Alles over trouwen > Het huwelijk

Babs Ommen; iemand ervaring/ aan of afraders

<< < (2/3) > >>

JoyceS:
Ik kan je helaas niet helpen.. Moeilijk is dat hoor!
Wij kregen alleen namen en een foto. Gelukkig heeft AS een babs bij de bruiloft van z'n zus meegemaakt. Die deed het leuk volgens hem, dus hebben we die maar gekozen.
Hebben jullie geen vrienden waarvan een broer of zus al getrouwd is in Ommen? Zodat je er via via iets over te weten kunt komen.

Muisje:
Ik ben getrouwd in Ommen.. Nu zul je denken.. Jaaaa! Antwoord...

Maar helaas,ons huwelijk was het laatste dat ze ging sluiten in de gemeente dus sorry(à)

In alle gemeenten mag je een eigen BABS aanvragen..

nienketjuh:

--- Citaat van: Muisje op  6 februari 2013, 12:14:14 ---Ik ben getrouwd in Ommen.. Nu zul je denken.. Jaaaa! Antwoord...

Maar helaas,ons huwelijk was het laatste dat ze ging sluiten in de gemeente dus sorry(à)

In alle gemeenten mag je een eigen BABS aanvragen..

--- Einde van citaat ---

oooohhh dat is jammer hahahah. Maar je kent dus ook niet een van de bovenstaande mensen?

ben je trouwens ook in 't Laer getrouwd?

injaja:
Hey! Wat leuk, iemand uit Ommen :)
Wij trouwen in mei en krijgen Loek Boer als ambtenaar. We hebben van horen zeggen dat hij het erg leuk en humoristisch doet tijdens de cermonie, maar zelf dus nog nooit meegemaakt. We hebben hem al wel kort een keer ontmoet (bij de trouwbeurs in het Wildthout) en het leek mij een erg toegankelijke, leuke man toe. Verder ken ik ook geen van de ambtenaren..

Succes met jullie beslissing!

nienketjuh:
Oh thanks! Trouwen jullie begin mei? Ben wel benieuwd naar je ervaring! Trouwen jullie ook in het Laer? Hebben jullie zelf hem als voorkeur aangegeven?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie