collapse

Auteur Topic: Model in jurk / Jij in jurk  (gelezen 65318 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #150 Gepost op: 25 juni 2014, 18:34:33 »
Ze kunnen beter deze foto's opnemen in de catalogus, dat model is echt een verschrikking haha. Prachtig!

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #151 Gepost op: 26 juni 2014, 17:18:30 »
Holy crap, die tweede foto van jou! WAT een plaatje!

Ik vind de foto van het model ook erg mooi, maar wel onrealistisch. Prachtig, dat hele smalle bij de knieën, maar volgens mij moet je dan of benen tot in de hemel hebben, of je kunt niet meer lopen (en ja, dat oog ... weird!)

Dankjewel ben ook erg blij met die foto, voel me zowaar een keer mooi  :blush:

Dat smalle bij je knieën is inderdaad onrealistisch, want als de jurk niet meer over mijn heupen zou kunnen, zou ik de hele dag niet naar de wc kunnen, best onhandig.
En als ik goed kijk naar het plaatje, staat het model ook op een verhoging. Boven- en onderbeen horen namelijk even lang te zijn, maar haar onderbeen is zo 20cm langer.

Flipsen

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 23
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #152 Gepost op: 9 juli 2014, 10:07:42 »
Ik vind de bruiden prachtig en ja de modellen zijn ook echt prachtig!! Natuurlijk gaat er niets boven een stralende, gelukkige bruid maar wat een reacties hier af en toe zeg! Die meiden zijn niet voor niets model!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #153 Gepost op: 14 juli 2014, 09:04:41 »
Alleen valt het me gewoon hier op dat iedereen altijd reageert met oh mooie jurk! (zowat iedereen dan he) en zelden gezegd wordt dit of dat vind ik iets minder of niet mijn smaak. Dat vind ik best jammer.

Waarom zou je dat in hemelsnaam doen? Als iemand foto's post met de vraag "wat vinden jullie van deze jurk?" is dat inderdaad een prima idee,  maar een bruid die hier trots de foto's van haar trouwdag deelt zit volgens mij niet te wachten op een opmerking over haar jurk/kapsel/schoenen/man :P en waarom dat niet jouw smaak is. Lijkt me een beetje een domper voor de bruid.
Ik houd (hield, want ik kom nauwelijks nog in het trouwgedeelte) me aan het 'zeg iets aardigs of zeg niets'-principe.  Ik lieg nooit. Als ik de jurk echt niet mooi vind (en dat komt zelden voor want 'mooi vinden' betekent niet direct 'zou ik zelf ook kopen') dan is er altijd wel iets anders aardigs te zeggen, over haar kapsel,  schattige kinderen, prachtige foto's  of stralende gezicht. Ik heb hier nog nooit een bruiloft gezien waaraan werkelijk alles wanstaltig was.

Bij beroemdheden of modellenplaatjes geef je je mening vaak makkelijker. Zij lezen hier niet dus de kans dat ze gekwetst raken als jij aangeeft dat haar jurk veel te bloot is is vrij klein. Wat betreft die modellen, ik vind ze bijna altijd beeldschoon, maar de trend in bruidsfotografie dat modellen zo poepchagrijnig moeten kijken snap ik echt totaal niet. Ik heb niet bijgedragen aan het gesprek verder maar ik kijk toch ook vaak liever naar een stralende, blije bruid in een realistischer setting.

 Echt hard vind ik de opmerkingen hier trouwens zelden of nooit. Maar ik zou niet weten wat één van de bruiden hier, als ze eenmaal een keuze heeft gemaakt, opschiet met jouw kritische mening.

Sakura

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 15
  • Geslacht: Vrouw
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #154 Gepost op: 14 juli 2014, 22:09:15 »
Wat een leuk topic, ik zie echt prachtige bruiden voorbij komen  :jawdrop:

MCwedding

  • Gast
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #155 Gepost op: 15 juli 2014, 10:19:40 »
Hierbij het model in de jurk...

MCwedding

  • Gast
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #156 Gepost op: 15 juli 2014, 10:26:54 »
En van mezelf natuurlijk :)

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #157 Gepost op: 15 juli 2014, 11:44:54 »
Ik vind de jurk bij jou mooier staan.
Bij het model lijkt de jurk vrij laag te hangen. Of ze heeft gewoon een heel hoog stuk tussen schouders en de jurk, maar iets daaraan stoort me :P

Gave auto btw ;)

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #158 Gepost op: 15 juli 2014, 12:32:57 »
Ja, ik vind de jurk bij het model zo lang lijken. Het ziet er een beetje uit verhouding uit.. Maar hij staat jou heel mooi!

MCwedding

  • Gast
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #159 Gepost op: 15 juli 2014, 13:08:55 »
Ja, ik vind de jurk bij het model zo lang lijken. Het ziet er een beetje uit verhouding uit.. Maar hij staat jou heel mooi!
Ik vind de jurk bij jou mooier staan.
Bij het model lijkt de jurk vrij laag te hangen. Of ze heeft gewoon een heel hoog stuk tussen schouders en de jurk, maar iets daaraan stoort me :P

Gave auto btw ;)

Dank jullie wel  :blush:

Auto was wel lastig om in en uit te komen, maar idd wel heel gaaf:)

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #160 Gepost op: 15 juli 2014, 16:38:07 »
Was me net aant bedenken dat het moeilijk moest zijn met die auto in die jurk!! Je ziet er prachtig uit. Ik vind de jurk bij jou beter in verhouding dan bij het model. En je stralende gezicht maakt het plaatje wel af! :) gefeliciteerd!

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #161 Gepost op: 16 juli 2014, 12:22:24 »
Model in mijn jurk.. Was er al jaren verliefd op :heart:

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #162 Gepost op: 16 juli 2014, 12:25:24 »
Ik in jurk:)

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #163 Gepost op: 16 juli 2014, 12:28:40 »
nog eentje

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #164 Gepost op: 16 juli 2014, 12:29:19 »
..

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #165 Gepost op: 16 juli 2014, 12:56:05 »
Wauw wat een prachtige jurk, welk merk is het?

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #166 Gepost op: 16 juli 2014, 12:59:19 »
sincerity:), dankje!

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #167 Gepost op: 16 juli 2014, 14:07:49 »
Ik vind het model heel mooi! Prachtig die rode krullen. Kan me goed voorstellen dat je verliefd ben geworden op die jurk. Tis een beauty! Net als jij in de jurk!

MCwedding

  • Gast
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #168 Gepost op: 16 juli 2014, 15:33:08 »
Mooie jurk Joyce!!

Vind de jurk bij het model ook mooi inderdaad. Ze kijkt er tenminste niet zo chagrijnig bij als de meeste doen.
Kan zeker begrijpen dat je er verliefd op was/bent :)

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #169 Gepost op: 16 juli 2014, 15:42:42 »
Ik vind je schitterend in de jurk. De foto in de kerk (het is toch een kerk of is het een klooster) is echt prachtig! Heel erg sfeervol :)

Vind de jurk bij het model ook mooi inderdaad. Ze kijkt er tenminste niet zo chagrijnig bij als de meeste doen.

Hihi... Veel kijken idd alsof ze citroenen moesten eten voordat ze op de foto mochten.

Jorien26

  • Gast
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #170 Gepost op: 16 juli 2014, 15:55:40 »
Ik vind je schitterend in de jurk. De foto in de kerk (het is toch een kerk of is het een klooster) is echt prachtig! Heel erg sfeervol :)

Vind de jurk bij het model ook mooi inderdaad. Ze kijkt er tenminste niet zo chagrijnig bij als de meeste doen.

Hihi... Veel kijken idd alsof ze citroenen moesten eten voordat ze op de foto mochten.

tis in de domtuin! prachtige locatie, hebben wij ook foto's gemaakt ;)

steenboky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 203
  • Geslacht: Vrouw
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #171 Gepost op: 16 juli 2014, 19:58:12 »
Alleen valt het me gewoon hier op dat iedereen altijd reageert met oh mooie jurk! (zowat iedereen dan he) en zelden gezegd wordt dit of dat vind ik iets minder of niet mijn smaak. Dat vind ik best jammer.

Waarom zou je dat in hemelsnaam doen? Als iemand foto's post met de vraag "wat vinden jullie van deze jurk?" is dat inderdaad een prima idee,  maar een bruid die hier trots de foto's van haar trouwdag deelt zit volgens mij niet te wachten op een opmerking over haar jurk/kapsel/schoenen/man :P en waarom dat niet jouw smaak is. Lijkt me een beetje een domper voor de bruid.
Ik houd (hield, want ik kom nauwelijks nog in het trouwgedeelte) me aan het 'zeg iets aardigs of zeg niets'-principe.  Ik lieg nooit. Als ik de jurk echt niet mooi vind (en dat komt zelden voor want 'mooi vinden' betekent niet direct 'zou ik zelf ook kopen') dan is er altijd wel iets anders aardigs te zeggen, over haar kapsel,  schattige kinderen, prachtige foto's  of stralende gezicht. Ik heb hier nog nooit een bruiloft gezien waaraan werkelijk alles wanstaltig was.

Bij beroemdheden of modellenplaatjes geef je je mening vaak makkelijker. Zij lezen hier niet dus de kans dat ze gekwetst raken als jij aangeeft dat haar jurk veel te bloot is is vrij klein. Wat betreft die modellen, ik vind ze bijna altijd beeldschoon, maar de trend in bruidsfotografie dat modellen zo poepchagrijnig moeten kijken snap ik echt totaal niet. Ik heb niet bijgedragen aan het gesprek verder maar ik kijk toch ook vaak liever naar een stralende, blije bruid in een realistischer setting.

 Echt hard vind ik de opmerkingen hier trouwens zelden of nooit. Maar ik zou niet weten wat één van de bruiden hier, als ze eenmaal een keuze heeft gemaakt, opschiet met jouw kritische mening.

Mee eens.
En ik kijk naar hoe de jurk zit. De bruid straalt sws veeeul meer dan het dooie model.
Smaken verschillen en dat zal ook altijd zo blijven.
Leuk ook om te zien hoe de bruiden de jurk met kleine details anpassen. Zo krijgt de jurk vaak net even een andere uitstraling.

Senty

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 190
  • Geslacht: Vrouw
  • Onze mooie trouwdag was op 29 mei 2015!
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #172 Gepost op: 17 juli 2014, 00:41:09 »
Wauw, mooie jurk Joyce!

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #173 Gepost op: 17 juli 2014, 08:31:52 »
@ Ariel, telkens als ik dit topic open zie ik jou daar staan met je prachtige jurk, supergave schoenen en knappe man ;)
Ik zie het nog gebeuren dat mocht ik ooit gaan trouwen voor zo'n lengte ga... Ik vind em echt super!!
Die van jou en die van Jorien zijn zo uit mijn hoofd mijn favorieten. Super! (Misschien net omdat ze wat anders zijn?)

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #174 Gepost op: 17 juli 2014, 09:05:00 »
@ Ariel, telkens als ik dit topic open zie ik jou daar staan met je prachtige jurk, supergave schoenen en knappe man ;)
Ik zie het nog gebeuren dat mocht ik ooit gaan trouwen voor zo'n lengte ga... Ik vind em echt super!!
Die van jou en die van Jorien zijn zo uit mijn hoofd mijn favorieten. Super! (Misschien net omdat ze wat anders zijn?)

Ow dankje!
Ik ben ook helemaal verliefd op mijn jurk (en op mijn man ;))
Joriens jurk vond ik ook erg mooi, maar wel heel anders ; )

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards