Alles over trouwen > Huwelijksreis

Huwelijksreis Cuba of Bali

(1/5) > >>

Destino:
-

MayBride:
Ik zou Bali kiezen vanwege de weer maar jullie bepaald:)

All-inclusive resorts zijn vaker minder mooie. Op Bali is er veel prive villatjes met prive zwembad (klein). Want Bali is best wel goedkoop, krijgt mensen meer voor hun geld. Dat betekend super service, massages, mensen die cocktails bij jouw villatje brengen etc.

misseagle:
Cuba trekt mij meer dan Bali.
Maar ja dat is gewoon smaak..

Marlie:
Ik zou ook eerder voor Cuba gaa. Op Bali verdrink je volgens mij tussen de stelletjes op honeymoon (tenminste dat is wat ik van verschillende mensen hoor, die er geweest zijn) het is dan okow el een super mooie huwelijksreisbestemming.

Cuba staat bij mij sowieso erg hoog op mijn lijstje om nog eens heen te gaan.
Lijkt me zoooo gaaf.
Dus ik ben niet helemaal objectief,,

Myriade:
Wij zijn op huwelijksreis geweest naar Bali en hebben totaal geen last gehad van honeymoon stelletjes eigenlijk. We hadden geen all inclusive, maar dat wilden we ook niet, we wilden gewoon een mooi hotel met ontbijt en dan in de avond lekker gaan en staan waar we wilden.

Wij hebben er voor gekozen niet rond te gaan trekken maar zo om de dag een excursie te doen. Het eiland is klein, dus het maakt eigenlijk niet uit waar je zit, je komt toch wel waar je wezen wilt.

Ik vond het een fantastische reis, had eigenlijk nog wel langer dan 2 weken gewild. De mensen, de cultuur, de natuur, het is allemaal even prachtig daar vonden wij. Maar goed, Cuba trekt mij dan weer helemaal niet :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie