collapse

Auteur Topic: Trouwen in Juli 2013  (gelezen 86805 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

2juli2013

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #50 Gepost op: 18 december 2012, 23:04:54 »
@hope hoe hou jij je hoofd cool.. En een bruiloft plannen + afstuderen :p

Inderdaad! gezellig :)

Hope~20

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #51 Gepost op: 18 december 2012, 23:14:32 »
Haha mijn lief en ik zijn vrij relaxt! We zijn in augustus al begonnen met regelen. We doen alles rustig aan en zijn heel ontspannen haha. Maar eind juni zal ik wel druk worden denk ik!

Alhoewel ik nu een beetje last van stress heb, heb gekozen tussen twee trouwjurken die vrij verschillend zijn en vraag me nu af of ik niet de verkeerde keuze heb gemaakt.. haha ik hoop dat dit zo'n momentje is dat weer overwaait maar had dit vorige week ook al een keer. En dat terwijl ik begin vorige week mijn huidige trouwjurk gekozen heb - daarvoor was ik er zeker van dat het de andere werd. Argh..

2juli2013

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #52 Gepost op: 19 december 2012, 12:38:02 »
Herkenbaar... Ik ben een kreeft maar lijk teveel op een weegschaal :p
Keuzes maken kan ik heel goed. Ben daar meestal vrij rationeel is maar de laatste maanden lijken keuzes opeens op bergen waar ik over heen moet... Wat een drama.

We wilden een low budget bruiloft. Maarja, je trouwt maar één keer. Oke, bezuinigen we op het verblijft. Maar dat landhuis is zo leuk. Tja, je trouwt maar één keer. Nou dan huren we die maar voor €1500. Dan doen we de rest low budget. Maar we trouwen maar klein. Een feest daarna als after party zou leuk zijn. Nou dan huren we een buurthuis. Maar een vriendin werkt bij de Koperen Hoogte. Nou laten we die dan huren. Maar dat is weer zo duur. Nou laten we het toch maar doen want we trouwen maar één keer.

En zo gaat het al maanden... Echt een drama. Nu weer.

Ik moet een nieuwe telefoon. Die van mijn functioneert echt niet meer. "vroeger" was ik altijd van het nieuwste van het nieuwste. Dat kunnen we nu gewoon niet meer betalen dus is prima. Maar heb nu een 2e handse Iphone4 gezien (en niet het nieuwste én 2e hands) voor €289 En ben nu al 3 dagen aan het bedenken wat wijsheid is. Stap in maart over op simyo omdat dit veel goedkoper is. Bespaar dan €300 op jaar basis... En dan verzin ik het om een telefoon van €300 te kopen... *zucht*

Het is dat ik weet dat het niet kan maar anders zou ik zeggen dat ik zwanger was :P

Hope~20

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #53 Gepost op: 19 december 2012, 20:00:27 »
Hahaha herkenbaar! Vooral het gedeelte 'je trouwt maar een keer'... mijn trouwjurk was ook iets boven het budget, maar gelukkig is het daarbij gebleven. Verder blijft alles low-budget. Maar inderdaad, je kiest ervoor om op bepaalde dingen te bezuinigen en andere dingen wil je liever niet op bezuinigen. Net wat je zelf wilt toch?
En de jurk.. ik ben er nu weer zeker van gelukkig :p. Ik weet precies hoe het komt: de jurk die ik gekocht heb, lijkt niet zoveel op de jurken waarvan ik van te voren zei dat ik die graag wou. Hij heeft een paar andere dingetjes, maar is wel veeeeel mooier :)

Vandaag mijn hoepel trouwens binnengekregen, die heb ik erg goedkoop kunnen bestellen via een webshop. Daar was hij nog goedkoper dan als ik hem een dag huurde van de bruidszaak haha. En zelfs de hoepel is al mooi, randje kant onderaan... :) Ook twee bustiers binnengekregen, een gladde en een van kant zodat ik kan kijken wat goed staat onder mijn trouwjurk. Het was een aanbieding via MP, vijf euro per stuk, gloednieuw van Di Lorenzo en heel erg mooi. En het heb ik ook mijn trouwschoenen besteld! Wiehoe! Helemaal blij hier :)

jorani

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #54 Gepost op: 19 december 2012, 21:51:24 »
Ja heel herkenbaar "je trouwt maar 1keer"
Net bij n dj een intake gesprek gehad, best wel prijzig naar mijn idee maar ben bang dat we niet weer iets kunnen vinden wat zo goed is, dus nu twijfel ik nog...

2juli2013

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #55 Gepost op: 20 december 2012, 11:19:47 »
Wat is best prijzig als ik vragen mag?

Vind de verschillen wel heel groot hoor. Toen ik offertes ging opvragen zaten die tussen de 395 en de 995 voor 4 uurtjes...

jorani

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #56 Gepost op: 20 december 2012, 11:24:21 »
595

2juli2013

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #57 Gepost op: 20 december 2012, 11:59:19 »
Jorani, ik vind dat best meevallen... Weet niet wat hij precies gaat doen, en of je nog verdere kosten kwijt bent.
Maar als jij hun goed vind... Wij zijn 395 kwijt voor 4 uurtjes draaien. Helaas (voor hun) moeten ze wel een heel eind rijden maar geloof dat ze daar een vergissing in hebben gemaakt met het opstellen van de offerte.

Dit was de enige goedkope die ik heb weten te vinden. De rest was allemaal minimaal 500 en ver daar boven...

jorani

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #58 Gepost op: 20 december 2012, 12:23:37 »
Ja misschien heb je ook wel gelijk, ben een twijfeltje....

Ff een ego berichtje, de oma van mn as is gister overleden... We hebben dus voor de kerst nog een begravenis bah das al de 3e in 4 maanden...


2juli2013

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #59 Gepost op: 20 december 2012, 14:52:50 »
Bij twijfel altijd doen is mijn motto ;)

Jeetje, gecondoleerd zeg. En dan helemaal rondom kerst...
Sterkte

sgatje007

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #60 Gepost op: 21 december 2012, 21:27:40 »


Wij hebben inmiddels al en trouwkaartje uitgezocht. Alleen een visagist en kapster aan huis wil nog niet lukken.. tot nu toe is iedereen op vakantie...zucht.
Word er een beetje moedeloos van.

 :dry:

Veertje2282

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #61 Gepost op: 21 december 2012, 21:49:58 »
Jorani: Gecondeleerd! Sterkte deze tijd!!

Wij zijn voor djs 375 kwijt.
Dus das wel lkkr goedkoop

Enitreg

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #62 Gepost op: 29 december 2012, 16:01:31 »
Alweer een tijdje geleden dat ik hier was..;)! Toen hadden we alleen gemeentehuis, kerk en feestlocatie vastgelegd. We zijn inmiddels al weer een stukje verder (lang leve de kerstvakantie): we hebben ringen uitgezocht en zijn vanmorgen op visite geweest bij de fotografe die het waarschijnlijk gaat worden: Monique Laanstra uit Barneveld. Heel leuk:)! Wel duur zeg, fotografen. Bij haar krijgen we voor 1395 euro: 8 uur foto's maken, alle foto's (bewerkt enzo) op dvd en een fotoboek 30x40 cm. Veel goedkoper en uit de buurt hebben we ze niet gevonden. Wat betalen jullie voor jullie fotograaf?

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #63 Gepost op: 30 december 2012, 20:30:34 »
Ik ben weer terug van weggeweest ;)

Wij hebben al aardig veel geregeld, binnenkort gaan we op zoek naar trouwringen.
Tot nu toe hebben we de locatie geregeld, de fotograaf, DJ, trouwjurk, trouwpak, vervoer, huwelijksreis, kapster en visagiste  :biggrin:

Ben nu op zoek naar schoenen, ik had de perfecte schoenen gezien op internet maar ze zijn niet meer in mijn maat  :cry:

Wij betalen trouwens voor de DJ 350 euro voor 4 uur.

MaJohn

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #64 Gepost op: 2 januari 2013, 22:13:24 »
Alweer een tijdje geleden dat ik hier was..;)! Toen hadden we alleen gemeentehuis, kerk en feestlocatie vastgelegd. We zijn inmiddels al weer een stukje verder (lang leve de kerstvakantie): we hebben ringen uitgezocht en zijn vanmorgen op visite geweest bij de fotografe die het waarschijnlijk gaat worden: Monique Laanstra uit Barneveld. Heel leuk:)! Wel duur zeg, fotografen. Bij haar krijgen we voor 1395 euro: 8 uur foto's maken, alle foto's (bewerkt enzo) op dvd en een fotoboek 30x40 cm. Veel goedkoper en uit de buurt hebben we ze niet gevonden. Wat betalen jullie voor jullie fotograaf?
Probeer het eens bij onze fotografen meiden (er komt er 1) budgettrouwfotograaf.nl geen poespas, zoals het er staat is het ook...klaar
Wij gaan niet voor de budget-reportage maar voor een uitgebreide, die doen ze uiteraard ook via hun eigen bedrijf. We wilde graag het grote fotoalbum 35x35. Hiervoor ook duidelijke prijs (1130.- voor 4uur incl luxe album en reiskosten, extra uur is 85.- per uur) simpel!
ps Zie nu dat ik helemaal in de verkeerde topic zit, ik trouw in okt 2013....pffffff
« Laatst bewerkt op: 16 januari 2013, 22:52:03 door JoyceS »

Enitreg

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #65 Gepost op: 14 januari 2013, 18:44:15 »
Na even flink discussiëren hebben we besloten toch voor die fotografe te gaan. 'De klik' was er en de foto's die ze kon laten zien echt helemaal onze smaak, kan ook weer van het lijstje worden afgestreept:)! Nog maar 5 maanden en 25 dagen, het komt met rasse schreden dichterbij....;)!

NannieJ

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #66 Gepost op: 17 januari 2013, 15:38:05 »
Mijn vriend en ik gaan trouwen op 17 juli 2013. Die datum zijn we precies 10 jaar bij elkaar. We waren 16 toen we elkaar leerden kennen.
De locatie, fotograaf, dj en gemeente is geregeld. Jurk ga ik volgende week beslissen welke het wordt :)

jorani

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #67 Gepost op: 18 januari 2013, 16:00:18 »
Welkom nanniej

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #68 Gepost op: 23 januari 2013, 20:58:26 »
Mijn vriend en ik gaan trouwen op 17 juli 2013. Die datum zijn we precies 10 jaar bij elkaar. We waren 16 toen we elkaar leerden kennen.
De locatie, fotograaf, dj en gemeente is geregeld. Jurk ga ik volgende week beslissen welke het wordt :)

Wat leuk!
Heb je je jurk al gevonden?

Hope~20

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #69 Gepost op: 12 februari 2013, 14:33:01 »
Ik ben ook wel benieuwd of je je jurk al gevonden hebt Nanniej :)

Inmiddels hebben wij fotograaf, gemeentehuis, kerk, feestlocatie & jurk al geregeld. We zijn bezig met de trouwauto en hij gaat nu op zoek naar zijn pak, ook gaan we nu harder aan de slag met het bedenken van uitnodigingen + gastenboek + corsages.

Een vraagje; wanneer 'bestellen' jullie ongeveer je boeket?

jorani

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #70 Gepost op: 14 februari 2013, 09:57:04 »
Het is al een tijdje rustig hier,
Wij hebben ondertussen de ringen gekocht, de uitnodigingen zijn we al bijna klaar mee.
En dinsdag komt de pastoor praten.

Enitreg

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #71 Gepost op: 16 februari 2013, 15:22:12 »
Leuk dat jullie de ringen hebben gekocht! Wat voor soort? Wij hadden de ringen net voor Kerst uitgezocht en konden ze twee weken geleden bewonderen. Ze zijn echt mooooi geworden..:)! We laten ze nu in de kluis bij de juwelier liggen tot een week van tevoren. Het zal je maar net gebeuren dat ze worden gestolen....

De pastoor. Dat is best vroeg, of niet?

Wij gaan binnenkort hard op zoek naar een auto. Hebben jullie nog tips:)?
Het komt steeds dichter bij, de spanning stijgt..:D!

2juli2013

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #72 Gepost op: 19 februari 2013, 11:23:38 »
Oooooohw, ik kom even mijn "frustratie" uiten.....

Ben nu 3 weken bezig met afstuderen en zie dat juli steeds dichter bij komt.
We moeten nog zoooooooooveel regelen, dat ik hem haast nu écht begin te stressen vooral als ik zie dat er weken voorbij vliegen dat we helemaal niets doen t.a.v. de bruiloft...

*zucht*

We zijn 10 januari in ondertrouw gedaan en hebben alvast de ringen opgehaald.
Die dragen we nu links. Gewoon, omdat het kan ;) en we niet langer meer konden wachten :P

jorani

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #73 Gepost op: 20 februari 2013, 11:09:01 »
Het zijn geelgouden gladde ringen, en die van mij heeft een diamantje,
Ik denk dat we ze ook bij de juwelier laten als ze klaar zijn.

De pastoor is gister geweest en hebben we het een en ander besproken zoals algemene dingen. Over 4 weken komt hij weer om de liturigie te bespreken.

2juli rustig blijven, het is nog geen juli en je kunt maar een ding tegelijk hoor.
Je as zou misschien ook wat dingen bij jou uit handen kunnen nemen.

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #74 Gepost op: 25 februari 2013, 15:30:16 »
@ Hope: ik ben afgelopen zaterdag wezen kijken voor mijn bruidsboeket. Ik ga hem denk ik in april bestellen..

Verder hebben we aardig wat geregeld, namelijk de trouwlocatie, feestlocatie, fotograaf, auto, DJ, jurk, pak, ringen, sieraden, schoenen.
De kapster en visagiste heb ik ook geregeld.
We moeten binnenkort de uitnodigingen gaan uitzoeken. Ik vind het erg lastig!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards