collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1069349 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #4675 Gepost op: 12 augustus 2014, 21:00:19 »
Hoi meiden,

Ben ook weer terug van vakantie! Ondertussen nu 31 weken zwanger, tijd vliegt en begin toch wat last van nesteldrang te krijgen!

Destino, wat leuk dat het kamertje binnenkort al komt. Leuk zo'n geslachtsbepaling..heb je zelf een voorgevoel?

Joyce, wat een verdrietig nieuws. Fijn om te horen dat het andere kindje het goed doet.

Lizzz, lekker hoor een weekje weg naar de zon. Hopelijk komen er snel meer bezichtigingen.

Sperzieboon, wat leuk om nu cm van je cm meester te zijn! Tenerife klinkt erg goed om naar toe te gaan. Voor je het weet is het oktober.

Wedding wat fijn om te horen dat het nu weer beter met je gaat!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4676 Gepost op: 12 augustus 2014, 22:12:02 »
Ha joyce, eerst even tot jou richten.. Wat een schrik dat je een kindje bent verloren, maar wat een fijn nieuws dat de ander het zo goed doet! Ik heb wat in de anderen topics gelezen, en volgens mij staan jullie er erg positief in. Sterkte ermee en volop genieten van het kleine wondertje dat zo goed groeit in je buik.

@destino Haha ik zie het inderdaad niet aan je buik. Slankie dat je bent ;) wat leuke dat de meubeltjes al zo snel komen! Kunnen jullie het meteen al in de babykamer neerzetten, of moet daar eerst nog wat geklust worden? En spannend dit weekend!

@mariska, bij jou schiet het ook al op zeg! Lekkere vakantie gehad? Waar ben je geweest?

@lizzz iig fijn dat de teller niet meer op nul staat, maar jammer dat de kijker niks meer van zich heeft laten horen. En wat lekker dat jullie toch op vakantie gaan!

Omdat onze vakantie nog zo ver weg was, zijn we afgelopen weekend een lang weekend naar Drenthe geweest. 2 nachtjes in hotel en 2 in een B&B. Was wel even lekker er tussenuit. Ook heerlijk om weer thuis te komen in ons huisje, want de nieuwe gordijnen waren binnen en ik had vazen gekocht die ik graag voor de ramen wilde zetten  :biggrin: Ga binnenkort wel foto's maken en dan via mijnalbum plaatsen.

Oeh en ik heb pas in september een beoordelingsgesprek (en dan moet ik een vast contract krijgen of weg), maar mijn manager zei vandaag: 'je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor'. Whaa wat zou dat top zijn! En meer zekerheid voor de toekomst betekent voor ons.. Klussen aan de toekomst ;)

Destino

  • Junior
  • **
  • Berichten: 92
Re: September 2013
« Reactie #4677 Gepost op: 13 augustus 2014, 14:25:30 »
Mariska, 31 weken zwanger alweer, wat gaat dat snel! Voel je je nog goed?
Je mag bijna met verlof dus :) Weet je wat het wordt?

Sperzieboon, wat een goed nieuws! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd, dikke kans dus dat je een vast contract krijgt, super! Enne betekent klussen voor de toekomst wat ik denk dat het betekent?  :biggrin:
Leuk als je foto's maakt, ben erg benieuwd naar jullie huis, het klinkt allemaal mooi!

De babykamer is al wel geverfd, maar er moet nog wel wat geklust worden. Gelukkig kleine dingen, dus de meubels kunnen er al wel staan. :)

Verder qua voorgevoel, ik heb een licht voorgevoel voor een meisje, terwijl ik tot 1,5 week geleden overtuigd was van een jongen. Manlief, familie, vrienden, collega's zijn allemaal overtuigd van een meisje. We gaan het zien zondag. Zo'n voorgevoel zegt toch niets hihi.  :blush:

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4678 Gepost op: 14 augustus 2014, 09:49:53 »
Daar ben ik ook eindelijk weer. We hebben vakantie dus ben niet zoveel online.

Joyce hoe gaat het met jou? Wat erg dat een van de kindjes het niet gered heeft.. heftig!  Gelukkig gaat het met het andere kindje wel goed.

Destino hoe voel jij je nu? Mooi buikje heb je! Omdat ik ook slank ben zag je het bij mij ook heel lang niet als je het niet wist. Soms kon ik dat zelfs jammer vinden hihi!

En Mariska, voor jou gaat het opschieten, leuk en spannend hihi!

Leuk Sperzieboon dat je CM bent op de bruiloft van jullie CM. Wanneer gaat zij trouwen? Zijn jullie inmiddels aan kant met verhuizen?
Spannend je beoordelingsgesprek. Hopelijk krijg je een vast contract.

Fijn om te lezen Wedding dat je weer gezond bent! Gezellig hoor om af te spreken, misschien vinden meer meiden het leuk? We kunnen misschien ook een punt ergens afspreken dat de reistijd wat verdeeld is?

Balen Lizzz dat jullie na de bezichtiging niks meer hebben gehoord. Dan ben je blij dat er mensen komen kijken maar schiet het nog niet op.  Lekker dat jullie op vakantie gaan, kan me voorstellen dat je er aan toe bent. Ben jij eigenlijk weer helemaal opgeknapt?

Met Sanne gaat het hartstikke goed. Vrolijk kind is het wat lekker brabbelt en verder heel tevreden is. Ze kan lichamelijk al zoveel ook. Het consultatie bureau kijkt er elkaar keer van op hihi!
In onze vakantie gaan we vooral dagjes weg, heerlijk zo met zijn drietjes.

Heb vorige week gehoord dat ik weer een nieuw tumoronderzoek krijg. Dat viel wel even rauw op mijn dak maar beter dat ze nu eventueel iets opsporen dan dat het te laat zou zijn… Wordt als het goed is deze week gebeld om afspraken daar over te maken.

Destino

  • Junior
  • **
  • Berichten: 92
Re: September 2013
« Reactie #4679 Gepost op: 14 augustus 2014, 10:31:23 »
Vlinder, herkenbaar hoor. Ik vind het ook best wel jammer dat ik nog weinig buik heb. Ben nu bijna 15 weken zwanger en het is een mini 'vetrolletje', want het bobbeltje wat er zit is ook nog eens zacht :P .

Wat spannend, is er een aanleiding voor dat onderzoek of zijn dat gewoon de procedures?
Lekker genieten met zijn drietjes, wat voor dingetjes heeft ze allemaal al ontwikkeld inmiddels?

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4680 Gepost op: 14 augustus 2014, 21:51:48 »
Ik kan je verzekeren... het komt echt hoor, je buik.. Als ik nu foto's van mezelf met buik terug zie sta ik er echt versteld van hoe groot die toch is geworden hahaha!
Ik had zelfs toen ik zes maanden zwanger was dat mensen het niet zagen. Zat ik heel trots met mijn buik op een feestje, want ik vond hem toen erg aanwezig, kreeg ik reacties van 'oh ben je zwanger dan'.

Sanne kan al van haar buik naar haar rug rollen en terug. Ze kan zichzelf al optrekken tot zitten. Los rechtop zitten kan ze nog niet dus het is optrekken en gelijk weer liggen. Ze traint goed haar buikspieren hahahaha! Verder heeft ze al twee tandjes, al een maand dus ze was er vroeg bij. De meeste kindjes krijgen tandjes vanaf zes maanden maar Sanne had met vier maanden al twee tandjes. Tandje drie komt er nu ook aan.
Ze is heel alert, dat komt zeg maar gemiddels pas als ze 7 maanden zijn maar Sanne heeft dat al vanaf haar tweede maand. Allemaal prima natuurlijk hoor, het gaat zoals het gaat. Gelukkig zijn ze bij ons op het consultatiebureau erg relaxed en zitten nergens bovenop als het anders gaat dan gemiddeld, heel fijn!

Eergisteren heeft Sanne voor het eerst een fruithapje gegeten. Ze vond het heerlijk, ze trok niet eens een gek gezicht, net of ze het altijd al gegeten had hihi! Echt een heerlijk meisje, maar dat zeg je altijd van je eigen kind natuurlijk :-D

De tumorcontrole is nu extra vanwege mijn zwangerschap. Er worden dan veel meer hormonen aangemaakt dus dan vond de internist het nu het goede moment. Ik snap het wel maar vind het ook wel lastig. Ben wel positief hoor, beter te veel controleren dan misschien er straks te laat bij zijn maar toch blijft het eng. Moet zeggen dat ik veel dingen anders beleef nu ik moeder ben en vond de tumor controle altijd al lastig maar nu nog confronterender...

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4681 Gepost op: 17 augustus 2014, 14:15:37 »
Haha Destino, jaaa daar doelde ik op :D
En was je voorgevoel goed?? Ben benieuwd! En is het kamertje binnen? Zo mooi als je had verwacht? Daar wil ik ook wel foto's van zien!

En Vlinder, controles lijken me inderdaad altijd weer spannend. En inderdaad liever een controle te veel dan te weinig. En wat is Sanne sportief zeg! Kan ik een voorbeeld aan nemen aan die buikspieroefeningen! ;)
En je gooide een balletje op over een meeting met z'n allen. Lijkt mij wel leuk, maar wat is centraal? Den Bosch ofzo? (We wonen in Veldhoven, Nieuwegein, Capelle aan den IJssel, Leerdam, Tiel..) En zitten de andere dames er op te wachten, of wordt dat wat te veel met de zwangerschappen enzo?

En hier eindelijk wat fotootjes van ons huis! In het huis kopen / huis verkopen topic heb ik er ook nog foto's van de oude situatie bij gedaan, zodat je het verschil kan zien. Meubeltjes staan, gordijnen hangen, nu nog de lampen en canvassen voor aan de muur. En ik wil eigenlijk ook nog een sidetable op de plek waar nu het konijnenhok staat. Kan ik leuke, gezellige decoratie op doen. 't Konijn staat normaal gesproken om de hoek (links van de tafel), maar vanwege wat geklus daar is ze tijdelijk verplaatst.





Verder alles goed hier. Gisteren en donderdag vriendinnen langs gehad die het huis kwamen bekijken. Was erg gezellig. Eentje is inmiddels 30 weken zwanger en heet al een behoorlijke toeter. Verder ook druk met de bruiloft van die vriendin. Is al over minder dan twee weekjes! Dus tijd om wat dingetjes af te ronden..

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4682 Gepost op: 17 augustus 2014, 19:59:02 »
En Joyce, hoe is het met jou?

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4683 Gepost op: 18 augustus 2014, 13:45:31 »
Hoi allemaal,

Ons internet modem is stuk dus we hebben geen internet op de laptop. Op de telefoon tikken vind ik wat onhandig.  Zodra we het nieuwe modem hebben ben ik hier weer online.

Groetjes nicole

Destino

  • Junior
  • **
  • Berichten: 92
Re: September 2013
« Reactie #4684 Gepost op: 19 augustus 2014, 09:40:05 »
Vlinder, wat kan Sanne dan al veel! Als je kijkt hoe klein ze eigenlijk nog is, knap hoor!
En wel een eng idee die tumorcontrole.. Ik duim voor je op positief nieuws. Lijkt me zenuwslopend! Maar wat Sperzieboon ook zegt, liever een te veel dan een te weinig!

Een meeting lijkt me erg leuk! Denk dat Den Bosch inderdaad wel redelijk centraal is?

Sperzieboon, wat een prachtig mooi huis!  :applaus:
Veel ruimte ook zo te zien en die erker! :wub: Vind je meubels ook heel erg mooi!
Leuk om het nu verder aan te gaan kleden zeker?
Spannend, bijna de bruiloft als ceremoniemeester! Alles zo'n beetje geregeld?

Hoe gaat het met jou Joyce? En met Lizzz?

Hier gaat alles goed!
We hebben inmiddels een pretecho gehad. We weten nu wat het wordt en het was een soort verkapte 20-weken echo, alles is nagelopen en zag er goed uit.  :biggrin:
Ons kindje lag met de benen helemaal wijd, dus het was niet te missen :blush: . Wij verwachten een meisje!
In onze omgeving houden we het een beetje stil verder, van mij hoeft niet iedereen het geslacht al te weten namelijk ;) . Donderdag mag ik weer op controle bij de verloskundige.
We hebben dit weekend een radiatorombouw gemaakt in de babykamer en de meubels van de babykamer zijn gebracht zondag, het staat zo mooi! :applaus:

Nu gaan we rustig op zoek naar gordijnen volgende maand, het rolgordijn wat er nu hangt gaat weg :) .
Verder willen we het kamertje aankleden met wat oud-roze/zacht-roze details.
« Laatst bewerkt op: 23 augustus 2014, 09:19:46 door Destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4685 Gepost op: 19 augustus 2014, 14:29:37 »
Ow vlinder ik hoop op goed nieuws! Wat leuk dat Sanne zo veel kan :)

Sperzieboon wat een mooi huis! En mooie meubels.... Daar hou ik van ! Dat had je ook al gezien natuurlijk op de foto's van Funda ;)

Destino schattig kamertje ! En wat leuk een meisje  :applaus: ik hoor om mij heen alleen maar mensen die een meisje krijgen hihi....

Wat leuk een meeting.... Moet lukken toch :) lijkt mij gezellig! Mocht er een datum geprikt worden dan wil ik daar best vrij voor vragen.... Maar dan moet wel een tijdje van te voren. Dat komt tzt wel :)

Hier alles goed. Ik moet zeggen dat ik redelijk opgeknapt ben. Geen last meer dus dat is mooi. Deze maand (vakantie periode) super druk op het werk. Omdat veel collega's vakantie hebben. Heb deze maand  maar 4 dagen vrij. Gelukkig zit de helft van de periode er op maar  nog even door bikkelen en dan heb ik ook vakantie :) vanaf september ook van 38 naar 36 uur werken in de week. En heb voor 2015 extra vakantie uren gekocht . Dus ga in 2015 even een stapje terug doen :) vind mijn gezondheid belangrijker hihi.


JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4686 Gepost op: 19 augustus 2014, 16:32:07 »
Vlinder,  ontzettend leuk te horen dat sanne steeds meer dingen ontdekt.
Spannend de controle weer.

Destino, leuk een meisje! Had je een voorgevoel?

Sperzieboon, wat is het leuk geworden!

Lizzz, fijn dat t wat beter met je gaat.

Meeting;  leuk. Ik doe mee. Den bosch ligt denk ik t centraal. Ik ben ook nog afhankelijk van openbaar vervoer ivm medicijnen voor misselijkheid.  Hoop dat ik ze snel niet meer hoef te hebben.

Sorry voor de geringe reactie en ook weinige aanwezigheid in dit topic. Ik ben nog altijd uitgeput en veel misselijk.  Al mn energie gebruik ik om naar de winkel te gaan en half uurtjes per week te werken.  Dus veel in meeleesmodus en geen puf om reacties te typen :blush:

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4687 Gepost op: 21 augustus 2014, 19:37:37 »
Wat leuk een meisje destino! En wat een leuke meubeltjes! Nu kan je alles nog specifieker gaan maken voor een meisje. Als ik ooit zwanger mag worden zou ik niet willen weten wat t wordt, de verrassing lijkt me leuker, maar ergens is t ook wel erg praktisch om te weten.. Mooie kleuren op de muur heb je ook. Zijn kleuren die ik niet zou bedenken, maar vind ze eigenlijk wel erg veel rust uitstralen.

Lizz, wat fijn dat je je weer een stuk beter voelt! En gelukkig maar, met zo'n drukke maand!

En joyce, valt dus redelijk zwaar die zwangerschap he? Hopelijk is dat alleen de eerste weken en knap je daarna op. Heb je kunnen regelen met je werk dat je mindere werkt of minder zwaar werk hoeft te doen?

Maar de meeting! Zullen we er meteen maar werk van maken dan? Anders komt er niks van natuurlijk... Datumpje prikken.. Ver vooruit voor Lizz ;) in oktober ofzo? En een high tea ofzo?
En zat te denken of vlinder Sanne mee wil nemen, want dan is den Bosch misschien wel ver weg? Of is dat sowieso niks voor haar, om zo'n middag weg te gaan?

Destino

  • Junior
  • **
  • Berichten: 92
Re: September 2013
« Reactie #4688 Gepost op: 28 augustus 2014, 15:36:55 »
Lizzz, wat grappig! Hier worden juist veel jongens geboren heb ik het idee hihi!  :biggrin:
Wat fijn dat je opgeknapt bent!
Inmiddels heb je al (bijna) vakantie denk ik?

Joyce, ja ik had wel een voorgevoel, eigenlijk dacht ik een jongen haha, alleen de laatste week voor de echo had ik gedroomd over een meisje, dus toen wist ik het niet goed meer.
Iedereen om mij heen dacht wel een meisje.
Hoe gaat het nu met jou? Misselijkheid al weg?

Sperzieboon de verrassing is inderdaad super leuk! Maar het is zo moeilijk om zo lang niet te weten wat het wordt hihi.
Merk overigens wel dat veel dingen heel gericht zijn op het geslacht weten tegenwoordig. Er is neutraal best weinig leuks te vinden..

Oktober klinkt voor mij prima! Ik kan in het weekend vaak wel, high tea is wel gezellig!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4689 Gepost op: 28 augustus 2014, 16:23:36 »
Destino: ik heb BIJNA vakantie hihi.... Vannacht een nachtdienst. Dan zaterdag t/m dinsdag avonddiensten en daarna bijna 3 weken vakantie!

Als we zo'n datum prikker op internet. Aanmaken dan kan iedereen haar voorkeur aangeven :) misschien het handigste ?

Zoals jullie misschien wisten heb ik nog geen 3 jaar geleden mijn ogen laten laseren. Ik had al het gevoel dat mijn zicht slechter werd... Toch maar even bij de opticien langs geweest en ja hoor: ene oog -1 andere oog -0.5 :( ik maar voor het werk een nieuwe bril uit gezocht. Gelijk de kliniek gebeld. Die zeiden tegen mij : je hebt in December een afspraak he.
Dat klopt , maar ik het verhaal verteld en kan volgende week woensdag langs komen.
Ben heel benieuwd wat ze zeggen en wat voor oplossing ze mij gaan aanbieden.

Joyce gaat het al wat beter met je vermoeidheid / misselijkheid? Zag op Facebook dat alles goed was met de baby. Dat zal een hele opluchting zijn!

Destino heb jij nog last van dingen?

Ik krijg deze of volgende week een uitnodiging voor de babyshower van mijn beste vriendin :) ben benieuwd heb nog nooit een babyshower mee gemaakt :)


Ik ga mijn bed in om even een paar uur voor te slapen voor mijn nacht!


JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4690 Gepost op: 28 augustus 2014, 16:34:06 »
Sperzieboon, had jouw bericht helemaal gemist  :blush:
Mijn rooster voor oktober is al in de maak. Dus ligt even aan wanneer t wordt.
High tea is altijd leuk!

Lizz, wat balen.  Heb je garantie?
Bijna vakantie!

Destino, toch bijzonder die voorspellende dromen.  Ik ben ook echt benieuwd.  15-9  hebben wij geslachtsbepalende echo.

Eerlijk gezegd;  ja de zwangerschap valt me zwaarder dan verwacht. Desondanks geniet ik wel :)
De misselijkheid komt weer door de medicatie heen. Ik hoop dat het na de hcg piek zakt.
Verder helaas ook last van bekken en waarschijnlijk ischias.
Op dit moment ben ik ziekgemeld op t werk
 Ik ga werken wanneer ik me goed voel. Bevalt goed.  Ik wil binnenkort wel weer meer gaan weken

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #4691 Gepost op: 28 augustus 2014, 17:58:02 »
Hi allemaal,

vorig jaar waren we nog met zijn allen aan het stressen over alle voorbereidingen en nu heb ik weer twee huwelijken echt zo leuk!
Als ik me bedenk waar ik me druk over gemaakt heb en wat er allemaal mis is gegaan en het uiteindelijk toch een fantastische dag is geweest!

Oh en ik doe mee aan de high tea, den bosch is ook prima! In oktober kan ik denk ik ook wel..

Vlinder hoe gaat het met je dochtertje? is je leven erg ingrijpend veranderd en geniet je van alle mooie momenten?

Sperzieboon: je huiskamer ziet er echt super mooi uit, ik heb ook " houten"  look vloer en witte meubels. waar hebben jullie die salon tafel gekocht? die vind ik echt heel leuk! Jullie hebben ook een soort erkertje, net als wij en veel licht!

Lizz: vervelend van je ogen, ik draag ook nog steeds lenzen durf dat niet te doen z'on operatie, ik val al flauw als ik oogcontrole heb.. ook toen ik voor de eerste keer lenzen kreeg...BAM... daar ging ik, gewoon flauwgevallen haha

Joyce: meid wat heb je nu al veel te verduren, heel veel sterkte en liefde toegewenst. Maar zonder al te veel te zeggen, ik weet hoe het voelt...(ga er verder ook niet op in..)


Destino: heb ik helemaal het kamertje gemist en wat leuk dat je in verwachting bent van een meisje..

Ben ik nu trouwens de enige die niet zwanger/kinderloos is?






JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4692 Gepost op: 28 augustus 2014, 18:01:43 »
Wedding, knuffel voor jou! 
Leuk als je ook mee gaat met een meeting.

Grappig is dat.  En wat gaat de tijd snel. We zijn allemaal alweer bijna een jaar getrouwd.

Lizzz en sperzieboon zijn ook nog kinderloos (voor nu iig).

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #4693 Gepost op: 28 augustus 2014, 19:26:55 »
Ja het 1 jarig jubileum komt eraan!

Ik moet helaas de meeting overslaan, ben. Rond 14 oktober uitgerekend :biggrin: en weet natuurlijk niet hoe alles gaat.

Balen van je ogen lizzz, hopelijk hebben ze een passende oplossing.

Een meisje, super leuk Destino. Speciaal om te weten hé!

Joyce, hoop dat de zwangerschap snel wat soepeler verloopt en je toch kan genieten.

Vlinder, super de die ontwikkeling van je meisje!

Sperzieboon, mooi je woonkamer!

Wedding, fijn dat het nu beter met je gaat.

Hier druk bezig met de laatste dingen als voorbereiding voor de baby. Volgende week start mijn officiële verlof.

Destino

  • Junior
  • **
  • Berichten: 92
Re: September 2013
« Reactie #4694 Gepost op: 29 augustus 2014, 09:21:24 »
Lizzz, lekker aftellen dan, bijna vakantie voor jou!  :biggrin:
Op zich kan het zijn dat je ogen achteruit gaan natuurlijk, volgens mij kan dat altijd na een laseroperatie?
Als je niet had laten laseren waren je ogen misschien ook wel iets achteruit gegaan.
Het is wel zuur! Ik hoop voor je dat er een herbehandeling plaats kan vinden.

Spannend Joyce, dat duurt niet zo heel lang meer!
Wat naar dat je zoveel last hebt van je zwangerschap. Hoop ook voor je dat het HCG daalt en dat je misselijkheid daaraan ligt.

Wedding gek hè, het lijkt al zo lang geleden, maar is pas een jaar!
Volgende week zijn de 6 sept bruidjes al een jaar getrouwd  :applaus:

Lekker bijna je verlof Mariska!
Weten jullie wat het wordt?


Pfff gisteren een lange dag gehad op het werk.. Ben nu echt zo moe!  :-\
Heb ook heel weinig te doen, dus ik moet me de hele dag vermaken met wat internetten en inkomende telefoontjes afhandelen *zucht* .

Verder voel ik me goed. Heb geen klachten van de zwangerschap.
Wel wat moe na een drukke werkweek, maar dat zou ik ook zijn als ik niet zwanger was.

« Laatst bewerkt op: 3 september 2014, 11:08:16 door Destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4695 Gepost op: 29 augustus 2014, 11:29:55 »
Goedemorgen !

Daar ben ik weer na een nachtdienst en 4 uur slaap:)
(Wil niet te lang slapen omdat ik maar 1 nacht heb zodat ik vanavond weer in het normale ritme mee kan)

Destino : wat een schattig buikje hihi! Fijn dat je weinig klachten hebt.
Qua ogen betreft. Het kan dat ze achter uit gaan maar dat zou Max tot -0.25 a 0.50 gaan.
Daar kan je ook makkelijk mee functioneren . Maar -1 is erg veel. En na 2,5 jaar is dat erg snel. Waarschijnlijk kan ik nog aanspraak maken op garantie.

Mariska wat heerlijk bijna verlof ! Geniet er van!

Ik ga even op mijn gemak wakker worden :)

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #4696 Gepost op: 29 augustus 2014, 12:01:55 »
Mooi buikje Destino, fijn dat je je goed voelt.

Wij verwachten een meisje. Een zusje voor Anna.

Lizzz, lekker bijkomen en fijn dat het in de garantie valt!

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #4697 Gepost op: 30 augustus 2014, 16:50:42 »
Wat een schattig buikje destino, ben echt benieuwd hoe je buik eruit komt te zien wanneer je verder bent. Mijn vriendin moet nog 6 weken en heeft een enorme buik, ik vind het zo mooi !

Wanneer zijn jullie allemaal uitgerekend?

Mariska jij heel snel toch al?

Ik kwam trouwens vandaag op het huwelijk onze trouwfotografe tegen, zo leuk. Ze fotografeert nu huwelijk van mijn neef..

Ik kreeg weer helemaal kriebels...maar ik had niet het idee dat onze ceremoniemeesters zo stonden te stressen als deze haha. Vanavond feest dus voetjes van de vloer! Oh en had mijn teennagels prachtig gelakt zonder lenzen in en met haast (NOT) zag net dat ik half over mijn tenen geverfd heb, first world problems, maar ik moet er wel om lachen!!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4698 Gepost op: 1 september 2014, 20:17:12 »
Mariska geniet van je officiële verlof! Al bijna uitgeteld, wat gaat t hard.

Destino, fijn dat je jezelf goed voelt! Foto van je buikje kan ik nu niet meer zien, maar heb 'm volgens mij wel gezien in t zwanger topic. Leuk dat je nu echt n buikje krijgt.

Lizzz, ben je al bij de kliniek geweest? Jij zat in eersel toch?

Wedding,Leuk hè wedding  :biggrin: Hoe was t feest?

Zaterdag zijn de eersten alweer een jaar getrouwd!
Hier wordt de vermoeidheid gelukkig beter. Kan ook weer iets langer werken.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4699 Gepost op: 3 september 2014, 11:29:40 »
Joyce: ik mag Zo dadelijk afreizen naar Eersel . Ik ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen.

Ja zaterdag 1 jaar getrouwd! Gaan jullie nog wat bijzonders doen?

Wij hebben onze ouders, broers en zussen uit genodigd. Voor de koffie. Dan eten we met zijn alle onze bruidstaart op (bovenste stuk) het mag eindelijk uit de vriezer hihi!

Savonds gaan we samen heerlijk uit eten!

Fijn Joyce dat jij je wat beter voelt!


 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards