dametje bij komt.

Hier alles z'n gangetje. Heerlijk om weer op ons zelf te kunnen zijn.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4641 Gepost op: 30 juni 2014, 20:24:25 »
Hallo dames....

Hoe gaat het met jullie?

Hier wel wat beter gelukkig... De vermoeidheid neemt af.
Barcelona was geweldig! Wel te kort eigenlijk hihi we hebben niet alles kunnen zien. Maar we zijn er even tussen uit geweest !

Ik zat laatst na te denken , binnenkort zijn we een jaar getrouwd! Wij gaan die dag ieder geval een stuk van onze bruiloft taart eten. Dit gaan we samen met onze ouders doen.
Gaan jullie nog wat bijzonders doen ?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4642 Gepost op: 1 juli 2014, 09:21:16 »
Wat fijn dat je vermoeidheid iets afneemt. Hopelijk zet t door nu.  Wanneer ga jeweer aan het werk?
Barcelona is ook echt prachtig. Ik wil er ook nog eens naar toe.

Alweer bijna n jaar inderdaad!  Gaat snel. Ik heb  vrij gevraagd op t werk,  maar weten nog niet wat we gaan doen.
Verder gaat t hier super  :biggrin: We zijn met de aanbouwen begonnen nu.

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4643 Gepost op: 1 juli 2014, 12:43:56 »
Wat fijn Lizzz dat je minder vermoeid bent. En heerlijk genoten in Barcelona, wil ik ook graag nog een keer naar toe.

Kan me voorstellen Joyce dat het fijn is om weer op jullie zelf te zijn :-) Hoe gaat het met de aanbouwen, loopt het volgens planning?

Wij gaan ook de bovenkant van de bruidstaart eten en ik wil eigenlijk een nachtje in een hotelletje boeken samen maar ik vind het aan de andere kant ook erg lastig om Sanne te laten logeren... Gelukkig duurt het nog even dus ik kan nog even nadenken en beslissen hihi!

Hier gaat het goed. Nog steeds druk op mijn werk maar dat zal niet veranderen. Men vind het normaal dat ik mijn 5 werkdagen in 3 dagen stop nu...
Met Sanne gaat het heel goed. Ze draait de hele dag van haar rug naar haar buikje, superlief! Ook in bed doet ze dat en dan kom ik kijken waarom ze ligt te lachen en te brabbelen en dan ligt ze breed lachend aan te kijken. Zo van 'kijk eens wat ik kan'. Vrijdag aanstaande krijgt ze weer twee prikjes... altijd zielig maar het moet.

Fijne dag allemaal!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4644 Gepost op: 1 juli 2014, 14:59:24 »
@ Joyce: ik werk al weer hoor had maar 1,5 week vrij gehad. In september heb ik 2 welen vrij :)
Ik moet nog een oproep krijgen van de bedrijf arts en dan ga ik weer "normaal" werken. Mijn verzoek om minder te werken heb ik ingediend. Ik ga eerst terug naar 36 uur ( werk nu 38 uur dat is zeg maar 1 dag per maand extra ) en anders ga ik terug naar 32 uur. Zou het liefst gelijk 32 uur doen maar je kan bij ons wel steeds minder werken maar extra werken is moeilijker te regelen dus ik doe het even zo...

Vlinder wat stom dat ze daar van uit gaan. Ze kunnen toch niet verwachten dat je het zelfde werk in 3 dagen propt? Ik zag weer een super leuke foto van jullie voorbij komen op Facebook! Volgens mij is Sanne echt een vrolijk meisje! Ze lacht op alle foto's hihi.

Ik ga eens bedenken wat we gaan doen... Het is idd nog ver weg !

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4645 Gepost op: 15 juli 2014, 13:24:24 »
Hoi meiden,

Hoe gaat het met iedereen?

Lizzz, voel jij je weer fit of is het nog niet je-van-het?
Ben je al minder gaan werken of gaat dat pas later in? Bij ons is het ook zo dat eenmaal minder werken het lastig is om weer meer uren te krijgen.

Joyce en Sperzieboon bevalt het in jullie huizen?

Met ons gaat het goed. Sanne groeit als kool hihi! Ze is inderdaad bijna altijd vrolijk en kletst er op haar manier op los. Ze was vorige week grieperig en daardoor zo hangerig/slaperig en stil.... we herkenden haar gewoon niet... gelukkig nu weer opgeknapt alleen nog flink verkouden.
Ze heeft ook 2 tandjes inmiddels. Terug kijkend vielen bepaalde dingen die ze deed wel op hun plek maar we hadden het nog niet verwacht.
Op mijn werk is er qua werkdruk niks veranderd maar ik heb wel gehoord dat ik een nieuwe leidinggevende heb. Ben er blij mee! Ik ken haar al en zij is een heel betrokken leidinggevende, fijn!

Fijne dag allemaal!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4646 Gepost op: 15 juli 2014, 18:23:05 »
Hoi Hoi...

@ Vlinder : Het gaat steeds beter maar nog steeds moe! Waarschijnlijk mijn blaasontsteking + oververmoeidheid.
Ik heb vandaag mijn formulier ingevuld om minder te gaan werken.En een handtekening van de chef :)
Bij ons kan je ook niet makkelijk meer gaan werken dus vandaar de keus om eerst 36 uur te gaan werken. ( 1 dag per maand minder)

Wat fijn dat Sanne zo'n vrolijk meisje is!
Hopelijk komt het helemaal goed met je nieuwe leidinggevende!

Hoe gaat het met de rest??

Nog vakantieplannen? Wij zijn even naar Barcalona geweesteven er tussen uit. Verder geen vakantie :( Wel 2 weken vrij hoor dus veel leuke dingen doen! De laptop is kapot en kan niet meer gemaakt worden. Aangezien we de computer weg gedaan hebben ( groot lomp ding die veel plek in beslag nam) En mijn man gewoon een laptop nodig heeft thuis voor o.a het werk moesten we echt een nieuwe kopen.

Hopelijk begin volgend jaar op vakantie ;-) Want ik mis het wel....


JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4647 Gepost op: 17 juli 2014, 19:41:36 »
Dag dames. Oh ik vergeet geregeld om hier te kijken. Ga proberen er vaker aan te denken.

Lizzz, fijn dat het steeds beter gaat. Per wanneer ga je dan minder werken?
Ik hoop dat minder werken ook mee helpt.
He wat balen van de laptop. Mja dan moet je idd ooit keuzes maken.

Vlinder heerlijk dat jullie zo'n kletskous hebben. Vervelend dat ze ziek was.  Was dat de eerste keer? Hopelijk is de verkoudheid inmiddels ook over.
En jeej een andere leidinggevende. Wellicht wordt het iets beter.

@vakantie, wij gaan in september een weekje naar Turkije. Voor de eerste keer all inclusive. Ben benieuwd hoe we dat vinden. Wellicht ook wel een keer lekker zo na de drukke verbouwing.

Hier verder alles top. Nog druk aan het verbouwen. Volgende week gaan we iets leuks doen. Is nog een verrassing. Zal jullie dan ook meer vertellen.

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4648 Gepost op: 18 juli 2014, 18:00:38 »
Nou joyce, je maakt ons wel nieuwsgierig? Hoop dat het leuk nieuws is ;)

Ik zag dat mijn laatste bericht alweer langer dan een maand geleden was! Schaamschaam... Maar het gaat super goed met me! Het huis wordt alleen maar mooier en mooier. Vandaag is onze nieuwe eethoek binnen gekomen, echt super blij mee! Hij is 240 cm met 6 grote stoelen erbij. Erg cool! Twee weekjes terug kregen we de nieuwe salontafel en tv-meubel, dus de woonkamer wordt steeds completer :D nu nog lampen en gordijnen. De man die vandaag de eethoek bracht had meteen ingemeten voor gordijnen, maar dat is zo'n woonwinkel met veel riviera maison, en dus errug duur. Kwam in totaal ergens tussen de 1500 en 2100 euro uit! Voor gordijnen!  :blink: iets te veel van t goeie... Voor een paar tientjes heb je gordijnen bij Ikea..

Momenteel zitten we lekker met een moscato in de tuin. M'n man heeft net zo'n grote gasbarbecue gekocht, dus die gaan we straks maar eens uitproberen. Volop aan het genieten van t goede leven dus ;)

De vakantie is helaas nog wel even weg. We gaan pas de laatste week van oktober weg. Voor twee weekjes denk ik. Waarheen weten we nog niet, maar het zal wel wat verder weg zijn, omdat de zon er wel echt moet schijnen  :biggrin: Omdat oktober nog zo ver weg is, gaan we in augustus wel een lang weekend weg. Ik denk naar Drenthe.

En bijna een jaar getrouwd ja! Wij hebben ook nog de top van de (ijs)taart. Hopelijk is die nog lekker. En zo niet, dan gaan we op de dag zelf naar die zaak om een ijsje te halen :p Verder nog niet echt plannen..

Joyce, schiet het lekker op met de aanbouw? Jij ook bezig met een nieuwe inrichting, of valt het mee? Ik heb een keer (ultra) allinclusive gedaan, lang geleden, maar die gratis cocktails ben ik niet vergeten.. Heerlijk haha! Weet nog niet wat wij in oktober gaan doen, plaatselijke restaurantjes opzoeken is vaak ook wel erg leuk.

Vlinder, een nieuwe leidinggevende geeft perspectief! Haha! Hopelijk ga je daar positieve dingen van merken. En wat klink je toch als een trotse moeder als je over Sanne praat! En gelijk heb je!

En lizzz, hopelijk kan je lang teren op je vakantietje in Barcelona. Jammer dat een vakantie er nu even niet inzet, maar twee weken vrij en er leuke daagjes van maken is ook niet verkeerd! En fijn dat het weer iets beter met je gaat!

En mariska al gestart met de babykamer?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4649 Gepost op: 18 juli 2014, 18:55:54 »
T is ook nog een verrassing voor ons, dus weet nog niet of t leuk nieuws is. Hihi vast wel.

Wat een heerlijk grote tafel! Leuk om te horen dat jullie huis steeds met af is.
Wij zijn nog niet in dat stadium aangekomen.

Geniet van de bbq!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards