collapse

Auteur Topic: Een zeer geslaagde vrijgezellendag gehad!!  (gelezen 5815 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Carien85

  • Gast
Een zeer geslaagde vrijgezellendag gehad!!
« Gepost op: 5 mei 2013, 13:21:16 »
Jaa, gister hebben AS en ik onze vrijgezellendag gehad! Het was echt zo leuk!

Om 12 uur kwamen er 4 auto's toeterend de straat in gereden met alle vrienden!! Een warm onthaal bij ons huis en natuurlijk werden de eerste foto's gemaakt. AS en ik kregen allebei een schort om. AS met het lichaam van een schaarsgeklede dame er op en ik een fleurig bloemetjes schort. Ik moest vervolgens alles pakken wat ik de afgelopen weken toegestuurd had gekregen (rozenblaadjes, servetje, sjerp, pannenlap, theezakje en een bloem voor in het haar) en toen gingen we op pad.

In ons dorp is het een oude gewoonte om bij bijzondere gebeurtenissen te meuten. Je wordt dan op straat aangehouden en mag pas verder na het drinken van een borrel. En dat was voor ons georganiseerd. Slechts een paar mensen van de vrijgezellendag wisten er van, dus was een leuke verrassing voor iedereen. Onze ouders stonden daar ook bij. Heel gezellig gekletst met iedereen en natuurlijk zijn er weer de nodige foto's gemaakt.

Vervolgens gingen we met z'n allen naar het huis van een van de vrienden. Daar met z'n allen in de schuur genoten van een zelfgemaakte high tea. Echt super gezellig en erg lekker.

Daarna zijn de dames en heren gesplitst. De heren gingen solex rijden en hebben bij onze feestlocatie op het terras de nodige drankjes gehad. Wij hebben een workshop bloemschikken gehad. We hebben van bloemen een bruidstaart gemaakt. Was erg gezellig en het resultaat heel fleurig! Daarna weer terug naar de schuur van een van de vrienden. De heren waren daar inmiddels ook weer.

Toen zijn we gezamenlijk naar een restaurant in de buurt geweest. Daar hadden we een zaal voor onszelf met eigen bar en muziek een een heerlijke grill. Meteen bij binnenkomst de polonaise ingezet haha. We hebben erg gelachen, heerlijk gegeten en lekker gedanst. Daarna nog een after party in de schuur en toen moe maar voldaan naar huis. Was echt een geslaagde dag en onderling klikte het super met iedereen.

Op naar de bruiloft!
« Laatst bewerkt op: 5 mei 2013, 18:33:03 door Carien85 »

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Een zeer geslaagde vrijgezellendag gehad!!
« Reactie #1 Gepost op: 5 mei 2013, 15:33:57 »
Klinkt als een super gave VG!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Een zeer geslaagde vrijgezellendag gehad!!
« Reactie #2 Gepost op: 6 mei 2013, 09:38:13 »
Klinkt als een zeer geslaagd vgf! Super

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een zeer geslaagde vrijgezellendag gehad!!
« Reactie #3 Gepost op: 6 mei 2013, 12:10:57 »
Wat een leuke dag!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Een zeer geslaagde vrijgezellendag gehad!!
« Reactie #4 Gepost op: 8 mei 2013, 18:33:25 »
Leuk VGF!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards