collapse

Auteur Topic: December 2013  (gelezen 110516 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #25 Gepost op: 20 februari 2013, 19:00:09 »
Thanks! Hoe is het eigenlijk afgelopen met je ringen? Toch geelgoud geworden of wat anders?
Hoe zien ze eruit.. VERTEL!
Ach.. Die huwelijksreis dat komt wel goed toch? Trouwen is het belangrijkst  :biggrin:

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: December 2013
« Reactie #26 Gepost op: 20 februari 2013, 20:51:06 »
Er zat een slotje op dit topic? Geen idee waarom?
Heb het er in ieder geval afgehaald, zodat jullie weer kunnen reageren.

linarue

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #27 Gepost op: 21 februari 2013, 16:28:04 »
@joy mooie jurk hoor! En fijn zo'n jasje vooral omdat het waarschijnlijk koud is haha ;)

Wij hebben nog geen idee of we op huwelijksreis gaan, ik kan niet meteen weg omdat ik in het onderwijs werk. Ik kan wel met onbetaald verlof maar dan mis ik het salaris dus kan ik net zo goed in de schoolvakantie gaan en dan meer betalen voor de vakantie zelf.. maakt niet zoveel uit. Mijn vriend is niet van de zonvakanties dus als we gaan word het waarschijnlijk een wintersport waar we allebei ook gek op zijn!!!

Ik zal een foto proberen te plaatsen als vriendlief niet thuis is, dan kan hij ook niet per ongeluk binnen wandelen... wil echt niet dat hij de jurk ziet!!

o en ik ben in januari 27 geworden.

groetjes,
Laurien

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #28 Gepost op: 21 februari 2013, 18:45:36 »
Ik ben echt heel erg benieuwd Linarue!
We wachten af, hihi..
Ow leuk dat onderwijs, maar  dan zou ik inderdaad gewoon even wachten tot het vakantie is.

Gr Joy

linarue

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #29 Gepost op: 26 februari 2013, 20:25:14 »
Nou bij deze mijn jurk!! Ik ben wel een beetje een nerd met hoe het hier allemaal werkt... haha maar ik doe mijn best!

Op de tweede foto zie je de mouwtjes die ik heel graag wil, maar die zitten aan een andere jurk. Daarom hangt die jurk achter mij zodat ik goed kan zien hoe het straks gaat worden.
Op de laatste foto kijk ik hoe een lange sluier eruit gaat zien, en ook die is in bestelling!

groetjes

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #30 Gepost op: 26 februari 2013, 21:28:24 »
Linarue, PRACHTIG!
Heeeele mooie bruid word je , zeker weten!

Ik ga trouwens toch geen sluier nemen. Wil mn haar mooi opsteken en dan met mn jasje erbij, vind ik het wel genoeg denk ik  :biggrin:

Ben benieuwd hoe je jurk straks is als hij af is, met de de mouwtjes, maar zal vast prachtig worden.

Wij gaan vrijdag proef buffetje eten thuis trouwens. Hopelijk smaakt het, dan hebben we weer wat geregeld!

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #31 Gepost op: 26 februari 2013, 22:30:05 »
@Linarue:wat een plaatje!je jurk staat je schitterend en ik vind de mouwtjes erbij het echt afmaken!
@Joy succes met het proefbuffet ik hoop dat het allemaal mag smaken :biggrin:
groetjes, Littlelady

linarue

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #32 Gepost op: 27 februari 2013, 07:08:02 »
@joy: Dankje!! Ik denk dat het met een jasje en een sluier ook wat te veel zou zijn... Ik kleed me pas om als we al op locatie zijn en blijf de hele tijd binnen dus ik heb wat minder kans op kou.

Veel plezier met je proef etentje, ik hoop dat het bevalt!!

@littlelady: ja ik ben ook blij met de mouwtjes, ik wilde gewoon echt geen strapless omdat ik mezelf dan zo breed vind. Nu is het precies goed  :biggrin:


groetjes

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #33 Gepost op: 27 februari 2013, 16:45:24 »
Jaaaaaaaaaaaa, ik heb weer internet!!  :applaus: :applaus:

Ik zag een waanzinnig mooie jurk voorbij komen! Wow Linarue wat een geweldige jurk en ook ik weet zeker dat je een supermooie bruid zult zijn.

Joy, ik ben benieuwd of je proefbuffetje lekker zal smaken, laat je het hier ook even weten?

@ huwelijksreis: we willen heel erg graag richting Thailand/Bali, maar dat kost enorm veel geld, dus we moeten tot het laatst wachten en dan kijken of we het gaan redden met het budget. Anders gaan we lekker een weekje in Europa op vakantie, ook leuk!

@ leeftijd: ik ben al oud :biggrin:, ben 32 jaar. Maar ik trouw dan ook voor de tweede keer. Erg naar verhaal, maar nu gelukkiger dan ooit, dus ik hoop dat de tijd de scherpe randjes weg zal slijpen...

@ jurk: ik heb mijn jurk vorig jaar november gekocht en mag hem in mei pas weer aan. Ben zo benieuwd hoe hij zal staan en of hij nog steeds net zo mooi is als toen ik hem kocht! Heb geen foto's gemaakt van mij met de jurk aan (helemaal vergeten door alle emoties :blush:), maar heb wel een plaatje van internet en van de jurk op de hanger. Beter iets dan niets toch? Oh ja, ik krijg er ook een jasje bij, vond het iets te koud om, in december, een strapless jurk te dragen!



Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #34 Gepost op: 28 februari 2013, 06:41:27 »
@ Judith.. Mooie trouwjurk zeg! Ongelofelijk gaaf :) Ik weet zeker dat je een prachtige bruid zult zijn.

Bali is regenseizoen in december he.. Wij gaan ook een weekje, maar dat is om bekenden op te zoeken. Daarom gaan we ook nog ongeveer 3 weken naar thailand.

Helaas kan mijn proefbuffet niet doorgaan. Vanuit onze kant gezien hoor. Of we moesten heel erg gehaast gaan eten, maar we hebben geen zin  om dat te doen. We waren even een belangrijke afspraak vergeten   :sleep:

Hebben jullie al ideeen voor het bruidsboeket trouwens?
Ik zit aan een zijde bruidsboeket te denken.. Ik heb namelijk al een foto van het boeket dat ik heeeeel erg mooi vind en eigenlijk wil, maar die bloemen zijn helaas in de winter (zo goed als?) niet te krijgen zei de bleomist  :dry:
Weet alleen niet of  dat was is, dus zal binnenkort even ergens gaan kijken denk ik.
Er zit een winkel hier in de buurt en ik heb me aangemeld op haar facebook. Ze maakt prachtig werk als ik het zo zie en geeft vandaag nog een tegoedbon van 50 euro weg via facebook ook, en dat doet ze elke 2 maanden, dus wie weet word het nog goedkoop ook :biggrin:

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #35 Gepost op: 28 februari 2013, 09:02:25 »
@ Judith.. Mooie trouwjurk zeg! Ongelofelijk gaaf :) Ik weet zeker dat je een prachtige bruid zult zijn.

Bali is regenseizoen in december he.. Wij gaan ook een weekje, maar dat is om bekenden op te zoeken. Daarom gaan we ook nog ongeveer 3 weken naar thailand.


Dank je, wat lief!!

Vergeten te vertellen, maar we gaan in februari/maart 2014 'pas' op huwelijksreis. Is het dan nog steeds regenseizoen?

Bruidsboeket, ik heb een heel mooie gezien, lichtoranje en helemaal mijn smaak. Toevallig heeft de vrouw op de foto, mijn jurk aan, dus het totaalplaatje klopt ook nog eens helemaal (niet qua figuur overigens, I wish!). Wat vinden jullie?


littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #36 Gepost op: 28 februari 2013, 16:28:37 »
Jeej internet is er weer :applaus:@Judith:wow die jurk is zo ontzettend gaaf!En naar mijn mening ik vind zo'n heel rank poppetje eigenlijk "wegvallen" in zo'n jurk,vind het bij een dame die meer vrouw is eigenlijk mooier maar dat is mijn mening.Ik weet zeker dat je zult stralen in je jurk!Wat fijn dat je nu wel het geluk gevonden hebt en dan hoop ik voor jouw dat het oude zeer helemaal kan slijten.
Groetjes, Littlelady
« Laatst bewerkt op: 28 februari 2013, 20:12:35 door littlelady »

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #37 Gepost op: 28 februari 2013, 19:52:13 »
Februari/maart is ook nog regenseizoen. Vanaf mei stopt het zo ongeveer. Het is nog steeds in februari/maart wel 30 graden trouwens hoor. 
Het is ook wel zo dat regen vaak in de nacht valt of eind van de middag, maar het kan ook wel overdag voorkomen.
Ook gaat het vaak keihard en is het zo weer ineens weg!
Als je wil gaan heb ik nog wel wat leuke tips voor je  :biggrin:
Google anders even! http://www.zonkalender.nl/bali.htm
Als je zoekt op ervaringen bali *maand* dan lees je dat veel mensen ook wel tevreden zijn.

Wees blij met je figuur Judith.. Een echte vrouw heeft vormen zeggen ze toch altijd :biggrin:
Waarschijnlijk vind jou aanstaande dat ook  :blush:

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #38 Gepost op: 28 februari 2013, 19:53:11 »
ps: mooi boeket !!!

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #39 Gepost op: 28 februari 2013, 20:14:38 »
Hoi dames,

Ik post nu dan ook maar een foto van mijn jurk alleen de foto's zijn helaas niet echt duidelijk :-[
eerste fotos is zeg maar "plain" had ik de jurk aan zegt de eigenaresse van de winkel kind je vergeet een deel dus dan krijg je resultaat foto 2.Mijn moeder en vriendin vinden zonder mooier maar ik vind het juist erg bruid,wat vinden jullie?
Groetjes, Littlelady

(p.s.: ik heb mijn foto's verwijderd ivm bekende "meekijkers")
« Laatst bewerkt op: 8 augustus 2013, 18:17:34 door littlelady »

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #40 Gepost op: 28 februari 2013, 20:20:00 »
@joy:wat zijn ongeveer de kosten van een  "nep"boeket?

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #41 Gepost op: 1 maart 2013, 06:10:33 »
Wauw littlelady!!
Prachtig zeg. De foto s zijn wel klein, maar heb even opgeslagen en ingezoomd. Heeel erg mooi hoor  :biggrin:
Ik wil je niet afvallen, maar als je een eerlijk antwoord wil, dan vind ik het toch ook wel mooier zonder! Hoewel met ook prima kan hoor. Ik begrijp je punt, maar ik vind zonder net even wat meer spannend ofzo.

De kosten van een nepboeket beginnen bij ongeveer 50.
Hoewel ik ook aanbiedingen heb gezien voor 20.
Hier een prijs van een aantal dingen bij een website waar ik wel goeie recensies over heb gehoord, maar wat ik zelf niet echt wat vind: http://www.royabloemen.nl/index.php?item=bruidsboeketten&action=page&group_id=9&lang=NL
Je ziet dat het met aanbiedingen al bij 20 euro begint, maar dan heb je wel heeeeeeeel beperkte keuze..

Zelf wil ik graag een waterval/druppel en die prijzen liggen gemiddeld rond de 120 euro. Jaja.. Heb een dure smaak  :blush:
Ik ga daar trouwens niet via die website hierboven bestellen. Vind het er niet zo mooi uitzien op die website.
Waarschijnlijk ga ik binnenkort even hier kijken : http://www.seasonstyles.nl/zijden_bruidswerk.html
Slechts op een kleine 20 minuutjes rijden van mijn huis af. Heb haar op facebook en vind dat ze echt prachtig werk maakt!

Aan de ene kant vind ik echte bloemen een beetje horen, maar aangezien ik mijn jurk straks wil weggeven aan een goed doel, vind ik het wel leuk als ik dan mijn bloemen nog kan bewaren  :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 1 maart 2013, 06:13:02 door Joy88 »

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #42 Gepost op: 1 maart 2013, 09:52:09 »
@Joy:ik snap wel wat je zegt maar de "sluier" gaat heel makelijk erbij en er weer af dus kan ik mooi afwisselen ik denk dat ik het grootste deel van de tijd em eraf zal hebben.
Wow ik vind die boeketten wel echt een optie (mits betaalbaar).omdat in december er ook minder keuze is in bloemen en hier ben je niet seizoensafhankelijk.
Groetjes, Littlelady

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #43 Gepost op: 1 maart 2013, 10:08:38 »
Joy, prachtige boeketten bij Season Styles zeg!! Ik kom van oorsprong uit Ermelo, dus Putten is zeer bekend! Ik sla de link even op, want het ziet er super uit! Ben alleen bang dat het erg in de papieren zal lopen...

Littlelady, wat een prachtige jurk! Inderdaad kleine fotootjes, maar toch goed te zien dat de jurk je prachtig staat!

Vandaag zijn mijn kinderen vrij, dus even geen dozen uitpakken vandaag. Zitten nu Robin Hood te kijken (kindermusical) en daarna gaan we een leuke puzzel van Jan van Haasteren maken. Wij vermaken ons wel!

linarue

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #44 Gepost op: 1 maart 2013, 18:41:24 »
@ Judith: wat een mooie jurk! Ik vind die lagen stof echt prachtig. Kijk met plezier en vertrouwen uit naar je 2e huwelijk, dan komt het vast allemaal goed.

@huwelijksreis: mijn ouders zijn vorige week dinsdag teruggekomen van 16 dagen java en bali. Het was prima weer, meestal kwam de regen inderdaad in de avond. 1 keer zijn ze overdag overvallen en dan is het ook echt een mega bui!

@bloemen: ik heb totaal niet nagedacht over bloemen.. Voor mij is het geen must en al helemaal niet voor die prijzen, of ik gooi het stuk en anders is het een week daarna ook dood. Misschien toch ook een nepboeket bekijken. Maar wat doe je er dan mee na je bruiloft?

@littlelady: ik vind het allebei wel mooi. Zonder is je jurk klassiek en met vind ik het een beetje elf-achtig. Dat klinkt gek maar ik bedoel het positief!


Hebben jullie al een fotograaf? Ik vind dat echt moeilijk omdat er zoveel zijn en met enorme prijsverschillen. Ik heb nog niet de moed gevonden om daar echt te voor gaan zitten.

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #45 Gepost op: 3 maart 2013, 13:39:05 »
@linarue bedankt voor het compliment :biggrin:,qua fotograaf ben ik inderdaad ook een beetje aan het kijken en vergelijken maar de prijzen lopen soms wel erg uit een inderdaad!

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #46 Gepost op: 3 maart 2013, 16:17:58 »
Hier nog een december huwelijk!! We gaan trouwen op 13 december!

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #47 Gepost op: 3 maart 2013, 16:21:36 »
Welkom Stephanie!! Leuk dat je mee komt kletsen! Heb je al veel dingen voorbereid, heb je je jurk al, kortom vertel!!  :biggrin:

Ik word een beetje naar van alle dozen die me nog tegemoet grijnzen. Het lijkt wel alsof er geen eind aan komt momenteel. Maar goed, het wordt wel heel mooi allemaal en uiteindelijk zal alles wel weg zijn (hoop ik)! De komende tig jaar verhuis ik niet meer hoor :biggrin:


Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #48 Gepost op: 3 maart 2013, 17:04:47 »
Nou wij zijn net van het buitenlandse bruiloft idee afgestapt dus we zijn nu bezig met de locatie! Mijn eerste twee pasafspraken staan al op de kalender, as zaterdag en over anderhalve week in een andere zaak. Ik kan niet wachten! Ik vind het zo spannend allemaal! Zit ook nog helemaal op mijn roze wolk..  :biggrin:

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #49 Gepost op: 3 maart 2013, 22:12:28 »
@Stephanie:welkom en gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk!Klets gezellig mee je bent van harte welkom!Ja jurken passen en locatie uitzoeken dat zijn erg leuke dingen om te regelen voor het huwelijk.
Wat voor locatie zoeken jullie?
@Judith tja ik moet dit jaar ook nog verhuizen kijk er ook wel tegen op,maar denk er nu lekker niet aan :P
Groetjes, Littlelady
« Laatst bewerkt op: 5 maart 2013, 10:46:03 door littlelady »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards