Alles over trouwen > Het huwelijk

Babs Ommen; iemand ervaring/ aan of afraders

<< < (3/3)

injaja:
Ja, wij hebben doorgegeven dat onze voorkeur naar hem uitging, maar dat konden ze in eerste instantie nog niet met zekerheid zeggen. Ook omdat deze man officieel al gepensioneerd is en nogal eens op vakantie is, is het niet altijd heeel lang van tevoren bekend of hij aanwezig is.
Wij trouwen 17 mei. Ik zal je nog wel even laten weten hoe onze ervaring is/was met hem!
We trouwen niet in het Laer, dat was ons te prijzig; wij besteden ons geld dan liever aan een goed feest (qua eten en drinken bijv), dan aan een locatie :)

Hebben jullie al veel geregeld?

Cheryl24:
LinkedIn?
Zoeken onder Babs Ommen?

BiancaIngmar:
@Anne Lyze, ik zie net je vraag. Is je vraag nog relevant, of heb je inmiddels al iemand?

Ik zal straks even vragen wie mijn schoonzusje vorig jaar als Babs had. Weet haar achternaam namelijk niet. Zodra ik dit weet zal ik dit hier neerzetten. Volgens mij is het Ter Avest, maar dat weet ik niet zeker.

Als ik zou trouwen in Ommen had ik haar ook gekozen, en ook als mijn eigen tante geen babs kon/wil zijn bij ons huwelijk dat was zij voor één dag benoemd. Voordeel voor mij is dat het een collega is van mijn AS, dus kennen wij haar al wat langer.

Mijn mening is dat wat jullie zoeken bij haar kunnen vinden. Ligt er natuurlijk wel aan wat je zelf aan informatie doorgeeft.

BiancaIngmar:
Inderdaad, zij heet Ter Avest.

Plantje:
Zo... even het stof van een oud topic blazen....

Na geruime tijd van verloving hebben we eindelijk een trouwlocatie gevonden! En zelfs al een voorlopige datum: 2 juni 2018 in Het Laer in Ommen. Nu moeten we dus ook een trouw ambtenaar zien te vinden.

Twee vallen er al af, omdat die niet op zaterdag werken. De enige mensen die we kennen die in Ommen getrouwd zijn, zijn door Loek Boer getrouwd. Was eigenlijk al met pensioen maar heeft dat nog wel gedaan. En nu begrijp ik, dat dat in 2013 ook al het geval was :)

Nog suggesties? Waarschijnlijk kiezen we nu gewoon wat ons het meeste aanspreekt op basis van de verhaaltjes op de site.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie