collapse

Auteur Topic: Shoppen bij 2 winkels??  (gelezen 4760 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yselle

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 1
Shoppen bij 2 winkels??
« Gepost op: 4 december 2014, 23:15:33 »
Beste allemaal,

Ik had dit berichtje vanavond al geplaatst dacht ik maar toch niet helemaal goed gegaan.

Wij gaan in juni trouwen en daarom heb ik een afspraak gemaakt bij een bruidsmodezaak in Rotterdam waar ik denk het best te kunnen slagen.
Nu sprak ik een medewerker van een andere bruidsmodezaak in Rotterdam en die wees mij op het feit dat de laatste besteldatum dit jaar 12-12-14 is en omdat ik in juni trouw ik eigenlijk evht wel voor die datum geslaagd moet zijn.
Hierdoor heb ik ook bij die zaak de dag erna nog een afspraak gemaakt ( zaterdag 6 dec de ene en zondag 7 dec de ander).

Is dit ongebruikelijk? Moet ik ze op de hoogte stellen van elkaar? Of kan ik ook gewoon na de afspraak, ook al heb ik een geweldige jurk gezien, ook nog de andere afspraak doen en afwachten waar ik het beste slaag?
Ik ben er een beetje onzeker over.

Ik hoor het graag.

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Re: Shoppen bij 2 winkels??
« Reactie #1 Gepost op: 5 december 2014, 01:03:42 »
Nee joh. Bruidsjurken passen is hartstikke leuk, je bent niet verplicht om ook persee in de 1e winkel iets te kopen.
Het is logisch dat je nog even verder wil kijken, gewoon doen en lekker genieten van 2 dagen jurken passen
Het is overigens niet waar dat je na 12-12-14 geen jurk meer kan kopen voor juni. Dat ligt net aan het model dat je wil.

Fijn weekend

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Shoppen bij 2 winkels??
« Reactie #2 Gepost op: 5 december 2014, 06:10:27 »
Er zijn heel veel bruiden die eerst verder kijken hoor!

Ik ben op 28 juni getrouwd en heb mijn jurk pas eind januari besteld, dus laat je niet gek maken hoor!


WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Shoppen bij 2 winkels??
« Reactie #3 Gepost op: 5 december 2014, 06:32:27 »
Ik had twee afspraken op één dag zelfs! Het is mssch wel te vergelijken met een auto kopen: je maakt in drie een proefrit en kiest er eentje ;-)

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Shoppen bij 2 winkels??
« Reactie #4 Gepost op: 5 december 2014, 11:15:23 »
Gewoon doen hoor.
Ik had het plan om eerst rustig rond te kijken bij verschillende winkels, echter viel ik bij de eerste afspraak al helemaal voor een jurk en ben dus gestopt met rondkijken.

Als jij voelt dat je dit zo moet doen, lekker je gevoel volgen en je vooral niet gek laten maken.

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Shoppen bij 2 winkels??
« Reactie #5 Gepost op: 5 december 2014, 11:21:20 »
Nee, echt zeker doen! Ik had drie afspraken (was er daarna wel helemaal klaar mee :P). Maar had eerst een keertje een afspraak gemaakt wat uitliep op een drama, daarom had ik nu meerdere afspraken gemaakt en dat was maar goed ook! Eentje was weer niks, die andere twee gelukkig wel. En ook laat je niet maf maken door die datum! Dan pushen ze je om een keuze te maken en das niet goed. Gewoon rustig nadenken! Lekker passen, kopje thee erbij (als dat mag) en niet op stang laten jagen :D

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Shoppen bij 2 winkels??
« Reactie #6 Gepost op: 5 december 2014, 11:53:33 »
Gewoon doen! Heb het ook gedaan, zag duidelijk verschil. Heb het eerlijk gezegd en bij de een reageerden ze heel leuk (net zo veel plezier daar) dus ja..ik vond het wel belangrijk om even wat verschillen te zien! en het is leuk werk dus geen straf :biggrin:

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Shoppen bij 2 winkels??
« Reactie #7 Gepost op: 5 december 2014, 12:39:16 »
Ik had twee afspraken op één dag zelfs! Het is mssch wel te vergelijken met een auto kopen: je maakt in drie een proefrit en kiest er eentje ;-)

ben ik de enige die haar nu in 3 verschillende jurken ziet autorijden?

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Shoppen bij 2 winkels??
« Reactie #8 Gepost op: 5 december 2014, 14:51:23 »
Zo heb ik het gedaan idd, in alle drie even een ritje in de trouwauto  :lol2:

Rovanice

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 28
Re: Shoppen bij 2 winkels??
« Reactie #9 Gepost op: 9 december 2014, 19:38:42 »
Gewoon lekker gaan hoor dat hoeven ze ook echt niet van elkaar te weten. Ik had ook bedacht om naar meer winkels te gaan maar uiteindelijk is het de jurk geworden die ik als eerste aantrok, gewoon omdat dat precies was wat ik wilde.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards