collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1069354 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #875 Gepost op: 2 december 2012, 17:10:45 »
En yes, ik ben geen 'nieuweling' meer, maar junior!  :applaus:

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #876 Gepost op: 2 december 2012, 18:37:46 »
Mooie ringen Sperzieboon! Ik heb eenzelfde als die van jou aangehad, heb nog zwaar zitten twijfelen of ik voor dat model zou gaan!

Hier een foto van onze bedankjes to be:
http://instagram.com/p/SvhAkeJVl6/

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #877 Gepost op: 2 december 2012, 18:52:08 »
Even een hele snelle reactie tussendoor. (Ik heb nu een korte pauze, en ga zo weer verder. Ik heb middag-avonddienst)

Sperzieboon; Wat een leuke ringen. Die van je AS is apart!! Leuk apart  :biggrin:

Mydelirium, leuke bedankjes. Ze zijn/lijken best groot.

Morgen ben ik weer van de partij met een uitgebreidere reactie

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #878 Gepost op: 2 december 2012, 19:01:45 »
Valt wel mee Joyce! Lijkt zo door de foto haha
Ze zijn wel dik/hoog, maar ik ga de vormpjes de volgende keer ook minder vol doen :) en minder vet & meer vogelzaad!  Dan valt dat wit van het vet ook wat meer weg :P

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #879 Gepost op: 3 december 2012, 11:52:49 »
hallo hallo!!! 't sneeuwt hier!!! bij jullie ook? Leuk he?

ff reageren op iedereen:

@Sperzieboon: Leuk die ringen, dat ijs-achtige is wel heel leuk! En gefeliciteerd met je promotie naar junior!!!
@Mydel.: Leuk hoor die vethartjes, hoe groot zijn ze? Volgende keer inderdaad iets meer zaadjes en iets minder vet! Origineel bedankje hoor!
@Maggy: Tja, die scooter was echt leuk! Ik hoop trouwens dat je nu wel het juiste kussentje ontvangt!

Wij hebben het zaaltje hier geboekt!!! Eindelijk iets vast staan, we zullen er veel aan moeten doen om het echt leuk te maken maar goed, dat komt wel goed! We gaan dus gewoon trouwen op het gemeentehuis, dan ijsje eten bij de ijssalon in het dorp, dan buiten fam. foto's maken, dan naar restaurant (zitten te twijfelen tussen italiaan of wok) en dan naar het zaaltje hier voor het feest! Er zit schot in de zaak! JEEEEEJ!!!!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #880 Gepost op: 3 december 2012, 12:11:01 »
KM, Ja hier sneeuwt het ook!  :biggrin: Of nja, het begint nu over te gaan in miezer. Het is al wel helemaal wit hier.
Fijn dat jullie het zaaltje hebben geboekt! Welk zaaltje is het uiteindelijk geworden?

Mydelirium, Meer zaad, minder vet; Dan wordt ie nog mooier. Ik vind het echt een leuk idee!

Ik ga dadelijk de ringen ophalen. Zal ze dan fotograferen en even hier spammen!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #881 Gepost op: 3 december 2012, 12:22:36 »
KM, hoe is het trouwens met je? Vergeten te vragen  :blush:

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #882 Gepost op: 3 december 2012, 13:44:25 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:52:28 door destino »

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #883 Gepost op: 3 december 2012, 14:13:23 »
Het is het zaaltje hier in 't dorp geworden. Zit veel werk in, maar goed, wel lekker dicht bij huis, kunnen we in de avond mooi een oppas regelen voor de kleine kan ze lekker in d'r eigen bedje slapen! En je ringen spammen mag altijd!!!! leuk leuk leuk!

Zag trouwens net een aanbieding van de heine shop (duits postorder bedrijf) mede dankzij de cookies op pc zie je nu steeds advertenties verschijnen over dingen die jezelf gegoogled hebt. MAar goed, daar hadden ze een hele leuke trouwjurk te koop....echt heeeel schattig!

't gaat trouwens wel, niet fantastisch maar zolang ik me rustig hou gaat het wel!

@Destino...jaaaa....soms gaat het snel hier hoor!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #884 Gepost op: 3 december 2012, 14:31:01 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:52:34 door destino »

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #885 Gepost op: 3 december 2012, 14:50:11 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:52:42 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #886 Gepost op: 3 december 2012, 15:10:25 »
Maakt toch niet uit uit destino! Tenminste voor mij niet ;)

Ik kwam net thuis en wat zag ik daar in de brievenbus??? Ja een pakje!!! Ik zag al aan de afzender wat het was, het waren de persoonlijke bedanktkado's voor mijn moeder en zus! De fotolijstjes.
Ze zijn echt super mooi geworden... Kan helaas geen foto plaatste omdat er namen op staan en voor eventuele mee lezers ;)

Bij ons heeft het ook gesneeuwd , nu natte sneeuw.... Gelukkig nu heerlijk binnen op de bank met een kop thee en de verwarming lekker aan hihi :)

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #887 Gepost op: 3 december 2012, 15:35:42 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:52:50 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #888 Gepost op: 3 december 2012, 16:31:59 »
Destino, dat vind ik nou echt een leuk idee! Dat van je gastenboek. Kun je de hartjes niet figuurzagen?
Wij hebben precies zo'n kistje als enveloppenkist. We hebben em alleen wit gemaakt.
Wil je de STD-kaart wel PB'en? Ben benieuwd!

Wij hebben de ringen nu in huis  :biggrin: Nog geen foto gemaakt. Ze moeten eerst weer ff uitgepakt worden. Hihi, heb ze in laten pakken, als verassing dat ze klaar zijn.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #889 Gepost op: 3 december 2012, 16:41:04 »
Wat leuk dat kistje! Origineel ook. 

Ik was vandaag bij de xenos hebben ze ook leuke knutsel dingen.
Ik heb bij de hm een roos voor in me haar gekocht. 3 euro :-)  ik wil nog ff terug om dezelfde maar dan kleiner te halen, ik zet ze dan op me sandaaltjes om ze op te leuken.


kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #890 Gepost op: 3 december 2012, 17:13:30 »
@Destino: Die hartjes zijn op dit moment te koop bij de Deen supermarkt....een zakje met een heleboel houten hartjes voor Eur. 2,50!!! SNEL ZIJN!!
@Joyce, dat doe ik ook wel eens hoor! Iets in laten pakken, vaak voor AS terwijl hij dan al weer wat hij krijgt...blijft leuk cadeautjes uitpakken!
@Maggy, jazeker de Xenos heeft echt super veel knutselfrutsel dingen! Altijd leuk!
@Lizzz, ik ben ook wel nieuwsgierig, kun je idd geen voorbeeld plaatsen??

Ik ben nu helemaal in de kerstmodus maar 'k mag niet tillen dus ik moet even wachten tot lief terug is dan kan hij even helpen met spullen van de zolder halen...

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #891 Gepost op: 3 december 2012, 18:11:42 »
Hier zijn de ringen:


Kon de lichtval niet goed krijgen. Het is zo donker deze dagen. Mja dan hebben jullie ze in elk geval gezien!

Hier komt de kerst na sinterklaas. Donderdag dus  :biggrin: Dan gaan ook gelijk de kerstkaartjes (en STD voor de daggsten op de bus). Best vroeg voor de kaartjes, mja ik ben over twee weken jarig en ik vermeld dan ook gelijk wanneer ik mijn verjaardag vier. Gaat in één moeite door.

Xenos  :wub: Ik vind dat zo'n leuke winkel

Edit: Ik kijk nu nog eens naar de foto en moet eigenlijk wel lachen. Wij hebben zo'n groot verschil qua maten.
« Laatst bewerkt op: 3 december 2012, 18:13:15 door JoyceS »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #892 Gepost op: 3 december 2012, 18:19:15 »
Dit is het voorbeeld plaatje..... Ik heb deze voor mijn moeder laten maken met een persoonlijke tekst er op. Voor mij zus ook zo iets alleen dan met een tekst voor zussen :)

Mooie ringen!!!!

Bij de Xenos heb ik een hoop versiering gekocht :)

Wat een leuk idee van die schatkist met die hartjes! Leuk om na de bruiloft te lezen denk ik!!!! Het zelfde met een boek natuurlijk maar dit is erg origineel :)

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #893 Gepost op: 3 december 2012, 18:23:34 »
Deze voor mijn zus.... Andere kleur als afgebeeld, want zus is gek van roze ;)
Ook een persoonlijke tekst er bij ....

Nog1 bedankje kopen / verzinnen..... De moeilijkste want heb echt geen idee wat ik voor hem moet kopen. Misschien hebben jullie ideeën?

Het is voor de gene waarvan we de trouwauto lenen..... Dat is AS zijn oom. Wij komen hem alleen maar op verjaardagen tegen. Zelf had ik als idee een dasspeld met zijn initialen er op. Omdat hij voor zijn werk altijd netjes in een pak loopt. Zou dat wat zijn???

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #894 Gepost op: 3 december 2012, 18:28:48 »
Leuke lijstjes!! Vooral die persoonlijke boodschap erbij, dat maakt het helemaal af.
Ik vind die dasspeld een leuk idee. Vooral omdat hij ook regelmatig zoiets gebruikt.

Oeh! Ook ik heb promotie gemaakt. Ik ben senior.. Betekent dat, dat ik nu officieel verslaafd ben aan trouwforum?  :blush:

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #895 Gepost op: 4 december 2012, 09:00:10 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:52:59 door destino »

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #896 Gepost op: 4 december 2012, 11:42:55 »
Joyce mooie ringen hebben jullie, en inderdaad, wat een verschil!!

@Destino, ik wil ze anders ook wel voor je halen hier hoor, opsturen naar je als je niets anders kan vinden!

@Maggy, hoe ga je die roosjes vast maken dan op je schoenen? Met een clip of zo?

@Lizzz...Leuk hoor die cadeautjes, en ik zou inderdaad een das speld doen of manchetknopen oid..dat zal hij in elk geval kunnen gebruiken.

Hier is alles even anders dan anders, de man die is overleden na de mishandeling bij de voetbalclub Almere was een oud collega van mij, zooo raar! Ik heb 5 jaar met hem gewerkt en mijn ouders ook..Zo oneerlijk. Maar goed, we kunnen er blijkbaar niets aan doen en op een of andere manier schijnt de wereld er niet meer van te schrikken als dit soort dingen gebeuren. Stomme k*tjochies van 15 en 16 jaar die iemand man, vader en kind afnemen...de wereld is gek geworden!


Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #897 Gepost op: 4 december 2012, 13:29:24 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:53:08 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #898 Gepost op: 4 december 2012, 15:46:53 »
KM, dat is heftig! We hadden het hier ook al over. Schandalig, dat zoiets gebeurd.

Destino, dat had ik moeten weten. Ik ben vanmorgen in de stad geweest. Anders had ik ff voor je kunnen kijken. Kunnen ze de hartjes niet bestellen, zodat ze vanuit een ander filiaal komen.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #899 Gepost op: 4 december 2012, 15:55:43 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:53:16 door destino »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards