collapse

Auteur Topic: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?  (gelezen 66000 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Aafjes77

  • Gast
Ik zou toch zoooo graag naar de Maladiven oid willen...maar wij gaan niet op huwelijksreis, geen geld en twee kindjes...
We gaan in september 14 dagen naar Spanje, mijn schoonouders hebben daar voor een maand een appartement en wij gaan daar 14 dagen bij in. Gratis verblijf dus en de vliegreis is door mijn schoonouders aan ons gegeven met kerst. Heerlijk, is de 3e keer dat we het zo doen en het is wel fijn hoor oppas aan huis....hahahhahaha....

misseagle

  • Gast
14 dagen Spanje is heeeeeeeeerlijk! Hou van Spanje..

heleen0410

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
  • 04-10-2013 was a perfect day!
Wij hebben onze huwelijksreis eindelijk geboekt. We gaan 1 week rondreizen in Florida en dan 1 week met een cruise door de Carribean (Jamaica, Haïti, Mexico en kaaimaneilanden). Ik heb er nu al zin in!

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Waarschijnlijk gaan we een paar weken rondreizen door Italië/Toscane met een cabrio.

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
wij zouden eerst niet gaan... maar misschien gaan we toch nog een weekje naar een van de canarische eilanden met onze meisjes....

Ingetjuh

  • Gast
wij gaan 11 dagen naar Mexico!! heerlijk luxe all-in  genieten  :biggrin:

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Wij zijn van plan om in 2014 (juli) naar Azië te gaan, namelijk Pattaya! Als iemand nog tips heeft voor een goedkope boeking: graag!
Van mijn schoonouders krijgen we de huwelijksreis t.w.v. 2000 euro. We zullen dus nog wel ene beetje moeten aanvullen, maar dat is al een fantastisch cadeau. Kan al niet wachten!

Anaboe

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 33
Wij gaan 1 nacht in 'n honeymoon-suite in 'n Disney-hotel slapen (Parijs). Groot voordeel: je krijgt VIP-fast-passes, waardoor je niet in de rij hoeft te staan ;)

Aansluitend 2 nachtjes in 'n cheap-ass hotelletje in Parijs. Helemaal leuk!

Vertrekken jullie trouwens direct na (of de volgende dag) je huwelijk? Wij trouwen op vrijdag, en gaan dinsdag daarnaar toe.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Gisteren onze honeymoon geboekt. We gaan naar hotel Sunscape in Curacao voor 9 dagen. Wij trouwen op dinsdag en gaan vrijdag vliegen.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Wij gaan 19 dagen naar Albanië  :applaus:
Wij trouwen op vrijdag en gaan dan op maandag weg.

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
We gaan toch niet naar Pattaya. Het staat bekend als een seksstad waar jede mannen neit van de vrouwen kan onderscheiden. We willen nu een rondreis maken daar in Thailand en ook ons duikbrevet halen. Wat raden jullie aan. Meteen gaan na de bruiloft of toch maar wachten tot september. (Is stuk goedkoper en 1,5 maand later.)

Peetiescheetie

  • Gast
Sorry Ukkie, ik kan je helaas geen advies geven!

Wij gaan twee weken naar het Gardameer, Italie. We zitten daar lekker in een appartement dus we kunnen lekker helemaal doen wat we zelf willen. Zelf koken, uit eten gaan, BBQ-en etc. En we gaan met de bus van Ro, dus de fietsen gaan ook mee!
Dagjes naar Venetië, Milaan en Verona zullen we ook doen denk ik :)

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Direct na de bruiloft gaat niet lukken, geen vrije dagen en geen geld... Maar in de zomer van 2014 of 2015 gaan we zeker een luxe reis maken die dan nog best honeymoon mag heten  :biggrin:

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
We gaan toch niet naar Pattaya. Het staat bekend als een seksstad waar jede mannen neit van de vrouwen kan onderscheiden. We willen nu een rondreis maken daar in Thailand en ook ons duikbrevet halen. Wat raden jullie aan. Meteen gaan na de bruiloft of toch maar wachten tot september. (Is stuk goedkoper en 1,5 maand later.)

jaaah ik heb meer dan genoeg tips, al 4 keer in Thailand geweest, het is heerlijk en makkelijk om rond te reizen, zeker voor "beginners".

- Het noorden Chaing Mai is leuk, gezellig, veel te zien ook qua natuur, en verder zou ik zeker een van de eilanden bezoeken om te chillen en te leren duideken. Check even wat het seizoen is qua stormen, of je aan de oost (koh tao) of west kust (Koh phi phi) kan zitten


Ik schrok inderdaad al een beetje van de pattaya, leek me geen geschikte honeymoon bestemming, ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me verschrikkelijk ;)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Vertrekken jullie trouwens direct na (of de volgende dag) je huwelijk? Wij trouwen op vrijdag, en gaan dinsdag daarnaar toe.

Wij trouwen vrijdags en vliegen zondags

misseagle

  • Gast
wij gaan 11 dagen naar Mexico!! heerlijk luxe all-in  genieten  :biggrin:

Goed idee.... mexico is top,, kom er net vandaan!

Niandra

  • Gast
Wij gaan een weekje naar Jamaica! Onze droomreis!  :wub:

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Anne_lyze: Bedankt voor je tips. Hebben we nu al veel aan gehad!

Ingetjuh: Lekker hoor!

Peetiescheetje: Lekker toch. Mooi doen wat je zelf wilt! Ik denk dat dat alleen maar een prachtige vakantie kan opleveren  :biggrin:

We hebben even rondgekeken en we gaan zeker ons duikbrevet halen daar. Lijkt ons erg gaaf! Ook hebben we besloten wat meer rond te trekken en het 'echte' Thailand te bekijken. Een kennis heeft zijn vrouw die in Thailand woont, dus hij kan ons gelukkig ook veel tips geven.

We hebben wel besloten om 2/3 dagen na onze bruiloft lekker weg te gaan. Dan maar in het regenseizoen, maar lijkt ons wel mooier. (Anders voelt het niet meer als huwelijksreis denken we)


Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Wij zitten as we speak op Bonaire, zo n prachtig eiland!

Carien85

  • Gast
Wij zijn naar La Palma geweest, wat een mooi eiland! Echt genoten!

We zijn bewust een week na de bruiloft gegaan en hebben dus heerljk de tijd gehad om heerlijk na te genieten en na te praten met iedereen.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Wij zouden naar Egypte gaan, maar aangezien het daar zo onrustig is heb ik bij het reisbureau gevraagd of we om konden boeken. Gelukkig kom dat , tegen een kleine vergoeding.
Nu gaan we naar Aruba!!! 

daniielle

  • Gast
wij gaan heerlijk 12 dagen naar bali!!
we trouwen op vrijdag en we vliegen op zaterdag om 12 uur 's middags.. :)
Zal wel vermoeiend worden haha, maar is het hopelijk wel waard!

KM80

  • Junior
  • **
  • Berichten: 164
  • Geslacht: Vrouw
Wij gaan 18 dagen naar Maleisië met een uitstapje Borneo erbij. Zo'n zin in!!! En wij trouwen vrijdags en vliegen op maandag. Hebben we nog even het weekeind om bij te komen...

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #73 Gepost op: 4 augustus 2013, 15:16:30 »
Het Gardameer is een prachtige locatie voor een huwelijksreis hoor! Ik kom er jaarlijks, om die reden wil ik er zowel wél als niét heen. Ik kom er al te vaak, maar het is er zo prachtig..

Ik droom op dit moment van een huwelijksreis naar de Malediven. Het liefst ook direct (een aantal dagen ofzo) na ons huwelijk.

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #74 Gepost op: 4 augustus 2013, 18:10:39 »
We gaan toch niet meer naar Thailand. We kunnen er helaas te kort verblijven. Dus het is toch weer Rome geworden!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards