collapse

Auteur Topic: Trouwen in Juli 2013  (gelezen 87090 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

NannieJ

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #75 Gepost op: 2 april 2013, 14:24:07 »
Jurk is inmiddels geregeld en ben er superrrrblij mee :D. Ook hebben we ondertussen de ringen gekocht (witgoud mat van Breuning), de uitnodigingen, catering en de taart hebben we ook al uitgezocht. Mijn AS gaat komende vrijdag met zijn moeder kijken voor een pak. Spannend allemaal!! Nog iets meer dan 3 maandjes :D

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #76 Gepost op: 3 april 2013, 19:18:18 »
Jurk is inmiddels geregeld en ben er superrrrblij mee :D. Ook hebben we ondertussen de ringen gekocht (witgoud mat van Breuning), de uitnodigingen, catering en de taart hebben we ook al uitgezocht. Mijn AS gaat komende vrijdag met zijn moeder kijken voor een pak. Spannend allemaal!! Nog iets meer dan 3 maandjes :D

Jaa het komt al erg dichtbij!! :biggrin: spannend hè!
Leuk dat je AS vrijdag voor een pak gaat kijken!

Wij gaan morgen naar de drukkerij voor de uitnodigingen.
Binnenkort ga ik maar eens beginnen met een zonnebankkuurtje. Verder moeten we nog kleine dingetjes regelen, zoals de bedankjes, enveloppendoos en gastenboek. 

NannieJ

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #77 Gepost op: 5 april 2013, 10:38:01 »
Ik moet nog even de tekst bedenken voor in de uitnodigingen dan kunnen we deze ook gaan bestellen. Ik moet nog om de tafel gaan zitten met mijn ceremoniemeesters die mogen meedenken over kapsel, make up, muziek tijdens huwelijksvoltrekking, bloemen, decoraties etc. Dus ik ben er ook nog niet haha. Maar is wel allemaal leuk om uit te zoeken natuurlijk :)

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #78 Gepost op: 10 april 2013, 20:17:53 »
Ja het is zeker leuk om alles uit te zoeken.

Wij zijn nu ook met de uitnodigingen bezig, we hebben er een uitgezocht en gaan nu een proefdruk laten maken.
Over een maandje moeten ze ook al op de post!

Ik heb nu de datum voor mijn proefkapsel en proef make-up vastgelegd. Binnenkort ga ik mijn bruidsboeket bestellen  ^_^

jorani

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #79 Gepost op: 14 april 2013, 11:26:03 »
Onze kaarten zijn al op de post

Hope~20

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #80 Gepost op: 15 april 2013, 18:15:09 »
Oei wat zijn jullie allemaal al ver! :) De afgelopen maand is het niet zo van bruiloftgeregel gekomen, we hebben een nieuw appartement en er viel een boel te klussen  :biggrin:
Komende week ga ik een afspraak maken voor een proefkapsel. We gaan ook weer eens kijken naar onze uitnodigingen. De afspraak met de bloemiste staat ook al en van de week hebben we de corsages binnengekregen. Alleen die zijn veel kleiner dan verwacht, dus nog even bekijken wat we daarmee doen..
Vorige week ben ik voor een pasbeurt van m'n trouwjurk geweest. Hij was nu aan de bovenkant helemaal op maat gemaakt, nu gaan ze beginnen met de onderkant en als het goed is, is hij begin juni klaar!

Saartjuh88

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #81 Gepost op: 20 april 2013, 17:07:56 »
Nog maar die maandjes!! Wat gaat de tijd toch snel! Hoe gaat het bij jullie? Wat moet er nog gebeuren? Ik ben bezig met allemaal diy projestjes. Maak alleen niks af en begin alweer aan het volgende :blush:

jorani

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #82 Gepost op: 22 april 2013, 08:30:04 »
Wat maak je allemaal?

Gerrie

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #83 Gepost op: 23 april 2013, 16:49:06 »
Wat leuk, allemaal juli-bruidjes!

Meisje25, wij trouwen ook op 5 juli  :biggrin:!

Hoewel alles in grote lijnen geregeld is, moeten er toch nog heel veel dingen gebeuren. De stress begint! Dus de komende (10!) weken nog maar even knallen met regelen! Moet goed komen, hoop ik!

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #84 Gepost op: 24 april 2013, 20:40:18 »
Gerrie wat leuk dat jullie ook op 5 juli gaan trouwen!

Bij mij begint de stress ook wel te komen, soms heb ik er helemaal geen last van maar op sommige momenten denk ik ojee!! ;)

Wij gaan vrijdag onze proefdruk van de uitnodiging bekijken, ik hoop dat ie goed is zodat we de kaarten kunnen laten drukken.
Ik wil over +/- 2 weken de kaarten gaan versturen.

Verder moeten wij nog bedankjes regelen, het receptieboek, een afspraak bij de feestlocatie om alles door te spreken.
En eind mei heb ik de afspraak voor mijn proefkapsel en proef make-up.
Volgende week ga ik mijn bruidsboeket bestellen  :biggrin:

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #85 Gepost op: 25 april 2013, 20:53:29 »
Hebben jullie trouwens kousen onder de jurk aan?

Ik twijfel.. en het ligt er natuurlijk een beetje aan hoe warm het is. Maar ik denk dat ik nog wel kousen ga kopen..

jorani

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #86 Gepost op: 27 april 2013, 08:54:28 »
Ja ik heb kousen, bijpassens bij de lingerie

Ik heb gister een nieuwe lijst gemaakt van wat er nog moet gebeuren
Van de week ga ik beginnen met mijn zelfmaak projecten.

Enitreg

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #87 Gepost op: 1 mei 2013, 13:16:17 »
Het begint nu echt op te schieten he? Nog precies 10 weken vandaag. Ik mag 18 mei m'n jurk weer aan, heb er zin in:D! Heb afgelopen nacht gedroomd dat mn a.s. de jurk heel lelijk vond, nu maar hopen dat dat niet zo is;)! Verder zijn we nu bezig met de kaarten: we wachten op de proefdruk van de drukker en daarna gaan we ze laten drukken (als we tevreden zijn). We willen ze in de week van Pinksteren (20 mei) versturen.
Het enige 'grote' ding wat we nog moeten regelen is de trouwauto. We hebben er wel één op het oog, maar die is vrij ver weg.
Ik heb zin :D! Nog 70 nachtjes dus..:)

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #88 Gepost op: 1 mei 2013, 19:15:45 »
Ja het schiet zeker op nu! Spannend dat je 18 mei je jurk weer aan mag! Hopelijk was dat geen voorspellende droom haha vast niet!
Mijn jurk is al helemaal klaar, hij hangt nu bij mijn ouders thuis :D

Ik ga vrijdag mijn bruidsboeket bestellen..

jorani

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #89 Gepost op: 1 mei 2013, 20:53:29 »
Wij moeten nog opzoek naar een bloemist.
Ik mag begin juni weer passen.
Vandaag heb ik de ballonnen binnen gekregen.
En ik heb ook al een afspraak gemaakt voor de hond bij de trimmer.

Enitreg

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #90 Gepost op: 2 mei 2013, 10:50:46 »
Haha, vast geen voorspellende droom;)! Hij reageerde ook echt heel lief toen ik het hem vertelde, dus het komt vast goed:)! Ik heb al wel eerder dromen gehad waarin van alles misging: de kapper kwam niet opdagen, de juwelier was onze ringen kwijtgeraakt of ik vergat me door mn vader weg te laten geven in de kerk. Vast allemaal niet waar... :biggrin:
Zijn jullie trouwens al in ondertrouw? Wij gaan maandag 13 mei:)! Aangezien dat niets voorstelt (hebben we ons laten vertellen) maken we er zelf maar een feestje van: we gaan vast naar de plek van onze fotoreportage om te bekijken wat mooie plekjes zijn. Jeej  :applaus:!

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #91 Gepost op: 2 mei 2013, 11:51:49 »
Wij zijn eind februari in ondertrouw gegaan. Het stelt inderdaad niet heel veel voor, maar je moet er samen maar wat leuks van maken!  :biggrin:

Enitreg

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #92 Gepost op: 2 mei 2013, 14:52:06 »
Ja, dat gaat vast goedkomen  :biggrin:! Ik ben ondertussen hard op zoek naar mooie plaatjes van mooie kapsels (lang leve de meivakantie), ben er nog niet helemaal uit wat ik met mn haar wil..;)! Hebben jullie daar al een ei over gelegd?

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #93 Gepost op: 2 mei 2013, 21:15:12 »
Ik heb ook al wat plaatjes opgeslagen,
ik wil graag wat krullen en half opgestoken.. jij al enig idee?

Enitreg

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #94 Gepost op: 3 mei 2013, 00:17:22 »
Ik wil in ieder geval niet alles strak omhoog en opgestoken en wel iets met krullen en volume...:)! Komt vast goed denk ik, er staan veel plaatjes op t wereldwijde web:D! Ik heb trouwens 8 juni m'n proefkapsel en proefmake-up :)! Jij ook al afgesproken?

jorani

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #95 Gepost op: 3 mei 2013, 07:25:30 »
Ik heb maandag mn proefmakeup en 11juni proefkapsel.

Ik denk dat die kapper je ook wel kan adviseren, als je zegt zo ongeveer.
Ik heb zelf een sluier die savonds af gaat. Ik ga dus denk ik voor een half opgestoken kapsel.
Niet helemaal omdat ik best dik haar heb en tot halverwge mijn rug.

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #96 Gepost op: 3 mei 2013, 11:44:31 »
Ik heb 28 mei mijn proefkapsel en 1 juni de proef make-up.
Ik had mijn haar graag nog een paar cm langer gehad maarja het groeit nou eenmaal niet sneller haha.

jorani

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #97 Gepost op: 3 mei 2013, 18:45:46 »
Je kunt nog extentions laten zetten

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #98 Gepost op: 3 mei 2013, 19:18:58 »
Ja dat zou kunnen, maar volgens mij is dat heel prijzig dus dat heb ik er dan niet voor over..

Enitreg

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #99 Gepost op: 6 mei 2013, 17:34:32 »
Extentions: tja. Dat vind ik persoonlijk niet zo mooi...!
Ik heb vandaag met mijn moeder geshopt voor de bruiloft  :biggrin:! Ze heeft echt een heel mooi jurkje + jasje + schoenen + tas gekocht  :applaus:! We zijn helemaal happy en zij vooral :)! Mijn vader overigens ook, dan hoeft hij niet nog een keer op stap met d'r  :biggrin:! Ik ben echt benieuwd hoe iedereen eruit ziet.... Nog 65 nachtjes, dan weet ik het... :blush:!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards