collapse

Auteur Topic: Trouwen in Juli 2013  (gelezen 87052 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jorani

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #100 Gepost op: 7 mei 2013, 08:12:37 »
Leuk,enitreg dat je moeder zo goed geslaad is.
Mijn moeder en schoonmoeder zijn vorige week ook goed geslaagd.
Echt heel mooi.

Gister heb ik de proefmakeup gehad. Ik vond het erg spannend toen ik er heen reed, zo van alweer een stapje dichterbij... 
Het was heel goed gelukt. Ik ben er heel blij mee.

Enitreg

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #101 Gepost op: 7 mei 2013, 13:29:31 »
Leuk ja, ik vond het echt leuk om met dr te gaan shoppen  :biggrin:

Tof dat het gelukt is, heb je een foto  :blush:?
Ik heb gisteren bij 't Kruidvat cupcakevormpjes in de vorm van hartjes gekocht. We willen, als de daggasten aankomen bij mijn ouders, ze koffie aanbieden met wat erbij. Ik zag dit liggen en vond het wel leuk:). Ik ga het deze week even proberen of het leuk is, dan hebben we dat ook weer geregeld..;)!

jorani

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #102 Gepost op: 7 mei 2013, 17:03:23 »
Nee ik heb geen foto.
Als we getrouwd zijn zal ik een foto plaatsen

Enitreg

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #103 Gepost op: 7 mei 2013, 17:27:43 »
Ok, prima natuurlijk..;)!
Ben benieuwd!

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #104 Gepost op: 7 mei 2013, 18:01:03 »
Leuk ja, ik vond het echt leuk om met dr te gaan shoppen  :biggrin:

Tof dat het gelukt is, heb je een foto  :blush:?
Ik heb gisteren bij 't Kruidvat cupcakevormpjes in de vorm van hartjes gekocht. We willen, als de daggasten aankomen bij mijn ouders, ze koffie aanbieden met wat erbij. Ik zag dit liggen en vond het wel leuk:). Ik ga het deze week even proberen of het leuk is, dan hebben we dat ook weer geregeld..;)!

Wat een leuk idee! Ben benieuwd hoe het wordt! :D

Mibje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 600
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #105 Gepost op: 7 mei 2013, 20:35:38 »
Zo lang lopen twijfelen maar ik kom me ook melden.
Wij trouwen 8 juli.

Hoewel dit voor mij, mijn tweede huwelijk is doen we het ivm mijn zwangerschap sowieso anders.
Doordat ik bedrust heb (zie topic manike in en uit t ziekenhuis bij kinderen), werd de dag nog anders dan gepland.

We wilde eerst trouwen en dan met onze ouders/broer/getuigen/opa en oma gaan lunchen. Ik ben dan bijna 32 weken zwanger.
En dan later die week bij ons thuis in de tuin een receptie. En pas later een keer een groot feest.

Doorde bedrust gaan we nu trouwen en daarna thuis taart en lunch. Wel ga ik vanaf bed op zoek naar een mooi jurk(je). Ook wil H. geen trouwring dus die heb ik alleen. Tsja we doen t allemaal anders. Hihi wel een fotograaf geregeld zodat we wel mooie foto's hebben. De receptie etc. komt later wel.
Wat mijn as nog niet weet is dat hij wel eem vrijgezelle krijgt als t allemaal goed blijft gaan met de zwangerschap.

We zijn vandaag in elk geval naar de notaris geweest voor de huwelijkse voorwaarden. Dus t concept is in de maak. Kortom ik moet nog minimaal 6 weken plat, wat lang klinkt. Maar over 2 maanden trouwen klinkt weer heel dichtbij.


Enitreg

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #106 Gepost op: 7 mei 2013, 23:11:54 »
Leuk ja, ik vond het echt leuk om met dr te gaan shoppen  :biggrin:

Tof dat het gelukt is, heb je een foto  :blush:?
Ik heb gisteren bij 't Kruidvat cupcakevormpjes in de vorm van hartjes gekocht. We willen, als de daggasten aankomen bij mijn ouders, ze koffie aanbieden met wat erbij. Ik zag dit liggen en vond het wel leuk:). Ik ga het deze week even proberen of het leuk is, dan hebben we dat ook weer geregeld..;)!

Wat een leuk idee! Ben benieuwd hoe het wordt! :D


Mmm...het is nog niet ideaal..;)! Ik had siliconen vormpjes gekocht, maar die vervormden nogal in de oven. Dus van de 12 cakejes zijn er slechts 4 gelukt. Ik heb verder op internet gekeken en vond dit: http://www.deleukstetaartenshop.nl/wilton-decorated-heart-6-cavity-nonstick-mini-cake-pan#block_description. Lijkt me perfect om voor mn verjaardag te vragen en dan het nog een keer te proberen..;)! Ze smaken in ieder geval wel lekker :)!

En welkom Manike! Leuk dat je ook gaat trouwen  :biggrin:! En 6 weken bedrust, pfieuw, daar zou ik niet aan moeten denken idd..sterkte!

Mibje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 600
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #107 Gepost op: 7 mei 2013, 23:14:04 »
Ben met 19 weken en 6 dagen opgenomen.
En lig sindsdien op bed. Dus lig al eventjes haha. Moet er nu minimaal nog 6 dat is t punt waarop de dokters verder gaan kijken nu ligt de focus op eerst de 30 weken halen. Trouwen is met 31.5 dus dat zou super zijn.

jorani

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #108 Gepost op: 8 mei 2013, 08:13:56 »
Jeetje manike, lijkt me dat je je erg gaat vervelen enzo.
Maar gelukkig heb je de trouwerij en een baby in je buik om naar uit te kijken.
Wat is eigenlijk de oorzaak dat je zolang plat moet?

Mibje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 600
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #109 Gepost op: 8 mei 2013, 10:56:25 »
ik heb vijf jaar geleden een vroeggeboorte gehad, doordat ik ongemerkt ontsluiting kreeg en de vliezen naar buiten kwamen. Maurits heeft het toen niet gered.

Nu tijdens deze zwangerschap met mijn nieuwe vriend stond ik dus extra onder controle. Echter doordat ik me ongerust voelde ben ik extra naar het ziekenhuis gegaan en toen bleek ik weer ontsluiting te hebben gekregen zonder dat er echt reden voor was. Ben toen direct opgenomen en operatie gehad om een cerclage te zetten (bandje wat de baarmoeder dicht hecht/knoopt). Mijn vliezen zijn toen eerst voorzichtig terug geduwd en daarna is de boel dus dicht genaaid. En sindsdien moet ik dus plat. En mag ik heel weinig doen. Maar goed we hopen dat het goed blijft gaan en dat we straks kunnen trouwen en dat ons kindje daarna mag komen.

jorani

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #110 Gepost op: 8 mei 2013, 11:50:50 »
Dat lijkt me vreselijk, zeker met je eerste kindje dat het helemaal mis is gegaan.
Gelukkig sta je nu goed onder controle.
Ik hoop het allerbeste voor jullie met jullie kindje.

Mibje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 600
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #111 Gepost op: 8 mei 2013, 19:07:59 »
we hebben het kindje nu wel erkend enzo.
Zodat als er iets zou gebeuren H. dit kan aangeven enzo.

Maar voor nu ben ik op zoek vanaf het internet naar een leuk trouwjurkje... wat mee werkt met mijn zwangerschap.
Jullie nog leuke opties??

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #112 Gepost op: 9 mei 2013, 11:24:25 »
Jeetje Manike, wat heftig allemaal.. wat erg zeg dat het bij je eerdere zwangerschap mis is gegaan.
Ik hoop dat alles nu goed komt!

Ben je op zoek naar een echte trouwjurk of gewoon een jurkje?
Misschien kan je hier eens kijken:
http://www.weddingwonderland.nl/bruidsmode/

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #113 Gepost op: 9 mei 2013, 11:25:49 »
Leuk ja, ik vond het echt leuk om met dr te gaan shoppen  :biggrin:

Tof dat het gelukt is, heb je een foto  :blush:?
Ik heb gisteren bij 't Kruidvat cupcakevormpjes in de vorm van hartjes gekocht. We willen, als de daggasten aankomen bij mijn ouders, ze koffie aanbieden met wat erbij. Ik zag dit liggen en vond het wel leuk:). Ik ga het deze week even proberen of het leuk is, dan hebben we dat ook weer geregeld..;)!

Wat een leuk idee! Ben benieuwd hoe het wordt! :D


Mmm...het is nog niet ideaal..;)! Ik had siliconen vormpjes gekocht, maar die vervormden nogal in de oven. Dus van de 12 cakejes zijn er slechts 4 gelukt. Ik heb verder op internet gekeken en vond dit: http://www.deleukstetaartenshop.nl/wilton-decorated-heart-6-cavity-nonstick-mini-cake-pan#block_description. Lijkt me perfect om voor mn verjaardag te vragen en dan het nog een keer te proberen..;)! Ze smaken in ieder geval wel lekker :)!

En welkom Manike! Leuk dat je ook gaat trouwen  :biggrin:! En 6 weken bedrust, pfieuw, daar zou ik niet aan moeten denken idd..sterkte!

wat jammer dat het niet helemaal gelukt is! Fijn dat ze in ieder geval wel goed smaken haha. Ben je binnenkort jarig?
Succes in ieder geval  :biggrin:

Enitreg

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #114 Gepost op: 11 mei 2013, 13:57:22 »
Ja, ik ben de 27e jarig, dus over iets meer dan twee weken..;)!

@Manike: volgens mij kunnen ze in elke (bruidsmode-)winkel jurken wel zo vermaken dat je buik erin past...! Heftig verhaal zeg, ik hoop echt dat het goed gaat!

En jeeeeeej, nog 8,5 week! Het gaat hard:D!

Enitreg

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #115 Gepost op: 13 mei 2013, 22:33:34 »
We zijn vandaag in ondertrouw gegaan :biggrin:! Was een erg leuke vrouw die ons hielp, dus t werd uiteindelijk best leuk :biggrin:! Weer een stapje dichterbij:)! Verder hebben we deze vrije dag besteed aan dingen regelen voor de bruiloft (auto, huwelijksreis, lijst gemaakt voor foto's met daggasten: wie met wie op de foto gaat, enz) en zijn we vanavond uit eten geweest, was een heerlijke dag :biggrin:!

Hopelijk komen deze week de kaarten binnen, kunnen we ze volgende week uitdelen:D! Wanneer gaan jullie dat doen?

jorani

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #116 Gepost op: 14 mei 2013, 07:35:27 »
Gefeliciteerd met je ondertrouw!

Wij hebben er niet zo veel speciaals aan gedaan,....

We zijn ookal in oktober in ondertrouw gegaan hahaGe

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #117 Gepost op: 14 mei 2013, 09:17:12 »
Enitreg, gefeliciteerd met jullie ondertrouw!

Wij hopen dat eind van de week de kaarten binnen komen en dan gaan we ze versturen!

Enitreg

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #118 Gepost op: 14 mei 2013, 13:23:01 »
Dank  :biggrin: !

Wij kregen net vanmorgen een mailtje van de drukker dat de proefdruk klaarligt. Dus we gaan aan het eind van de middag gelijk even kijken, dan kunnen de kaarten gedrukt worden en loopt het dus precies op schema  :biggrin:! Happy  :applaus:!

Enitreg

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #119 Gepost op: 15 mei 2013, 15:31:21 »
Jeej  :applaus:! Kaarten zijn vandaag al klaar, dus we gaan ze straks ophalen...ik zal wel ff een foto hier neerzetten als we ze in elkaar hebben gezet... :biggrin:

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #120 Gepost op: 18 mei 2013, 10:34:03 »
Leuk Enitreg!

Wij hebben de kaarten gisteren verstuurd!  :applaus:

Enitreg

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #121 Gepost op: 18 mei 2013, 10:52:44 »
Tof Meisje25:)! Wij wachten nog tot onze ceremoniemeester klaar is met het erbij in doen van een briefje;)! We gaan ze waarschijnlijk maandag (zijn we allebei vrij ivm Pinksteren) rondbrengen/versturen. Tof  :biggrin:
En vandaag ga ik m'n jurk weer passen. Ben stiekem best zenuwachtig, ik heb m in oktober voor t laatst gezien, misschien vind ik m wel niet meer mooi of pas ik er niet meer in (ben 1 kilo aangekomen sinds toen). Maar komt vast goed, vooral ook veel zin  :applaus:!

Rapunzel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 56
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #122 Gepost op: 18 mei 2013, 11:51:19 »
-
« Laatst bewerkt op: 29 september 2014, 18:17:50 door Rapunzel »

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #123 Gepost op: 18 mei 2013, 16:25:36 »
Leuk Puck!
Hebben jullie 11 juli veel gasten?

Enitreg: ik hoop dat je jurk mooi zat, vast wel! Leuk om hem weer aan te mogen.
Die van mij hangt nu bij mijn ouders thuis.

Enitreg

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #124 Gepost op: 18 mei 2013, 17:01:28 »
Welkom Puck! Ik zag in het trouwkaarten topic je jullie trouwkaarten al, wat supergaaf!! Waarom hebben jullie ervoor gekozen om het op twee dagen te doen:)?

En jaaaa, het passen was supergaaf:)! Werd weer helemaal verliefd toen ik de jurk aan had, toppie:)! Heb ook een sluier uitgezocht en heb sieraden gekocht. Echt een toffe middag was het:D! Ze gaan de jurk nu nog op goede lengte maken (was te lang) en dan mag ik hem ongeveer twee weken van tevoren ophalen. Daarvoor moet ik nog een afspraak maken, maar mn zusje en ik moeten eerst onze agenda's even goed naast elkaar leggen....Zij gaat mee, omdat ze dan kan zien hoe ze m dicht moet snoeren (heb een vetersluiting).

Leuk dat je hem al in huis hebt meisje25! Is mooi op tijd;)! Hoefde de jurk niet meer vermaakt te worden of was je gewoon lekker vroeg met kopen:)?

Nu heerlijk ff niks doen en vanavond enveloppen schrijven  :applaus:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards