Nieuws > Nieuws

Moderator gezocht!

(1/7) > >>

Irene:
Hoi allemaal,

Wij als moderatorteam zijn op zoek naar een nieuwe moderator (of eventueel twee!)! We hebben nu al een aantal admins en moderators, maar zoeken versterking, met name in de trouwen gedeeltes.

Wat doe je als moderator? In het kort:

Je bent regelmatig aanwezig op het forum
Je reageert op reclame en haalt deze weg als dat nodig is
Wanneer er een bericht gerapporteerd wordt, bekijk je wat het is en pas je dat eventueel aan

Op zich kost het niet veel tijd, omdat we met een behoorlijk aantal moderators zijn.

Wat we zoeken is een actieve forummer, liefst een aanstaand bruidje, in verband met de topics die we als team nu minder vaak lezen, die tijd wil steken in het schoonhouden van het forum.

Ben je enthousiast en wil je je tijd steken in het forum om het leesbaar en leuk te houden, horen we het graag!

Je mag via pb doorgeven dat je moderator wilt worden, of even reageren op dit bericht. We zullen de aanmeldingen alleen binnen de moderatorgroep bespreken. De aanmeldingen via pb blijven dus 'anoniem', totdat er een nieuwe moderator is aangesteld.

We wachten jullie berichtjes af!



Bedankt alvast!

stimpy:
Even een korte reactie van een voormalig admin (nu nog mod). Eén van de redenen dat het team wordt uitgebreid is dat ik een stap terug doe omdat ik vanwege veel drukte op 't werk niet meer veel online ben. Ik heb het admin-schap met plezier gedaan en blijf op de achtergrond actief/inzetbaar bij juridisch getinte kwesties.

Ik kan het mod-schap/admin-schap zeker aanraden! Met het team dat er nu zit (hulde!) kost het niet veel tijd (werkzaamheden worden goed verdeeld) en ik ervaar de samenwerking met de andere leden van het team als positief (en gezellig!)....

Dus...
Meld je vooral aan!

Irene:
O ja, wel handig om even te melden, we willen graag volgende week maandag/dinsdag een beslissing nemen. Wanneer je wilt moderaten, graag reactie voor zondag 9 december 23.59 uur!

JoyceS:
En hebben jullie al een beslissing kunnen nemen? Ik ben benieuwd wie de nieuwe moderator wordt.

Maaike:
We willen proberen dit vandaag te regelen, maar er was even overleg nodig. :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie