collapse

Auteur Topic: Blondbruidje En Man Zijn Getrouwd!  (gelezen 12676 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

blondbruidje

  • Gast
Blondbruidje En Man Zijn Getrouwd!
« Gepost op: 4 september 2012, 23:13:41 »
Pff, zo na een klein weekje zal ik toch eens een poging te wagen een verslag te typen! De dagen van te voren hebben we het heel erg druk gehad met het op orde brengen van te tuin, versieringen en andere laatste details. Donderdagavond ben ik naar zowel de kapper als de nagelstyliste geweest. Daarna zijn m’n ouders nog langs geweest om wat zaken door te spreken, erg prettig. Rond half 1/1 uur lagen we pas in bed. We hebben allebei lekker geslapen en om 6.30 ging onze wekker! We keken elkaar aan en hoorden de regen en de wind tegen ons raam. We moesten er eigenlijk wel om lachen: ja hoor, zul je net zien op onze dag!

Meteen mocht ik uit bed komen om de rollers aan te zetten, zodat we daar niet op hoefden te wachten. Ik heb de kapper gebeld om te horen of ze al wakker was, dat hadden we zo afgesproken. M’n toen nog AS heeft zich nog even gedoucht en ik heb koffie en thee klaargemaakt. Rond 7 uur is m’n man weggegaan en ik had tot half 8 lekker alleen om nog wat laatste dingetjes te doen. Stipt half 8 arriveerden de kapster en videograaf. De kapster begon meteen met de rollers en rond 8 uur stond de visagist voor de deur. Het haar was in de rollers, dus de visagist kon meteen beginnen. Helaas was ze de lipgloss vergeten, ze dacht dat ik die al had gekocht. De kapster had wat tijd over, dus zij is even heen en weer gereden, top!

Toen m’n make up klaar was heeft de kapster m’n kapsel afgemaakt. Ondertussen kwamen m’n ouders en de fotograaf ook al bij me. M’n ouders hebben zich vermaakt met de laatste versieringen en de laatste voorbereidingen voor de lunch. Ondertussen waren we aan het bespreken wat te doen: wel of niet een binnenlocatie zoeken.. We hebben uiteindelijk met droog weer in de tuin de kennismaking gedaan en zijn daarna ook buiten foto’s gaan maken. Het was nog niet helemaal droog, maar goed te doen. Wel is m’n jurk toen meteen flink smerig geworden, maar eigenlijk maakte me dat niet zoveel uit.
De ontmoeting was heerlijk. M’n man was uiteraard te vroeg. We hoorden ze aankomen door de flinke motor in de auto. Ik was (ook uiteraard) nog niet klaar. M’n moeder was net bezig met de laatste knoopjes en daarna moest de sluier nog in en m’n make up iets bijgewerkt worden. Toen m’n AS op me wachtte werd ik zo blij! Hij zag er prachtig uit en vond mij ook erg mooi! Hij was behoorlijk verrast, want m’n jurk was champagnekleurig (en niet heel licht dus) en ik had een flinke Spaanse sluier die hij ook niet had verwacht. Het boeket was helemaal fantastisch! Ik had nog een paar berkenhouten hartjes bij de bloemist gebracht en die hebben ze prachtig verwerkt!

We zijn na wat oh’s en ah’s in de auto gestapt voor de foto’s. Deze hebben we in een parkje, onder een brug en bij een gebouw met hele strakke belijning en in wit met zwarte spiegelende ramen geweest. We waren toen al bij het gemeentehuis en hebben even naar huis gebeld (waar iedereen zich verzamelde) dat we niet meer thuis kwamen van te voren. Erg leuk, want nu was de eerste ontmoeting pas in het gemeentehuis!

We zijn in de trouwauto gestapt en hebben nog een rondje van de zaak gedaan. Alle gasten waren toen binnen en wij mochten toen ook naar binnen. Dit was zo’n prachtig moment! Alle daggasten en wat andere belangstellenden stonden ons in een erehaag op te wachten, zo overweldigend! Ik kreeg tranen in m’n ogen (dus vrees voor de foto’s… :wink:) Daarna gingen de gasten naar binnen en hebben wij even gepraat met de babs. Op het nummer Without you van David Guetta en Usher zijn we binnen gekomen. De ceremonie was simpel maar prachtig, precies zoals we zijn en met leuke anekdotes. De kinderen hebben we lekker laten lopen en doen, zodat ze er allemaal bij waren. Uiteraard hebben we elkaar na het ja-woord flink gekust :wink: en zijn we op ‘ons’ nummer weer naar buiten gegaan: ‘l amour toujours van Gigi ‘d Agostino. Daarna zijn we weer naar huis gereden voor een lekkere lunch. Inmiddels was het droog en hebben we buiten in de tuin en tuinhuisje de lunch gehad. We hadden heerlijk veel tijd, erg ontspannend!

Tegen half 2 zijn we de boel weer bij elkaar gaan halen om op weg te gaan naar de kerk. Ik ben met m’n vader de kerk ingelopen en dat was een geweldig prachtig moment! Er was flink wat gesnik achter ons te horen.. De dienst was geweldig mooi en indrukwekkend. De dominee heeft een prachtige overdenking gedaan, de kinderen werden er leuk bij betrokken en het was gewoon een hele mooie dienst. Na afloop was er flink wat gesnotter in de felicitatierij. Bij het naar buiten gaan was de hele lucht bezaaid met bellenblaas. De dominee had ze uitgedeeld aan de kinderen, m’n zus had ze geregeld en ook de vriendinnen hadden belleblaas. Het was wederom een prachtig moment!

Na de kerk zijn we naar de feestlocatie gegaan. Ook hier waren we weer mooi op tijd. We hebben onze geweldig prachtige taart aangesneden en lekker genoten van de zon, een borrel, etc. Rond 6 uur begon de bbq. Ook dat was heerlijk ontspannend en erg lekker allemaal! Ik heb niet zoveel kunnen eten, dat lieten m’n jurk en torselet niet toe.. Normaal gesproken prop ik mezelf vaak vol bij een bbq, nu heb ik gewoon een normale maaltijd gegeten, geen probleem dus!

Rond 8 uur kwamen de eerste avondgasten al, terwijl het feest pas rond half 9 begon. Man en ik hebben ons toen snel klaargemaakt voor de avond. Even tandenpoetsen, make up bijwerken, opfrissen. Aanrader om even te doen! Ik had m’n sluier toen al verwisseld voor een mooie ketting die op m’n rug viel.

Het feest begon rustig. Leuk alle felicitaties in ontvangst nemen en gezellig praten met de gasten. Rond 9.15 zijn we wat gaan dansen, praten, etc. We hebben 3 stukjes gehad. 1 van mijn collega’s, 1 van man z’n familie en 1 van mijn familie. Alle 3 de stukjes waren in  1 woord helemaal top! De een was een film met allemaal dingen die bij ons pasten, de ander een lied dat echt supergoed geschreven was en top te verstaan en tot slot nog een Powerpointpresentatie op muziek met foto’s, ook weer geweldig leuk!

Al snel daarna barstte het feest los en zijn we bijna niet meer van de dansvloer geweest. Ik ben wel even bij alle ‘zittende/oudere’ gasten langs geweest, maar verder was het echt een flink feest! We hadden als openingsdans Proosten van Guus Meeuwis, daarop hebben we niet samen gedanst, maar hebben we samen met de andere gasten getoost. Erg leuk moment! Later op de avond hebben we nog echt een slow nummer geschuifeld. We waren even vergeten dat dat nummer een schuifelnummer was.. :wink: Uiteindelijk hebben we rond 1 uur de gasten bedankt en waren de laatste gasten rond 2 uur weg. We zaten zelf om kwart over 2 in de auto onderweg naar een heerlijk hotel! Het hotel hebben we gebeld, zodat ze de jacuzzi konden laten vollopen en nadat m’n man me had bevrijd van m’n jurk (knoopjes die met een haaknaald het best losgemaakt konden worden) hebben we nog heerlijk van de jacuzzi genoten. Rond 4 uur zijn we gaan slapen en om half 11 kregen we heerlijk een ontbijt op bed. Ook daar hebben we weer heerlijk van genoten.
Toen was de dag echt voorbij en konden we gaan nagenieten. Daar zijn we nu nog steeds erg druk mee bezig! We krijgen overal foto’s vandaan en genieten gewoon van alle kleine dingen, reacties, cadeaus etc.
Sorry voor het ellenlange verhaal!

Ik kan echt iedereen gaan aanraden om te gaan trouwen! :wink: Hierna nog een foto, let niet op de teksten op de brug, die zal de fotograaf vast vakkundig ontweken hebben!
« Laatst bewerkt op: 21 oktober 2013, 08:05:15 door blondbruidje »

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Blondbruidje En Man Zijn Getrouwd!
« Reactie #1 Gepost op: 4 september 2012, 23:25:34 »
Eerste gedachte: Wauw, wat een sluier!  :ohmy:
Gefeliciteerd! Klinkt als een prachtige dag en jullie zagen er mooi uit :)

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Blondbruidje En Man Zijn Getrouwd!
« Reactie #2 Gepost op: 5 september 2012, 09:07:45 »
Prachtig!!! Echt een mooie verhaal, en een geweldige dag....
En die jurk en sluier....wauw!! Echt een plaatje ;-)!!

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Blondbruidje En Man Zijn Getrouwd!
« Reactie #3 Gepost op: 5 september 2012, 10:31:38 »
wat een supper verhaal en wat een leuke foto en een prachtige jurk!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Blondbruidje En Man Zijn Getrouwd!
« Reactie #4 Gepost op: 5 september 2012, 11:06:12 »
Gefeliciteerd! Wat een mooi verslag en prachtige foto. Inderdaad, wat een lange sluier!!

woeligepaulien

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 624
  • Geslacht: Vrouw
    • http://paulienenjorg.bruilofthomepage.nl/
Blondbruidje En Man Zijn Getrouwd!
« Reactie #5 Gepost op: 5 september 2012, 12:38:24 »
Gefeliciteerd! Wat een mooi verslag! En jullie zien er echt super uit!.

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Blondbruidje En Man Zijn Getrouwd!
« Reactie #6 Gepost op: 5 september 2012, 17:08:28 »
Gefeliciteerd! Wat een leuk verslag en een prachtige foto! Je sluier is ook super maar ik kan niet anders zeggen natuurlijk aangezien ik zelf ook zo'n sluier had :wink:

ikke87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 104
Blondbruidje En Man Zijn Getrouwd!
« Reactie #7 Gepost op: 5 september 2012, 17:09:01 »
Heel erg mooi, proficiat!geniet van de komende dagen!

Veer

  • Gast
Blondbruidje En Man Zijn Getrouwd!
« Reactie #8 Gepost op: 5 september 2012, 17:15:41 »
Gefeliciteerd! Leuk verslag en jullie zagen er prachtig mooi zo'n hele lange sluier!

twijfeltje

  • Gast
Blondbruidje En Man Zijn Getrouwd!
« Reactie #9 Gepost op: 5 september 2012, 17:22:35 »
Wauw!
Dat vraagt om meer foto's

Van harte gefeliciteerd

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Blondbruidje En Man Zijn Getrouwd!
« Reactie #10 Gepost op: 6 september 2012, 18:45:13 »
Mooi verslag, mooie foto. Dat vraagt om meer. Nog van harte gefeliciteerd!

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Blondbruidje En Man Zijn Getrouwd!
« Reactie #11 Gepost op: 6 september 2012, 20:21:45 »
Super dat jullie zo'n geweldige dag gehad hebben, van harte gefeliciteerd!
Ik ben ook benieuwd naar meer foto's;-) Die ene foto ziet er al erg mooi uit!

Broekkie

  • Gast
Blondbruidje En Man Zijn Getrouwd!
« Reactie #12 Gepost op: 7 september 2012, 15:16:44 »
Wow wat een geweldige sluier zeg!!! Heel mooi. Gefeliciteerd

deniesje

  • Gast
Blondbruidje En Man Zijn Getrouwd!
« Reactie #13 Gepost op: 8 september 2012, 17:22:24 »
Mooie sluier! Van harte gefeliciteerd! :wink: (en ik betwijfel of jullie homo zijn :tongue: en anders is er photoshop)

blondbruidje

  • Gast
Blondbruidje En Man Zijn Getrouwd!
« Reactie #14 Gepost op: 10 september 2012, 23:05:11 »
bedankt voor alle lieve reacties! Er komen meer foto's, zodra de fotograaf ze klaar heeft!

Anneli

  • Gast
Blondbruidje En Man Zijn Getrouwd!
« Reactie #15 Gepost op: 11 september 2012, 10:31:23 »
Gefeliciteerd en wat zag je er prachtig uit! Erg benieuwd naar meer foto's...  :wink:

blondbruidje

  • Gast
Re: Blondbruidje En Man Zijn Getrouwd!
« Reactie #16 Gepost op: 21 september 2012, 14:07:47 »
Jippie, vandaag heeft de fotograaf een mooie blog met geweldige foto's online gezet! Helaas kan ik de foto's niet linken en ik vind het niet prettig een link naar de blog online te zetten.. Helaas voorlopig dus nog geen extra foto's..

OsCarel

  • Gast
Re: Blondbruidje En Man Zijn Getrouwd!
« Reactie #17 Gepost op: 22 september 2012, 11:23:53 »
Wat mooi!

blondbruidje

  • Gast
Re: Blondbruidje En Man Zijn Getrouwd!
« Reactie #18 Gepost op: 28 december 2012, 19:41:17 »
Zo, eindelijk eens wat fotootjes plaatsen. Zal ook in de verschillende onderwerpen (haar, taart, jurk, sluier, etc. etc.) eindelijk wat plaatjes spammen!
« Laatst bewerkt op: 21 oktober 2013, 08:04:28 door blondbruidje »

blondbruidje

  • Gast
Re: Blondbruidje En Man Zijn Getrouwd!
« Reactie #19 Gepost op: 28 december 2012, 19:42:04 »
Nog een paar
« Laatst bewerkt op: 21 oktober 2013, 08:04:38 door blondbruidje »

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blondbruidje En Man Zijn Getrouwd!
« Reactie #20 Gepost op: 29 december 2012, 11:02:33 »
Ik zag net al 2 foto's in het andere topic, maar deze zijn ook erg mooi! Waar hebben jullie de foto's gemaakt?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Blondbruidje En Man Zijn Getrouwd!
« Reactie #21 Gepost op: 29 december 2012, 11:20:04 »
Mooie foto's!

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blondbruidje En Man Zijn Getrouwd!
« Reactie #22 Gepost op: 29 december 2012, 11:57:00 »
Supermooie foto's Blondbruidje!

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blondbruidje En Man Zijn Getrouwd!
« Reactie #23 Gepost op: 29 december 2012, 18:53:52 »
Wauw! Wat ben je prachtig....en je man trouwens ook!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Blondbruidje En Man Zijn Getrouwd!
« Reactie #24 Gepost op: 29 december 2012, 20:16:29 »
Gefeliciteerd! Je zag er prachtig uit.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards