collapse

Auteur Topic: (Thuis)kapper + make-up omgeving Amersfoort  (gelezen 6324 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SalsaBride

  • Gast
(Thuis)kapper + make-up omgeving Amersfoort
« Gepost op: 5 maart 2013, 19:31:06 »
Door de planning van onze grote dag kom ik erachter dat mijn reguliere kapper waarschijnlijk geen optie is.
Deze gaat pas om 8:30 open, als ik uitga van 2 uur voor het kapsel + reistijd dan kan ik pas op zijn vroegst weer 11:00 thuis zijn. Dan moet de jurk nog aan, en daarna foto's maken. Daar is dan te weinig tijd voor.
Als zij geen make-up doen, dan moet ik daar ook nog tijd voor reserveren, die ik nu al niet heb....

Op advies van iemand ben ik nu op zoek naar een thuiskapper (scheelt reistijd, en de thuiskapper kan hopelijk ook buiten de reguliere openingstijden), die bij voorkeur ook make-up doet.
Ik ben al druk aan het zoeken via Google, maar dat lukt nog niet zo.
Een tijdje geleden had ik eentje gevonden, maar die kan ik nu niet meer terugvinden :-(

Heft iemand hier tips voor een goede thuiskapper in de omgeving van Amersfoort?


Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: (Thuis)kapper + make-up omgeving Amersfoort
« Reactie #1 Gepost op: 6 maart 2013, 06:53:38 »
Ik kom zelf uit Barneveld, maar ik wilde een paar maanden geleden voor een bruiloft een mooi kapsel + make up en dat moest voor 9 uur klaar zijn.
Ben er dus achter gekomen dat veel kappers/salons eerder open willen gaan om je te helpen hoor, want ik heb het in 4 salons gevraagd om zo prijzen te vergelijken. Uiteindelijk heb ik het alsnog laten doen bij een vriendin van mijn buurvrouw. Het resultaat was heeeel erg gaaf en zij gaat ook echt wel mijn bruidskapsel doen (voor 17,50  :biggrin: )


Wil je toch een thuiskapster, dan kun je ook nog een advertentie op marktplaats zetten he..

kloko

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2708
  • Geslacht: Vrouw
Re: (Thuis)kapper + make-up omgeving Amersfoort
« Reactie #2 Gepost op: 6 maart 2013, 06:59:17 »
Ik ben ook gewoon bij een kapper geweest en die ging ook eerder open. Zij deden ook m'n make-up. Dus gewoon vragen!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards