collapse

Auteur Topic: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?  (gelezen 94104 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

misseagle

  • Gast
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #100 Gepost op: 27 september 2012, 09:20:29 »
Ik heb precies hetzelfde met mijn vader.. die wil echt niet dansen met mij..
En mn broertje ook niet...

Pfffff.. Als mn opa er nog was dan had ik daar zeker mee gedanst, maar ja..

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #101 Gepost op: 27 september 2012, 10:00:03 »
Wij hadden ons er niet echt druk om gemaakt, maar uiteindelijk hadden we 3 laatste nummers geloof ik, de DJ had er nog wel zin in, haha.
Eentje had hij zelf uitgekozen, weet niet meer welke.. In ieder geval iets met last dance, last song zoiets. Kende het niet.
Mijn zusje begon te schreeuwen (met een bakkie op, haha ;D): je moet all I want for christmas is you draaien! (eind augustus he..) en de DJ vond dat wel geinig, dus dat deed hij. Uiteindelijk heeft hij ook nog 3 minuten van Telekids gedraaid, vonden wij erg leuk :biggrin:

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #102 Gepost op: 4 oktober 2012, 16:17:05 »
Wij hebben het overgelaten aan onze ceremoniemeester. Eerst een bedankwoordje gedaan en daarna kwam het laatste nummer.

Maar ik weet niet meer welke het was, haha. Iedereen om ons heen en meezingen, ik voelde me op dat moment zo intens gelukkig! En als ik eraan terug denk voel ik het weer, heerlijk!

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #103 Gepost op: 11 februari 2013, 12:25:39 »
Wij zijn er nog niet uit, maar zit te denken aan:

Last dance van Donna Summer

Begint heel lief en rustig, en eindigt lekker vrolijk!

jootje22

  • Gast
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #104 Gepost op: 12 februari 2013, 15:19:40 »
Wij zijn er nog niet uit, maar zit te denken aan:

Last dance van Donna Summer

Begint heel lief en rustig, en eindigt lekker vrolijk!

Dat is grappig, daarmee willen wij beginnen. Mijn AS is niet zo'n danser en om met een schuifelplaat te beginnen dan
ben ik bang dat het feest niet op gang komt.
Omdat die plaat van Donna Summer altijd gedraaid werd toen ik met mijn vriendinnen op stap ging, willen we daarmee beginnen.
AS en ik beginnen met een toespraakje door iedereen welkom te heten en dat we blij zijn dat er iedereen is.
Dan vraag ik aan mijn vriendinnen om samen met mij de avond te openen. Daarna begint de plaat, het rustige stuk slaan we over en dan........DANSEN !!!!

Toen AS mij ten huwelijk vroeg (op de bruiloft van mijn zus) draaide de DJ "Angels" van Robbie Williams, daar willen we de avond mee sluiten, nog even romantisch schuifelen.

Sandra Franken

  • Gast
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #105 Gepost op: 22 februari 2013, 09:30:25 »
@Marly, wat lief van je AS. Dat is echt een mooi idee. Mijn vader danst wel, idd ook als het moet, maar de vader/dochter dans is er zo een en dat doet ie dan wel weer.

Wij zijn er ook nog niet helemaal uit. Woensdag gesproken met het bedrijf dat de DJ gaat verzorgen en die kwam met 'het is tijd, de hoogste tijd'. ken de titel en de naam van de artiest niet, maar als je het hoort dan weet je gelijk welke het is. Denk alleen niet dat dit ons ding is. Ik denk dat wij knallen het laatste nummer doen met Afro Jack ofzo dat past veel beter.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #106 Gepost op: 22 februari 2013, 09:42:15 »
Dat liedje is van Andre Hazes. De hoogste tijd heet t volgens mij.

Wij doen als laatste: You never walk alone, aangezien we beide voetbalfans zijn hahaha

Destino

  • Gast
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #107 Gepost op: 22 februari 2013, 09:47:01 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:17:19 door destino »

misseagle

  • Gast
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #108 Gepost op: 24 februari 2013, 09:36:26 »
Dat liedje is van Andre Hazes. De hoogste tijd heet t volgens mij.

Wij doen als laatste: You never walk alone, aangezien we beide voetbalfans zijn hahaha

Haha wij ook.. voetbalfans tenminste.. Dat nr doen we dus juist niet want dat is het feyenoordlied geloof ik haha

Wij doen proosten van guus als laatste nr van de band.. Maar daarna neemt de DJ het over en gaat nog half uur door.
Een van de laatste nrs moet wel "Thunderstrike" zijn! Voor mn AS!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #109 Gepost op: 24 februari 2013, 09:54:37 »
ik denk dat ik het laatste nummer met papa ga dansen op  De Peel in brand, van Rowen heze..
Mijn vader is gek op Rowen heze en dit is een van hun mooiste nummers.
Mijn ouders wonen ook nog aan de peel, waar ik ook ben opgegroeid..
Ik vind het wel mooi om dat in dit nummer terug te laten komen. op deze dag laat hij natuurlijk echt zijn kleine meid los..

Cahira

  • Gast
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #110 Gepost op: 24 februari 2013, 10:14:46 »
@misseagle: o vet, AD/DC. Bij ons komt er ook veel rock...en dan als laatste nummer Enter Sandman van Metallica  :biggrin:

Steffie_G

  • Gast
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #111 Gepost op: 13 maart 2013, 15:50:21 »
@misseagle: o vet, AD/DC. Bij ons komt er ook veel rock...en dan als laatste nummer Enter Sandman van Metallica  :biggrin:


Zo cool!!
Misschien dat ik met zulk n lied m'n AS ook kan overtuigen ^^
Zijn beiden enorme metal/rock fans en hij wil eigenlijk niet teveel muziek op de trouw.
Hij denkt dat het allemaal van die melige trouw liedjes zijn waar wij geen boodschap of connectie mee hebben.
Als ik hem dit voorleg kan ik misschien weer wat interesse in hem opwekken om toch een DJ te nemen die zulke muziek wilt draaien.

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #112 Gepost op: 13 maart 2013, 15:56:51 »
Ik heb hier eigenlijk nog nooit over nagedacht. Ik hou ook wel van een knallende afsluiten  :clap:

Cahira

  • Gast
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #113 Gepost op: 13 maart 2013, 16:51:17 »
@Steffie: wij zijn dus ook rock en metalfans. We hebben onze DJ een lijst gegeven met nummers die we graag horen en die heeft hij gedraaid. Hij mocht verder aanvullen met wat top40 muziek maar we hebben voor de zekerheid ook een lijst gegeven met wat we absoluut niet wilden horen, zoals marco borsato, jantje smit en meer van dat soort muziek.
We hebben echt een topavond gehad. En bij het eindnummer had iedereen een grote lach op zijn gezicht omdat ze wisten dat dit echt bij ons hoorde en wij zijn zelf nog even lekker uit ons dak gegaan.
Ons openingsnummer was overigens Dolphin's cry van Live.
Het belangrijkste is gewoon dat wat je ook doet, het bij jou/jullie past. Het is immers jullie dag.

Steffie_G

  • Gast
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #114 Gepost op: 13 maart 2013, 16:57:28 »
@Steffie: wij zijn dus ook rock en metalfans. We hebben onze DJ een lijst gegeven met nummers die we graag horen en die heeft hij gedraaid. Hij mocht verder aanvullen met wat top40 muziek maar we hebben voor de zekerheid ook een lijst gegeven met wat we absoluut niet wilden horen, zoals marco borsato, jantje smit en meer van dat soort muziek.
We hebben echt een topavond gehad. En bij het eindnummer had iedereen een grote lach op zijn gezicht omdat ze wisten dat dit echt bij ons hoorde en wij zijn zelf nog even lekker uit ons dak gegaan.
Ons openingsnummer was overigens Dolphin's cry van Live.
Het belangrijkste is gewoon dat wat je ook doet, het bij jou/jullie past. Het is immers jullie dag.

Dat is echt een hele goede tip!
Ik wist eerlijk gezegd niet hoe ik het moest aanpakken om de DJ dingen te laten draaien die we leuk vinden en wat absoluut niet.
Maar zo een lijst is super logisch wel en daar denk je dan niet aan natuurlijk  :biggrin:
Ik zou heel graag DrxFeelGood willen, maar die draait dus uitsluitend metal/rock en we willen onze familie niet weg jagen natuurlijk.
Zij moeten het ook een leuke avond vinden. En misschien wordt het dan een beetje teveel festival sfeer ipv trouw sfeer  :biggrin:

wedding2013

  • Gast
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #115 Gepost op: 13 maart 2013, 17:16:23 »
Dit is echt heel erg FOUT als afsluiter maar kan het niet laten!

Maar ik vind het (soca) ritme gewoon superleuk! En de opa's en oma's zijn dan hopelijk al naar bed hahaha

http://www.youtube.com/watch?v=JE8gqvhp0cw

Niet voor metal fans!

PS ik doe het niet hoor...

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #116 Gepost op: 5 juli 2013, 18:43:30 »
Hier wordt het you never walk alone.....dat staat al eeuwen vast en is geen discussie over mogelijk. Alle bruiloften en feesten van de familie van mn as eindigen met dat nummer. Bruidspaar in het midden en alle gasten eromheen steeds iets dichterbij het bruidspaar....altijd mooi.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #117 Gepost op: 6 juli 2013, 11:44:29 »
Was niet van te voren af gesproken, maar het is Last Dance van Donna Summer geworden!

Andora

  • Gast
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #118 Gepost op: 7 juli 2013, 21:29:24 »
Wij hadden We are young van  Fun. Heb bij dat nummer altijd zo'n sentimenteel gevoel van langdurig uitgaan in de kroeg  :blush:

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #119 Gepost op: 9 juli 2013, 22:04:50 »
Wij hadden de DJ de opdracht gegeven om een knaller als eindnummer te draaien, gewoon nog even lekker los gaan. Maar na dat nummer werd ons openingsnummer, Dont Wanna Miss A Thing van Aerosmith, nog een keer gedraaid, omdat die werd aangevraagd door de vriend van mijn zusje. Dat was echt een geweldige afsluiter. Wij samen dansend in het midden van een grote kring van vrienden, familie en kennissen die het nummer luidkeels meezongen. We hebben toen nog even een potje staan janken samen ;)

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #120 Gepost op: 25 juli 2013, 22:41:53 »
Als eindafsluiter hebben wij gekozen one more time van daft ounk, een heerlijk dansnummer,  funky, goede passende tekst, het dak ging er af!

Peetiescheetie

  • Gast
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #121 Gepost op: 26 juli 2013, 08:00:21 »
Wij draaien waarschijnlijk "goed" van Guus Meeuwis.
Maar nu zie ik hier ook "de hoogste tijd" van Hazes voorbij komen en dat is wel nostalgie voor een groot gedeelte aanwezigen, dat nummer werd altijd als laatste gedraaid in de kroeg waar we vaak met een hele groep waren :)

Ingetjuh

  • Gast
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #122 Gepost op: 6 augustus 2013, 16:35:39 »
wij hebben als laatste nummer het nummer van telekids genomen  NOG 1!!!
mijn zussen sloten ook zo af dus ik ook :)

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #123 Gepost op: 6 augustus 2013, 16:37:44 »
Dat liedje is van Andre Hazes. De hoogste tijd heet t volgens mij.

Wij doen als laatste: You never walk alone, aangezien we beide voetbalfans zijn hahaha

Haha wij ook.. voetbalfans tenminste.. Dat nr doen we dus juist niet want dat is het feyenoordlied geloof ik haha


Ik ben geen Feyenoord fan maar wel in rotterdam geboren haha. En het is eigenlijk het lied van Liverpool. Feyenoord heeft t gejat :P

Aafjes77

  • Gast
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #124 Gepost op: 27 augustus 2013, 14:48:37 »
Wij hebben uiteindelijk een praatje gedaan vlak voor het laatste nummer. Dit werd last dance van donna summer. Iedereen om ons heen en lekker mee kwelen!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards