collapse

Auteur Topic: Trouwen in Juli 2013  (gelezen 87077 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Enitreg

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #200 Gepost op: 13 juni 2013, 20:05:46 »
Wij doen een  driegangen diner. Vooraf keuze uit twee soepjes, dan keuze uit varkenshaasmedaillons of runderentrecote en als toetje een bruidsijstaart :biggrin:! Wordt allemaal geserveerd, vinden we leuk, kunnen we lekker blijven zitten :)! Wellicht dat we per gang zelf wisselen van tafel, dat weten we nog niet precies...;)!

poppetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 149
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #201 Gepost op: 13 juni 2013, 22:18:23 »
@ meisje. Wij gaan hartsnoepjes erin doen. Chocolade is lekker, maar wat je zegt bij warm weer is het niet handig. Mijn moeder heeft een winkel in doop en bruidsuikers dus suikerbonen liggen heel erg voor de hand (liggen kilo's van bij mijn moeder), maar ik vind die hartsnoepjes zo schattig!

Oh en het word de groen/blauwe oogschaduw. Ik wist niet wat ik wilde, maar mijn zus zei dat de groen/blauwe heel mooi staat bij mijn ogen, dus ben wel blij dat ik dat nu ook hier hoor haha, gelijk nog minder twijfel ;)

En Enitreg, ik zit ook een beetje aan zo'n soort diner te denken. Het staat al wel vast dat het een drie gangen diner wordt, maar wij zijn niet zo van de culinaire hoogstandjes, en waar we gaan feesten/eten is dat eigenlijk wel het geval haha. Maar we mogen alles aangeven wat we willen, dus we gaan volgende week overleggen. Buffet is op zich makkelijk omdat iedereen kan pakken wat hij lekker vind, maar wat wij jammer vinden is dat dan steeds mensen van tafel zijn om eten te pakken. Daarom hebben wij ervoor gekozen om alles geserveerd te krijgen. We zitten met z'n alle (18 personen) aan een grote ovale tafel.

Nou corsages zijn inmiddels af, naamkaartjes/servetringen ook (moet zo alleen nog even gaatjes in de kaartjes maken zodat het lintje erdoor kan) en de slingers zijn af.


meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #202 Gepost op: 14 juni 2013, 19:21:16 »
Wat leuk dat je moeder een winkel heeft daarin!
Die hartsnoepjes zijn idd heel schattig, ik vind ze alleen zelf niet lekker haha. Dus ik ga nog even verder zoeken..

Je schiet al mooi op met de corsages etc :D

Ik heb morgen mijn vrijgezellenfeest, spannend!

Enitreg

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #203 Gepost op: 15 juni 2013, 11:39:27 »
Veel plezier meisje25! Ik hoop dat het minder regent dan hier.....;)!
Er zijn trouwens ook andere hartjessnoepjes dat die harde...er bestaan ook zachte of andere...kijk maar eens in een snoepwinkel..;)!

Wij hebben gisteren onze ringen opgehaald....zijn echt mooi:D! Heb zin om ze om te hebben, maar dat mag nog even niet..;)! Ze hadden nu een actie: de herenring met 50% korting, dus ik tipte mijn broertje die in oktober gaat trouwen. Hij en zijn verloofde zijn wezen kijken en hebben daar ook ringen gekocht...vet grappig :D!
Maar dat kan dus ook weer van ons lijstje af...gaat hard zo :)

Hope~20

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #204 Gepost op: 15 juni 2013, 22:28:12 »
Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad meisje25!

Wij hebben vanmiddag lint gekocht en zijn nu met de autolintjes bezig... en met de corsages. Die zijn van vilt, maar we krijgen met geen mogelijkheid op de goede manier de speldjes erdoorheen. Het zijn van die corsagespeldjes van de bloemist, maar het speldje moet natuurlijk met de open kant naar voren zodat de corsage aan de kleding gemaakt kan worden... en het is een ontzettend gemangel om het speldje met de dichte kant in dat vilt te krijgen. Als iemand snapt wat ik bedoel :P
Nu willen we misschien broche-speldjes gebruiken en ze er gewoon met een lijmpistool opzetten.. niet ideaal maar goed, het moet dan maar denk ik. Word een beetje gek van dit gepruts haha.

poppetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 149
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #205 Gepost op: 16 juni 2013, 00:01:01 »
Ik heb magneetjes gekocht bij de bloemist, met een lijmpistool erop gelijmd en dooroverheen een rond lapje vilt zodat het netjes afgewerkt is. Misschien ook een idee voor jou ;)

Grrr bij ons blijft alles tegen zitten. Een paar maandjes geleden stond onze feestlocatie in brand, het was kantje boord. De brand kregen ze maar niet onder controle en er was besloten dat als het voor een bepaalde tijd niet onder controle was dat ze alles af zouden laten branden. gelukkig een half uur voor tijd was het ineens toch onder controle, maar wat stonden wij hele peentjes te schijten daar voor de deur. En de zalen waar wij gebruik van maken zijn ook als eerste opgeknapt dus wij kunnen alsnog gewoon feesten, maar het was wel even schrikken zeg

Dansles staat momenteel ook stil. Het is een familie bedrijf waar wij op dansles zitten. Vader, moeder en dochter runde het altijd samen. De moeder was al ziek, en nu inmiddels dus ook overleden. Heel naar, ik heb er zo'n rot gevoel bij. Wij zijn daar op dansles gegaan omdat ik de dochter ken van vroeger. En zij is nu ook in verwachting van haar eerste kindje. Ze hadden zo gehoopt dat haar moeder de geboorte nog mee mocht maken. Maar helaas mocht dat niet zo zijn. We hebben normaal op maandag dansles, afgelopen maandag hing er een briefje op de deur dat de dansschool wegen familie omstandigheden gesloten was. Toen vreesde we al dat de moeder waarschijnlijk overleden was, en dat bleek dus ook zo te zijn. We hebben nog niks persoonlijk gehoord, logisch ook. Dus komende maandag zal er ook geen dansles zijn. We willen ze wel even de tijd geven, maar voor ons is de openingsdans wel belangrijk. Dus ik denk dat ik eind volgende week wel contact ga zoeken met de vraag of ze het nog trekt om prive lessen te geven, of dat ze liever heeft dat we naar een andere dansschool gaan... maar ik vind het moeilijk. Dus ik hoop dat ze binnenkort zelf contact opnemen, hoelang zouden jullie wachten met contact op te nemen?

En vandaag is de juwelier waar onze trouwringen vandaan komen overvallen. Wij hebben onze ringen nog niet in huis! Ahhhh wat als ze weg zijn. Ik probeer mezelf gerust te stellen en te zeggen: dat komt allemaal goed, maar ik ben het wel beu. Dat zal ook komen doordat we een heel heftig jaar hebben, zal blij zijn als het 20 juli is en alles goed gaat die dag (op kleine ongelukjes na dan haha, want dat schijnt wel normaal te zijn dat er iets anders gaat dan gepland)
« Laatst bewerkt op: 16 juni 2013, 00:04:04 door poppetje »

poppetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 149
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #206 Gepost op: 16 juni 2013, 00:02:02 »
Oh en meisje ik ben benieuwd hoe je vrijgezellenavond is!!! Als het goed is ben je nu lekker aan het feesten  :applaus:

Enitreg

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #207 Gepost op: 17 juni 2013, 08:28:25 »
@ poppetje: bah! Dat zijn allemaal tegenslagen die echt vet irritant zijn onderweg naar de grote dag! Tja, dat de dansschool even dicht is kan ik wel begrijpen. Ik zou inderdaad deze week even contact zoeken, dan weet je ook waar je aan toe bent..! Heb je al wat gehoord van de juwelier? Ik hoop voor jullie dat het hierbij blijft en dat de dag zelf vlekkeloos zal verlopen:)!

@ meisje25: ben heeel benieuwd naar je vrijgezellenfeest! Al bijgekomen ondertussen? Ik weet nog niet wanneer de mijne is, nog 3 zaterdagen te gaan...;)!

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #208 Gepost op: 17 juni 2013, 10:11:59 »
Mn vrijgezellenfeest was geweldig! Ik heb een verslagje naar de mail gestuurd!

Ik zal later vandaag nog even reageren op jullie berichtjes hierboven.

Rapunzel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 56
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #209 Gepost op: 17 juni 2013, 10:56:05 »
-
« Laatst bewerkt op: 29 september 2014, 13:57:45 door Rapunzel <3 »

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #210 Gepost op: 18 juni 2013, 18:29:04 »
@ poppetje: wat vervelend allemaal zeg! Heb je al iets gehoord van de juwelier? En van de dansles? Ik zou als ik jullie was deze week een keer bellen, want als jullie nog een andere dansschool moeten kiezen ben je misschien weer een week verder.

@ Enitreg: leuk zeg, wij hebben onze ringen ook al thuis. Heel af en toe doe ik hem wel om om te kijken of hij nog past hihi ;)

Hier even rustig voor wat betreft de bruiloft.. druk op het werk enzo! Nog maar 2,5 week te gaan.. ojee! Ik hoop dat we volgende week in ieder geval de bedankjes helemaal klaar kunnen maken.

poppetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 149
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #211 Gepost op: 19 juni 2013, 12:51:37 »
Oh ze hebben dan echt hun best gedaan om iets leuks te organiseren voor jou zeg! Klinkt echt heel gezellig.

En echt enorm balen zeg bij jou vriend. Dat is dan echt jammer na een leuke dag.... Kan er ook heel boos om worden als mensen niet van andermans spullen af kunnen blijven


Hier zit het nog steeds allemaal tegen. Mijn moeder is sinds januari ziek (al langer, maar sinds januari werd het erger en is ze eindelijk eens naar de huisarts gegaan) Toen doorgestuurd naar de internist, en die heeft afgelopen twee weken een ct scan en pet scan laten maken. Maandag kregen we de uitslag hiervan. Er zijn verschillende plekjes op te zien in de lymfeklieren, rond de aorta, in haar lever en haar milt is vergroot. Vandaag is er een biopt genomen en de 27ste krijgen we de uitslagen.. Ik ben mezelf helemaal gek aan het draaien. Ik weet dat ik niet moet piekeren maar dat is een mens eigen. En dan ook nog eens vlak voor de bruiloft, wat als ze er niet bij kan zijn!!! Dat kan gewoon niet!!

Ondertussen blijf ik wel alles voorbereiden voor de bruiloft maar het is wel steeds met een dubbel gevoel. Vanaf volgende week ook weer dansles, en de ringen kunnen we gewoon de 29ste ophalen. Alles wat tegenzit komt steeds goed. Dus nu maar hopen dat dit ook voor mijn moeder geldt!!

poppetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 149
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #212 Gepost op: 19 juni 2013, 12:57:18 »
@hope-20 Ik zat nog even mee te denken voor jou corsages. Ik neem aan dat je dit soort speldjes hebt: http://www.broekhof.nl/fckfiles/images/Producten/96404015_corsage-clips_box-500pcs.jpg Als je nou kleine rondjes van vilt knipt dan kan je deze vastlijmen met een lijmpistool met daartussen het speldje. Ik denk dat dat het handigste is.

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #213 Gepost op: 20 juni 2013, 10:13:30 »
poppetje, wat vreselijk zeg. Vooral nu die onzekerheid, dat lijkt me zo erg!
Je kunt nu de tijd wel vooruit kijken tot de 27ste denk ik..
En ongelukkig zo net voor de bruiloft :(

Veel sterkte!

poppetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 149
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #214 Gepost op: 21 juni 2013, 12:57:11 »
de tijd gaat inderdaad heel langzaam nu...


Gisteren met mijn boeket begonnen. De houder is al in vorm, en de eerste twee bloemen hebben nu steeltjes dus nog 12 bloemen te gaan. Dat ga ik komende dagen afmaken. EN dennis gaat de bedankjes in elkaar zetten (doosjes vouwen, snoepjes erin en alvast lintjes op maat knippen). De kaartjes voor de bedankjes moeten nog bedrukt worden.

Rapunzel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 56
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #215 Gepost op: 21 juni 2013, 13:14:24 »
-
« Laatst bewerkt op: 29 september 2014, 13:58:00 door Rapunzel <3 »

Enitreg

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #216 Gepost op: 21 juni 2013, 15:33:47 »
Meisje, leuk je vrijgenzellenfeest:)! Ik ben zooo benieuwd wat ze voor mij hebben bedacht..:)!

Bah Poppetje, echt niet leuk! Hopelijk valt het allemaal mee, ik duim in ieder geval hard mee! Je bent dus zelf je boeket aan het maken, wat goed! Met nepbloemen dan neem ik aan...:)?

Klinkt goed Puck, je vrijgezellenfeest;)! Lief dat ze op deze leuke manier rekening met je hebben gehouden:)! Heeft je AS zn vrijgezellenfeest ook al gehad?

Hier hebben we ons lijstje al voor een groot gedeelte af...:)! We werden woensdag gebeld door de BABS die ons gaat trouwen, we hebben dinsdag een gesprek met haar. Aan de telefoon klonk ze heel leuk, dus ben benieuwd:)! Dus, ik denk dat het helemaal goed gaat komen, als het weer nu ook nog een beetje meewerkt wordt het zekers te weten een TOPfeestje:)!

poppetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 149
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #217 Gepost op: 21 juni 2013, 16:48:50 »
Klinkt erg gezellig puck!! Ik hoop dat het bij mij ook ongeveer zoiets word :D

Enne ja mijn bloemen zijn nep haha. Anders zouden het gedroogde bloemen zijn tegen die tijd. Ik heb de bloemen zelf gemaakt van stof. In het midden komen broches. Ben nu de broches en steeltjes aan het bevestigen. Maar wat een rotkarwei is dat zeg! Doe bijna een uur over een bloem. Moet toch maar eens goed kijken of er geen makkelijkere manier te vinden is :s


Rapunzel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 56
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #218 Gepost op: 21 juni 2013, 16:54:04 »
-
« Laatst bewerkt op: 29 september 2014, 13:58:18 door Rapunzel <3 »

Enitreg

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #219 Gepost op: 21 juni 2013, 18:29:24 »
Haha, dat is nog altijd het leukst, helemaal verrast worden voor je vrijgezellenfeest :D!
En heeeeeeeeeeeeeel leuk al die DIY dingen;)! Hebben jullie toevallig een kleurthema:P? Goed bezig! Alles al klaar nu?

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #220 Gepost op: 21 juni 2013, 21:27:32 »
@ Puck: wat leuk dat je je vrijgezellenfeest hebt gehad! Jij had ook al zo'n leuk sluiertje op ;) mooi dat het zo gezellig was!!
Wat creatief trouwens, echt heel erg mooi wat je allemaal hebt gemaakt. Ziet er superleuk uit!

@ Enitreg: wat goed dat jullie je lijstje voor een groot deel af hebben. Ik ga morgen weer eens kijken en plannen.
Vandaag een afspraak gemaakt met de BABS, donderdag komt ze langs.

poppetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 149
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #221 Gepost op: 21 juni 2013, 23:48:27 »
Leuke foto van het vrijgezellenfeest! En mooie dingetjes heb je gemaakt!!

Saartjuh88

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #222 Gepost op: 21 juni 2013, 23:53:42 »
Hallo dames ik ben dit topic gestart en lees fanatiek mee alleen kwam reageren er niet echt van. Mag ik missch bij jullie op de mail?

Enitreg

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #223 Gepost op: 22 juni 2013, 15:57:20 »
Uiteraard;)! Ik stuur je even de inloggegevens via een pb...;)!
Hier ondertussen klaar met de autolintjes, ik zal even een foto naar de mail sturen..;)!

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #224 Gepost op: 23 juni 2013, 10:23:32 »
Leuk die autolintjes Enitreg!!  :applaus:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards