collapse

Auteur Topic: 'anonieme' enveloppen gekregen?  (gelezen 26832 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

misseagle

  • Gast
Re: 'anonieme' enveloppen gekregen?
« Reactie #75 Gepost op: 14 november 2012, 08:36:12 »
Nee, vrij bijzonder dat dat zo'n geheim is...

Maar is je verbazing omdat je het raar vindt dat hij het blijkbaar niet durft te vertellen of omdat je het zo heftig vindt (coke gebruiken) dat zij dat zou moeten weten? Just curious :)

Het eerste..
Heb zelf ook wel eens dingen gedaan waar ik niet trots op ben maar goed ik zou zoiets dus niet geheim houden.

misseagle

  • Gast
Re: 'anonieme' enveloppen gekregen?
« Reactie #76 Gepost op: 14 november 2012, 08:38:47 »
Wat jij zegt is waar,maar ik heb zelfs bij mijn verjaardag al dat ik het jammer vind als mensen wel komen maar niet eens de moeite nemen om een kaartje te schrijven... Is 1 van de redenen dat ik nu het contact tussen mij en twee vriendinnen laat verwateren, niet de hoofd reden, maar ik vind dat als iemand wat voor feestje dan ook geeft je tenminste met een leuk kaartje aan moet komen, tenzij je er echt geen geld voor hebt, en zelfs dan is een gewoon papier met een lieve brief oid ook een cadeautje... Niks of een lege enveloppe vind ik in alle gevallen een no go voor een feestje en al helemaal voor een bruiloft... En een cadeau hoeft dus echt niet in mijn ogen, ik ben niet jarig voor de cadeautjes, maar een kaartje of desnoods een lief mailtje is toch wel minimaal...
En zelfs als je geen geld hebt kun je nog een kaartje doen..
Haal vaak kaarten bij de action 8 voor een euro..
En vind ze nog mooi ook!

Jassou

  • Gast
Re: 'anonieme' enveloppen gekregen?
« Reactie #77 Gepost op: 14 november 2012, 12:58:18 »
Maar op een verjaardag met een kaartje komen is toch raar? "hallo, van harte gefeliciteerd *zoenzoenzoen* en hier een kaartje waar nog eens precies hetzelfde op staat."

(verder off topic, chantal, iemand die een stukje persoonlijke geschiedenis angstvallig geheim houdt voor de partner is er echt nog niet mee klaar, naar mijn idee :) )

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: 'anonieme' enveloppen gekregen?
« Reactie #78 Gepost op: 14 november 2012, 13:11:25 »
@ jassou, waarom is het raar om een kaartje te geven op iemands verjaardag als je daar heen gaat? Vin dik niet hoor, juist leuk. Als die persoon weg is staat er toch nog een anatal dagen/weken een leuk kaartje dat je even denkt aan die persoon :)

Jassou

  • Gast
Re: 'anonieme' enveloppen gekregen?
« Reactie #79 Gepost op: 14 november 2012, 13:19:15 »
Tja, zo had ik het dan nog niet bekeken :) Ik stuur eigenlijk alleen een kaartje als ik er zelf niet ben.

Yvon83

  • Gast
Re: 'anonieme' enveloppen gekregen?
« Reactie #80 Gepost op: 14 november 2012, 18:47:29 »
Wij geven op verjaardagen alleen een kaart om daar het geld bij in te stoppen ;) Als we geen geld geven (bij vrienden doen we niet aan verjaardagskado's) dan geven we ook geen kaart.. Gewoon niks ;)

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Re: 'anonieme' enveloppen gekregen?
« Reactie #81 Gepost op: 14 november 2012, 18:53:39 »
Hier inderdaad met geld geven ook altijd een kaart erbij. En kinderen eigenlijk altijd een kaartje..

Wij hebben ook een aantal anonieme enveloppen gekregen. Maar ook een envelop mét naam, gevuld met 5 euro. (Collega van A met zijn vrouw, zijn de hele avond geweest en hebben flink gedronken)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards