collapse

Auteur Topic: December 2013  (gelezen 110669 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

linarue

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #100 Gepost op: 14 april 2013, 09:26:59 »
Hoi Dames,

bij ons zijn er weer wat dingen geregeld! Ik ben vorige week naar Hoorn geweest voor mijn bruidslingerie. Lijfstyle is een echte luxe lingeriewinkel waar ze ook lingerie hebben voor mensen met protheses of een amputatie. Ik wilde niet mijn lingerie halen in de bruidswinkel omdat voor mijn gevoel deze mensen veel verstand hebben van jurken maar niet perse van lingerie. En ik heb er geen spijt van gehad! Wat een superfijne winkel in Hoorn, heel goed en vriendelijk geholpen en genoeg keus!

Mocht je nog geen lingerie hebben en Hoorn in buurt is kan ik dat echt aanraden

Verder hebben we gister een heel leuk gesprek gehad met de fotograaf en we zijn er heel enthousiast over dus ook dat is nu in orde! Weer een stapje dichterbij :D

Wat ik me nog afvroeg, doen jullie iets met een kleurthema of een dresscode ofzo? Wij zijn daar nog over aan het brainstormen.


Ik weet niet meer wie er vroeg over de taart maar die zit bij ons geregeld in de locatie, we gaan dus nog wel overleggen over de kleuren en de smaken enz maar we hoeven dat niet apart te regelen.

zo dat wat het weer!


littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #101 Gepost op: 15 april 2013, 12:50:02 »
Hoi dames,

@Linarue:goede lingerie is zeker belangrijk ik heb ook nog geen lingerie gekocht wellicht binnenkort eens naar op zoek gaan.Als je in Hoorn ben geweest mag ik dan vragen waar je vandaan komt?
Welke fotograaf hebben jullie?Hoeveel uren hebben jullie je fotograaf wij/ik twijfel of ik zeg ga na/tijdens de borrel maar naar huis of ook het diner laten fotograveren.En hoelang duurt jullie shoot met zijn tweeen?

Qua een kleur of thema of iets degelijks weet ik ook nog niet wat wij gaan doen,ik heb wel blauw in mijn jurk dus wie weet.Wij kunnen de taart bij de locatie bestellen of zelf regelen dus dara moeten we nog een keuze over maken.
Groetjes,
Littlelady
« Laatst bewerkt op: 16 april 2013, 15:53:43 door littlelady »

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #102 Gepost op: 22 april 2013, 14:54:53 »
@Judith:ik zag een foto van je jurk in show je jurk,wat een prachtige jurk zeg staat je prachtig!
Hoe gaat het solliciteren voor je as?
Groetjes,
Littlelady

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #103 Gepost op: 22 april 2013, 20:34:52 »
Hoi Littlelady,

Dank voor je compliment! Ben er ook weer helemaal opnieuw verliefd op! Ik twijfelde enorm of hij wel mooi was en of hij wel stond, maar de reacties van compleet onbekende mensen zegt genoeg, heerlijk!  :biggrin:

Het solliciteren van mijn lief gaat niet zo goed als we hoopten. Hij heeft al behoorlijk wat sollicitaties verstuurd, maar helaas alleen maar afwijzingen...

Hoe gaat het met de rest van de dames hier?

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #104 Gepost op: 23 april 2013, 20:33:55 »
Even niets van me laten horen, maar ik ben ook erg druk geweest met een nieuwe job!
Had geen ontslag gehad ofzo, maar mijn oude baas heeft me gevraagd om weer bij hem te komen.
Na een paar weken overleggen/proefdraaien en onderhandelen toch maar besloten om het te doen.
Over 2/3 weken ga ik daar aan de gang. Wel allemaal spannend weer, maar heb er heel veel zin in.

Voor de bruiloft niet echt wat geregeld meer verder.
Las hierboven iets over dat iemand wat vroeg over de bruidstaart. We hebben wel bedacht wat we willen, maar de vulling daar zijn we nogn iet over uit.

Verder las ik nog iets over een fotografe. Bij ons is de fotograaf en van half 9 tot 5.

Jullie nog dingen geregeld?

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #105 Gepost op: 23 april 2013, 20:37:32 »
Wauw Judith, hoe ontzettend gaaf zeg, die jurk van jou!
Ik ga trouwens 20 augustus weer naar mn jurk toe, dus vlakbij elkaar  :biggrin:

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #106 Gepost op: 23 april 2013, 20:56:52 »
Wat lief, jullie reacties, dank je wel! Ik ga er helemaal van glimmen volgens mijn lief  :biggrin:

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #107 Gepost op: 26 april 2013, 11:38:13 »
@joy:gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Judith:geniet maar lekker van dat gevoel!
Het is hier nu qua bruiloft dingen rustig we gaan dit weekend vooral wat dingen in en om het huis doen.
En dan binnenkort toch echt op zoek gaan naar een fotograaf.Prettig weekend dames!

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #108 Gepost op: 3 mei 2013, 08:57:20 »
Hoi dames,

Ik zit met een probleempje,ik was deze week in de avond een beetje aan het "klooien" op internet.
Ook even op marktplaats  gekeken en toen heb ik iets "stoms" gedaan,ik ben bij de trouwjurken gaan kijken.En nu heb ik er een gezien die me erg aanspreekt maar ik heb natuurlijk al een jurk :blink:.
Mijn moeder zegt ja ik vindt die andere jurk te druk en je hebt al een jurk dus klaar.
Maar ja ik kijk dan weer naar die foto en denk tja is toch wel erg gaaf en "anders"qua niet standaard enzo.
Mijn vriend zegt (zonder 1 van beide jurken gezien te hebben) ga passen anders krijg je wellicht spijt.
Maar ik ben denk dat ik daar straks alleen sta besluitloos ze zijn en alleen maar hel erg ga twijfelen.
Wellicht heeft het ermee te maken dat ik gewoon mijn jurk al maanden niet aan heb gehad en vooral daarom twijfel.Ik heb nu al van die ik vind dat en dat eigenlijk minder mooi aan mijn jurk.
Dus conclusie ik ben mezelf "gek" aan het maken :blink:. dit is de andere jurk:

http://www.marktplaats.nl/a/kleding-dames/trouwkleding-en-trouwaccessoires/m672365427-bruidsjurk-blauw-ivoor-nieuw.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

Wat vinden jullie moet ik gaan passen of juist niet pfff...dat heb ik weer dresstrouble haha.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Groetjes,
Littlelady

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #109 Gepost op: 3 mei 2013, 11:59:08 »
Ik vind het een prachtige jurk! Heb je je andere jurk ook geshowd of niet? Ik weet het niet meer  :blush:

Maar als je gevoel zegt dat dit je jurk is, dan zou ik toch gaan passen. Dat is vrijblijvend en zo kan je het beste vergelijken. Moeilijk hoor!
Wanneer zou je je 'eigen' jurk weer mogen passen?

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #110 Gepost op: 3 mei 2013, 13:20:11 »
"mijn" jurk staat op pagina 2 van dit onderwerp,"de andere" jurk komt erg in de buurt van wat ik vlak na het aanzoek in een droom over de dag aanhad.Ik kan "de andere jurk" opzich gaan passen maar dan heb ik hulp nodig van een vriendin want ik vrees dat ik daar anders maar sta van wat moet ik nou.
Tja misschien eerst "mijn jurk" weer gaan passen wellicht ik die straks weer aan en denk ik ja dit is em gewoon!zucht...twijfels,twijfels.

Hoe gaat het met de rest van de dames hier?
Groetjes,
Littlelady

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #111 Gepost op: 3 mei 2013, 14:03:57 »
Als ik mag inbreken ;) Vind hem prachtig op het plaatje, maar 75 euro is wel heel erg goedkoop... Heb dan wel mn twijfels over de kwaliteit!

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #112 Gepost op: 3 mei 2013, 17:19:12 »
@melia:de jurk is geen 75euro maar 175(typfout denk ik),ik heb mailcontact met de aanbieder.Maar ik vind het inderdaad ook een bedrag dat ik denk tja....kan dit ik eigenlijk wel?Ik wil de jurk zeker passen en dan meenemen voor ik een cent betaal.
Groetjes,
Littlelady
« Laatst bewerkt op: 3 mei 2013, 20:20:34 door littlelady »

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #113 Gepost op: 3 mei 2013, 17:24:07 »
Ik heb een galajurk van 120 euro en mijn bruidsjurk was 850... je merkt het verschil echt wel! Galajurk is niet netjes genaaid, de stevigheid van het lijfje is van karton (ja echt!), de stof ziet er goedkopig uit... met alleen foto's red je het inderdaad niet.

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #114 Gepost op: 3 mei 2013, 21:07:35 »
ooowh jeetje sorry dit bedoel ik niet zo rot als het wellicht overkomt maar die gala jurk klinkt verschrikkelijk :blink:. Als het lijfje zo slap zou zijn dan zakt de jurk constant af en sta je de hele dag te hijsen (staat vast heel charmant op foto's NOT) :blink:
Ik ga er nog eens heel goed over nadenken....

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #115 Gepost op: 4 mei 2013, 12:43:23 »
Hoi dames,

Mijn "jurkencrisis" is bezworen jeetje wat kan een mens zichzelf gek maken :blink:
Ik heb vanmorgen "mijn eigen" jurk weer aangehad en ja dan weet je weer waarom je voor die jurk hebt gekozen.Ik denk dat het voor een groot deel ook komt omdat ik mijn eigen jurk zolang terug hebt aangehad.Waardoor ik ging denken maakt het lijfje me niet dik,past het wel bij mijn figuur enz?En ik ben nog steeds opzoek naar een bijpassende bolero oid waardoor het plaatje nog niet "compleet" voelt.       Ik denk dat ik toch ook nog enkele kilo's ga proberen aftevallen,is wellicht ook beter voor een zekerder gevoel over mezelf.Ik  ga hier aan de slag in de tuin het weer is er prima voor!
Fijn weekend!
Groetjes,
Littlelady

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #116 Gepost op: 4 mei 2013, 22:17:00 »
Hi dames!

@Littlelady.. Ow ik ben al ff niet meer geweest en zie nu jou crisis berichtjes ineens.
Ik heb je nieuwe jurk bekeken. Mooie jurk inderdaad, maar ik vind de eerste leuker als ik heel eerlijk ben (voor zover ik kan zien, want ik heb hem iets vergroot, maar de foto is klein en met vergroten word hij onduidelijk! )

Herken het gevoel wel over je figuur. Ik heb ook twijfels gehad daarom, maar ben sinds 1,5 aan het afvallen en aan het sporten. Ik weet zeker dat het gevoel straks beter is als ik wat ben afgevallen, maar al val je niet af, dan denk ik dat als je een bolero aan hebt, je haar leuk hebt, make-up leuk.. Het totaalplaatje maakt het toch ook wel goed joh !

En je moet niet vergeten dat je even zeker wist dat het jurk was.. Daar moet je gewoon aan vasthouden!
Als je toch blijft twijfelen, dan zou ik toch zeker die jurk gaan passen.
Je hebt ook kans dat het heel erg tegen valt als je die jurk aan hebt!!

Er staat in de advertentie 2x 75 euro genoteerd.. En hij moet 175 zijn, maar ze past het niet aan... Beetje apart wel! Voor mij zou dat reden genoeg zijn om zo iemand te wantrouwen en zowieso af te zien van die jurk

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #117 Gepost op: 7 mei 2013, 16:02:14 »
@joy88:Ik vondt het ook vreemd dat ze het niet aanpaste voelt dan als een "lokkerdje" en als je eenmaal besloten hebt de jurk graag te willen dan moet je ineens meer betalen :blink:
Ik blijf bij mijn eigen jurk toen ik die weer aan had dacht ik weer ja!
Iedereen bedankt voor de reacties!
Ik liep vanmiddag langs de bloemist en ik dacht loop even binnen.
Nou blauwe bloemen die zijn echt niet te krijgen in december volgens hem :angry:
En een kleine biedemeier kost 75 euro (maar omdat het winter is komt er wellicht 100 euro bij omdat de bloemen bijvoorbeeld rozen dan erg duur zijn.)
Dat is 100 euro voor een kleine biedemeier,ik vind dat eigenlijk duur :blink:
Wat vinden jullie zijn dit normale prijzen?Zoja dan ga ik nog eens voor zijde bloemen kijken!
Groetjes,
Littlelady
« Laatst bewerkt op: 8 november 2013, 15:21:31 door littlelady »

linarue

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #118 Gepost op: 8 mei 2013, 10:48:11 »
zo ik ben even een tijdje niet geweest.... de weken vliegen voorbij!!

@littlelady
Ik woon in Almere dus Hoorn is niet echt om de hoek maar ik reis ook vaak genoeg naar familie in Den Helder dus ik vond het geen probleem. Onze fotograaf is Amanda Drost, en ze komt 5 uur foto's maken. Vanaf de aankomst van de gasten en tot het diner. Ergens is die tijd hebben we ook een uur voor een fotoshoot, maar dat vinden wij persoonlijk niet zo belangrijk. We willen liever foto's van de dag zelf. Zij zei ook dat het diner niet zo interessant is om vast te leggen.

Ik heb gister mijn jurk weer gepast na een half jaar, hij was echt perfect!!!  :applaus: :applaus:Er hoeft ook niks aan vermaakt te worden ofzo.. En ik zet er toch geen mouwtjes op hahaha, totaal van mijn geloof gevallen maar ga dus voor strapless.. Ondergoed zat er ook mooi bij dus nu moet ik alleen nog schoenen.


liefs,
Laurien

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #119 Gepost op: 8 mei 2013, 20:50:18 »
@linarue:wat super fijn dat je jurk zo perfect zit :biggrin: en lingerie ook klaar alleen nog de schoenen dat doe je goed!Weet je ook al wat je met je haar en make-up doe?Jullie fotograaf heeft erg mooie foto's op de site staan ik denk een erg goede keuze!
Hoe gaat het met de ander dames?Zijn er nog vorderingen in de organisatie?
Groetjes,
Littlelady

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #120 Gepost op: 13 mei 2013, 22:02:33 »
littlelady ik vindt zelf 175 euro wel een heleboel geld voor een boeket, maar wij nemen ook alleen maar een bruidsboeket en verder niet op de auto s enzo. Als het nou echt zo geweldig is, dan zou ik het gewoon nemen als je het kan betalen, want zo n boeket staat wel HEEL erg veel op de foto s waarschijnlijk. Beetje jammer als het dan net NIET is..  :biggrin:

linarue

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #121 Gepost op: 23 mei 2013, 15:18:32 »
@littlelady ik heb al gereserveerd bij een dame uit Almere die mijn haar en make-up gaat doen. Ik heb in de herfst een proefsessie en al gereserveerd voor de dag zelf (echt al in januari maar ik was bang dat ze anders vol zou zijn op de dag zelf) Ik wil een grote knot achterop mijn hoofd niet te laag, ik heb namelijk zo'n Spaanse sluier met een brede kanten rand en die moet dan over mijn knot hangen zodat hij mooi langs mijn gezicht valt. Snap je wat ik bedoel? haha ik zal eens kijken of ik er voorbeelden van kan vinden. Voor make-up heb ik nog geen ideeën, jullie wel?

Ik vind een boeket ook duur, wij zitten misschien ook in een duurder seizoen... Maar de fotograaf zei dat het wel heel veel doet voor je foto's!


liefs

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #122 Gepost op: 23 mei 2013, 20:35:20 »
Ook al een tijdje niet meer geweest, maar dat komt, denk ik, omdat alles een beetje stil ligt momenteel.

Ik heb al wel geïnformeerd bij de bloemist hier in het dorp en zij vraagt tussen de 50 en 75 euro voor het boeket wat ik in gedachten heb. Een biedermeier van normaal formaat. Dus ik ben helemaal blij!
De muziek hebben we ook eindelijk rond, dus kunnen we ook van het lijstje halen, heerlijk!

Verder dus praktisch niets. Ik denk dat dat over een paar maandjes wel anders zal zijn  :biggrin:

Hoe is het met alle meiden hier?


dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: December 2013
« Reactie #123 Gepost op: 24 mei 2013, 21:49:23 »
Even inbreken: dat er geen blauwe bloemen verkrijgbaar zijn klinkt een btj als bullshit... Jaren geleden kleurde wij bloemen zelf al met kleurstof in het water....

Verder heb ik geen idee wat mijn boeket heeft gekost, mijn man heeft dat geregeld...

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #124 Gepost op: 26 mei 2013, 01:13:56 »
Ik ben ook weinig actief, maar wij hebben inmiddels wel onze tickets voor de huwelijksreis geboekt!!
Voor een hele mooie prijs ook nog.
Plannen zijn wel iets gewijzigd. We gaan alleen naar Bangkok!

Wilde eerst ook een (ruime) week, maar dan krijgen we een heel strak reisschema en Bali is ook nog eens slecht weer, dus daarom zien we er toch vanaf.
Het prijsverschil was weinig trouwens, dus het had wat dat er gaat wel prima gekund, maar we moeten het hele jaar nog doorwerken, dus we willen echt ff lekker rustig aan doen in Thailand ook. Wel rondreizen, maar niet gehaast en zeker ook een paar dagen genieten van luxe, rust, mooi weer en lekker eten en gewoon even helemaal niets doen.

Ik ben nu op zoek naar hotel voor de eerste 4 nachten. Die moeten echt LUXE zijn, want dat is mijn cadeau voor mijn lieve (bijna) mannetje  :biggrin:

Qua dingen regelen van de bruiloft is het hier ook even stil.. We zijn vooral hard aan het werk om het allemaal makkelijk te kunnen betalen  :blush:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards