collapse

Auteur Topic: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc  (gelezen 135504 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Abigail

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #25 Gepost op: 25 april 2006, 00:28:54 »
Ja ik heb zelf zo'n tosti ijzer op de zolder staan en ben van plan om half mei te gaan beginnen met voorbruinen enzo. Dan heb ik nog 2.5e maand, dat moet te doen zijn. Ik heb ook een hele lichte huid (ben ook lijkbleek s winters :laugh: ) en ik moet het echt met 2 dagen rust ertussen doen want anders verbrand ik (en dan heb ik geen eens een mega tunnel staan ofzo, gewoon een simpele zonnebank) Begin met 10 minuutjes en dan langzaam opbouwen.

Essie, als ik jou was zou ik gaan kijken naar dat airbrushen, dat heb je inderdaad in verschillende sterktes.
Weet niet hoe bruin je wilt?

meisje1985

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #26 Gepost op: 25 april 2006, 00:40:41 »
ik vond 80 euro ook al zo duur voor het lenen... het voordeel is natuurlijk wel dat je er onder kan wanneer je er zin in hebt.... maar goed... ik heb ook een 10 rittenkaart voor 40 euro..

Essie

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #27 Gepost op: 25 april 2006, 10:12:04 »
Iemand ook tips voor leuke sites voor zowel snelbruiners als airbrushers???
Zoek me rot op google en kan niet echt veel vinden.

[quote name=\'Abigail\' post=\'84791\' date=\'25 April 2006, 00:28\']Weet niet hoe bruin je wilt?[/quote]

Niet al te bruin, want dat ben ik nooit. Dus gewoon een mooie bruine tint, zodat het wat een warme uitstraling geeft.

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #28 Gepost op: 25 april 2006, 12:00:32 »
[quote name=\'Essie\' post=\'84778\' date=\'24 April 2006, 21:45\']Dat is ook wel wat ja... Mag ik vragen wat het kost??
Ga je dan de woensdag of donderdag voor je trouwen voor de 2e maal?[/quote]

Het kost geloof ik rond de 20 euro. Ik ga woensdag voor het trouwen voor de 2e keer ja. Maar dan is de kleur van de eerste keer als het goed is al verdwenen, want dat blijft dus maar een aantal dagen goed.  Het is echt om te proberen hoe het uitvalt!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #29 Gepost op: 25 april 2006, 12:34:54 »
Ik ben blij dat ik snel bruin ben in de zon...
Maar ik moet straks wel uitkijken met het dragen van hempjes, niet dat ik straks een mooie strapless jurk heb en dan alsnog een hempje draag haha

jenny

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #30 Gepost op: 25 april 2006, 14:44:56 »
[quote name=\'Anke\' post=\'84848\' date=\'25 April 2006, 12:34\']Ik ben blij dat ik snel bruin ben in de zon...
Maar ik moet straks wel uitkijken met het dragen van hempjes, niet dat ik straks een mooie strapless jurk heb en dan alsnog een hempje draag haha[/quote]

Naaktstranden opzoeken.  :tongue:  :laugh:

Essie

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #31 Gepost op: 25 april 2006, 16:08:05 »
Ik heb het!!! Allemaal met ons lichaam aan het beeldscherm gekleefd en bruinen maar  :tongue:
En zo werkt het


[quote name=\'Abigail\' post=\'84791\' date=\'25 April 2006, 00:28\']Essie, als ik jou was zou ik gaan kijken naar dat airbrushen, dat heb je inderdaad in verschillende sterktes.[/quote]

Ik heb wat gevonden, zal ik eens bellen? Dit is de site

meisje1985

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #32 Gepost op: 25 april 2006, 16:47:27 »
hahaha wel grappig die op de pc... als dat zou kunnen.... hoef ik niet helemaal naar de sportschool...

biancje

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #33 Gepost op: 26 april 2006, 09:17:15 »
Maar op die site staat dat het maar voor een paar uur een mooi resultaat geeft..... en dat je dan na 72 uur nog een keer moet om het langer mooi te laten blijven....

jenny

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #34 Gepost op: 26 april 2006, 10:11:53 »
Er staat niet heel duidelijk of die 7 a 10 dagen effect is met of zonder nabehandeling, maar dat is met een belletje op te lossen.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #35 Gepost op: 26 april 2006, 10:25:22 »
[quote name=\'jenny\' post=\'84866\' date=\'25 April 2006, 14:44\'][quote name=\'Anke\' post=\'84848\' date=\'25 April 2006, 12:34\']
Ik ben blij dat ik snel bruin ben in de zon...
Maar ik moet straks wel uitkijken met het dragen van hempjes, niet dat ik straks een mooie strapless jurk heb en dan alsnog een hempje draag haha[/quote]

Naaktstranden opzoeken.  :tongue:  :laugh:
[/quote]

Eh... nee doe maar niet haha

Essie

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #36 Gepost op: 26 april 2006, 11:47:10 »
Ja, en het is ook niet in Friesland volgens mij. Heb heel internet afgestruind en volgens mij weten ze hier het bestaan er nog niet van.....
Ik denk dat ik kies voor een huurperiode van 4 wkn (= €60.-) , of dat ik dan zo'n 10-ritten kaart (= €40.-) bij de sportschool doe. Even over nadenken nog...

Essie

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #37 Gepost op: 3 mei 2006, 11:27:50 »
Nou, je zult het geloven of niet, maar deze dame is dan na veel zoekwerk, gewoon na het sporten op de sportschool onder de snelbruiner gegaan. Wat is dat LEKKER zeg!!! Ik dommelde helemaal weg. Duurde maar 20 minuten. En ik dacht dat het wel mee zou vallen.... dat je de eerste keer niets zou zien... dus ik kom thuis, stap onder de douche, en kijk automatisch nog even in de spiegel en WWWAAATTT???
MIJN HELE GEZICHT ONDER DE SPROETEN!!!!!  Mijn eerste reactie was: 'o my god' Maar, nu zit ik me te bedenken dat het wel 1 van de schoonheids tekenen zijn toch? En in combinatie met mijn lieve jurk, mijn bruine make up van straks, zal het juist alleen maar mooi staan. Ach, dan de aandacht daar maar op leggen niet? Heb overigens een 10-ritten kaart gekocht, dus dat kleurtje komt ook weer goed over 29 dagen.

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #38 Gepost op: 4 mei 2006, 11:06:10 »
Da's natuurlijk wel heel handig als je toch al in de sportschool bent! En wat is er nou lekkerder dan na het sporten even in slaap te dommelen onder een zonnebank?

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #39 Gepost op: 4 mei 2006, 11:26:41 »
Ik vind het juist mooi bij mensen die sproeten hebben, het heeft wel iets speciaals.
Lekker laten staan die sproeten... dat hoort juist bij je!!
En in combinatie straks met alles... geweldig toch!

Ik kruip straks nog ff lekker op een stoel in het zonnetje... heb gister even in de tuin gewerkt (eh, mezelf afgemat) en m'n heeeeele bovenrug is zwaar verkleurd... haha
« Laatst bewerkt op: 4 mei 2006, 11:27:31 door Anke »

Essie

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #40 Gepost op: 4 mei 2006, 17:46:57 »
[quote name=\'Anke\' post=\'86113\' date=\'04 May 2006, 11:26\']Ik vind het juist mooi bij mensen die sproeten hebben, het heeft wel iets speciaals.
Lekker laten staan die sproeten... dat hoort juist bij je!![/quote]

Ja, eraf halen gaat ook niet he?  :tongue:

Nee hoor, ik vind het ook wel wat. Morgen maar weer bruinen dus. Het is idd wel relaxed om te doen na het sporten. En tijdens het sporten een lekker vooruitzicht.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #41 Gepost op: 4 mei 2006, 20:05:06 »
[quote name=\'Essie\' post=\'86158\' date=\'04 May 2006, 17:46\'][quote name=\'Anke\' post=\'86113\' date=\'04 May 2006, 11:26\']
Ik vind het juist mooi bij mensen die sproeten hebben, het heeft wel iets speciaals.
Lekker laten staan die sproeten... dat hoort juist bij je!![/quote]

Ja, eraf halen gaat ook niet he?  :tongue:

[/quote]

Tja, wordt anders zo'n bloederige bende...

Gwen

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #42 Gepost op: 4 mei 2006, 20:14:07 »
Als je altijd sproeten krijgt als je bruin bent, dan is het toch alleen maar mooi! Mensen kennen je niet anders!

Ik vind het altijd heel lief staan sproeten!

Essie

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #43 Gepost op: 5 mei 2006, 19:51:31 »
Nou, en ik ben ook nog eens heel erg lief, dus dat komt mooi uit!!!  :tongue:

Chotje

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #44 Gepost op: 8 mei 2006, 18:37:59 »
Ik trouw over 7.5 week en ga ook nog een zonnebankkuurtje doen. Ik heb er nog noooit onder gelegendus heb er echt geen verstand van. Ik verbrand altijd snel en heb een vrij lichte huid. Is er eigenlijk speciale zonnebankcreme of moet je gewone zonnebrand smeren? En hoe lang ga je er de eerste keer onder, hoeveel keer week is goed etc etc ... hahah een leek op zonnebankgebied dus ! :sad:  :rolleyes:

Annemieke

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #45 Gepost op: 8 mei 2006, 19:02:14 »
Ik denk dat dat ook per persoon verschilt, of je snel verbrandt of niet. Ik zou gewoon eens bij zo'n studio langs gaan en goed informeren!

Chotje

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #46 Gepost op: 8 mei 2006, 19:42:06 »
Mijn broer heeft een eigen zonnebank waar ik onder kan, dus ik hoef niet speciaal naar een zonnestudio. Hij zont alleen heel vaak en zegtdan gerust dat ik er wel een uurtje onder kan, maar das natuurlijk niet goed! hahah dus vandaar dat ik me ffies tot jullie wendde ...

Essie

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #47 Gepost op: 8 mei 2006, 20:48:34 »
En als je nu eerst een kwartier ene zijde en kwartier andere zijde doet? Je moet het dan even uittesten.
Ik zou  niet direct te lang gaan. Overigens, je voelt het ook wel. Ik voel het tenminste met mijn bleke huidje wel branden.....  :sad:

Ketting

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #48 Gepost op: 9 mei 2006, 07:46:20 »
[quote name=\'Chotje\' post=\'86701\' date=\'08 May 2006, 18:37\']Ik trouw over 7.5 week en ga ook nog een zonnebankkuurtje doen. Ik heb er nog noooit onder gelegendus heb er echt geen verstand van. Ik verbrand altijd snel en heb een vrij lichte huid. Is er eigenlijk speciale zonnebankcreme of moet je gewone zonnebrand smeren? En hoe lang ga je er de eerste keer onder, hoeveel keer week is goed etc etc ... hahah een leek op zonnebankgebied dus ! :sad:  :rolleyes:[/quote]

Ik ben begonnen met 10 minuten en daarna langzaam aan opbouwen ...en met creme moet je wel even uitkijken want veel zonnebankcreme versterken het effect van de zonnebank...je kan beter eerst zonder creme beginnen en dan na afloop wel goed insmeren met aftersun (dat is wat ze mij verteld hebben bij de zonnestudio) En  tussen de zonnebank bezoekjes moet minimaal een dag zitten

Veel succes

Liefs Mascha

Essie

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #49 Gepost op: 10 mei 2006, 17:10:10 »
Tsjonge jonge jonge zeg. Ik helemaal slapeloze nachten en bang geen mooi kleurtje te hebben op de dag van mijn leven, internet afspeuren voor de beste bruiningskuur, en ja hoor, ik heb een 10-ritten kaart voor de snelbruiner aangeschaft en nu is het schitterend mooi weer, en door elke tussendemiddag ff naar buiten krijgen mijn armen nu al een bruine tint..... Dat ging nog geen zomer zo snel als nu. Al die zorgen om niks dus. Ik denk dat ik mijn 10-strippen kaart voor de snelbruiner niet eens op maak...  :tongue: Voordeel is wel dat je van de (voorjaars)zon altijd de mooiste kleur krijgt, mooier dan zonnebank. Whoehoe!!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards