collapse

Auteur Topic: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc  (gelezen 135513 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chotje

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #50 Gepost op: 10 mei 2006, 19:29:54 »
Hmm oke bedankt voor jullie tips! Ik heb wel eens gehoord dat je pas na de 3e of 4e keer wat gaat zien van je kleurtje en dat je daardoor inderdaad te snel wil. Ik weet wel dat ik het heel voorzichtig op zal bouwen, misschien 10 minuutjes 1 kant en 10 de andere ja en dan weer paar dagen later. Spannend allemaal hahaha ...

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #51 Gepost op: 10 mei 2006, 21:07:46 »
[quote name=\'Essie\' post=\'87145\' date=\'10 May 2006, 17:10\']Tsjonge jonge jonge zeg. Ik helemaal slapeloze nachten en bang geen mooi kleurtje te hebben op de dag van mijn leven, internet afspeuren voor de beste bruiningskuur, en ja hoor, ik heb een 10-ritten kaart voor de snelbruiner aangeschaft en nu is het schitterend mooi weer, en door elke tussendemiddag ff naar buiten krijgen mijn armen nu al een bruine tint..... Dat ging nog geen zomer zo snel als nu. Al die zorgen om niks dus. Ik denk dat ik mijn 10-strippen kaart voor de snelbruiner niet eens op maak...  :tongue: Voordeel is wel dat je van de (voorjaars)zon altijd de mooiste kleur krijgt, mooier dan zonnebank. Whoehoe!!![/quote]

Ik wilde al zeggen, maakt er niemand meer gebruik van het super mooie weer!!??!!
Haha!
Voor de dames die nog een mooi tintje willen hebben en op zich niet zo heel snel verbranden, ik gebruik altijd biodermal sun tan (hoop niet dat dit onder reklame valt) dat versnelt het bruiningsproces.
LET OP; zit geen beschermingsfactor in!!!!!

Essie

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #52 Gepost op: 11 mei 2006, 09:48:42 »
Heerlijk toch, deze gratis zonnebank elke dag. Alleen jammer dat de meesten overdag aan het werk zijn... of zitten achter de pc te forummen!!!  :laugh:

Chotje

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #53 Gepost op: 11 mei 2006, 22:50:29 »
Ik ga morgen de eerste keer onder de zonnebank! Ik heb dat dus werkelijk nog noooit gedaan en heb geen idee wat ik allemaal moet doen. Ik las hier dus dat het beter is om geen creme te gebruiken omdat je lampen dan versterken. Ik neem dan dus maar gewoon after sun mee om te gebruiken erna en begin met 2x 10 minuten, dat zal wel oke zijn toch? Hihi nog meer tips van ervaren zonnebankers???

Sandra

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #54 Gepost op: 11 mei 2006, 23:07:06 »
Geen versterkende zonnebankcreme inderdaad, maar in zou zeker wel zonnebrand gebruiken als je nog geen kleurtje hebt. En dan idd lekker opbouwen, beginnen met 10 minuten is prima voor de meeste mensen.  :)

Thora&Neanie

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #55 Gepost op: 12 mei 2006, 00:06:44 »
[quote name=\'Anke\' post=\'87185\' date=\'10 May 2006, 21:07\']ik gebruik altijd biodermal sun tan (hoop niet dat dit onder reklame valt) dat versnelt het bruiningsproces.[/quote]
Tenzij je de eigenaar van Biodermal bent of er aandelen hebt en nu in veel topics gaat posten dat iedereen dat spul moet kopen denk ik dat dit gewoon onder tips valt over iets dat voor jou werkt :wink:

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #56 Gepost op: 15 mei 2006, 09:45:41 »
[quote name=\'Thora&Neanie\' post=\'87363\' date=\'12 May 2006, 00:06\'][quote name=\'Anke\' post=\'87185\' date=\'10 May 2006, 21:07\']
 ik gebruik altijd biodermal sun tan (hoop niet dat dit onder reklame valt) dat versnelt het bruiningsproces.[/quote]
Tenzij je de eigenaar van Biodermal bent of er aandelen hebt en nu in veel topics gaat posten dat iedereen dat spul moet kopen denk ik dat dit gewoon onder tips valt over iets dat voor jou werkt :wink:
[/quote]

Eh nee, geen van allen.
Die beste man (als het een man is) verdient al genoeg geld en zo eens de 2 jaar help ik daar aan mee.
Want dan is mijn fles weer leeg en moet ik weer gauw nieuwe.
En dat moet dit jaar ook weer gebeuren!

En is er al iemand proef gebrushed??
Was benieuwd of het goed was gegaan!

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #57 Gepost op: 15 mei 2006, 12:22:44 »
Ik ga vrijdag!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #58 Gepost op: 15 mei 2006, 15:35:45 »
Laat je ff weten hoe het was en hoe het is geworden natuurlijk.
Het liefst nog met foto's...  :tongue:
Ik zag het een tijd geleden ff op tv, dus ben heel erg benieuwd wat je er van vond.

happygirl

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #59 Gepost op: 15 mei 2006, 17:17:46 »
zo ben vandaag begonnen met mijn zonnebank kuur! ze hebben bij deze studio alles superdeluxe! vandaag ging ik onder de aroma zonnebank mete xtra gezichtbruining! om de zoveel minuten werd er een lekker geurtje over me heen gesproeid! na afloop gratis drankje en de prijzen vind ik wel meevallen :)

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #60 Gepost op: 15 mei 2006, 18:09:40 »
Klinkt goed Karin!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #61 Gepost op: 15 mei 2006, 18:56:22 »
Oh heerlijk zo'n zonnebankkuur!!

Essie

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #62 Gepost op: 16 mei 2006, 16:13:52 »
Is het echt zo dat je niet 2 dgn achter elkaar onder de snelbruiner kan?
Want doordat we nu echt elke avond wat hebben, kom ik dus niet eens door mijn 10-ritten kaart heen als je echt om de dag moet.... balen!  :mad:  Is er iemand die het dus wel eens doet?

Irene

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1587
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #63 Gepost op: 16 mei 2006, 17:31:07 »
Je kan best 2 dagen achter elkaar... Bij de zonnestudio zeiden ze tegen mij: de eerste 2 keer achter elkaar, dan daarna om de dag...

Chotje

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #64 Gepost op: 16 mei 2006, 18:21:33 »
Ik ben begonnen hoor met mijn kuurtje! Ik was nog nooit van mijn leven onder de zonnebank geweest en ik vond het eigenlijk wel lekker. Lekker hard de muziek aan en 10 minuutjes relaxen in de warmte :) Ik heb speciale zonnebankcreme gekocht en daarna 's avonds after sun ingesmeerd en das prima gegaan! Morgen weer. IK wil graag 2x per week gaan. Mijn broer is nu nog met vakantie dus kan lekker ongestoord in zijn huis zonnebanken, alsie er strax weer is probeer ik wel ook 2x per week te gaan hoor want ik moet het dan wel een beetje bijhouden. Ik ben zondag 10 minuutjes gegaan, wanneer kan je dit opbouwen?

Irene

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1587
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #65 Gepost op: 17 mei 2006, 08:13:46 »
Bij de zonnestudio begon ik de eerste keer met 12 minuten, toen ik er niet als een kreeft onderuit kwam zei ze dat ik de volgende keer wel 16 minuten kon. Daarna 2 keer 16, toen mocht het weer meer, maar dat is wel heel lang hoor!

Essie

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #66 Gepost op: 18 mei 2006, 17:29:45 »
Ik ga nu gem. 2x per week. Dan volgende week 3 keer. Om de dag. Ik hoor toch veel van mensen die zeggen dat je je huid ook even rust moet geven.

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #67 Gepost op: 19 mei 2006, 20:00:40 »
Ik heb me vandaag dus laten airbrushen dus zal jullie even alles vertellen tot nu toe. In dit geval ga je niet in een cabine, maar wordt je gesprayd door een van de medewerkers. Ik moest me helemaal uitkleden en op een handdoek gaan staan. Ik heb deze keer mijn onderbroek aangehouden (wel zo smal mogelijk gemaakt zeg maar) zodat ik ergens kon zien hoe het was en hoe het bij kleurt. Daarna kreeg ik een netje om mijn haar en smeerde ze mijn hand- en teennagels in zodat die niet mee kleurden. Sieraden moesten dus af en gisterenavond had ik me netjes gescubd en vandaag geen deo, bodylotion en parfum gebruikt. Ze sprayde me toen van top tot teen in, horizontaal en verticaal, met een speciaal apparaatje. Dit deed ze in totaal 2 keer en vervolgens moest ik even blijven staan om te drogen. Ik had oude, los zittende kleren meegenomen om daarna aan te doen want de eerste uren kun je dus nog afgeven. Ik mag nu in ieder geval 5 uur niet douchen enzo maar ik wacht maar tot morgenochtend. Ook vannacht kan ik nog wat afgeven, maar daarna niet meer. Het kan tot 10 dagen blijven zitten, maar kan ook korter zijn. Ik moet zeggen dat het al best goed verkleurd is! In eerste instantie zag ik het niet zo goed, dus maar goed dat ik een stukje wit heb gelaten omdat je daar dus wel heel goed het verschil ziet. Tot nu toe ben ik er dus zeker over te spreken! Ik zal jullie op de hoogte houden.

Annemieke

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #68 Gepost op: 19 mei 2006, 20:05:05 »
Leuk dat je meteen resultaat ziet, handig dus dat je een stukje 'wit' hebt gelaten! Ziet het er wel een beetje natuurlijk uit?

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #69 Gepost op: 19 mei 2006, 20:08:27 »
Ja niet gelig of oranje ofzo. En niet overdreven bruin, maar ze zei dat het nog verder door kleurt de eerste uren. In eerste instantie zie je dus zowiezo weinig.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #70 Gepost op: 19 mei 2006, 20:38:02 »
Nou ben benieuwd naar het eindresultaat als je helemaal "doorgekleurd" bent.
Wel leuk idd dat je al meteen resultaat ziet en dat het er wel natuurlijk uitziet.

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #71 Gepost op: 21 mei 2006, 20:38:54 »
Nou, toen ik zaterdag wakker werd zag ik wel dat het niet overal even mooi is! In eerste instantie ziet het er mooi uit, maar als je beter gaat kijken zie je kleurverschil, mijn kin is bijvoorbeeld donkerder, op mijn benen zie je ook donkerdere plekken en tussen mijn vingers is het nog gewoon licht gekleurd. Kortom, ik durf het niet aan voor de bruiloft en ga morgen toch maar eens terug naar de beaytu/zonnestudio waar ik was om te kijken of er met turbobruiners ofzo nog wat te bruinen valt! Dan maar zo, ook al kost het weer extra tijd.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #72 Gepost op: 21 mei 2006, 21:16:53 »
Hmm, geen aanrader dus, wel jammer.
Dat wordt dus gewoon vanaf nu beginnen met bruinen, dan heb je zeker een lekker kleurtje voor op DE dag.
Valt de schade mee (ik bedoel eigenlijk, loop je niet voor schut)??

biancje

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #73 Gepost op: 22 mei 2006, 09:05:04 »
Wat jammer dat het tegenvalt! Maarja.. maar goed dat je het van tevoren hebt uitgeprobeerd, zal je hebben op DE dag!! Helemaal gevlekt...

Essie

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #74 Gepost op: 22 mei 2006, 11:49:57 »
Ah, wat jammer zeg Jorieke. Ik was er wel beniewd naar. Ik zou het eerst immers ook doen, maar het is hier niet in de buurt. Ik zou lekker via snelbruiners oid bij gaan kleuren,  want als je niet egaal bruin bent kan je beter maar helemaal niet een kleurtje hebben. Moet je wel opschieten he!
Ik heb gisteren toch nog maar de zonnebank van ouders van vriendin opgehaald. Dan kan ik daar zo nu en dan ff snel 5 min. onder ofzo. Want die snelbruiner is relaxed en werkt super, maar het kost best tijd om er helemaal heen te gaan etc. Dit is wel zo makkelijk. Hou je ons ff op de hoogte?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards