Algemeen > Aangeboden/gevraagd

Te koop: Trouwspulletjes! Paraplu, schoentjes, deco harten !

(1/3) > >>

JM2012:
Hallo allemaal!

Ivm onze verhuizing zijn wij druk aan het opruimen en inpakken. En toen kwam ik de volgende spulletjes tegen, waar wij graag vanaf willen. Misschien wordt hieriemand er wel blij van!

Witte schoentjes : maat 38. Het zijn ballerina's met elastiek in de bovenkant, zodat ze niet zomaar uitglippen. Ik heb ze niet gedragen, alleen twee keer ingelopen ( toch andere schoenen gekocht). Mogen weg voor €10,- ( excl. Verzendkosten).


Grote harten frames ( 2 stuks) die wij hebben gebruikt als gastenboek.  Inclusief wit lint om ze aan op te hangen. €7,- per stuk ( exclusief verzendkosten).
Ik van de papieren harten die wij gebruikt hebben nog een stuk of 40 over. Mag samen weg, ook apart. ( voor de hartjes hoef ik alleen een vergoeding van verzendkosten).



Even voor het idee, hoe dat er dan uitziet: ( dit is een kleiner frame, die wij zelf nog in de kamer hebben hangen ;) ).



En dan nog decoharten, waar wij de zaal mee wilden versieren. Maar dat zijn wij compleet vergeten! :p bied maar wat leuks. ( excl. Verzendkosten)



( excuus. Foto is op de kop :p )


En tot slot nog een ivoorkleurige hart paraplu ( wie kent ze niet ;) ). Hebben we niet gebruikt gelukkig!. €10,- (excl. Verzendkosten )


Je mag altijd een pb sturen als je meer foto's wilt zien of vragen hebt. Hier reageren mag ook!

JM2012:
De paraplu is gereserveerd.

De harten frames en witte rotan harten zijn ook gereserveerd.

mrs.Jones:
is de paparplu ook daadwerkelijk verkocht?
zo nee, is het een 1 of 2 persoonsparaplu? en is hij voor de sier of echt ook voor de regen?

JM2012:
Hoi! Sorry voor de late reactie ;) een pb is ff handiger denk ik!

Maar nee, de paraplu is niet verkocht. Net zoals de deco harten. Heb er geen reactie meer op gehad van de geïnteresseerden. Het is een 1,5 persoons paraplu, kan er wel onder met z'n tweeën. Lekker knus, maar een spoelbui zal je met een enorme jurk niet overleven. Hij is echt tegen de regen, geen sier. :)

tutje123:
Ik wil heel graag één van de hartenframes plus de kaartjes van je overnemen! We moeten nog even kijken hoe ik alles hier krijg, jouw woonplaats en mijn woonplaats liggen best een eindje uit elkaar... :biggrin:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie