collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1069346 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #900 Gepost op: 4 december 2012, 18:36:57 »
Ik kom voorlopig niet in de xenos, ga zaterdag een weekje op vakantie met een vriendin.
Hoop dat het lukt met email.

Echt erg van die voetbal jongens wie doet nou zoiets! Kan er niet bij,  het is maar een spelletje...

De roosjes zitten op een clip dus kan ik er zo op zetten. Ff kijken of het niet pijnlijk is...



sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #901 Gepost op: 4 december 2012, 19:36:06 »
@lizz Ik wil misschien zo'n lijstje aan mijn vader geven. En dan vlak voordat hij met mij het gangpad door moet om me weg te geven. Kan alleen al van de gedachte emotioneel worden! haha
@joyce Mooi hoor die ringen! Mijn AS heeft juist hele dunne vingers, heeft misschien 2 maatjes groter dan ik!
@destino Mocht ik in de Xenos komen dan ga ik kijken! Maar ben bang dat ik deze week niet meer in de stad kom... Hopelijk verleent Xenos een goede service en krijg je ze met de post! :P
@maggylove Lekker een weekje weg! Veel plezier!
@Kirrie Erg he wat daar is gebeurd! Kan niet bevatten dat iemand het in z'n hoofd kan halen en hoe angstig en machteloos hij zich moet hebben gevoeld.. Veel sterkte, zal wel heel onwerkelijk voelen als je hem kent..

Ik heb eigenlijk niks te melden.. Geen spannende dingen in het vooruitzicht ofzo.. behalve pakjesavond dan! Haha maar dat komt pas vrijdag..Eerst nog wat gedichten schrijven. Jullie er ook zo druk mee, of vieren jullie het niet?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #902 Gepost op: 4 december 2012, 21:05:56 »
Die lijstjes waren niet overdreven duur hoor ! Tenminste voor mijn moeder en zus vond ik het betaalbaar :) gekocht via esty ik heb 39 dollar betaald per lijstje. En dan komt er nog verzendkosten bij. Was het voor iemand anders geweest had ik het waarschijnlijk wel te duur gevonden .... ;)

Wat erg he van dat zinloos geweld. 15 a 16 jaar wat bezielen die mensen toch????
Heel veel sterkte!

Hier ook alles rustig :) net thuis van kraambezoek van een collegatje super schattig en knap mannetje!

Verder ga ik lekker vroeg onder de wol want heb een drukke , zware en intensieve dag achter de rug op school. Van 8 tot half 6 waaronder 4 uur sport en dat was iets te del van het goede .... ( Spierpijn nu al haha ;) ) fijne avond allemaal

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #903 Gepost op: 4 december 2012, 22:33:23 »
Zal het voor je in de gaten houden. De hartjes bij de Deen hebben afwijkende afmetingen. Sommige zijn best groot, stuk of 8 van zo'n 4 cm denk ik en dan worden ze steeds een slagje kleiner.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #904 Gepost op: 5 december 2012, 11:07:25 »
/
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:50:43 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #905 Gepost op: 5 december 2012, 11:08:06 »
@ Maggy, Heerlijk een weekje weg! Waar gaan jullie naar toe? Veel plezier.

@ Destino, ik kom niet meer in de stad deze week. En bij ons is er geen xenos.

@ Lizz, Hier is dat ook zo. Ligt eraan voor wie het is, hoeveel geld je eraan uit wilt geven. Heerlijk die baby's. Begint het dan niet al te kriebelen? Hihi. In januari krijgt de zus van AS haar tweede kindje. Dan begint dat toch allemaal wel te kriebelen hoor.

Hier geen nieuws. Alleen dat ik heel hard aan school moet werken. Pff, wat is afstuderen toch een werk. Maarja, het is voor een goed doen: Mijn diploma in februari.
Vanavond pakjesavond. Sinterklaas komt onverwachts langs. Lief weet dat nog niet. Ben alleen nog aan het bedenken wat we gaan eten. Gourmet of tapas of toch iets uit de oven. Daar ga ik eens naar kijken, dan naar de winkel, en dan weer aan school.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #906 Gepost op: 5 december 2012, 11:18:42 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:50:51 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #907 Gepost op: 5 december 2012, 11:30:47 »
Jup, deze maand wordt ik 23. En ja, die kinderwens is er al bij ons beide. Ik heb die eigenlijk al heel lang. Zodra het het 'kan' dan wil ik er een. (even kort door de bocht) Dat zei/dacht ik altijd al.
Als we getrouwd zijn, dan ga ik stoppen met de pil en wacht ik af tot mijn cyclussen weer 'normaal' zijn. Dan zullen we ongeveer begin 2014 kunnen gaan klussen.
Wij kunnen het kindje dan ook een stabiel gezin geven in de zin van dat Jeroen een vaste baan heeft, waarvan we alles van kunnen betalen. Alles wat in binnenbreng is extra.

Het eten wordt een soort van tapas in die minipannetjes.  :biggrin: Even nog wat lekkere receptjes uitzoeken.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #908 Gepost op: 5 december 2012, 11:36:06 »
Oja, ik wil ook eigenlijk helemaal niet werken. Ik wil liever een huismoeder zijn.
Maar ga dan toch wel een paar uur werken om ook wat andere gedachtes te hebben en om mijn BIG-registratie te behouden. Maar dat zullen nooit veel uren zijn.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #909 Gepost op: 5 december 2012, 12:30:03 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:51:18 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #910 Gepost op: 5 december 2012, 13:35:48 »
Nou.. Ik zou al wel eerder met de pil willen stoppen, maar ben bang dat ik dan op de bruiloft of de huwelijksreis ongesteld ben. Maar het zou natuurlijk ook kunnen zoals jij het doet.
Ik merk steeds meer 'bijwerkingen' van de pil. Ik heb em aankomend jaar 10 jaar en merk dat mijn lichaam dit ook wel lang vind. Nu moet ik zeggen is het al een half jaar weer goed, maar voorheen had ik dat ik een half jaar niet geen onttrekkingsbloeding had en dan drie maanden wel om vervolgend weer vier maanden geen onttrekkingsbloeding te hebben. Verder wordt mijn libido toch wel wat lager de laatste tijd, zou dat er ook aan kunnen liggen dat ik al lang aan de pil ben. Van dat niet 'ongesteld' worden, heb ik al eens nagevraagd aan de dokter. Ze zei dat wat ik eerder zei kan liggen, doordat je al lang aan de pil bent. Enige oplossing is om te stoppen met de pil. Maarja nu gaat het al weer een langere tijd goed, dus denk ik er niet meer zo veel aan.

BIG = Beroepen in de Individuele Gezondheidszorg. Daarin staan alle officieel erkende gezondheidsmedewerkers.
Omdat ik dadelijk HBO verpleegkundige ben, moet ik daar geregistreers staan om te mogen werken. Je moet elke vijf jaar (tenminste dat is nu nog, gaat waarschijnlijk veranderen) aantonen, dat je nog voldoende kennis en vaardigheden hebt om die titel te kunnen/mogen blijven dragen. Zo moet je bijvoorbeeld scholingen volgen en een minimaal aantal uren 'aan het bed staan'.
Ik wil dadelijk als ik afgestudeerd ben ook maar 24-28 uur werken per week. Dan houd ik nog wat tijd over om ons huis eens goed bij te houden. Iets wat nu met studeren en werken niet altijd even goed gebeurd. Altijd maar wat oppervlakkig, en maar eens in de zoveel tijd echt goed. Als we kindjes hebben 'moet' het kind van ons 1 dag naar het kinderdagverblijf of later naar de peuterspeelzaal. Gewoon omdat het goed is voor de sociale contacten e.d. Ik zit er aan te denken om dat bijvoorbeeld 1 dag (8uur) te werken overdag en dan nog bijvoorbeeld 8 uur verdeeld in de avonden en weekenden. Maar daar hebben we nog niet zo goed over nagedacht. Dat komt nog wel  :biggrin:

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #911 Gepost op: 5 december 2012, 14:22:40 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:51:40 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #912 Gepost op: 5 december 2012, 14:42:19 »
Daarom.. Als ik er weer last van krijg, dan kan ik nog altijd kijken. Ik heb hier nog de trilogie 50 tinten liggen. Die moet ik er ook maar eens bij gaan lezen. Haha, als ik alle verhalen hoor en ook lees hier op het forum.

We hebben een koophuis. AS had al koophuis, wat hij toen 'goedkoop' van zijn ouders heeft gekocht. Dat was drie jaar voordat wij dit huis kochten. Vandaar dat we al een buffer hadden en een hypotheek op één salaris konden nemen. Dit was ook nog net, een half jaar, voordat de hypotheken omlaag gezet werden en mensen minder aan konden. Ik had ook wat spaargeld. Dus wat dat betreft hebben we gewoon allemaal geluk gehad.

1x per twee weken een dag vrij is ook wel fijn!! Hier is het wat minder werken ook beter voor mijn gezondheid. Ik heb al gemerkt, dat als ik 36 uur per week moet werken.. Dat houd ik echt niet vol. Niet qua vermoeidheid en mijn rug denk ik ook niet.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #913 Gepost op: 5 december 2012, 14:49:28 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:51:50 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #914 Gepost op: 5 december 2012, 15:19:45 »
Heb 6 jaar geleden een ongeluk gehad met de scooter en daar wat last van mijn nek/rug aan over gehouden. De klachten zijn nu weg. Dat wil zeggen; op een acceptabel niveau/ik kan er mee omgaan.
En je hebt inderdaad gelijk, dat het wel went. Dat is met stages ook altijd. De eerste vier weken zijn een hel, maar daarna ben ik gewend.

Ik ben ondertussen wat eten aan het voorbereiden. We eten vanavond een mix van tapaz en minipannetjes gerechten. Tussendoor en erna kunnen we dan pakjesavond doen.
Voorgerecht: soep
Hoofdgerechten: Oeufs en cocotte met ham en geraspte kaas, gehaktballetjes in tomatensaus, Champignons gevuld met roomkaas/ham/peterselie, knoflookgarnalen
Nagerecht: Crème brûlée

Nou heb ik alleen al vier van de pannetjes gevonden, maar er moeten er ergens nog vier zijn. Even doorzoeken  :sleep:

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #915 Gepost op: 5 december 2012, 17:25:52 »
Nee hoor hier gaat het nog niet kriebelen. Ik heb eerst nog een doel wat ik wil behalen voordat wij aan kinderen willen beginnen. Dus dat zal ergens rond half 2014 worden. Ik wil graag mijn opleiding eerst afmaken :) en het liefst willen we groter wonen voor we aan kinderen beginnen. Wij zitten nu in een 3 kamer appartement. Dus het zou allemaal wel kunnen maar goed, geen haast ;)

Wij vieren ook geen Sinterklaas. Ook voor ons kerst met kado's alleen dit jaar hebben we even besloten om niet al te dure uitgaven te doen ivm de bruiloft :)  dus ik doe van t weekend de kerstkaarten op de bus Inc de save the date kaartjes :) ben benieuwd wat familie er van vind hihi.


kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #916 Gepost op: 5 december 2012, 22:20:06 »
hey ladies!! ff kort van mijn kant hoor...ik ben heeeeeeeel druk met criminal minds kijken ...

@destino, tja 10 cm is wel beter! Kunnen ze inderdaad iets meer achterlaten dan alleen een naam...wel zo gezellig!
@Maggy, waar ga je heen??? Ik zou eigenlijk volgende week naar Londen maar door de operatie moeten annuleren...balen! Had ik mooi ff kerstinkopen kunnen doen...
@Joyce...Inderdaad wel fijn dat je dan gewoon lekker thuis kan blijven maar ben je niet bang dat je het gaat missen?? Begrijp me niet verkeerd hoor, mijn dochter is alles voor mij maar ik vind het zo fijn om naar m'n werk te gaan zodat ik gewoon weer mezelf ben, niet de hele week alleen maar mama zijn.
En ik ben ook bang dat je het niet van de 50 tinten trilogie moet hebben hoor...viel mij in elk geval best tegen.

Hier zijn wij er in elk geval over uit dat wij het graag bij een kindje laten. We hebben een prachtige gezonde dochter, naar mijn gevoel kan er nooit meer iets mooiers zijn dan dat! Daarnaast komt ook nog eens dat ik werken gewoon leuk vind, het bedrijf van AS gaat ook steeds idiotere vormen aannemen en daar gaat dan in de avonduren veel tijd inzitten.....mocht het zo zijn dat het wel gebeurt net als een paar weken terug dan zou het welkom zijn maar wij zouden er zelf niet meer voor kiezen. Het is dat we beide nog geen 30 zijn anders was er bij een van ons al geknipt...

Ik ga weer verder kijken...Dr. Spencer Reid kijken...nice!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #917 Gepost op: 6 december 2012, 11:27:19 »
@KM, Ik blijf werken, ook als we kinderen krijgen. Had ik al gezegd, maar daar heb je denk ik overheen gelezen  :biggrin: Ga alleen dan misschien een dag minder werken, maar zoals ik al zei hebben we het daar nog niet over gehad. Dat komt tegen die tijd wel.

Verder hier helemaal niets te melden

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #918 Gepost op: 6 december 2012, 12:19:25 »
Owww sorry, inderdaad overheen gelezen! Hier ook niets spannends te melden, volgende week weer aan 't werk, halve dagen, vanmiddag binnen kijken bij het gebouwtje voor de bruiloft en that's it! Owww en de kerstboom staat in volle glorie, zo heerlijk die kerstsfeer weer in huis! Helemaal met die sneeuw buiten, lijkt met echt zo!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #919 Gepost op: 6 december 2012, 13:17:59 »
Oh leuk! Ik heb net de kerstkaarten/STD kaarten op de bus gedaan. Nu ga ik ons huis ook maar eens versieren.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #920 Gepost op: 6 december 2012, 16:24:31 »
Hier zijn ook de kerstkaarten en STD kaarten de deur uit. Wij hebben zaterdag een verjaardag bij familie dus ben benieuwd wat ze er van vinden en of er wat van gezegd wordt. Hier stond de kerstboom al, Nou ja ..... Boom :-s wij hebben een mooie grote kerstboom en ik heb honderden euro's aan super mooie ballen en versiering uitgegeven 3 jaar geleden toen we op ons zelf gingen wonen. Echter heb ik nu 2 (altijd hele lieve) maar nu monsterlijke katten. Zodra die boom staat klimmen ze er in en slaan ze alle ballen er uit. Dus heb de mooie boom weer afgetuigd. Heb bij de leen bakker zo'n mini boomje gekocht met simpele versiering en lichtjes en die laten ze met rust!!!! Dus ja een klein zielig in mijn ogen saai boompje maar goed iedergeval een boompje dus wel wat kerst sfeer in huis ;)

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #921 Gepost op: 6 december 2012, 17:58:55 »
Hier nog totaal niet in kerstsferen! Morgenavond vieren wij eerst nog Sinterklaas met de familie. We zijn met z'n achten en iedereen koopt cadeautjes voor iedereen mét een gedicht! Dus das altijd een gezellige, lange avond met heel veel zoetigheid :D
Gisteravond fudge gemaakt. Chocoladefudge is helemaal super geworden, maar bij de vanillefudge is wat fout gegaan... Iets te veel suiker tov de gecondenseerde melk (had 100 gram ipv 100 ml en dat maakt best veel verschil..oeps) en dan heb je een onaantrekkelijke homp suiker.. :bleh:
Eergister al caramelslices gemaakt. Zo lekker! Vandaag wat meegenomen naar het werk en dat viel erg in de smaak!

Ik had er trouwens nooit bij stil gestaan dat het libido zakt door de pil. Zit al 9 jaar aan de pil en op zich verklaart het wel wat.. haha. Mijn lief wil al best lang heel graag kindjes. Ik heb het altijd wat afgehouden en ook gezegd dat het na het trouwen echt niet meteen gaat gebeuren, maar stiekem denk ik er wel steeds vaker aan. Ons huis kan het makkelijk aan. Wel een huurhuis, maar groot zat. Maar beide hebben we tijdelijke contracten en dat vind ik toch wat spannend worden dan.. Maar aan de andere kant denk ik: alleenstaande bijstandmoeders kunnen ook kinderen opvoeden, waarom wij dan niet?

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #922 Gepost op: 6 december 2012, 19:54:27 »
Hier ook nog geen kerst. Denk dat ik dit jaar over sla. De versieringen dan.

Zaterdag naar egypte zo zin in met dit weer!
Ik ga asociaal vaak weg komend jaar. Zaterdag egypte, januari dagje berlijn met vliegtuig (proefvlucht voor me moeder), juni aruba <3 en oktober curaçao :-)

@lizzz hopen dat je leuke reacties krijgt op je std kaarten!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #923 Gepost op: 6 december 2012, 21:24:49 »
Das wel lekker veel maggylove! Nou wij gaan " normaal" maar 1x per jaar op vakantie. Zou wel vaker kunnen maar dan minder luxe. Ben verwend haha.... Afgelopen jaar niet geweest omdat ik mijn ogen heb laten laseren en dat was net zo duur als een vakantie.... Dus ben al aan het aftellen naar onze huwelijksreis!!!!

Vind je het niet eng om nu naar Egypte te gaan? Aangezien het er onrustig is?

AS zit nu al te stressen omdat onze huwelijksreis naar Egypte gaat. Maar ik denk het is nog 9 maanden en in 9 maanden kan een hoop gebeuren ;)

Veel plezier op vakantie

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #924 Gepost op: 6 december 2012, 22:01:45 »
Dank je! Gaat wel lukken.
Nee joh onrust is in cairo das 8 uur rijden vanaf bijvoorbeeld hurghada merk je niks van.
Ben daar heel nuchter in. Ik ga normaal ook maar een1x hoor en dan niet eens heel luxe dit keer loopt het zo .

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards