collapse

Auteur Topic: Wat zou je graag vooraf willen beinvloeden?  (gelezen 7388 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MenS

  • Gast
Wat zou je graag vooraf willen beinvloeden?
« Gepost op: 31 januari 2013, 07:40:10 »
Er zijn van die dingen die knagen, waar je nu al van droomt. Je weet dat het niet kan, maar toch als je de kans had... Welk aspect zou je vooraf willen beinvloeden?

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat zou je graag vooraf willen beinvloeden?
« Reactie #1 Gepost op: 31 januari 2013, 08:22:51 »
Ik droom er (nog) niet van, maar ben toch een beetje bang dat sommige mensen die op onze bruiloft komen niet zo goed met elkaar zullen 'matchen'. De families van mij en mijn a.s. zijn ook heeeeeel verschillend, zijn familie is veel losser en 'volkser' terwijl mijn familie wat meer 'stijfjes' is maar ook beter gemanierd. Allebei heeft het z'n voor- en nadelen vind ik, maar ik ben dus benieuwd hoe dat samen zal gaan...

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat zou je graag vooraf willen beinvloeden?
« Reactie #2 Gepost op: 31 januari 2013, 08:42:42 »
Ik droom er (nog) niet van, maar ben toch een beetje bang dat sommige mensen die op onze bruiloft komen niet zo goed met elkaar zullen 'matchen'. De families van mij en mijn a.s. zijn ook heeeeeel verschillend, zijn familie is veel losser en 'volkser' terwijl mijn familie wat meer 'stijfjes' is maar ook beter gemanierd. Allebei heeft het z'n voor- en nadelen vind ik, maar ik ben dus benieuwd hoe dat samen zal gaan...

hihi, klinkt als mijn familie en schoonfamilie, maar dan andersom... Laat het los.. ik ga er van uit dat het allemaal volwassen mensen zijn die zich kunnen gedragen...

Braut220313

  • Gast
Re: Wat zou je graag vooraf willen beinvloeden?
« Reactie #3 Gepost op: 31 januari 2013, 08:56:30 »
Ik heb gestemd op het weer.

T kan alle kanten op eind maart , maar droog een graad of 17/18 en een beetje zon zou toch wel heul lekker zijn ;)

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat zou je graag vooraf willen beinvloeden?
« Reactie #4 Gepost op: 31 januari 2013, 09:14:32 »
Mijn schoonmoeder ligt overhoop met al haar broers en zussen en haar vader, terwijl wij een hele goede band hebben met iedereen. Ben dus wel een beetje bang voor hoe mijn schoonmoeder zich gaat gedragen. Ik vermoed zelfs dat ze helemaal niet op onze trouwdag komt, maar dat zien we dan wel weer.

Aafjes77

  • Gast
Re: Wat zou je graag vooraf willen beinvloeden?
« Reactie #5 Gepost op: 31 januari 2013, 09:47:16 »
Ik heb gekozen voor niets, ik maak me nergens zorgen over en dat is ook zo maarrrrr....Ik zou toch heel graag nog 10 kg afvallen voor 23 augustus, ook zou ik willen dat we ervoor kunnen zorgen dat de kosten een beetje binnen de perken blijven. Tja en zon zou ook leuk zijn. Ik maak me er dus geen zorgen over in de zin dat ik ervan droom maar ik zou het leuk vinden......

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Wat zou je graag vooraf willen beinvloeden?
« Reactie #6 Gepost op: 31 januari 2013, 11:03:18 »
Ik heb gestemd voor niets. Ik maak me nergens zorgen over. Dat wil niet zeggen dat ik graag zou willen dat de zon schijnt, dat ik nog 5 kg afval, dat we op de kosten letten en dat de relatie met sz anders was geweest.

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat zou je graag vooraf willen beinvloeden?
« Reactie #7 Gepost op: 31 januari 2013, 11:49:25 »
@Tol81: je hebt gelijk, ik moet het ook loslaten en dat zal ook vast wel lukken. Het zijn inderdaad heus geen tokkies, en eigenlijk is het juist wel leuk zoveel verschillende types op onze bruiloft!! En zoals gezegd, ik lig er zeker niet wakker van.

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Wat zou je graag vooraf willen beinvloeden?
« Reactie #8 Gepost op: 31 januari 2013, 12:32:15 »
Ik droom er (nog) niet van, maar ben toch een beetje bang dat sommige mensen die op onze bruiloft komen niet zo goed met elkaar zullen 'matchen'. De families van mij en mijn a.s. zijn ook heeeeeel verschillend, zijn familie is veel losser en 'volkser' terwijl mijn familie wat meer 'stijfjes' is maar ook beter gemanierd. Allebei heeft het z'n voor- en nadelen vind ik, maar ik ben dus benieuwd hoe dat samen zal gaan...
Haha klinkt bekend. Daar ben ik ook wel een beetje bang voor. We hebben 35 daggasten (bijna alleen familie), dus als dat niet klikt wordt het wel een lange zit voor ze haha. Onze vrienden mixen juist onwijs goed, dus over 's avonds maak ik me totaal niet druk. Alleen de ceremonie/de receptie/het diner....

Jassou

  • Gast
Re: Wat zou je graag vooraf willen beinvloeden?
« Reactie #9 Gepost op: 1 februari 2013, 22:27:07 »
Mag ook wat je achteraf zou willen veranderen? Want my god wat was het heet (37graden), iedereen had nergens meer zin in, incl ikzelf. :)

Dat waar ik me druk om maakte (dat mijn en zijn familie wel matchte, inderdaad over de geanticipeerde kloof wat betreft losjes en casual aan mijn kant en wat stijfjes en formeel aan zijn kant), daar heb ik op de dag zelf niets meer van meegekregen.

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Wat zou je graag vooraf willen beinvloeden?
« Reactie #10 Gepost op: 1 februari 2013, 22:55:05 »
Niets, mooi weer zou mooi zijn maar regen verpest mijn dag niet. 10 kg zou mooi zijn maar ook zo vind as mij prachtig en familie en vrienden kunnen gelukkig goed met elkaar overweg.

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat zou je graag vooraf willen beinvloeden?
« Reactie #11 Gepost op: 1 februari 2013, 23:06:30 »
Ik maakte me van tevoren druk over 2 dingen:
het weer (het was al twee weken bewolkt, triest en regenachtig) maar dat was echt fantastisch (16 graden, zon, blauwe lucht en echte Hollands wolken!)
En familie. Vooral mijn zwager-in-spe (vriend van mijn zusje) die echt een enorme hork is! En heel aanwezig. In ieder geval viel dat allemaal mee (of nou ja, hij heeft wel een scene of twee geschopt maar die zijn vakkundig bij ons weggehouden en opgelost door de zus van mijn man :P).

Ik zou zeggen, probeer het los te laten en geniet :)

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat zou je graag vooraf willen beinvloeden?
« Reactie #12 Gepost op: 2 februari 2013, 22:42:54 »
Ik maak me zorgen om het gedrag van mijn sm tegenover mijn sz.. Die kunnen écht niet met elkaar door één deur en vooral mijn sm kan dat niet van zich afzetten..

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards