collapse

Auteur Topic: Trouwlocatie in Almere gezocht!  (gelezen 5578 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AngelaS

  • Gast
Trouwlocatie in Almere gezocht!
« Gepost op: 30 oktober 2012, 13:30:06 »
Hallo allemaal,

Mijn naam is Angela en in augustus 2013 zal ik voor de tweede keer gaan trouwen. Mijn voorkeur gaat uit om dit in Almere te doen, omdat mijn hele familie hier woont. Nadeel is echter dat er in Almere niet heel veel geschikte trouwlocaties te vinden zijn. Zijn er hier toevallig mensen uit Almere die een geschikte plek denken te weten? Er moeten 100 a 150 mensen inpassen.

Andora

  • Gast
Re: Trouwlocatie in Almere gezocht!
« Reactie #1 Gepost op: 31 oktober 2012, 22:10:00 »
Wij zijn zelf wezen kijken bij the boathouse in Almere. Een prachtige locatie aan het water. Ik weet alleen niet of hier 150 man in kan.. zeker het bekijken waard. Wij zijn wel voor een andere locatie gegaan, maar dat was omdat dat dichter in de buurt was :)

Evelien88

  • Gast
Re: Trouwlocatie in Almere gezocht!
« Reactie #2 Gepost op: 1 november 2012, 15:52:58 »
AngelaS, Wij gaan op 13-04-2013 trouwen in T.M.G. Congres & Party Centre in Almere Buiten. Geweldige locatie! Je kunt de zaal beneden afhuren of de zaal op de eerste verdieping. In de benedenzaal is er capaciteit tot ongeveer 600 personen (daar hebben wij ook ons feest, er komen ongeveer 400 mensen) en de zaal op de eerste verdieping heeft een capaciteit tot ongeveer 200 personen, ook een super mooie zaal trouwens!

www.tmgpartycentrum.nl

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwlocatie in Almere gezocht!
« Reactie #3 Gepost op: 2 november 2012, 12:25:11 »
Wij zijn onlangs wezen kijken bij the party factory in Almere. goed geregeld en mooie prijs! lokatie ziet er op de foto's van minder uit maar in real life wel heel gezellig!

Saartjuh88

  • Gast
Re: Trouwlocatie in Almere gezocht!
« Reactie #4 Gepost op: 14 november 2012, 19:43:08 »
Wij wonen in Almere maar gaan trouwen in de Schellingwouderkerk Amsterdam sprookjes achtige omgeving op 20 minuten afstand

Saartjuh88

  • Gast
Re: Trouwlocatie in Almere gezocht!
« Reactie #5 Gepost op: 17 november 2012, 15:38:48 »
AngelaS, Wij gaan op 13-04-2013 trouwen in T.M.G. Congres & Party Centre in Almere Buiten. Geweldige locatie! Je kunt de zaal beneden afhuren of de zaal op de eerste verdieping. In de benedenzaal is er capaciteit tot ongeveer 600 personen (daar hebben wij ook ons feest, er komen ongeveer 400 mensen) en de zaal op de eerste verdieping heeft een capaciteit tot ongeveer 200 personen, ook een super mooie zaal trouwens!

www.tmgpartycentrum.nl

Evelien mag ik vragen wat jullie daar kwijt zijn?

Saartjuh88

  • Gast
Re: Trouwlocatie in Almere gezocht!
« Reactie #6 Gepost op: 17 november 2012, 15:39:59 »
Wij zijn onlangs wezen kijken bij the party factory in Almere. goed geregeld en mooie prijs! lokatie ziet er op de foto's van minder uit maar in real life wel heel gezellig!

Deze locatie is qua prijs voor ons een optie maar vind het er zo rommelig uitzien! Maar in het echt valt het wel mee dus? Misschien dan toch maar kijken van de week

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwlocatie in Almere gezocht!
« Reactie #7 Gepost op: 17 november 2012, 20:58:35 »
Ja, in het echt valt het wel mee, moet wel zeggen dat ze mij qua offerte mateloos geirriteerd hebben door 4 keer een verkeerde offerte te sturen met een andere locatie van hun erop, verkeerd aantal gasten en dat soort zaken. Dat is voor ons ook de reden om niet voor die locatie te gaan! Maaaaaaaar, in het eggie ziet het er heel anders uit dan op de foto's, je moet wel een beetje je verbeelding gebruiken met de gasten er in en muziek en licht en drukte en zo...

AngelaS

  • Gast
Re: Trouwlocatie in Almere gezocht!
« Reactie #8 Gepost op: 23 november 2012, 11:38:54 »
Bedankt voor jullie reacties allemaal! We gaan waarschijnlijk voor partycentrum spotlight; deze trouwlocatie Almere voldoet in elk geval aan al mijn eisen (150 man/goede service). Offerte aanvragen ging probleemloos en de locatie ziet er erg gezellig uit!

Groetjes, Angela

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwlocatie in Almere gezocht!
« Reactie #9 Gepost op: 23 november 2012, 13:24:09 »
Oeeee die hebben wij ook gezien, mag ik een pb zo brutaal zijn om te vragen wat het jullie gaat kosten?? Wij zijn nog niet bij deze locatie wezen kijken, maar hij komt wel steeds naar boven, dus misschien ook wel iets voor ons!

Saartjuh88

  • Gast
Re: Trouwlocatie in Almere gezocht!
« Reactie #10 Gepost op: 30 november 2012, 11:41:58 »
Spotlight leek mij ook wel wat maar past niet bij onze sfeer. Wij gaan nu voor een wijkgebouwtje naast ons kerkje in Schellingwoude.

Wanneer gaan jullie mede almeerders trouwen?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards