collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1069165 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4875 Gepost op: 1 maart 2015, 19:02:29 »
Gefeliciteerd Sperzieboon! Wat een leuk nieuws!


Ik zal later wat langer reageren, ben nu aan t werk!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4876 Gepost op: 1 maart 2015, 19:22:45 »
Gefeliciteerd sperzieboon! Hoe voel je jezelf? Wanneer ben je dan uitgesteld?  September?

Lizzz, dat is dan inderdaad een enorme tegenvaller. Daar zal het toch nog wat goedkoper zijn dan in de bonus bij de ah.

Een kraamfeest hebben wij nooit wat gevonden. Nu wel aan gedacht omdat N in het ziekenhuis lag. Maar dan zou ze al maanden oud zijn,  voor het feest gegeven kon worden.  Ivm de prikkels waar ze nog niet goed tegen kan. Verspreid bezoek vinden we dan fijner.

Verder gaat alles goed. N groeit goed (kilo in een maand).
Jeroen gaat morgen weer werken.  Ben benieuwd hoe het gaat.
Oh, N heeft honger.  Tot snel!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4877 Gepost op: 1 maart 2015, 19:52:25 »
Thank you ladies!
Ik ben 13 september uitgerekend. Voel me heel erg goed, heb niks te klagen. De eerste twee weken wel soms last gehad van pijnlijke buikkrampen. Maar geen moment last gehad van misselijkheid of overgeven, af en toe wat vermoeid.
Dit maakte wel dat ik ontzettend onzeker was, want: gebeurt er wel wat in mijn buik? Afgelopen dinsdag de tweede echo gehad en daar was toch echt een minimensje te zien. Deze week mijn 'coming out' en met mezelf afgesproken dat ik nu echt probeer te genieten en die onzekerheid achter me te laten. Hopelijk gaat dat lukken.

Fijn dat t zo goed gaat met je meisje joyce! En is Jeroen al die tijd vrij geweest joh? Lekker zeg! Succes dan in je eentje voor het eerst!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4878 Gepost op: 1 maart 2015, 21:14:47 »
Fijn dat je jezelf zo goed voelt!  Hopelijk blijft dat ook zo.
Zo bijzonder die echo's hè :wub:

Jeroen had twee weken vrij na de geboorte.  Nu is het allemaal iets anders gelopen. Hij heeft een week na de geboorte gehad (ziekenhuis week 1), een week gewerkt (ziekenhuis week 2), sluiting bedrijf met carnaval en een week erna (de twee weken thuis). Dus al met al geluk dat doe extra week erin viel.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4879 Gepost op: 1 maart 2015, 23:08:29 »
Hopelijk vallen de lijntjes / vermoeidheid mee sperzieboon!
En hopelijk kan je er van gaan genieten :)

Ja Joyce ik was idd bij de ah nog duur uit vergeleken bij de hhb.
Maar goed ik kan nu weer zeker een half jaar lekker de wasjes draaien ;)

Ik heb dit weekend gewerkt. Was een druk weekend. Erg onrustig. Nu 2 dagen vrij. Ook weer met van alles vol gepland. Dinsdag moet ik voor controle naar de laser kliniek in Eersel.
Ouders hebben sinds vrijdag een nieuwe auto en die wilde wel een groot stuk rijden met de nieuwe auto. Dus dat is mooi geregeld ;)

Verder geen nieuws, zit nu op dag 2 van de zwaarste medicatie. Veel buikpijn.... :(

Ik ga zo lekker slapen...

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4880 Gepost op: 2 maart 2015, 13:24:14 »
Ik hoop zo dat je medicatie een keer mag helpen Lizz! Merk dat ik een beetje zoekende ben in blij zijn met mijn zwangerschap en niet het bij een ander 'erin wrijven'. Vriendinnetje van mij zit aan dezelfde medicatie als jij (werkt ook niet) en ben wel even bij haar langs gegaan om persoonlijk te vertellen van m'n zwangerschap (ipv in een groep). En andere goed vrienden proberen ook al bijna een jaar zwanger te worden zonder resultaat. Dus zijn we ook een langsgegaan. Konden ze wel waarderen merkte ik.
Sterkte met de buikpijn! En fijn dat je alvast een taxi hebt!

En hoe bevalt het dagje met je Nyke alleen joyce?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4881 Gepost op: 2 maart 2015, 14:28:23 »
Ach sperzieboon je moet er lekker van genieten en gewoon heel blij zijn! Het is toch geweldig dat het bij jullie goed gaat! Ik snap jou gevoel, vooral bij je vriendinnen welke dicht bij staan. En denk ook zeker dat ze het lief vonden dat jullie het aan hun kwamen vertellen.

 Lekker van genieten meid!


vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4882 Gepost op: 3 maart 2015, 13:20:08 »
Daar ben ik ook eindelijk weer.

Sperzieboon, gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Superleuk! Willen jullie straks weten wat het wordt?
Leuk dat jullie een neefje krijgen!

Lizzz hoe gaat het met jou? En met je man, kan hij alweer ietsje beter uit de weg?
Leuk dat jullie naar Tenerife gaan, heerlijk om er even uit te zijn.

Jammer dat de huishoudbeurs tegen viel. Ik ben nu voor het tweede jaar niet geweest. Vorig jaar was ik hoogzwanger en dit jaar geen zin eigenlijk.

Joyce hoe gaat het met Nyke? En hoe is het met jullie? Gaat het slapen al ietsje beter snachts? Leuk de newborn fotoshoot! En hoe ging het nu Jeroen werken is?
Kraamfeest hebben we zelf ook nooit wat gevonden. Voor Sanne had dat te druk geweest ook, gedoseerd ging het bij ons prima.

Hier alles goed. Sanne is nu echt bijna jarig, ik kan haast niet wachten haha! Gisteravond de taart door gesproken met mijn nichtje. Donderdag lekker vrij en dan ga ik zelf even naar de kapper en het huis even goed schoon maken, is dat voor het weekend weer lekker klaar.
Mijn vader gaat vandaag naar de psychiater. Hectische weken geweest met hem maar nu hopelijk weer een stapje vooruit.

Ik zal proberen donderdag een foto van de kast te plaatsen. Hij is nu nog grijs maar we gaan hem wit schilderen.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4883 Gepost op: 3 maart 2015, 20:12:27 »
Vlinder , spannend zeg Sanne der 1e verjaardag!
Ik ben heel ebenisten naar je kast, krijgen we een voor & na foto ? ;)

Met mij gaat het redelijk, zit aan de medicatie. Zondag het ziekenhuis. En ow wat voel ik mij slecht als ik die "troep" slik. Maakt mij er niet vrolijker op. Dit X wel minder last van opvliegers, nu vooral heel moe!

Vandaag terug geweest naar de ooglaserkliniek. Mijn zicht was het zelfde gebleven. Maar ik kon nog niet op nieuw gelaserd worden, daar wilde ze nog even op wachten. Dus over 3 maanden terug en dan kijken hoe het dan gaat. Mocht het zo blijven kan ik daarna weer een vooronderzoek in laten plannen.  Afwachten dus!

Moest nog aan je denken Joyce toen ik vandaag langs Veldhoven reedt !

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4884 Gepost op: 5 maart 2015, 20:37:38 »
Lastig Lizzz je vermoeidheid maar misschien is dat toch fijner zeg maar dan opvliegers? Ben benieuw wat ze zondag zeggen.

Hoe gaat het met jullie, Sperzieboon, Joyce en Chantal?

Hier alles goed. Ik was vandaag lekker vrij en ben even naar de kapper geweest en heb het hele huis van boven tot onder flink schoongemaakt. Heb een heel voldaan gevoel nu hihi!
Morgen lekker een rommeldagje met Sanne en zaterdag de laatste dingetjes voor haar verjaardag regelen... komt nu echt dichtbij, heb er zin in!

Mijn vader is bij de psychiater geweest. Hij gaat dinsdag beginnen met EMDR therapie. Ben benieuwd hoe hij dat gaat ervaren. Zal best heel heftig zijn.

Fijne avond allemaal. Foto van de kast komt snel, moet hem nog even op mijn laptop zetten.

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4885 Gepost op: 8 maart 2015, 19:19:46 »
Vlinder, gefeliciteerd met Sanne! Eindelijk was het zover vandaag! Hebben jullie een leuke dag gehad? En hebben jullie het fietsje uiteindelijk gegeven?
Wat is emdr therapie voor een therapie?
Ik ben ook enieuwe naar je kast!

En lizzz vandaag naar het ziekenhuis geweest? Hoe was het? En vermoeidheid is ook vervelend.. Wel apart dat het nu andere symptomen zijn of niet?

Hier ook moe deze week.. Vind t wel wat raar. Eerste drie maanden weinig last van gehad, en dan na drie maanden, als het bij de meesten veel beter gaat, word ik juist moe.. Vanmiddag twee uur op bed gelegen. Naja maar aan toegeven en op tijd m'n bedje opzoeken. Heb trouwens ook een druk weekend gehad, speelt ook mee natuurlijk. Vrijdag heel de dag geklust bij een vriendin die een nieuw huis heeft en zaterdagochtend boksen en daarna op pad geweest voor onze slaapkamer (komt nieuwe kast en vloerbedekking) en naar t babypark geweest. Wel leuke dingen natuurlijk!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4886 Gepost op: 8 maart 2015, 21:56:27 »
Gefeliciteerd met Sanne ! Vlinder....
Hoe is het feestje ?

Ja sperzieboon vandaag bij t ziekenhuis geweest. Weinig nieuws... In de ene eierstok 1 eitje die 5,2 mm en de andere eierstok 4,2 mm (zelfde als vorige week)  maar alles onder de 10 is niet goed.

Woensdag moet ik terug komen. Maar goed daar zal niet veel veranderen denk ik...

Leuk weekend sperzieboon, jammer van je vermoeidheid maar ach als dat het enige is ;)
Hebben jullie iets leuks gezien bij babypark?

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #4887 Gepost op: 9 maart 2015, 08:35:06 »
Sorry voor mijn afwezigheid, ga mijn best doen om weer vaker te komen!

Lizzz, wat balen, ik hoop dat ze nog gaan groeien. Mooi vooruitzicht in juni om lekker samen weg te gaan!

Hiep hiep hoera voor Sanne! :applaus: gefeliciteerd met jullie meisje!

Sperzieboon, wat een leuk nieuws. Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Leuk om zo al bezig te zijn met de spulletjes ( op de negenmaandenbeurs) zo heb je lekker al wat voorpret.

Joyce wat fijn dat Nyke zo goed groeit! Hoe was het voor jou dat je man weer ging werken. Hoe voel je je nu? Wij hebben ook gwoon kraamvisite gedaan. Ik vond het fijn om het verspreid te hebben en en zelf te kunnen plannen. Het is ook erg leuk om je meisje te showen en persoonlijke gesprekjen te hebben.

Hier gaat alles goed, zijn lekker veel op pad met de meiden, naar het bos geweest, gezwommen met Eliza en Anna. Zo leuk! Ook gaan we in het voorjaar op vakantie naar fuerteventura. Zoveel zin in, wel benieuwd hoe het vliegen gaat!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4888 Gepost op: 11 maart 2015, 20:32:09 »
onze nieuwe kast ongeschilderd

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4889 Gepost op: 11 maart 2015, 20:50:53 »
Hoi allemaal,

Ik heb net een fotootje van onze kast erop gezet. Hij wordt komende week wit geschilderd want dat past beter bij ons. Ons dressoir wat we nu hebben gaat naar mijn oom dus die zijn we mooi vast kwijt.

Dank jullie wel voor de felicitaties!
Sanne haar verjaardag was super! Dat koppie toen ze de slingers en ballonnen zag, geweldig! Haar driewieler viel erg in de smaak.. en de cadeautjes die ze allemaal kreeg ook. Ze zit zo lekker te spelen nu. De box gaan we verkopen en die is nu vast weg, dus dat geeft ruimte en in die hoek is nu haar speelhoekje waar ze zich lekker vermaakt.
Mijn nichtje had een taart van Nijntje gemaakt en toen we die gingen aansnijden hadden we er een kaarsje op gezet en gingen we ‘lang zal ze leven’ zingen. Sanne keek me zo lief en dankbaar aan, ik moest er gewoon van huilen. Gelukkig had mijn schoonzusje dat in de gaten en ging gelijk mee zingen waardoor de rest ook mee deed. Omdat ik naast Sanne zat op mijn hurken viel het verder niet op dat ik emotioneel was. Geeft natuurlijk ook niet dat het gebeurd ook maar toch lastig in een kamer vol visite.

Hoe gaat het met je moeheid Sperzieboon? Ik herken het wel van mezelf. De eerste 16 weken was ik vooral heel misselijk en daarna begon de moeheid pas. Goed je aan je moeheid toe geeft hoor, je lichaam heeft het echt nodig dan die rust.

Hoe gaat het met jou Lizzz? Wat zeiden ze vandaag in het ziekenhuis?

Fijn Mariska dat het goed gaat met jullie dochters. Leuk dat jullie zijn gaan zwemmen en binnenkort op vakantie gaan. Ben benieuwd hoe het vliegen zal gaan.

Joyce en Destino hoe gaat het met jullie?

Mijn vader is gisteren met de EMDR therapie begonnen. EMDR staat voor Eye Movement Desensitization and Reprocessing, Je hebt verschillende soorten EMDR en mijn vader krijgt een koptelefoon op met piepjes. Hij moet dan terug gaan naar een voor hem nare gebeurtenis en dan daar aan denken. Dan hoort hij een piepje en schijnen zijn hersenen de boel opnieuw te ordenen zeg maar en krijgt hij meer rust. Dit klinkt nu heel eenvoudig maar het kan wel 3 tot 4 sessies duren voor hij resultaat merkt. Heel apart lijkt het me en gisteren was hij echt van slag. Moe en hoofdpijn omdat er toch heel wat gebeurd.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4890 Gepost op: 12 maart 2015, 12:10:38 »
Leuk kastje Vlinder!

Fijn dat Sanne zo'n fijne verjaardag heeft gehad. Hebben jullie veel fotos gemaakt? Leuk om later terug te kijken!
Kan me best voorstellen dat het even emotioneel was!

Heftige behandelingen voor je vader zeg! ik hoop dat het snel wat beter gaat. hoe staat hij zelf tegen de behandelingen over?
Denk dat het best zwaar en heftig is voor hem. Is dat een soort nieuw verwerken / plekje geven. Ik denk dat het ook een stukje herbeleving met zich mee brengt? Poeh heftig hoor!


Ja ik ben gister in het ziekenhuis geweest , geen veranderingen of groei. Zaterdag terug komen. Was een beetje boos geworden in het ziekenhuis. het hele verhaal staat bij t onderwerp als zwanger worden niet vanzelf spreken is. Als je benieuwd ben waarom ;-)
De arts zei ook als er zaterdag geen verandering is dan maandag voor de laatste x terug komen en anders hebben deze medicatie jou niet geholpen. Dus afwachten maar weer.

Ik ga zo werken , avond dienst. Daarna 1 dag vrij en dan de nachten in. Wat een pretje ;-) Niet echt hihi.

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4891 Gepost op: 13 maart 2015, 19:32:00 »
Pffffff Lizzz wat belachelijk!! Heb t even terug gelezen ;) Nou daar ga je in t vervolg ook veen straks moeite voor doen.. Krijg wel de indruk dat de kans er nu inzit dat ze wat anders gaan proberen dan de clomid. Dat zou wel fijn zijn toch?

En vlinder, wat genieten zo'n verjaardag. En lief dat Sanne haar dankbaarheid zo liet merken ☺️ Dat raakt je ook gewoon!
En leuke kast hoor! Echt sfeervol in je kamer.
Traject van je vader klinkt inderdaad wel zwaar ja. Hopelijk boekt hij er resultaat mee.

Mariska, klinkt als echt genieten van je gezinnetje! Heerlijk!

@ babypark hebben we vooral gekeken naar kinderwagens. Daar is zoveel keus in! Hebben al wel een voorkeur, maar hebben nog genoeg tijd om ons te laten informeren. Verder ook gekeken naar babykamertjes. Hadden we al eens eerder gedaan en toen vonden we beiden een kamertje wel erg leuk. Loopt m'n man er dit keer gewoon voorbij! "Huh, was dit hem?" Haha hij vond m nu dus niet meer zo mooi. Ach genoeg tijd om verder te zoeken ;)
Vermoeidheid lijkt gelukkig wat verminderd. Nu begint m'n buik te groeien en heb van de week voor het eerst een zwangerschapsbroek aangetrokken. Zat toch wel lekker :) ook merk ik dat als ik druk in de weer ben, m'n buik wat pijn gaat doen. Hihi ik vind het wel interessant al die ontdekkingen   :blush:

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4892 Gepost op: 13 maart 2015, 20:12:25 »
Vlinder, wat fijn te lezen dat Sanne genoten heeft van haar verjaardag!
Mooie kast!
Heftige therapie voor je vader. Hopelijk heeft het effect.

Lizzz, echt K dat de clomid weer niets lijkt te doen. Volgende ronde spuiten? Ik duim voor jullie!!
Belachelijke actie van het zhs  :angry:

Mariska, fijn dat alles goed gaat met de meiden. Ben ook benieuwd hoe het  vliegen zal gaan met de twee meiden.

Sperzieboon, een verademing die zwangerschapsbroeken dan hè ;)
Leuk dat je buik begint te groeien. En inderdaad nog tijd genoeg om te kijken voor een kamertje. Wij zijn toen ook nog wel eens terug geweest. Als je lang aan het kijken bent, is niets meer leuk (wanneer je wel lang genoeg in de winkel bent geweest)

Hier gaat alles goed! We genieten volop van onze dame. Met momenten is het ook erg pittig (met name de nachten), maar dat komt ook goed. Mijn herstel gaat heel langzaam, maar wel de goede kant op. Naar alle waarschijnlijk gaat dat nog maanden duren.

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4893 Gepost op: 13 maart 2015, 20:46:34 »
Ha Joyce!
Helemaal vergeten te vragen hoe het met jou gaat! Vroeg me al af of je nog last had van bekkeninstabiliteit? heeft het langzame herstel daar mee te maken, of met je suiker oid?
Sterkte er mee in ieder geval! En ook met die pittige nachten ;)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4894 Gepost op: 13 maart 2015, 21:59:44 »
Heb het voor je verwijderd :)

Dat langzame herstel heeft te maken met mijn bekken.
Helaas,  hoor ik ook bij de 10% die diabetes overhouden aan zwangerschapsdiabetes. Gelukkig wel in hele lichte mate. Volgende week een keer de dokter bellen voor een afspraak om dat door te spreken.
Nyke ligt vandaag voor het eerst op haar eigen kamer. Ben benieuwd hoe het gaat.
Nu gauw slapen. Truste alvast

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4895 Gepost op: 16 maart 2015, 17:43:31 »
Sperzieboon: Ow ik moest stiekem wel lachen toen ik las dat je man voorbij liep bij het kamertje hihi. Echt een mannen actie ;-)

Joyce : wat een tegenvaller zeg! Dat je diabetes over houdt.Hoe is de eerste nacht van Nyke in haar eigen kamertje gegaan? Ben je vaak gaan kijken / luisteren ;-)

Vlinder:Dat kastje ziet er super mooi uit.Laat staan als die geverfd is!

Jup hier vandaag naar het ziekenhuis gegaan, moet gaan prikken. Morgen terug want de apotheek was al weer dicht  :angry:
We gaan het zien...
Ik ben van het weekend door mijn rug gegaan :( Manlief en ik hadden een nieuwe tuinkast gekocht voor op het balkon. Oude tuinkast was omgevallen en niet meer te maken. En dat zag er zo armoedig uit.... Maar de kast was een beetje zwaar.
Ik moest toen de nachtdiensten in en het zweet brak mij uit, ik dacht bij mijzelf hoe kan ik nou gaan werken? Zo pijn deed het. Elke stap die ik zette deed zo'n pijn. Toch gaan werken , ik had gelukkig nog wat zware pijnstilling liggen.
Ik kan morgen gelukkig bij de fysio terecht ! Ow wat zal dat een verlichting zijn zeg!

Wij hebben van de week ook een nieuwe bank gekocht! 27 maart wordt hij gebracht. Wij hadden vorig jaar een andere bank gekocht. Echter was dat zo'n miskoop ! :( Hij zakt door en hij zit echt niet lekker. Gister hadden ze bij de winkel 100 euro korting. Dus dat scheelt weer wat! Gelijk nieuwe kussentjes voor op de bank gekocht. Zal wel een ander gezicht zijn  :blush:

Ik zal even een plaatje van de tuinkast bij voegen!


vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4896 Gepost op: 16 maart 2015, 21:10:18 »
Lizzz ik heb even het stukje in het andere topic gelezen en ik vind het echt te belachelijk voor woorden! Kan me voorstellen dat je boos was, dat is echt geen goeie gang van zaken. Doe je al die moeite…
Spannend het prikken Lizzz, durf je dat bij jezelf? En moet je per direct beginnen dan en wel net zo vaak op controle als nu?
Oeh! Pijnlijk dat je door je rug bent gegaan! Hopelijk kan de fysio iets voor je betekenen. Wat knap dat je nog bent gaan werken met zoveel pijn, ook al had je een pijnstiller ingenomen.
Leuk tuinkastje! En ook leuk dat jullie een nieuwe bank hebben gekocht, 100 euro korting is mooi mee genomen.

Fijn Sperzieboon dat de vermoeiend wat minder wordt. Oh heerlijk een zwangerschapsbroek! Ik vond dat ook zo lekker zitten toen ik er eenmaal eentje aan had gedaan.

Hoe is het met Nyke gegaan Joyce in haar eigen kamertje en bedje?
Wat naar dat je diabetes aan je zwangerschap over hebt gehouden. Moet je echt spuiten elke dag of kunnen ze dat op een andere manier onder controle krijgen? Je bekken kost veel tijd he? Ik had zelf ook bekkeninstabiliteit maar een lichtere vorm dan jij  (hoewel ik die van mezelf al lastig vond omdat ik niet meer dan drie stappen kon zetten van de pijn…) en ik heb er nog tot een aantal maanden na de bevalling last van gehad. En nu soms als ik verkeerd til of te lang loop/slenter is het er weer.

We hebben heel veel foto’s gemaakt van Sanne haar verjaardag. Ik ga ze laten afdrukken en samen met de kaartjes die zij heeft gekregen in een album plakken. Leuke herinnering voor als ze groot is.
Verder alles goed hier. Deze week wordt de kast geschilderd, ik zal daarna een nieuwe foto plaatsen.
Afgelopen weekend heeft Sanne een nachtje bij opa en oma gelogeerd zodat we samen konden uit eten en een avondje samen hadden nog. Was heerlijk hoewel ik het moment van afscheid nemen toch wel heel moeilijk vond… ik kan Sanne zo slecht los laten… Maar eenmaal in de auto ging het weer en zij heeft het heerlijk gehad en wij ook.

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4897 Gepost op: 21 maart 2015, 08:19:46 »
Joyce, balen dat je er diabetes aan over hebt gehouden... Al wat wijzer geworden inmiddels, of nog geen dokter gesproken?
En hoe beviel het Nyke op haar eigen kamertje? En jullie zelf?mkan me voorstellen dat je zo'n eerste keer zelf ook wat onrustiger slaapt omdat je bang bent niet alles te horen ofzo..

Lizz hoe is het met je rug? Heeft de fysio geholpen? En leuk een nieuwe bank! Die zwarte vond ik wel mooi,maar jammer dat het zo'n miskoop was! Een fotootje van de nieuwe is welkom hoor! Leuke tuinkast ook!
En inmiddels begonnen met spuiten? Hoe bevalt dat? En hoevaak moet je nu terug naar het ziekenhuis?

Gelukt met het schilderen van de kast vlinder? En wel lekker zulke oppas opa's en oma's. Volgens mij moet je zulke dingen echt doen, om even goed de tijd voor elkaar te nemen af en toe.

Hier alles goed. Vermoeidheid lijkt helemaal weggetrokken te zijn en er begint nu wel wat 'voor het blote oog zichtbaar' te groeien. We zijn momenteel bezig met onze eigen slaapkamer aan het 'verbouwen'. Er stond een hele grote inbouwkast in, die ik te groot vond en niet mooi. Die gisteren gedemonteerd, best een werk, en merk dat ik dan wel wat rustiger aan moet doen hoor. Achter de kast zit nog gelig behang, dus dat nog weghalen en vervolgens plafond en muren nieuw schilderen. En de vloerbedekking eruit en nieuwe vloerbedekking erin. En vervolgens nieuwe kast erin en bed weer terug. Het is wat werk, maar hopelijk met mooi resultaat!
Afgelopen weekend broer en zussen + aanhang dag gehad. Echt super gezellig. We zijn toen naar de escape room geweest in Amersfoort. Echt zo ontzettend leuk! We wisten eigenlijk niet goed wat we moesten verwachten, maar het was heel gaaf :D Prenatal was in de buurt, dus daar ook even geweest. Weer een nieuwe babykamer gespot. Binnenkort maar weer eens langs in de hoop dat manlief er niet weer voorbij loopt ;). Als onze eigen slaapkamer af is, gaan we daar mee aan de slag.

Och en hier ontstaat een heuse babyboom volgens mij. Donderdag te horen gekregen dat een neef van mij een kindje verwacht. Twee weken na mij. Gisteren met hele goede vrienden afgesproken. Ook zwanger! Drie weken na mij. En broertje van manlief wil komende week opeens langs komen.. We hebben een vermoeden waarom.. Hihi wel leuk!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4898 Gepost op: 21 maart 2015, 14:31:50 »
Vlinder: Heb je wel lekker kunnen genieten van jullie avondje uit? Snap wel dat het raar blijft om je kind ergens anders achter te laten!
 Ben benieuwd naar de geverfde versie van jullie kast!  :biggrin:

Sperzieboon: Fijn dat de vermoeidheid weg is! Ik ben benieuwd of je man weer voorbij het kamertje loopt of dat hij het nog herkend haha.
 De babyboom is volgens mij door heel nederland. Op het werk is ook de een na de ander zwanger.
Zal wel in het weer gezeten hebben ;-)

Ik ben begonnen aan de primolut , om de menstruatie op te wekken. Want die heb ik natuurlijk niet van mijzelf.
Dat duurt 10 dagen , en dan 3 dagen erna komt een menstruatie.
Op de 3e dag van menstruatie moet ik naar het ziekenhuis, dan hoor ik wanneer ik moet gaan prikken.
Ben benieuwd. Ben er wel uit hoe laat ik ga prikken. Dat is om 20:00 uur.
Aangezien ik dan "al ik dienst heb" alleen met de avonddienst er mee zit. Als ik een dagdienst of een nacht heb dan ben ik rond dat tijdstip gewoon thuis.

Morgen doet manlief mee aan een fitnes wedstrijd. Geen bodybuilden maar dat heet mens fysique. Dit is zijn eerste wedstrijd. Ik ben heel benieuwd! Ik hoop voor hem dat hij het goed doet. Maar ben blij als het voorbij is. Dan kunnen we weer eens gezellig samen uit eten.Hij heeft maanden een speciaal dieet gevolgd.
Hij wilde ooit 1 x mee doen. Dus dat gaat hij morgen doen!

Wij zitten nu nog op de stoelen, aankomende vrijdag komt de bank! Wat zal ik blij zijn dat die er weer is!

Mijn rug gaat stukken beter! Wel elke keer zwaar beurs en blauwe plekken bij de fysio maar het is voor een goed doel.
Ik denk dat ik nog 1 of 2 x moet komen. Kan nu wel zeggen dat ik bijna geen pijn heb!


vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4899 Gepost op: 21 maart 2015, 21:04:41 »
Wat leuk Sperzieboon dat er zoveel mensen tegelijk met jou zwanger zijn! Kun je het fijn samen beleven ook, bijzonder!
Jullie zijn druk bezig met de slaapkamer, leuk! En daarna de babykamer, leuk vooruitzicht! Benieuwd of je man het kamertje wat jullie hebben gezien dan net zo leuk vindt en er niet voorbij loopt hihi!

Slim Lizzz om om 20.00 uur te gaan spuiten. Dan heb je er het minste last van op je werk zeg maar. Zie je er tegenop of zie je het als een stap dichterbij zwanger worden?
Leuk dat je man mee doet met een fitness wedstrijd, sportief hoor! Kan me voorstellen dat jij blij bent als het voorbij is zodat jullie weer een keer uit eten kunnen.
Dus de bank komt vrijdag al, dat is best snel. Goed om te horen dat het beter gaat met je rug!

Hoe gaat het met jullie Joyce en Destino?

Hier gaat het weer beter. Ik zat even niet lekker in mijn vel maar heb mezelf weer terug gevonden. Combinatie van de toestand met mijn vader, mijn zus die weer moeilijk doet en de tumor controle die er weer aan komt, gedoe op mijn werk. Kortom iets teveel.
Ons avondje samen vorige week was heel fijn, nu denk ik weer 'dat moeten we vaker doen'.

Vandaag ben ik met mijn ouders en sanne gaan winkelen. Leuke jas voor haar gekocht en voor mij een besteld. Verder lekker geneusd overal met zijn viertjes. Nog even wat gedronken, echt een heerlijke dag.
Morgen komen vrienden bij ons langs, dus dat wordt ook een gezellige dag.

Ik ga zo nog even wat fotootjes van de kast plaatsen, ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Fijne avond allemaal!




 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards