collapse

Auteur Topic: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc  (gelezen 135516 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #325 Gepost op: 21 mei 2013, 10:14:56 »
:p ik zou het gewoon eens proberen! Dat smeren, bah. Als je dan de pech hebt net zoals ik een gevoelige huid te hebben met wat eczeem, droge plekken etc dan krijg je met smeren hele vreemde vlekken. Plus was mijn beddengoed altijd geel van de eerste dagen.. :p geeft echt wel af, zeker als je zweet.

Ik ben trouwens ook erg bleek maar heb bewust ervoor gekozen geen tintje te nemen voor de bruiloft. Had geen zin in het gedoe en vond dat dit beter bij mij past. Zo kennen mensen mij.

BlondeBride

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #326 Gepost op: 21 mei 2013, 11:26:59 »
het is inderdaad zo dat mensen mij "wit" kennen, maar ik draag dan ook nooit wit/ivoor. Dan valt het wel heel erg op haha.

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #327 Gepost op: 21 mei 2013, 11:35:05 »
Als je de spraytan hebt uitgeprobeerd, weet je snel genoeg of je dat tintje wilt of gewoon wit wil blijven.
Zelf heb ik normaal gesproken ook niet echt een tintje, maar op de bruiloft vond ik het wel heel mooi staan dat ik iets een tintje had (niet knetterbruin ofzo;-)). Nu had ik dat wel met zonnenbanken gedaan, dus geen ervaring met spraytan, maar dat terzijde.

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #328 Gepost op: 21 mei 2013, 11:57:49 »
Misschien gewoon proberen nu met de zomer, je hebt nog wel even tot aan je bruiloft toch

BlondeBride

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #329 Gepost op: 21 mei 2013, 11:59:21 »
ik heb inderdaad nog wel even. Ik trouw pas in april.

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #330 Gepost op: 21 mei 2013, 15:05:58 »
Ik ben zelf ook heel wit en ik ook al regelmatig dingen geprobeerd om een kleurtje te krijgen. Waar je altijd goed op moet letten is dat je je wel goed scrubt van tevoren. Dat zorgt ervoor dat je een mooie egale kleur krijgt. Verder ben ik het wel eens met JM2012 dat mensen je gewoon kennen als wit, maar een kleurtje voor je bruiloft is wel leuk :) Gewoon ff uitprobreren en kijken waar je je fijn bij voelt!

fianĉino

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #331 Gepost op: 14 juni 2013, 09:53:24 »
Ohhh twijfel twijfel twijfel en eigenlijk nog meer door alle berichtjes heir haha   ::)
Vanwege medicatie moet ik de zon ontwijken nu. Echt balen, want ik verkleur lekker snel en ben normaal gesproken nu ook echt wel al lekker bruin. Was een aantal weken terug al begonnen met een zonnebankkuurtje, was echt tevreden maar dat is er nu inmiddels wel vanaf.
Heb nu de zelfbruiningscreme van loreal gebruikt, die nieuwe. Op zich qua kleur wel fijn en stinkt ook veel minder dan die van dove, maar doordat je dat zelf smeert zie je gewoon dat het niet natuurlijk is. Had een randje bij mijn handen en mijn onderarmen waren ook bruinig, niet natuurlijk dus. Gaf niet heel erg af, maar wel een klein beetje toen in heel precies keek in mijn witte broek die ik een dag aangehad had.
Nu twijfel ik over spray tan. Maar hier lees ik ook dat dat wel afgeeft..... Ben zo bang dat ik dan vlekken in de jurk krijg en dat ik die dan de hele avond zie (bijv. zo boven aan de rand en aan mijn bandjes) Iemand ervaring die al de hele dag in dr jurk gelopen heeft op een warme dag en met spray tan??

Lentebruidje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 5
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #332 Gepost op: 15 juni 2013, 09:20:38 »
Ja, ik! Op onze trouwdag was het bijna dertig graden. Ik heb me woensdag laten sprayen en we trouwden vrijdag. Toch (door de warmte en daardoor het zweten) had de spraytan nog wat afgegeven. Dit was gelukkig alleen aan de binnenkant van mijn jurk, aan de buitenkant was er niets van te zien. De vlekken zijn er goed uitgegaan. Ik kan het je zeker aanraden!

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #333 Gepost op: 15 juni 2013, 19:04:27 »
Ik ga regelmatig onder de zonnenbank, dus ook nu voor de bruiloft. Wil nu nog 2 keer gaan volgende week, en dan de woensdag voor de bruiloft nog even, en dan moet ik wel bruin genoeg zijn ;)

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #334 Gepost op: 3 augustus 2013, 11:33:44 »
Oh neeeeee dikke paniek hier, ik kom er net achter dat de zonnestudio waar ik altijd naartoe ga ineens tot 21 augustus (3 dagen voor m'n bruiloft) GESLOTEN is omdat ze gaan verbouwen en nieuwe zonnebanken gaan plaatsen.....
Hadden ze dat nou niet even kunnen aankondigen vorige week, toen ik daar nog ben wezen zonnen? :censored:
Tja, toch maar even op zoek naar een andere zonnestudio voor die laatste weken dan...

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #335 Gepost op: 3 augustus 2013, 15:46:09 »
@tab.. Zonnebank nodig? Buiten niet voldoende zon om te bruinen?

Verder ben ik gewaarschuwd dat je van zo n dubbele zonnebank witte punten krijgt op het punt waar je met je schouderbladen het glas 'raakt' heb dit ook bij een aantal vriendinnen gespot... Zijn er meer met dit probleem?

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #336 Gepost op: 3 augustus 2013, 16:01:42 »
Ja heb ik ook last van (witte puntjes). Nu hebben ze bij onze zonnebankcentrum tegenwoordig een staande zonnebank. Dus niks geen witte puntjes meer! Die ga ik dus vanaf januari uitproberen. Ik wilde eerst voor spraytan gaan, maar zag laatst bij iemand dat het toch wel heel veel had afgegeven dus dat risico ga ik niet nemen.

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #337 Gepost op: 3 augustus 2013, 16:09:18 »
Hoe lang moet je staan dan? :biggrin:  Vind dat liggen altijd wel relaxed! Spraytannen zou ik ook niet durven denk...

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #338 Gepost op: 3 augustus 2013, 16:13:25 »
zolang als je zelf wil, maar ik begin met 10 min denk ik

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #339 Gepost op: 3 augustus 2013, 16:30:40 »
Je krijgt die witte puntjes inderdaad. Maar daarom heb ik de zonnebanken afgewisseld met de gewone zon. En toen de zon er nog niet was heb ik het afgewisseld met de oude zonnebanken van mijn moeder (zo een die je boven je bed moet zetten) zodat de witte puntjes bij konden kleuren.

Nu moet je wel zelf zo ding hebben of iemand kennen met zon zonnebank. Je kan ze ook huren voor een paar weken. Geen idee hoe veel dat precies kost.

Ik ga nu nog 1 X per week zonnebanken aangezien ik redelijk bruin ben geworden :) dus nog even gewoon bij houden.

Succes allemaal!

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #340 Gepost op: 3 augustus 2013, 20:34:38 »
@Vilickylucky: jazeker heb ik de zonnebank nodig, onder de zonnebank houd ik het namelijk beter uit dan in de hete zon... :cool2:
Van witte plekken op m'n schouderbladen heb ik overigens helemaal geen last, ik ben heel egaal bruin gelukkig!

Pooh

  • Gast
Trouwen na de zomer
« Reactie #341 Gepost op: 1 november 2013, 15:41:10 »
Mijn vriend en ik willen graag in 2014 trouwen en zijn nu een beetje aan het bespreken in welke maand. Tot nu toe gaat onze voorkeur uit naar september, omdat we dan nog ruim de tijd hebben om alles te regelen.
Maar het enige wat mij tegen houdt met trouwen in september, is dat ik ontzettend bang ben dat ik 'witte bandjes' heb na de zomer.
Wij wonen aan het strand en zijn dus vaak daar te vinden in een topje of shirtje en ik ben dan echt bang dat ik erg verkleur en dat dat geen gezicht is met m'n strapless jurk. Want als ik iets lelijk vind...
Sja, het is maar net waar je je druk om kan maken he  :dry:
Maar mijn vraag is dus hoe jullie dat gedaan hebben? De hele zomer de zon vermeden hebben? Alleen maar in strapless jurkjes gelopen?
Ik ben erg benieuwd!

wedding2013

  • Gast
Re: Trouwen na de zomer
« Reactie #342 Gepost op: 1 november 2013, 15:56:30 »
Ik heb er geen last van gehad, ik had door misverstand van de coupeuse in 1 keer geen strapless jurk meer (ze had de tijdelijke bandjes eraan vast genaaid, kon niet meer veranderd worden)...

Moest 2 dagen voor het huwelijk mijn hele idee van de jurk bijstellen, was echt lastig!! Maar achteraf helemaal niet erg!!

Met make up kan je wel het 1 en ander bijwerken en anders pak je een paar keer de zonnebank om een beetje egaal te kleuren..

Niet nu al gaan stressen hoor!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: Trouwen na de zomer
« Reactie #343 Gepost op: 1 november 2013, 20:02:43 »
Ik heb in de zomer een bandeau bikini gedragen (zonder bandjes) en afgelopen zomer ook meer dan normaal bandeau topjes gekocht hihi.... Verder heb ik een zonnebank kuurtje gedaan!

Wat pitahaya al zegt ik heb mijn bandeau topjes gekocht bij primarkt & h&m .

Mocht ik onverwachts ergens zitten waard de goed scheen , dan deed ik mijn bandjes gewoon naar beneden!
Wij zijn afgelopen september getrouwd ... :)
Succes !

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #344 Gepost op: 10 november 2013, 20:05:37 »
@Pooh: ik heb inderdaad afgelopen zomer een strapless bikini en bijna alleen maar strapless topjes gedragen (wat Pitahaya zegt, je hebt hele leuke voor 4,99 bij H&M, ik heb er toen een paar tegelijk gekocht!) Als het te koud is kun je er een vestje of jasje overheen dragen, ideaal.

En wat Wedding ook al zegt: niet nu al te druk over maken hoor, het maakt echt niet uit als je een paar keer niet strapless zont en je kunt altijd nog een paar keer onder de zonnebank gaan om bij te bruinen.

Als je graag een strapless jurk wil zou ik me dus niet door praktische bezwaren laten tegenhouden!

BlondeBride

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #345 Gepost op: 19 maart 2014, 11:24:12 »
Ik heb intussen spray tan geprobeerd. Het kleurtje was fantastisch. Inmiddels is het aan het vervagen (donderdag gebeurd) maar het geeftnog steeds af op bv mijn bh.

ik ben dus bang dat het ook af zal geven op mijn jurk.

dit wordt het dus ook niet. Iemand andere tips voor iemand die nietin de zon of onder zonnebank mag?

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #346 Gepost op: 19 maart 2014, 11:42:40 »
Ik heb intussen spray tan geprobeerd. Het kleurtje was fantastisch. Inmiddels is het aan het vervagen (donderdag gebeurd) maar het geeftnog steeds af op bv mijn bh.

ik ben dus bang dat het ook af zal geven op mijn jurk.

dit wordt het dus ook niet. Iemand andere tips voor iemand die nietin de zon of onder zonnebank mag?

Tijdens het dansen gebruikte ik ook wel eens een spraytan. Als je jezelf nu insprayd met zachte haarlak (je hele lijf dus ;)) Dan geeft de spraytan als het goed is niet meer af. En je voelt niets van die haarlak!

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #347 Gepost op: 19 maart 2014, 11:51:44 »
Ik heb intussen spray tan geprobeerd. Het kleurtje was fantastisch. Inmiddels is het aan het vervagen (donderdag gebeurd) maar het geeftnog steeds af op bv mijn bh.

ik ben dus bang dat het ook af zal geven op mijn jurk.

dit wordt het dus ook niet. Iemand andere tips voor iemand die nietin de zon of onder zonnebank mag?

Mijn spray tan gaf vanaf dag 2 al niet meer af, ook niet op mijn BH. Mogelijk ligt het aan het type/kwaliteit? Heb je het hier over gehad met degene die je heeft 'besprayd'?

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #348 Gepost op: 27 maart 2014, 21:15:58 »
Wat een geluk hebben wij! Dit weekend geen zonnebank maar lekker in de tuin met een strapless jurkje :applaus:

static26

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #349 Gepost op: 27 maart 2014, 22:15:49 »
Ik heb een lichte huid en wordt helemaal niet snel bruin. Ook niet snel rood, dat is best merkwaardig. Om echt bruin te worden gebruik ik altijd Australian Gold hardcore black. http://www.tropischbruin.nl/Australian-Gold/Fine-Products/Australian-Gold-Hardcore-Black
Vorig jaar voor het eerst gebruikt op vakantie, werd echt een stuk bruiner dan normaal. En vlekken doet het niet want het is geen zelfbruiner. Misschien dat ik het ook ga gebruiken voor de zonnebankkuur die ik ga doen voor mijn bruiloft. Maar eerst maar even zonder om te zien wat het effect is van de zonnebank zelf.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards