collapse

Auteur Topic: Augustus 2013  (gelezen 204588 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Augustus 2013
« Reactie #875 Gepost op: 29 augustus 2013, 10:09:31 »
Dat was precies wat mn as. Zei toen we vanmorgen wakker werden! Wat rot zeg, dat je tante is overleden! Fjn dat je lieve mensen om je heen hebt staan waardoor jullie toch weer fijn met jullie dag bezig kunnen zijn! Ik ga zo met mn as de kerk versieren, de locatie word door cm en vriendinnen versierd, al het voorbereidende werk hebben we gisteravond gedaan.. Verder vanmiddag cupcakes bakken en vullen/decoreren! As gaat schoonmaken :) en dan krijg ik mn nagels vanavond!

Heb mn jurk al thuis en had met mn buurvrouw/vriendin afgesproken dat hij in hun lege appartement mocht hangen... Kreeg ik n appje dat er vandaag een bezichtiging is...  :censored: dus ik de huisbazin bellen om te vragen hoe laat dat is... Wl ze t me gewoon niet zeggen! Zegt ze telkens dat t toch niet uitmaakt en dat t niet erg is als ze em ziet... Ik maar blijven benoemen dat ik t wel erg vind... Voelde me echt n bridezilla  :blush: maja nu de jurk in de slaapkamer gehangen en as. Heeft een verbod op de slaapkamer :)

Succes en veel plezier iedereen met de laatste loodjes

Ps: zo af en toe de beloofde rust in mn hoofd ;) jeeej

piene89

  • Junior
  • **
  • Berichten: 99
Re: Augustus 2013
« Reactie #876 Gepost op: 29 augustus 2013, 10:27:09 »
Luvy: wat vreselijk zeg. Gecondoleerd en veel sterkte gewenst. Zal wel dubbel voelen nu...

Natuurlijk wens ik jou en VL voor morgen een hele mooie dag! We gaan ervan genieten!
Wij zijn er wel zo'n beetje klaar voor. Zo nog even spullen naar de feestlocatie brengen en de rest naar mijn ouders. Daar slaap ik vanacht. Dan de boel nog even versieren en dan mag het van mij wel morgen zijn  :applaus:

Meiden, doe rustig aan en geniet ervan!
Ik hoop dat ik voor onze huwelijkreis (we vertrekken morgenmiddag) nog even kan laten weten hoe we het gehad hebben...

Hope

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #877 Gepost op: 29 augustus 2013, 11:27:49 »
Luvy, gecondoleerd, vreselijk zeg. Wens je veel sterkte, hoop dat je ondanks dat kunt genieten van jullie speciale dag.

Ik wil alle meiden heeeeel erg veel plezier wensen! Wat ze zeggen dat de dag zo snel gaat is helemaal waar! Dus probeer echt bewust te genieten en goed om je heen te kijken!

Onze dag was prachtig! Zal later nog verslag doen. Bij deze alvast een fotootje. De officiƫle foto's van de trouwfotograaf krijgen wij waarschijnlijk pas in oktober. Dus moeten nog even flink geduld hebben.


Aafjes77

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #878 Gepost op: 29 augustus 2013, 12:44:59 »
Mooi Hope!
Dames veel plezier morgen, geniet ervan! Voor je het weet is het poef...over....

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #879 Gepost op: 29 augustus 2013, 16:33:03 »
@ Luvy: Gecondoleerd..

@ Hope: Mooie foto!

En voor alle bruidjes morgen: Heel veel plezier en probeer vooral te genieten!!

Ik heb bij mijn verslag nog wat foto's toegevoegd.We hebben gisteren de foto's van onze fotograaf gekregen en vandaag de eerste opzet van het boek. Ik ben er heel tevreden mee, maar er zijn nog wel wat kleine dingetjes die ik anders zou willen zien.

Link naar mijn verslagje:

http://www.trouwforum.nl/index.php/topic,21941.0.html



Luvy

  • Junior
  • **
  • Berichten: 90
Re: Augustus 2013
« Reactie #880 Gepost op: 31 augustus 2013, 02:28:55 »
Het is 2.30....het was super, geweldig,  onvergetelijk, emotioneel, hartverwarmend, gewoon ons sprookje in waarheid! Nu samen de eerste nacht als man en vrouw. ..

piene89

  • Junior
  • **
  • Berichten: 99
Re: Augustus 2013
« Reactie #881 Gepost op: 31 augustus 2013, 08:39:12 »
Ow wat hebben wij een topdag gehad. Alles verliep precies zoals we wilden en wat boften we met het weer. De openingsdans ging goed. Mensen vonden het hilarisch en totaal onverwachts, echt heel leuk! Daarna heeft de dansvloer continu vol gestaan.
Nu snel naar schiphol voor 16 dagen mexico  :applaus:
Zal daarna uitgebreider verslag doen met meer foto's (van de fotograaf).

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Augustus 2013
« Reactie #882 Gepost op: 31 augustus 2013, 16:27:29 »
He meiden! Een getrouwde vilicky meld zich! Wat was t super zeg! Alles verliep soepel, het weer was heerlijk en tevreden en wel zaten we weer in de auto naar huis, lkkr nagekletst en naar alle leuke cadeaus gekeken! Zou t niet anders willen doen!  :biggrin:

Grr de foto die ik heb is te groot, en kan er niet bij...

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #883 Gepost op: 31 augustus 2013, 17:03:13 »
Gefeliciteerd dames!!

@ Piene: Mooie foto!!

Bianca3108

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #884 Gepost op: 4 september 2013, 21:30:03 »
En iedereen is getrouwd!!
Wij zijn weer terug na een heerlijke vakantie in Oostenrijk.
Wat een mooie bruidjes zie ik voorbij komen!!

Voor nu, wachten op de foto's.....

Aafjes77

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #885 Gepost op: 5 september 2013, 21:31:35 »
Goedenavond dames,
Ik heb even een paar foto's bij mijn verhaal van onze dag gezet. Ik zal er hier ook een paar plaatsen.
Gut dan ben ik morgen alweer twee weken getrouwd. Blijft raar dat het voorbij is, daar hebben we ruim een jaar naartoe geleefd. Blijft vreemd vinden jullie niet??
Maar alles gaat z'n gangetje hier weer! Volgende week dinsdag lekker twee weken naar Spanje.
Hoe is het verder met iedereen? Hoe bevalt het getrouwde leven??
Nou hierbij een foto van onze meiden en van ons vieren.

Aafjes77

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #886 Gepost op: 5 september 2013, 21:33:11 »
En hierbij nog 1 van ons tweeen en een gedeelte van het prieel waar we in/onder zijn getrouwd. Dit zijn onze stoelen zeg maar....

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #887 Gepost op: 5 september 2013, 21:40:06 »
@ Aafjes: De foto's zijn helaas erg klein.. :(

Wij zijn al bijna 4 weken getrouwd..  :jawdrop:
Het voelt nog steeds erg raar om 'mijn man' te zeggen..
Verder is er eigenlijk niks veranderd.. Behalve dat ik af en toe post krijg met mijn nieuwe naam, hahaha..

Aafjes77

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #888 Gepost op: 5 september 2013, 21:44:33 »
Hmm shit ik zie het nu ook, komt denk ik omdat ze van mijn telefoon komen....nou als we meer foto's van een gewoon toestel hebben dan stuur ik ze nog eens. Moet zeggen dat ik ook telkens de melding krijg dat de bestanden te groot zijn....

Dens

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #889 Gepost op: 7 september 2013, 22:02:21 »
VAN HARTE GEFELICITEERD ALLEMAAL!!!   :applaus:

Wij zijn net terug van een heerlijk weekje weg dus mijn verslag is er nog steeds niet  :blush:
ik ga wel NU meteen wat foto;s naar de mail sturen!

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #890 Gepost op: 7 september 2013, 23:14:16 »
@ Dens: Mooie foto's!!

Dens

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #891 Gepost op: 8 september 2013, 21:49:13 »
Dankje Moniek!

En inmiddels heb ik ook het verslag gemaild!

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Augustus 2013
« Reactie #892 Gepost op: 12 september 2013, 00:02:09 »
He meiden, weer terug van een heerlijke huwelijksreis en druk bezig met t normale leven weer op te pakken (lees: niet leuk) raar om niets te hoeven regelen he..

De verslagen die ik heb gelezen en foto's die ik heb gezien zijn allemaal prachtig en bij iedereen straalt er vanaf hoe fijn t is geweest!

Gister post gekregen met mn nieuwe naam, heb samen met manlief gegierd van t lachen, t is een beetje wennen ;)

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #893 Gepost op: 12 september 2013, 15:25:15 »
Heeeeee dames, ook weer even een teken van leven van mij! We zijn inmiddels alweer een week terug van onze huwelijksreis, maar pas nu heb ik tijd om even op het forum te spieken.
Wat hebben we genoten van zowel onze trouwdag als de huwelijksreis!! Mijn trouwverhaal staat in het 'getrouwd' topic, een paar foto's zal ik zometeen mailen.

Oh ja en voordat ik het vergeet...ook alle eind-augustus bruidjes GEFELICITEERD!!
Ik heb al een paar van jullie verslagen in de mail gelezen, klinkt allemaal super!! Dens, ik kan de foto's die je hebt gemaild helaas niet zien... :cry:

Gek is dat he, ineens een andere achternaam. Op m'n werk heb ik de handtekening onder m'n mail al aangepast, echt een raar gezicht! Alsof het over heel iemand anders gaat... :blush:

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #894 Gepost op: 13 september 2013, 17:09:29 »
@ Trotse A: Mooie foto's!! En wat een gave trouwlocatie hadden jullie!

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #895 Gepost op: 19 september 2013, 14:38:05 »
Tis stil hier!!!!!!
Zijn jullie allemaal alweer druk aan het werk of zijn sommigen nog op vakantie misschien?

Ik merk bij mezelf nu, een paar weken na De Dag, toch wel een beetje een 'terugslag'. Voel me al een paar dagen raar, een beetje onrustig en niet happy. Volgens mij moet ik gewoon echt even een nieuwe balans vinden, ik heb heb allemaal plannetjes voor leuke dingen om te doen maar er komt nog niet veel van terecht. Volgens mij heb ik echt een beetje last van het zwarte gat..... :dry:

Ik vind het ook zo dubbel om 'gewoon' weer aan het werk te zijn, 'gewoon' elke werkdag mijn dochter naar de opvang te brengen, 'gewoon' 's avonds samen op de bank te zitten...maar toch vind ik het aan de andere kant ook wel weer lekker, een beetje rust in de tent.

Hoe is dat bij jullie???

Luvy

  • Junior
  • **
  • Berichten: 90
Re: Augustus 2013
« Reactie #896 Gepost op: 19 september 2013, 21:48:16 »
Hier nog niet zoveel gewoons...

Na een indrukwekkend afscheid van mijn tante, een super schooltrouwfeest met alle kinderen en bruidstaart, voor ons huis een breuk van de hoofdwaterleiding en riool, de operatie van mijn mams, alle zorg voor mijn ouders, volgende week verhuizende schoonouders en die dan ook voor een tijdje bij ons in komen wonen....tja dan is van een normaal leventje helaas nog geen sprake...

Pas nu, na drie weken van vooral veel hectiek en zorg, is er nu tijd om even terug te denken en samen al die mooie en fijne momenten weer her te beleven...mmmm

Nu ook eerst alles opruimen, onze kleding, alle decoratie, logeerspullen, en lege champagneflessen ;-) dan kunnen mijn schoonouders er hun plekje krijgen en dan...ga ik uitgebreid ons verhaal aan jullie mailen. Want het was super! Ook wachten we nog op de officiele foto's, maar die zijn vast mooi net zoals al die prachtige momenten van onze dag!

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Augustus 2013
« Reactie #897 Gepost op: 20 september 2013, 18:56:36 »
Wauw luvy, wat zag je er moooi uit in je jurk! Goed te begrijpen dat er nog veel onrust is door alles wat er gaande is!

Hier wel weer over het zwarte gat heen, maar dat komt ook doordat ik me aan t storten ben op andere feestjes waar ik voor mag bakken en crea voor kan zijn... Werk is ook weer leuk! Maar wel wennen allemaal!

Aafjes77

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #898 Gepost op: 27 september 2013, 17:24:35 »
Hallo dames,
Wij zijn woensdag terug gekomen van twee weken Spanje. Het was heerlijk! Nu moeten ook wij weer in het ritme komen van werken, kinderen van en naar school en alle sociale verplichtingen. Gelukkig hebben we nog tot maandag!
Ik vind het idd ook heel raar dat er nu niks meer te regelen is voor de bruiloft en dat het allemaal al voorbij is....sterker nog afgelopen maandag waren we al een maand getrouwd! Wat gaat dat snel zeg.
Voor onze vakantie hadden wij ons fotoalbum al binnen en wauw wat is ie gaaf geworden zeg! Ik zal proberen wat foto's te plaatsen dit weekend. Ben dr echt heel trots op.
Nou dames, fijn weekend verder.
Groetjes.

Bianca3108

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #899 Gepost op: 27 september 2013, 23:41:05 »
Voor ons ook alweer 5 weken geleden. Wat gaat het snel, maar we hebben nog wat in het vooruitzicht. We gaan oud en nieuw in Lapland vieren, dan is onze 'echte' honeymoon. We hebben er al zo'n zin in, dat de tijd niet snel genoeg kan gaan.

Gisteren hebben we ons fotoboek gehad en wat een mooie foto's. Echt weer even terug naar onze fantastische dag!!

Onze kleding is ook alweer terug van de stomerij en we hadden een meevaller, pak van mijn man (hihi blijft nog even raar om dat te zeggen) en mijn jurk, samen voor maar 35 euro. Ik las hier vooraf dat een jurk vaan rond de 100 euro zit, dus dit was echt nog een cadeautje!

De gehele dag heeft ook nog minder gekost dan vooraf begroot, maar dat was omdat we toch geen videograaf hebben genomen en we een stoelpoot hadden opgenomen van 750 om mooi afgerond uit te komen.
Hebben jullie het allemaal binnen budget gered, of is er af en toe een oogje dichtgeknepen??

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards