collapse

Auteur Topic: December 2013  (gelezen 110624 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #75 Gepost op: 17 maart 2013, 20:15:57 »
Bedankt Judith wat lief van je :biggrin:

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #76 Gepost op: 18 maart 2013, 19:34:10 »
Hoi Joy,

Hoe waren de locaties die jullie bezocht hebben?Zat DE locatie er ook bij?

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #77 Gepost op: 19 maart 2013, 06:37:07 »
Jaaa  :applaus:
We gaan wel iets  boven ons budget komen door de locatie, maar dat geeft niet, want deze dag daar kijk je over 10 jaar nog naar terug natuurlijk! Ik ben nu toch ook wel blij dat ik nu niets zelf meer hoef te regelen.

Wel grappig dat ik van tevoren zeker wist dat het de ene zaal werd (waar ik al eens was geweest) maar helemaal om was toen ik de ander zag. We hebben nu echt een mooie zaal met een heel mooi lounge gedeelte erbij en een leuk barretje. Hoef er ook niets aan te doen. Het is al helemaal gedecoreerd ook!

Nog 2 nachtjes slapen littlelady  :clap: en dan aftellen voor berlijn!

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #78 Gepost op: 19 maart 2013, 14:42:05 »
Joy wat fijn dat jullie een locatie hebben gevonden die helemaal naar jullie zin is!Klinkt als een fijne relaxde locatie waar heel veel mogelijk is!tja... en iets over budget dat is bij ons ook gebeurd als je het kan opbrengen en het waard vind zou ik zo'n fijne locatie er niet op laten schieten.Wel grappig dat je eerst dacht voor een andere locatie te gaan,dan is de uiteindelijk gekozen locatie zeker fantastisch! :D
Ja nog 2 nachtjes en dan ben ik op de leeftijd aanbeland waarop ik ga trouwen ;).
Liev groetjes,
Littlelady

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #79 Gepost op: 20 maart 2013, 09:38:00 »
Zo, het duurde iets langer, maar hier ben ik weer  :blush:

In vogelvlucht even wat reacties, hopelijk vergeet ik niemand.

Waarom 11-12-13? Wij hebben een relatie gekregen op 08-09-10, dus we vonden het wel leuk om dan te trouwen op 11-12-13 omdat het dan zo leuk doorloopt. Verder hebben we iets met bijzondere data, want we zijn op 20-12-2012 in ondertrouw gegaan :biggrin:

Juich voor de supermooie locatie! Wat heerlijk dat dat nu ook geregeld is en vooral dat hij helemaal naar jullie zin in! Iets over budget is jammer, maar is hier inderdaad ook gebeurd...

Jasje bij Light in the box: Zou het niet doen, de berichten zijn wisselend, maar ik heb er toch geen goed gevoel bij. Kleine, goedkope dingetjes dan misschien weer wel, maar een kledingstuk zou ik niet gokken. Ik heb een jasje bij mijn jurk laten maken door de bruidswinkel, kost iets meer, maar dan weet ik wel zeker dat de kwaliteit helemaal oké is!

Joy, fijn dat jullie een fotografe hebben gevonden die helemaal naar jullie zin foto's maakt! Heel belangrijk natuurlijk, want foto's zijn het enige tastbare wat je overhoudt na de bruiloft!

Uitnodigingen: Ben er nog niet mee bezig, heb ook nog wel even de tijd natuurlijk, dus ik kijk lekker rustig om me heen en oriënteer me wel al een beetje hoor. Wij vinden de combinatie zwart/rood/goud erg mooi, maar ik weet nog niet precies hoe we dat gaan verwerken in de kaart.

Net weer twee dagen gewerkt en nu heerlijk weekend!  :biggrin:
Mijn lief is vandaag jarig, dus ik ga zo even naar de supermarkt om wat lekkere dingen te halen. Hij moet gewoon werken vandaag, maar vanavond vieren we een klein feestje samen. De 30e vieren we dan voor vrienden en familie zijn verjaardag.
Ik heb alleen nog geen cadeau voor hem en ik weet werkelijk niet wat ik kopen moet. Hebben jullie nog suggesties? Hij drinkt of rookt niet, dus dat valt al af :biggrin:


ikkuh

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #80 Gepost op: 20 maart 2013, 10:14:07 »
ik kom even inbreken hier :)
@littlelady, ikzelf heb mijn sluier besteld bij lightinthebox, maar zou een jasje ook niet doen. Omdat ik in januari trouwde heb ik een jasje gekocht (kledingwinkel, was wel ff zoeken voor de juiste kleur) en die bij een kledingmaker mooi op maat laten maken zodat die perfect aansluit. Misschien is dat nog een optie voor je.

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #81 Gepost op: 20 maart 2013, 11:25:51 »
@Judith:van harte gefeliciteerd met je AS wat dacht je van een lekker luchtje?Of een printje op de computer waarmee je hem een "waardebon" geeft voor een dagje sauna/pretpark/uiteten oid?
Zijn zo maar ideetjes fijne avond samen en natuurlijk veel plezier de 30e met de hele familie!
@Ikkuh:ja ik zie er inderdaad vanaf je hebt eigenlijk geen idee wat je nou precies koopt.

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #82 Gepost op: 21 maart 2013, 11:41:15 »
happy birthday to littlelady!!  :applaus: :applaus:
Aangekomen op de leeftijd waarop je gaat trouwen ja', daar dacht ik ook steeds aan toen ik jarig was
 :blush:

Judith jij ook nog gefeliciteerd met je aanstaande! Jullie datums lopen echt geweldig over,  van verkering in trouwen

Hoe hebben jullie de mannen leren kennen

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #83 Gepost op: 22 maart 2013, 10:44:54 »
@joy:Bedankt voor de felicitatie :biggrin:
Ik heb mijn aanstaande leren kennen via mijn as schoonzus,want die kende ik al voor we een relatie kregen.En hoe heb jij je aanstaande man leren kennen?
gr. Littlelady

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #84 Gepost op: 22 maart 2013, 10:52:12 »
Little, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Heb je een leuke dag gehad?

Ik heb mijn aanstaande leren kennen via een chatsite. Ik zat daar al even en opeens was mijn aanstaande daar. Hij viel me meteen op door zijn manier van typen, erg netjes en zonder fouten. Meeste chatters gebruiken sms-taal of korten alles zoveel mogelijk af. Op een gegeven moment heb ik hem via de chatsite een berichtje gestuurd en zo is het begonnen. Ons eerste gesprek op MSN duurde ruim 7 uur...  :biggrin:

linarue

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #85 Gepost op: 22 maart 2013, 20:32:00 »
@littlelady nog gefeliciteerd!

Ik ken mijn aanstaande al sinds mijn 15e, hij was toen de beste vriend van mijn toenmalige vriendje (mijn eerste echte vriendje) En eigenlijk waren we toen al 4 handen op een buik. Echt 10 jaar later kwamen we elkaar bij toeval tegen tijdens het uitgaan. Het heeft gewoon zo moeten zijn want we gingen allebei echt bijna nooit uit. Omdat we bij wilde kletsen gingen we even lunchen. Maar we waren er om 13.00, om 15.00 pas lunch besteld en uiteindelijk ook blijven zitten voor het avondeten omdat we nog lang niet uitgepraat waren.

Vanaf dat moment zijn we eigenlijk samen :biggrin: Romantisch toch?

Leuk om te lezen hoe jullie je mannen hebben opgeduikeld!

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #86 Gepost op: 23 maart 2013, 12:40:58 »
Ahh wat leuk om al die verhalen te lezen!  :biggrin:

De allereerste keer dat ik mijn aanstaande zag werkte ik in een restaurant in de bediening en daar was hij met zijn ex waar hij al jaren mee samenwoonde.. We hebben toen niet echt veel gepraat!

Op gegeven moment ben ik verhuisd naar een appartemen en kwam ik hem af en toe in de (buurt) supermarkt tegen,terwijl ik hem al jaren niet had gezien. Hij was toen ok alweer een hele tijd vrijgezel dus. Ik schrok er een beetje van hoe knap ik hem eigenlijk wel niet vond. Liep ook bijna tegen een hele grote stapel boodschappen op die in de reclame waren, omdat ik dus naar hem aan het kijken was en niet voor me... *het had me niets verbaasd als ik die hele stappel omgegooid had trouwens, echt wat voor mij!*

In de supermarkt was het steeds lachen/wegkijken/elkaar net te lang aankijken , maar vooral niet tegen elkaar praten! Dat heeft best lang geduurd. Uiteindelijk heb ik hem op facebook opgezocht en toegevoegd! Na een paar weken raakte we via de chat aan de praat.. Blijkbaar  vonden we elkaar heel boeiend, want..
Het werd 4 uur snachts..

De volgende dag (of eigenlijk dezelfde dag natuurlijk) kwam het tot een ontmoeting. Hij wilde wel bij mij langs komen, maar ik ging liever naar hem toe. Hij was alleen de volgende dag jarig en hield die avond zijn verjaardag. We hadden afgesproken dat ik dan wel daarna naar hem toe zou gaan, want hij zei dat het toch niet laat ging worden, omdat er alleen familie kwam. Hij heeft die avond dus gewoon letterlijk (hoorde ik achteraf) tegen zijn familie gezegd: Okee, leuk dat jullie er zijn, maar er komt vanavond echt een HEEEEEL erg leuk meisje, dus iedereen moet voor 21:30 uur weg zijn!  Hij kwam me daarna ophalen, gaf me een knuffel toen we elkaar zagen en toen zijn we naar zijn huis gegaan en hebben we ff zitten kletsen.

Om middernacht was mijn vriend natuurlijk jarig en hoe afgezaagd.. Precies om 12 uur zei ik: Gefeliciteerd!.. En kuste ik hem !! haha...

Nooit meer weggegaan daar. Inmiddels wonen we ruim 1,5 jaar samen en is mijn appartement dus weg. Het gaat harfstikke goed en in mei/juni hebben we samen een maand door Indonesie heen gereisd en daar vroeg hij me dus ten huwelijk!

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #87 Gepost op: 23 maart 2013, 12:45:11 »
Nog een paar dagen en dan ga je naar Berlijn littlelady! heb je dr al een beetje zin in?

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #88 Gepost op: 24 maart 2013, 13:26:37 »
Hallo dames,

Gisteren vierde ik mijn verjaardag was erg gezellig maar jeetje wat koop je toch veel spul wat je anders nooit koopt hahaha.@joy wat een leuk en romantisch verhaal van hoe jij en je as elkaar hebben leren kennen!Ja he is bijna zo ver we gaan naar Berlijn ik heb er zo'n zin in!Vandaag grootste deel van de koffer inpakken.En voor de rest beetje relaxen.
Groeten,
Littlelady

sal30

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #89 Gepost op: 24 maart 2013, 18:29:42 »
Hallo decemberbruidjes. Wat leuk om al jullie ideeën en plannen te lezen. Ik ga zelf op 21 december trouwen met mijn liefje :)

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #90 Gepost op: 25 maart 2013, 10:11:25 »
Hoi Sal30,

Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk.Wat gezellig dat je hier mee komt schrijven.
Heeft de datum voor jullie een speciale reden?En hebben jullie al een aantal dingen geregeld?
Groetjes,
Littlelady

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #91 Gepost op: 25 maart 2013, 20:05:01 »
Welkom Sal! Leuk dat er weer een december bruidje bij is gekomen!

@ littlelady.. Alles al klaar? Morgen vertrek je toch? Wanneer kom je terug? Ik wens je heeeeeeeeeeeel veel plezier!

sal30

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #92 Gepost op: 25 maart 2013, 22:19:42 »
@Littlelady.. 21 december heeft niet echt een reden, maar ik vind kerst echt super en nu kan ik een beetje de sfeer meepikken. Ik heb nog niet zo heel veel gepland, wel al een trouwlocatie. Ik ga in het Valkhofkapel (st. nicolaaskapel) trouwen in Nijmegen en ik ben met mijn liefje op zoek naar een leuke plek voor de receptie en het eten. Ik ga volgende week kijken naar jurken (echt heel veel zin in).


littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #93 Gepost op: 26 maart 2013, 09:13:52 »
@sal jullie zijn ruim op tijd dus een leuke plek voor jullie dag zal zeker te vinden zijn.en op jurkenjacht is altijd leuk!
@joy:we vertrekken nu en we komen 1e paasdag laat thuis,ik heb er zo'n zin in!!!
spreek jullie volgende week weer en fijne paasdagen!
Groetjes,
Littlelady

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #94 Gepost op: 29 maart 2013, 21:42:05 »
Ben benieuwd hoe je het hebt gehad in Berlijn!!

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #95 Gepost op: 2 april 2013, 11:46:05 »
Hallo Dames,

Hoe waren jullie paasdagen?Ons weekje Berlijn was in een woord GEWELDIG!
We hebben beide zoiets we kunnen zo nog een week heen en dan hebben we nog niet alles gezien!
Het was heerlijk om zoveel tijd samen door te brengen omdat we een nogal druk sociaal leven hebben schiet de samen tijd er soms een beetje bij in.

Ik heb een beetje een apart gevoel op het moent aan de ene kant ben ik "verliefd" op mijn jurk en aan de andere kant twijfel ik over een aantal dingen(accesoires en en vermaak gedoe) zucht...
Ik wou dat ik er een beetje rust over kon hebben (was zelf als op internet naar andere jurken op zoek :blink:) Hebben jullie weleens die twijfels?

Is er nog anders nieuws bij jullie aangaande de bruiloft?Zijn er nog nieuwe dingen geregeld?
Ik ben benieuwd wat jullie doen qua bruidstaartof zijn jullie daar nog helemaal niet mee bezig?
Groeten,
Littlelady

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #96 Gepost op: 2 april 2013, 13:38:34 »
Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!! Berlijn klinkt als een hele leuke stad!

Ik twijfel ook enorm over mijn jurk hoor, vooral omdat ik hem vorig jaar november voor het laatst gezien heb. Ik moet nog even geduld hebben tot 17 mei, hopelijk zijn daarna mijn twijfels voorbij! Wanneer mag jij je jurk weer aan? Ik hoor wel vaker dat bruidjes twijfelen, maar als ze de jurk dan eenmaal weer aan hebben, zijn de twijfels voorbij.

Verder heb ik geen nieuws eigenlijk, alles staat even stil momenteel. Mijn vriend moet vandaag en morgen nog werken en dan zit hij zonder werk. Dat slokt op dit moment een beetje onze energie en tijd op...

Begin mei gaan wij op zoek naar een bruidstaart. Ze stonden op een bruidsbeurs en de stukjes taart die we daar geproefd hebben waren heerlijk. We hebben dus goeie hoop dat we daar onze taart gaan vinden!

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #97 Gepost op: 6 april 2013, 19:20:32 »
@Judith:jeetje wat een rotsituatie je aanstaande zonder werk!In welke sector zoekt hij werk?
Heel veel succes met solliciteren en vacatures zoeken (nouja in jouw geval vooral het aanmoedigen zeg maar)

Vandaag hebben we onze ringen opgehaald :applaus: voelt wel apart op een of andere manier.
Iedereen een heel fijn weekend!
Groeten,
Littlelady

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #98 Gepost op: 10 april 2013, 19:11:57 »
Oww, wat vervelend Judith!
Hopelijk vind hij snel wat anders. De banen liggen niet voor het oprapen op het moment he..
Hopelijk brengt dit jullie financieel niet in de problemen!

@littlelady.. Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben zeg!

Ik herken je gevoelens wel over de jurk.. Ik heb het ook een beetje gehad! Ik heb mijn trouwjurk gewonnen, maar zag nog 1 andere die ik ook had kunnen kiezen. Totaal andere stijl alleen. Degene die ik niet heb genomen is heel stoer, met vanalles en nog wat en de jurk die ik nu heb is eigenlijk vrij saai, maar past gewoon goed bij mijn figuur... maar ik denk dan maar aan het feit dat iedereen die mee was, mijn gekozen jurk de mooiste vond , dus dat dat waarschijnlijk ook wel zo was dan... En ik denk dan ook nog: ach, heb er niets voor betaald, dus laat maar..

Mijn nicht gaat mijn bruidstaart maken trouwens. Zij is helemaal in de taarten en kan het echt heel erg mooi. Ze doet heel veel (betaalde) opdrachten.

Verder hebben wij eigenlijk niets meer gedaan! Heb alleen het contract van de locatie aan laten passen, voordat we hem hebben getekend. Er zijn daar namelijk diverse zalen, maar er is 1 lounge en die zouden wij erbij krijgen op onze dag. Dit wilde ik perse op papier hebben. Verder stond er kinderen halve prijs.. Maar kinderen tot 2 jaar zijn gratis en dat stond dus niet in het contract. Aangezien er een stuk of 6 kinderen van onder de 2 jaar komen , vond ik het wel fijn om dit gewoon op papier te hebben dan. Er komen maar 2 kinderen boven die leeftijd namelijk...  :biggrin:
Ik ben een zeurpiet misschien, maar ik hou dr van om alles onder controle te hebben voor mijn gevoel. Geen zin in een rekening achteraf en dan nog een discussie.

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #99 Gepost op: 12 april 2013, 10:35:23 »
Hoi Dames,

Wel apart eigenlijk dat een jurk waar je eerst zo blij van werdt je later erg aan gaat twijfelen.
@Joy:Wat gaaf dat je nicht jullie taart gaat maken!Weten jullie al wat voor taart jullie nemen?Ook qua vulling enz?Juist erg goed dat je de afspraken zo duidelijk op papier hebt gekregen zo weten beide partijen precies waar ze aan toe zijn!
@Judith:Hoe gaat het met solliciteren voor je as?Ik hoop dat bij snel een leuke baan vindt!
Groetjes,
Littlelady
« Laatst bewerkt op: 14 april 2013, 10:02:21 door littlelady »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards