collapse

Auteur Topic: Dees87 is getrouwd!  (gelezen 11971 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Dees87 is getrouwd!
« Gepost op: 14 mei 2013, 13:09:48 »
Goedemorgen!!

Gisteren was het na 1.5 jaar voorbereiden eindelijk zover! Onze trouwdag...

Om 5.15 was ik wakker dankzij de hondjes, maar ach maakt niet uit, Een blik naar buiten maakte mij op dat moment niet zo vrolijk.. Het kwam met bakken uit de hemel....
 Om kwart over 7 zat ik in de krullers, en om 8 uur werd mijn make-up gedaan, en Ik voelde mij zo prachtig!! Toen mijn haar ook klaar was, voelde ik mij echt een prinsesje!
Om half 9 werden onze hondjes opgehaald door de oppas, en vanaf toen voelde het echt als een begin, Ik hoefde niet meer op te letten, en alles draaide om mij!

Om 10:15 kwam ons bruidsmeisje en ook de fotograaf arriveerde, en na een kop koffie ging ik mij aankleden en toen k klaar was werd het bruidsmeisje ook aangekleed, Wat was ze prachtig! Tijdens het aankleden zei ze wel dat ze met mij wilde trouwen!!
 :heart:
Mijn vader was s'ochtend even weg gegaan om zijn auto (een Kia) te wassen, maar toen hij om 11 uur terug kwam sprongen de tranen in mijn ogen, want hij kwam niet terug in de Kia, Mijn papa had een LEXUS!!! geregeld, Mensen wat een prachtige auto, Stoer en toch zo mooi!! Dat was dus onze trouwauto!
Vanaf dat moment ging de tijd heel hard, en om 11:15 stond mijn toen nog vriend voor de deur! De muziek werd aangezet, en mijn vader kwam mij boven halen, en met iedere tree die ik naar beneden kwam, verscheen er een stukje meer van Ray, Eerst zn voeten, Prachtige schoenen!! Toen de broek, Naja jullie begrijpen het wel! Ongeveer op driekwart van de trap was het plaatje compleet en was ik sprakeloos, Wat was hij mooi!! Daar kwamen de eerste tranen van de dag, en ik kon geen woord uitbrengen, Hij gelukkig ook niet, dat scheelt nog... En hij had een prachtig boeket bij zich, Met Rozen, Gerbera's en Fresia's.. Er werden aan alle kanten foto's gemaakt en tranen gedroogd, en daarna kwamen de complimenten, Beide moeders waren ook in tranen van het totaal plaatje, mijn beste vriendin hield het ook niet droog, en het bruidskindje ging ook maar meehuilen, want die snapte er niets meer van,

Na een broodje en een kopje koffie en het arriveren van de andere gasten was het tijd om naar het stadhuis te vertrekken..Daar aangekomen bleek dat er nog een aantal oud collega's stonden te wachten die mij wilde zien, en dat was stiekem toch wel heel erg leuk.
Ik hoorde om mij heen van een kindje de opmerking, "mama, die mevrouw is net doornroosje he" Dat is toch super!

Om 13:00 zat iedereen in de trouwzaal en mochten wij onze opwachting maken.. Op "I was made for loving you"van Kiss kwamen wij de trouwzaal binnen. Ook daarop kwamen later alleen maar positieve reacties.. En het was ook gewoon geweldig!
De ambtenaar hadden wij zelf uitgekozen en die man deed het ook echt heel leuk, Hij hield een toespraak, en door de roes heb ik daar zelf niet heel veel van meegekregen, maar gelukkig kende ik het verhaal wel... :P En toen was het moment daar, We moesten gaan staan en elkaar de rechterhand geven, en beloven om alle plichten te zullen voldoen die de wet aan de huwelijkse staat verbind.. Wat is daarop jou antwoord? JA!!!!!



Na DE kus, mochten we de akte tekenen, een heel bijzonder moment, En nadat ook de getuige hadden getekend, was het tijd voor de ringen, Mijn vader mocht de ringen geven, en ook dat was heel bijzonder. Het omdoen ging gelukkig heel soepel, niks van dat geklungel wat je wel eens op tv ziet... :P



Als laatste moest de ambtenaar het trouwboekje nog tekenen en de akte, En toen was het officieel, We zijn getrouwd!! Het applaus was voor ons bruidsmeisje het sein om te gaan rennen door de trouwzaal, en op de stoel van de ambtenaar te klimmen, Ik heb ontzettend moeten lachen om haar, En van het gedichtje wat de ambtenaar nog heeft voorgelezen heb ik ook niet zo heel veel meer meegekregen :blush: Die kleine meid stal echt de show met haar ondeugendheid, Maar ze is ook pas 3 en ze heeft het de hele dag fantastisch gedaan!!



Na de foto's die wij bij het stadhuis hebben gemaakt was het tijd voor onze foto's, Hoewel de lucht heel donker was, bleef het ook toen gelukkig droog..
Onze meest bijzondere ( voor mij iig) trouwfoto is gemaakt met een draaiorgel,  Mijn opa is zijn hele leven fan geweest van kermissen en draaiorgels, Dat was zijn grote passie, Hij maakte ook zelf schaalmodellen, waarvan ik er 1 op de kast heb staan hier thuis. En  de "orgelman" in Gouda was een goede bekende van mijn vader, dus ik had die man gemailt, uitgelegd wie ik ben en gevraagd of wij een foto mochten maken met het draaiorgel.. En dat was absoluut geen probleem.. Heel bijzonder kan ik je zeggen, en die foto komt dan ook op de kast te staan naast het orgeltje.
Daarna door naar het park met een muziektent, en daar hebben we ook nog foto's gemaakt, En ik had het zo ontzettend koud... Maarja 1 dag waarop de jurk aan mocht dus dan maar bibberen!
Na de foto's was het tijd om naar huis te gaan, En daar waren inmiddels alle daggasten voorzien van koffie, En na felicitaties en cadeautjes was het tijd voor de taart! Er was champagne, met voor ons allebei een glas met de voorletters erop, en na het aansnijd moment en de toost was er even tijd om rustig te zitten.. De taart was heerlijk, en dat vonden de mensen gelukkig ook.










Bruidsboeket the day after!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Dees87 is getrouwd!
« Reactie #1 Gepost op: 14 mei 2013, 13:21:38 »
Ik kan aan je veslag merken dat je hebt genoten. Leuke foto's.
Gefeliciteerd en heel veel geluk samen.

Jorien26

  • Gast
Re: Dees87 is getrouwd!
« Reactie #2 Gepost op: 14 mei 2013, 13:22:43 »
wauw dees klinkt als een geweldige dag!!! kippenvel!! en wat zien jullie er prachtig uit, gefeliciteerd meid!!

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Dees87 is getrouwd!
« Reactie #3 Gepost op: 14 mei 2013, 13:24:18 »
Wat een mooie beschrijving van jullie dag! Het klinkt als een super dag!!
Van harte gefeliciteerd hoor!

misseagle

  • Gast
Re: Dees87 is getrouwd!
« Reactie #4 Gepost op: 14 mei 2013, 13:31:13 »
Klinkt als een super dag, gefeliciteerd met jullie huwelijk!

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dees87 is getrouwd!
« Reactie #5 Gepost op: 14 mei 2013, 13:37:37 »
Gefeliciteerd! Wat en plaatje! Als ik tijd had gehad had ik wel even bij het stadhuis gaan kijken woon toch vlakbij. Fijn dat jullie zo genoten hebben!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dees87 is getrouwd!
« Reactie #6 Gepost op: 14 mei 2013, 13:39:53 »
Gefeliciteerd!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Dees87 is getrouwd!
« Reactie #7 Gepost op: 14 mei 2013, 13:47:05 »
Gefeliciteerd! Jullie zagen er super mooi uit  :applaus:

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dees87 is getrouwd!
« Reactie #8 Gepost op: 14 mei 2013, 13:50:58 »
GEFELICITEERD!!! wat een heerlijk verhaal!!

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dees87 is getrouwd!
« Reactie #9 Gepost op: 14 mei 2013, 13:54:25 »
Hier word ik nou helemaal blij van! Klinkt als een heerlijke ontspannen dag! Gefeilicteerd, en geniet er van!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dees87 is getrouwd!
« Reactie #10 Gepost op: 14 mei 2013, 14:04:09 »
Gefeliciteerd!

wedding2013

  • Gast
Re: Dees87 is getrouwd!
« Reactie #11 Gepost op: 14 mei 2013, 14:16:43 »
Je hebt echt genoten van je dag merk ik! Wel dit verslag bewaren, is leuk voor later!

Wat voor vulling had je bruidstaart en voor hoeveel personen?

Destino

  • Gast
Re: Dees87 is getrouwd!
« Reactie #12 Gepost op: 14 mei 2013, 14:52:07 »
Gefeliciteerd!!
Heel leuk om jullie verslag zo te lezen, nu lekker nagenieten!

piene89

  • Junior
  • **
  • Berichten: 99
Re: Dees87 is getrouwd!
« Reactie #13 Gepost op: 14 mei 2013, 14:58:43 »
Gefeliciteerd!!
Wat een mooi verslag en jullie zagen er prachtig uit!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Dees87 is getrouwd!
« Reactie #14 Gepost op: 14 mei 2013, 15:05:58 »
Je hebt echt genoten van je dag merk ik! Wel dit verslag bewaren, is leuk voor later!

Wat voor vulling had je bruidstaart en voor hoeveel personen?

We hebben gekozen voor een bananenbavarois vulling, en hadden ingezet op ongeveer 20 personen, We waren met 15 en er is nog een halve over...

Dames bedankt!

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dees87 is getrouwd!
« Reactie #15 Gepost op: 14 mei 2013, 15:31:03 »
Gefeliciteerd met jullie huwelijk Dees, wat een heerlijke dag hebben jullie gehad! En wat bijzonder inderdaad dat jullie met dat orgel op de foto mochten!
Veel plezier met nagenieten en veel geluk gewenst samen! :wub:

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dees87 is getrouwd!
« Reactie #16 Gepost op: 14 mei 2013, 16:29:52 »
Gefeliciteerd Dees! Het klinkt als een heerlijke dag en wat zagen jullie er mooi uit zeg!!! Geniet van het getrouwde leven :D

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Dees87 is getrouwd!
« Reactie #17 Gepost op: 14 mei 2013, 17:10:54 »
Dees.. Zo te zien en lezen ehbben jullie een heerlijke dag gehad..
Fijn dat je er zo van hebt genoten..
Ik moest om 13 uur even aan je denken.. :blush:
Geniet van julile wittebroodsweken, hihi

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Dees87 is getrouwd!
« Reactie #18 Gepost op: 14 mei 2013, 17:49:11 »
Wat kun je leuk schrijven! Klinkt als n top dag! Je ziet er prachtig uit!

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dees87 is getrouwd!
« Reactie #19 Gepost op: 14 mei 2013, 17:52:02 »
wat zagen jullie er mooi uit Dees!  Klinkt als een heerlijke dag! nogmaals gefeliciteerd!

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dees87 is getrouwd!
« Reactie #20 Gepost op: 14 mei 2013, 18:49:10 »
Gefeliciteerd! Het klinkt als een super mooie dag, nu nog lekker nagenieten.

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Dees87 is getrouwd!
« Reactie #21 Gepost op: 14 mei 2013, 18:56:14 »
Gefeliciteerd!

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dees87 is getrouwd!
« Reactie #22 Gepost op: 14 mei 2013, 19:14:22 »
Wauw dees, wat heb je ervan genoten! Mooi! Ik dacht gisteren nog even aan je en het viel mij ook op dat het (ondanks de voorspellingen) eigenlijk helemaal niet zo nat was, dat is toch mooi meegenomen!
En jullie bruidsmeisje is echt te schattig op die foto waar ze alleen op staat;-)
Van harte gefeliciteerd!

Carien85

  • Gast
Re: Dees87 is getrouwd!
« Reactie #23 Gepost op: 14 mei 2013, 21:21:59 »
Dees, van harte gefeliciteerd met je huwelijk! Wat een leuk verslag! Jullie hebben een heerlijke dag gehad zo te lezen. En wat zagen jullie er mooi uit. Lekker nagenieten nu!

heleen0410

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
  • 04-10-2013 was a perfect day!
Re: Dees87 is getrouwd!
« Reactie #24 Gepost op: 14 mei 2013, 21:35:52 »
Van harte gefeliciteerd! Wat een mooie beschrijving en mooie foto's!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards