collapse

Auteur Topic: December 2013  (gelezen 110616 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ronjaxxx

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #175 Gepost op: 9 september 2013, 20:13:03 »
Bedankt voor jullie positieve reacties op onze ringen!

littlelady, ik kan me voorstellen dat je Egypte nu niet meer zien zitten.
Toen wij in 1997 trouwden zijn we een dag na ons huwelijk voor 11 dagen naar Isla Margarita gevlogen voor een super romantische all inclusive honeymoon. Het was een dure vakantie maar echt de moeite waard.
Dit maal doen we het rustiger aan. We verblijven twee nachten in Kasteel De Essenburgh en laten ons twee dagen verwennen bij de zwaluwhoeve.

Judith, dank je. Ik ben ook erg blij met mijn boeket keuze.
Kaapverdië of de Canarische Eilanden klinken beide heerlijk, succes met de voorbereidingen.

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #176 Gepost op: 10 september 2013, 11:23:09 »
@ronja:naar Isla Margarita  wat fantastisch lijkt me dat! Maar jullie nu honeymoon klinkt ook heerlijk gewoon relaxen en verwend worden maar dan zonder de vlieguren!
@Judith:bij het reisburo raden ze mij ook Gambia aan qua betaalbaar ik weet niet wat je budget is en hoelang je weg wil maar wellicht ook een optie om naar te kijken?

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #177 Gepost op: 10 september 2013, 12:27:12 »
Wij hebben onze kaart gevonden!! Zijn er helemaal blij mee. Hij is best saai misschien, maar we vinden hem allebei super en daar gaat het om!  :applaus:


ronjaxxx

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #178 Gepost op: 10 september 2013, 12:47:40 »
Judith, mooie kaart!

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #179 Gepost op: 10 september 2013, 14:13:56 »
@Judith:nee is niet saai ik vind het juist sjiek en lief!
« Laatst bewerkt op: 10 september 2013, 14:34:44 door littlelady »

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #180 Gepost op: 11 september 2013, 09:25:40 »
Dames het aftellen is nu echt begonnen, vandaag over 3 maanden gaan we trouwen! :applaus: Over 3 maanden zit mijn kapper op dit moment aan mijn haar, wow komt nu zo dichtbij super!

ronjaxxx

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #181 Gepost op: 11 september 2013, 10:00:46 »
littlelady, dat was ik vanmorgen ook al aan het denken
Vandaag over 3 maanden zitten midden in onze renewal :biggrin:

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #182 Gepost op: 11 september 2013, 23:41:43 »
Mooie kaarten zeg!
Allemaal erg prachtig.
Wij gaan deze week kaarten uitzoeken!

Gister zijn onze gewonnen fotografen geweest. Echt heel erg leuke mannen met veel ervaring en het belangrijkst.. Prachtig werk! Ze komen 2 uur langer (bijgeboekt)
Ze waren er deur uit en tijdens het gesprek was mijn beste vriendin erbij en die had dus ook gehoord wat die 2 uur extra kost.. Zegt ze ineens dat we die 2 uur van haar cadeau krijgen voor de bruiloft!! Zooo lief!! :)
Super blij! :)

Judith ik zou ook echt niet naar Egypte gaan! Gambia lijkt me trouwens wel erg leuk.
Hoe gaat het met het budget van iedereen trouwens? Geven jullie meer uit dan gepland?

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #183 Gepost op: 12 september 2013, 09:58:19 »
@Joy:qua budget lijken we eigenlijk best redelijk uit te komen. Fotograaf is duurder dan begroot maar mijn schoonouders betalen ons album waardoor we ruim binnen budget blijven. Ringen waren 75 euro duurder dan begroot maar we zijn er super blij mee dus dan denk ik wat 75 euro op het hele budget en ringen zijn blijvend!Mijn jurk inclusief schoenen enz  blijft ruim binnen budget. As moet nog op pad voor pak doet hij binnenkort.
Jullie zullen vast binnen budget blijven door de mooie gewonnen prijzen of niet?

Even een ander vraagje aan jou ik dacht dat ik ergens gelezen had dat je weleens naar Bali bent geweest.Bali leek ons te gek als honeymoon  heb je nog tips?En de dame van het reisbureau vertelde dat het regenseizoen dan begonnen is, enig idee of het dan een no go is?

Groetjes,

Littlelady

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #184 Gepost op: 12 september 2013, 10:56:10 »
Oja waar ik nog benieuwd naar ben, hoever zijn jullie met de planning?Wat moeten jullie nog regelen?

redrose2

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #185 Gepost op: 13 september 2013, 11:51:57 »
hey allemaal ook ik wordt een december bruidje verrassing ook 11-12-13 maar staat nog niet definitief vast, wij zijn alleen nog niet zo heel lang aan het plannen en het budget is niet klein maar zeker niet extreem hoog. hoever zijn we:
kleding voor beide is rond voor mij alleen nog de schoenen,
locatie hebben we bekeken maar de prijs is niet naar ons zin dus de optie houden we open maar ondertussen druk offertes overal aan het opvragen. we willen veel via 1 locatie regelen zoals taart en diner en drankjes/hapjes etc.
as dinsdag gaan we ringen uitzoeken bij een bevriende juwelier.
verder druk aan het mailen met een styliste.
bloemen doen we via mijn tante.
dj is mijn broer en zwager.
fotograaf mn vader zusje en schoonzus.
kaarten hebben we klaarstaan maar omdat nog niet alles definitief is nog niet besteld:)
huwelijksauto gaat mijn vriend regelen maar in nood kunnen we zijn auto altijd nog nemen.
dus nu nog bedenken wat voor bedankjes en gastenboek, ringdoos/kussen. maar we willen niet de standaard dingen dus ff zitten en zoeken wat er is:)
(vergeet ik nog iets? ow we gaan niet echt op huwelijksreis lekker nachtje hotel in en verder ff paar dagen thuis en weer aan t werk)

wat ik mij nu afvraag wat velen al geregeld hebben kan je een datum en tijd vastzetten voor je bruiloft nog voor je in ondertrouw gaat??
« Laatst bewerkt op: 13 september 2013, 12:17:50 door redrose2 »

ronjaxxx

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #186 Gepost op: 13 september 2013, 13:59:43 »
redrose2, welkom hier en gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk.
Om op je vraag antwoord te geven. Ja, je zet eerst de datum vast nog voor je in ondertrouw gaat. De ondertrouw is minimaal 6 weken voor de trouwdatum.

Succes met alle voorbereidingen!

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: December 2013
« Reactie #187 Gepost op: 13 september 2013, 20:56:12 »
Nou Bali is regenseiZoen inderdaad maar het kan zo een dag regenen maar het is nog altijd warm en genoeg zon!!! Ik zou niet in kuta of Sanur blijven hangen zoals veel mensen.. Ubud is prachtig en mijn. Favoriete plek was Lovina! Ik vindt het noorden echt prachtig.
Je kan prima vervoer regelen daar ter plaatsen en wij boekte ook de hotels ter plaatse, liepen gewoon ergens Naar binnen.

Ik heb vandaag een onderrok voor mijn trouwjurk binnen gekregen van marktplaats en hij zit perfect voor een prikkie!! Ik ben blij , scheelt 70€ met nieuwprijs . Welkom redrose2 !! Gefeliciteerd alvast, snel de datum boeken en locatie zoeken !!!

redrose2

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #188 Gepost op: 13 september 2013, 22:39:35 »
Bij ons is ondertrouw minimaal 2 weken :)
Zij druk bezig met de locatie aangezien we op locatie willen trouwen dus kan helaas nog heen datum boeken :) maar komt helemaal goed , is even druk maar heb er zin in

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #189 Gepost op: 14 september 2013, 12:58:58 »
Welkom Redrose gezellig nog een bruidje :applaus:
@Joy:Raadt je Bali dan wel aan of kunnen we dan beter volgend jaar buiten het regenseizoen heen gaan?

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #190 Gepost op: 15 september 2013, 11:05:25 »
Hier ook welkom RedRose!! Helemaal leuk om er nog een bruidje bij te hebben! :applaus:

Gisteren een superleuke loveshoot gehad, een ideale manier om kennis te maken met onze fotograaf en om alvast een beetje te oefenen voor onze trouwdag. Hopelijk morgen de foto's, ben zo benieuwd!! Zijn in Zutphen geweest, langs de IJssel, in het nieuwe gemeentehuis, bij een oude stadsmuur, echt super!

We zijn er nu ook over uit waar we heen gaan op huwelijksreis: Marokko! We gaan vandaag de knoop doorhakken qua hotel, er zijn teveel mooie hotels daar  :biggrin:. We gaan in ieder geval naar Marrakech en zoeken eigenlijk een hotel in de oude medina. Heb er nu al zin in! :biggrin:

Fijne dag dames!

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #191 Gepost op: 15 september 2013, 17:05:31 »
Judith wat leuk een loveshoot!Wel wat foto's plaatsen he als je ze hebt! :applaus:
Wat romantisch Marokko als huwelijksreis! Staat bij mij/ons ook hoog op het lijstje!
Hoelang willen jullie weg?Welke datum vertrekken jullie?En hoe is het weer/de temperatuur daar in december?
Groetjes,
Littlelady
« Laatst bewerkt op: 15 september 2013, 17:09:25 door littlelady »

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #192 Gepost op: 15 september 2013, 18:34:14 »
Judith wat leuk een loveshoot!Wel wat foto's plaatsen he als je ze hebt! :applaus:
Wat romantisch Marokko als huwelijksreis! Staat bij mij/ons ook hoog op het lijstje!
Hoelang willen jullie weg?Welke datum vertrekken jullie?En hoe is het weer/de temperatuur daar in december?
Groetjes,
Littlelady

Wij willen 8 of 10 dagen gaan en het liefst 14 of 15 december. De temperatuur ligt rond de 20 graden in Marrakech, dus dat is heerlijk (voor ons althans). Het hoeft voor mij niet bloedheet te zijn!

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #193 Gepost op: 16 september 2013, 10:03:31 »
Goedemorgen meiden!

Ik ben vandaag onverwacht een dagje vrij. Zat op mijn werk en werd gebeld door school. Mijn kids stonden daar voor de deur, maar er was vandaag geen school, omdat de leerkrachten een studiedag hadden... Dus ik als een speer naar huis gescheurd en nu dus een dagje samen met mijn kids doorbrengen. Ze zitten nu lekker tv te kijken, even bijkomen van de schrik.

Nou, we zijn er uit hoor! We gaan 10 dagen naar Marrakech, vertrekken op 13 december en verblijven in een Riad, middenin de oude medina. Ik kan niet wachten, heb er zo'n zin in!!

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #194 Gepost op: 16 september 2013, 12:45:34 »
Judith wat een heerlijk idee jullie huwelijksreis, Marrakech klinkt zo romantisch!
Lekker een dagje vrij maar wel op een aparte manier! :blink:
Wel erg fijn dat je weg kon op je werk!
« Laatst bewerkt op: 16 september 2013, 19:18:37 door littlelady »

ronjaxxx

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #195 Gepost op: 16 september 2013, 19:14:42 »
Judith, oh klinkt heerlijk! Ik kan me voorstellen dat je bijna niet kunt wachten.

linarue

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #196 Gepost op: 17 september 2013, 20:52:14 »
welkom redrose2!! Wat leuk dat er nog steeds mensen bijkomen :)

Judith, ik ben 3 jaar geleden in Marrakech geweest, en het is echt prachtig!!! Vriendelijke en behulpzame mensen, grote te verschillen tussen modern en de oude stad. (mc donalds en de Zara tegenover het oude centrum met ezelkarretjes) Het grote plein is echt geweldig, en lekker verdwalen in de souks! Daar gaan jullie echt van genieten.

Ik heb voor volgende week woensdag een afspraak staan voor ondertrouw, maar vriendlief heeft nog steeds geen getuigen... Bij vrienden werd er helemaal niet gekeken of alle papieren klopten en er waren, ze kregen zelf de envelop mee om alles op te sturen. Dus nu ben ik heel erg aan het twijfelen of ik de afspraak door zal laten gaan of moet verzetten. Ik had natuurlijk eigenlijk gehoopt dat nu die afspraak staat hij haast zou gaan maken maar helaas! Haha hij heeft minder last van het bridezilla virus!

liefs,

Laurien

ronjaxxx

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #197 Gepost op: 17 september 2013, 21:01:00 »
linarue, ik zou helemaal in de stress schieten...ik hoop dat je aanstaande er werk van gaat maken om getuigen te vinden. Succes!

redrose2

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #198 Gepost op: 17 september 2013, 22:42:25 »
Yeaah ringen kunnen we afstrepen die gaan gemaakt worden naar ons eigen ontwerp :)
Morgen praten op locatie over de prijs hopen dan weer wat af te kunnen strepen   :biggrin:

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #199 Gepost op: 18 september 2013, 13:54:16 »
@redrose:kijk aan de ringen zijn besteld dat is fijn,veel succes met jullie gesprek bij de locatie ik hoop dat jullie eruit komen!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards