collapse

Auteur Topic: Is dit mogelijk?  (gelezen 2843 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BlueBride

  • Gast
Is dit mogelijk?
« Gepost op: 4 januari 2013, 16:03:46 »
Hoi!

Ik heb een vraagje. Ik heb nog geen winkel uitgezocht waar ik jurken ga passen. Ik heb echter wel een droomjurk op het oog, uit de nieuwe collectie van Maggie Sottero. Grote kans dus dat ie binnenkort wel in de winkels hangt.

Nou weet ik dat het vaak genoeg gebeurt dat je eindigt met een jurk die niks leek op de droomjurk van de plaatjes, en dat je je daar niet op moet blind staren en ik sta zeker open voor andere jurken. Maar toch wil ik die éne jurk echt passen en grote kans dat ie me ook mooi staat (ik draag vaak jurken, dus weet goed wat bij mijn figuur past).

Nou is dus mijn idee om het land af te bellen naar winkels waar Maggie Sottero verkocht wordt en als ze 'm ergens hebben, bij die winkel de pasafspraak te maken. Maar stel dat ze 'm nergens hebben? Kan een bruidswinkel een jurk bestellen uit Amerika (want daar is Maggie Sottero gevestigd) en dat ik dan kom passen zodra ze 'm binnen hebben? Ze zullen echt niet elke jurk uit de collectie hebben, toch?! Dus wat als je graag een jurk wilt, die ze niet op voorraad hebben?

Oftewel: Kan je aan een winkel vragen of ze een jurk voor je bestellen als je nog niet zeker weet of je 'm koopt? En 'm dan gaan passen in die winkel zodra ze 'm binnen hebben?

Erg benieuwd naar het antwoord, dank jullie!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Re: Is dit mogelijk?
« Reactie #1 Gepost op: 4 januari 2013, 17:12:26 »
Ik denk dat je dat gewoon moet vragen aan de betreffende winkel!Maar ik denk dat het wel kan.
Ik zou gewoon wat winkels in je omgeving bellen en vragen of ze die jurk hebben of bezoek eens een bruidsbeurs, daar hebben ze juist vaak de nieuwe collectie hangen!

BlueBride

  • Gast
Re: Is dit mogelijk?
« Reactie #2 Gepost op: 4 januari 2013, 19:38:26 »
Kan je op een bruidsbeurs ook direct passen en evt kopen?
Hoewel ik liever naar een winkel zou gaan, dat geeft iets meer 'rust' haha.

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Is dit mogelijk?
« Reactie #3 Gepost op: 4 januari 2013, 19:49:03 »
Ik zou de honeymoonshop in Rotterdam proberen, die zijn premium dealer van maggie en hebben de meeste jurken wel denk ik.. succes in elk geval!

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Is dit mogelijk?
« Reactie #4 Gepost op: 4 januari 2013, 19:51:10 »
Passen op een bruidsbeurs kan volgens mij wel, lijkt me niet echt fijn maar ik zag meiden jurken passen op de beurs waar ikwas..kopen vermoed ik dat danook moet kunnen

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Is dit mogelijk?
« Reactie #5 Gepost op: 4 januari 2013, 20:25:47 »
Op de bruidsbeurs kun je vaak jurken passen. Ik geloof dat er dan een afspraak gemaakt wordt inde winkel, weet niet of de jurk op de beurs gelijk besteld kan worden.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards