collapse

Auteur Topic: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?  (gelezen 94065 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

twijfeltje

  • Gast
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #75 Gepost op: 25 augustus 2011, 19:05:19 »
Mooi nummer Stimpy

Annebloem

  • Gast
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #76 Gepost op: 29 augustus 2011, 14:12:44 »
Wij gaan afsluiten met The Darkness - I believe in a thing called love. Heel erg stiekem vinden we dit allebei een fijn nummer omdat het nog even zo lekker over de top is. Even niets serieus, alleen maar even lekker knallen nog!    :tongue:

Kastanjaa

  • Gast
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #77 Gepost op: 29 november 2011, 17:20:37 »
Wij hadden "Deze avond loopt ten einde" van Nick en Simon

ellaalaa

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 33
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #78 Gepost op: 9 december 2011, 22:04:36 »
"Perfect Day" van Lou Reed, geweldig! De tekst is goed, een moment met zn tweetjes waar de gasten een grote kring omheen hebben gemaakt.... en..... het is ons liedje vanaf de eerste dag van onze verkering 9 jaar terug :biggrin:

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #79 Gepost op: 12 januari 2012, 12:27:03 »
Wij zijn ook einelijk erover uit wat we gaan doen. Geen dans/act wat dan ook.. We doen nog even een speech momentje waarmee we iedereen bedanken voor ene fantastisch (hopelijk..:wink: ) feest. Hoppa, klaar..

Vriendlief is niet zo'n danser..

Soraaytje

  • Gast
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #80 Gepost op: 26 januari 2012, 15:53:01 »
Wij zijn allebei niet zulke dansers, dus zitten al op tegen de openingsdans, dat gaat dus geen einddans worden hahaha
Wil wel ter afsluiting het nummer Perfect Day van Lou Reed draaien en dan kort een dankwoordje en dan verlaten we de zaal. :)

twijfeltje

  • Gast
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #81 Gepost op: 26 januari 2012, 18:50:55 »
Wij zijn allebei niet zulke dansers, dus zitten al op tegen de openingsdans,
Je hoeft toch ook geen openingsdans te doen

Soraaytje

  • Gast
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #82 Gepost op: 26 januari 2012, 18:55:54 »
Vind het nog wel leuk om iets te doen dus we maken er gewoon iets leuks van, geen lastige pasjes of dergelijke. Wil beginnen met Maria Mena's versie van I was made for loving you, die vervolgens overloopt naar de originele van Kiss. Op die manier wil ik nog wel een dansje wagen :tongue:

sassiebas

  • Gast
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #83 Gepost op: 13 juni 2012, 14:18:53 »
Simelweg Gelukkig Zijn van Guus Meeuwis is een mooie afsluiten (of openingsdans als je niet van dansen houdt)

2juli2013

  • Gast
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #84 Gepost op: 13 juni 2012, 14:59:02 »
Wat een boel Guus nummers zeg :)
Maar moet wel bekennen dat er inderdaad veel mooie (toepasselijke) tussen zitten :)

misseagle

  • Gast
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #85 Gepost op: 14 juni 2012, 09:05:16 »
Simelweg Gelukkig Zijn van Guus Meeuwis is een mooie afsluiten (of openingsdans als je niet van dansen houdt)

Jaaa dat is dus ons nummer. Maar denk dat we daar bij de ceremonie iets mee doen!

ikseltje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 211
  • Geslacht: Vrouw
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #86 Gepost op: 15 juni 2012, 15:47:43 »
Ik loop nu steeds met mijn telefoon met het programmatje shazam liedjes te selecteren voor onze bruiloft.
Zo heb ik tot nu toe een leuke lijst met nummers waar ik niet direct op zou zijn gekomen als ik ervoor was gaan zitten om nummers op te schrijven!

Het nummer proosten van Guus Meeuwis was wat mij betreft tot nu toe het nummer waar ik mee af wilde sluiten ware het niet dat de broer van mijn AS dat 2 weken geleden ook gedaan heeft :wink:

Lin2

  • Gast
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #87 Gepost op: 24 juni 2012, 12:39:28 »
Ik vind 'Sprookje" van Guus Meeuwis ook wel erg mooi als afsluiter.

Judith32

  • Gast
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #88 Gepost op: 24 juni 2012, 13:28:46 »
Jaaa dat is dus ons nummer. Maar denk dat we daar bij de ceremonie iets mee doen!


hoho het is ons nummer hoor  :biggrin: . geweldig mooi is ie he? wij doen hem als openingsdans.
Ik loop nu steeds met mijn telefoon met het programmatje shazam liedjes te selecteren voor onze bruiloft.
Zo heb ik tot nu toe een leuke lijst met nummers waar ik niet direct op zou zijn gekomen als ik ervoor was gaan zitten om nummers op te schrijven!

Het nummer proosten van Guus Meeuwis was wat mij betreft tot nu toe het nummer waar ik mee af wilde sluiten ware het niet dat de broer van mijn AS dat 2 weken geleden ook gedaan heeft :wink:
proosten gebruiken wij bij het proosten met champagne na de ceremonie.

misseagle

  • Gast
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #89 Gepost op: 24 juni 2012, 14:43:08 »
hoho het is ons nummer hoor  :biggrin: . geweldig mooi is ie he? wij doen hem als openingsdans.


proosten gebruiken wij bij het proosten met champagne na de ceremonie.

Hahaha... Guus zong dat toch echt voor ons hoor vorige week :tongue: Niet voor niets dat er een grote groep mensen om ons heen ging dansen in een kring bij dat nummer :tongue:

Hahah nee, tis zo'n mooi nummer en de tekst klopt gewoon.. Dus dat past uiteraard bij meerdere mensen :wink:

Gelukkig dat vrienden van mij, die al eerder trouwen, een ander nr van Guus hebben en weten dat dit ons nummer is..

Mijn AS gebruikte ook delen van de tekst in zijn aanzoek.. Kei schattig en leuk!

2juli2013

  • Gast
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #90 Gepost op: 25 juni 2012, 08:27:24 »
Vind als afsluiter "Goed" van Guus ook erg leuk.

Citaat
Weet je het is tijd mijn liefste
Om er vandoor te gaan
Laat iedereen de rambam krijgen
Het is tijd om weg te gaan
Het kan me niet veel schelen, als we maar iets doen
Ik hoef niet te weten waar naartoe, we zien wel hoe

Heerlijke tekst!

misseagle

  • Gast
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #91 Gepost op: 25 juni 2012, 08:41:08 »
Vind als afsluiter "Goed" van Guus ook erg leuk.



Heerlijke tekst!

Guus heeft vele goede teksten, waaronder deze :)

boogschutter

  • Gast
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #92 Gepost op: 8 augustus 2012, 13:27:53 »
Wij hadden geen afsluiter doorgegeven. Maar uit toeval wel ontstaan: Stil in mij, van Van Dik Hout, maar dan gezongen door onze zanger. Iedereen in een cirkel om ons heen (zanger ertussen), zo'n onwijs mooi en romantisch moment! Vooral omdat IEDEREEN dat liedje kon meezingen! Zeker een aanrader!

shuhi

  • Junior
  • **
  • Berichten: 50
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #93 Gepost op: 8 augustus 2012, 14:09:07 »
Wij hadden you never walk alone van lee touwers helemaal geweldig
Iedereen om ons heen, wij heerlijk met zijn tweetjes.
En zo rustig afsluiten, zodat weer daarna over het met kaarsen verlichten pad konden lopen
Tussen alle gasten door die met sterretjes stonden om ons naar het huwelijksbootje te
Begeleiden op de klanken van river dance heel zacht op de achtergrond
Helemaal top en een geweldige afsluiting van een geweldige dag.

mariaroza

  • Gast
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #94 Gepost op: 13 augustus 2012, 15:28:41 »
hallo,

wij hadden "Time to say goodbye" als eindnummer, van Andrea Bocelli. Gewoon omdat we dat zelf een mooi nummer vonden en de titel wel van toepassing is.

Cahira

  • Gast
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #95 Gepost op: 1 september 2012, 13:10:09 »
Ik denk dat wij een nummer hebben wat niet vaak door anderen gedraaid word als afsluiter, namelijk Enter Sandman van Metallica.
Tja, we zijn nu eenmaal Metallica fans, en de tekst is wel toepasselijk zo vlak voor het slapen gaan. En we willen geen standaard nummer waarbij iedereen in een kring om ons heen staat.

wedding2013

  • Gast
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #96 Gepost op: 1 september 2012, 16:58:33 »
Ik denk dat wij een nummer hebben wat niet vaak door anderen gedraaid word als afsluiter, namelijk Enter Sandman van Metallica.
Tja, we zijn nu eenmaal Metallica fans, en de tekst is wel toepasselijk zo vlak voor het slapen gaan. En we willen geen standaard nummer waarbij iedereen in een kring om ons heen staat.

Ik vind het juist super, als mensen een wat originelere smaak hebben!, ik hoor bij vele huwelijken gelijke liedjes bijv. Marry you.. van Bruno Mars kan ik ECHT niet meer horen! haha
Net als een tijd geleden koos iedereen voor Alles is liefde van Blof
Heb je zoveel keus aan verschillende nummers en kiezen mensen toch vaak iets wat nu een hit is, vind ik altijd apart!
Hoop dan ook dat andere vrienden die gaan trouwen dit jaar, niet dezelfde nummers kiezen, maar zal niet snel gebeuren, wij hebben onze klassiekers ook al paraat!

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #97 Gepost op: 26 september 2012, 11:53:09 »
Wij zitten te denken om als laatste dans
- Stop de tijd/ Ik hoor bij jou van Marco Borsato te doen.

Als we die dan uitgedanst (schuifelen) hebben, vragen we nog één keer iedereen op de dansvloer om echt af te sluiten met
- Martin Morero - Echte Liefde

Ben helemaal verslaafd aan Gooische Vrouwen en mijn AS vind Martin Morero zo leuk dus dit lijkt me echt een grappige afsluiter!

misseagle

  • Gast
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #98 Gepost op: 27 september 2012, 07:11:50 »
Ik denk dat wij een nummer hebben wat niet vaak door anderen gedraaid word als afsluiter, namelijk Enter Sandman van Metallica.
Tja, we zijn nu eenmaal Metallica fans, en de tekst is wel toepasselijk zo vlak voor het slapen gaan. En we willen geen standaard nummer waarbij iedereen in een kring om ons heen staat.

Ik vind het juist super, als mensen een wat originelere smaak hebben!, ik hoor bij vele huwelijken gelijke liedjes bijv. Marry you.. van Bruno Mars kan ik ECHT niet meer horen! haha
Net als een tijd geleden koos iedereen voor Alles is liefde van Blof
Heb je zoveel keus aan verschillende nummers en kiezen mensen toch vaak iets wat nu een hit is, vind ik altijd apart!
Hoop dan ook dat andere vrienden die gaan trouwen dit jaar, niet dezelfde nummers kiezen, maar zal niet snel gebeuren, wij hebben onze klassiekers ook al paraat!

Heb pas 1 bruiloft meegemaakt en ja hoor.. marry you!
Maar toch ook wel "orginelen" zoals een nr van ub40 (maar dan van sonny en cher kan even niet op de naam komen haha) en nog eentje die ik hiervoor nog niet kende..
Zij hebben ook echt wel gezocht..

Maar ja bij ons blijft Guus met simpelweg gelukkig ONS nr, dat was al gelijk en komt overal in terug dus die blijft erin!

Wel hebben we ook een nr van Glee bijv on the edge (orgineel van lady gaga klopt, maar die van glee project vinden we gaver) waar we misschien wat mee willen doen..
We hebben er nu zoveel in onze lijst..
Wordt nog wat!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Einddans/afsluiter, doen? En zo ja, welk liedje?
« Reactie #99 Gepost op: 27 september 2012, 09:11:23 »
Ik heb nog echt geen idee welk nummer we als afsluiter doen..
Ik denk dat ik even in decrepetoirelijst van de band ga neuzen..
Ons feestje MOET om 1uur eindigen omdat we midden in een natuurgebied zitten, dus we doen wel een laatste dans, om het echt af te sluiten. Het mag niet uitlopen, vandaar...
Ik had in mijn hoofd om samen met AS ( dan dus mijn man ) de laatste dans te doen, maar nu kwam de schat met een kei lief alternatief .. Zo lief, dat hij daaraan dacht.

Ik was nl. Een manier aan het bedenken om met mijn vader te kunnen dansen. Ik zou dat graag willen, maar hij wilt echt niet de dansvloer op.. Maar dan ook echt niet!en ik wil hem ook niet voor het blok zetten.

Mijn plan met de laatste dans was , om de gasten alvast naar buiten te laten gaan en dan met mijn lief alleen achter te blijven voor de laatste dans .
Zegt AS : " dan die je die laatste dans toch met je vader,..."
Ik vind het een kei mooi idee..
Nu alleen nog bedenken welk nummer...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards