collapse

Auteur Topic: Happymama is happy married!  (gelezen 8459 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Happymama is happy married!
« Gepost op: 5 juli 2013, 19:04:20 »
27 juni

Overdag zijn we nog heerlijk met z’n tweetjes. Samen beleven we rustig en relax de laatste momenten als vriend en vriendin. Wat boodschappen doen, locatie versieren en ’s avonds nog ons huis versieren. En dan komt het moment van afscheid nemen. Het voelt vreemd en raar. Een nacht zonder elkaar. Maar hoewel ik wars ben van etiquette en regels vind ik het wel iets hebben als hij met ons zoontje bij zijn ouders slaapt. Ik ben gelukkig niet alleen. Ons dochtertje is thuis en m’n zusje bijft slapen. Gezellig. Om 23.30 ontvang ik een sms ‘wauw en ik denken dat bij mij de tranen van geluk pas morgen zouden komen’ een reactie op het 101 redenen waarom ik van je hou‘ boekje, dat ik hem gegeven heb. Bij mij komen ook de waterlanders. En de volgende dag zouden de tranen nog rijkelijk vloeien……..

28 juni

Vanaf 03.30 uur krijg ik maar weinig kans om te slapen. Dochterlief houdt ons wakker. Gek genoeg ben ik als de wekker om 7.00 uur gaat zo fit als een hoentje. De adrenaline doet zijn werk. Het regent dat het giet. En geloof het of niet ik maak me er totaal geen zorgen over. We ontbijten rustig, nou ja ontbijten met moeite gaat er een cracker naar binnen, en we houden dochterlief bezig. Om 8.30 uur is de fotograaf al aanwezig en de kapster komt niet veel later. Beide te vroeg en daardoor kunnen we heel relax de dag beginnen.
De kapster gaat aan de slag net als de fotograaf. Al snel heb ik hem niet meer in de gaten. Met een uur zit m’n kapsel super. M’n schoonzusje verzorgt mijn make up en is ook op tijd. Heerlijk! Om 11.10 ben ik eigenlijk klaar om me aan te kleden. Ik stel dit nog even uit. Al die tijd geen moment last van zenuwen. Om half 12 toch maar richting slaapkamer om me samen met mijn moeder en zusje om te kleden. Mijn moeder heeft duidelijk last van zenuwen. En dan begint het bij mij ook te komen. Helemaal als ik voor 12 uur klaar ben en ik tot 12.15 uur moet wachten. Mijn moeder houdt me gezelschap. En dan hoor ik ons zoontje met mijn schoonouders aankomen. Zien kan ik hem niet. En dan schiet ik vol. Ik realiseer me dat vandaag mijn dag is. Eindelijk zeg ik ja tegen de liefde van mijn leven. Niet veel later komt vriendlief. En het moment waarop we elkaar eindelijk zien, is slechts enkele tellen verwijderd. Als hij binnen is, loop ik langzaam de trap af. Nog twee deuren en dan ben ik er. Er schiet van alles door me heen: hoe vindt hij me? Hoe ziet hij er uit? Eindelijk z’n armen weer om me heen. En dan staan we oog in oog en komen de tranen. Wat is hij mooi! Z’n pak staat fantastisch. Hij is onder de indruk van mijn jurk. Was er eigenlijk niet bang voor maar toch. Na alle ohh’s en ahh’s te hebben ontvangen merk ik een leuke verrassing op. Onze dag wordt gefilmd door zijn peetoom. Echt super.

Voor de gasten staat er een heerlijke lunch te wachten. En wij gaan naar onze fotolocatie. De hele ochtend regent het en nu is het even droog. We wagen het er op. We maken buiten foto’s. Dit wil ik zo graag. En nee we houden het tijdens de shoot niet droog soms komen we er wat druppels, maar echt nat worden we niet. Dus we houden vol. Soms met paraplu. De shoot verloopt ontspannen. We hebben een klik met de fotograaf. Na ruim een uur houden we het voorgezien en gaan we naar huis.
Inmiddels zijn de andere daggasten ook aanwezig. Leuk om nog even de complimenten over de jurk te ontvangen. Als alle auto’s zijn voorzien van een antennelintje gaan we gezamenlijk richting het stadhuis.

Iedereen gaat naar binnen en ik sta samen met mijn vader te wachten. Dan klinken de eerste noten van ‘Nothing Else Matters’, dit nummer heb ik samen met hem uitgekozen. Ik weer voel ik de tranen prikken achter mijn ogen. Ik pak hem stevig vast. En daar gaan we. Huilend loop in de zaal binnen. M’n vader geeft me aan mijn as en zegt: ‘nu is ze echt van jou’. De ambtenaar is super. Ze vertelt ons verhaal zo mooi. Ik had het niet beter kunnen doen. Gelukkig is er ook ruimte voor humor. En dan mogen we eindelijk JA zeggen. Mijn Ja zorgde voor de nodige roering want die scheen nogal overtuigend te zijn. Onder het nummer ‘Just Breathe’van Pearl Jam zetten wij en onze getuigen’ de handtekening. Na het wisselen van de ringen en nog wat korte woorden verlaten we de zaal met Beautiful Day van U2. We mogen nog letterlijk een klap op ons huwelijk geven op de gong die buiten de zaal staat. Heerlijk om te doen  Nog even felicitatie ontvangen van mensen, sommige zelfs onverwachts, die alleen naar de ceremonie zijn gekomen.

Op naar de feestlocatie. Een intieme locatie aan het water. De perfecte plek om ons huwelijk klein te vieren met alle dierbare. Ons huwelijk hebben we bewust klein gehouden. We wilden geen feest geven omdat we het ook belangrijk vonden dat onze kinderen en de hele dag bij waren.
Onder luid applaus kwamen we de zaal binnen. Heerlijk geproost met processo en de bruidstaart gegeten. Inmiddels was het droog en konden we foto’s maken met de daggasten. Het ging allemaal heerlijk ontspannen. Wij hebben nog even een korte shoot gedaan met de kids. Voor het eten nam mijn vader nog even het woord. En hoe. Zijn woorden raakte iedereen. Het kwam er op neer dat hij vereerd was om mijn weg te geven. Maar het voelde niet echt als weggeven. Hij was me niet kwijt. Hij gaf aan dat wij het anders deden als vroeger. Toen ging je trouwen en dat was de mooiste dag van je leven. Daarna kwamen er kinderen en dit was ook een mooie dag. Maar wij deden het eigenlijk wel goed. We beleefden onze mooiste dag met onze kinderen. Ik kon zien dat hij trots was op mij en op ons en ons gezin. Wauw!

De middag en avond verliep ontspannen en gezellig. Buffet was heerlijk en iedereen genoot. En toen was het half 10. Tijd om gedag te zeggen. Ik probeerde nog een dankwoordje richting de gasten te brengen maar de emoties hadden de overhand. De dag verliep precies zoals wij wilde. Ontspannen, relax, informeel en met directe familie en beste vrienden. Ik kreeg het echt even te zwaar.
Toen iedereen weg was hebben we met de fotograaf nog een supershoot gehad in de regen. Het kon me niets meer schelen. De jurk was al vies dus kom maar op. De foto is echt geweldig geworden.
De kids sliepen bij opa en oma. Dus de avond hebben we samen afgesloten in een super de luxe bruidsuite. We kijken terug op een mooie, gezellige, regenachtige maar warme en ontroerende dag. Onze dag: 28 juni 2013!




« Laatst bewerkt op: 28 juni 2015, 09:06:54 door Happymama79 »

Joda

  • Gast
Re: Happymama is happy married!
« Reactie #1 Gepost op: 5 juli 2013, 19:13:29 »
Happymamma: Wat een prachtig verhaal leuk om zo de dag mee te beleven en die laatste foto blijft echt super!!!

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Happymama is happy married!
« Reactie #2 Gepost op: 5 juli 2013, 20:30:43 »
Gefeliciteerd!
Prachtig verhaal en die laatste foto is inderdaad prachtig!

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Happymama is happy married!
« Reactie #3 Gepost op: 5 juli 2013, 20:41:25 »
Wat een prachtig en ontroerend verhaal! Van harte gefeliciteerd hoor.

wedding2013

  • Gast
Re: Happymama is happy married!
« Reactie #4 Gepost op: 5 juli 2013, 21:33:42 »
Mooi beschreven en de laatste foto vind ik echt prachtig!

Carien85

  • Gast
Re: Happymama is happy married!
« Reactie #5 Gepost op: 5 juli 2013, 21:40:07 »
Wat een mooi verslag en mooie foto's!! Gefeliciteerd en veel geluk gewenst

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
Re: Happymama is happy married!
« Reactie #6 Gepost op: 6 juli 2013, 04:38:24 »
Gefeliciteerd! Mooi beschreven! Prachtige foto's!

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Re: Happymama is happy married!
« Reactie #7 Gepost op: 6 juli 2013, 08:29:20 »
Wat een prachtig verslag. Gefeliciteerd!

piene89

  • Junior
  • **
  • Berichten: 99
Re: Happymama is happy married!
« Reactie #8 Gepost op: 6 juli 2013, 09:40:53 »
Gefeliciteerd!!
Mooi verslag en die laatste foto WOW!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Happymama is happy married!
« Reactie #9 Gepost op: 6 juli 2013, 12:31:37 »
Dank jullie wel voor alle reacties. De laatste foto is ook hier favoriet. En de regen zorgt voor het speciale effect. Dus meiden die nog moeten trouwen. Maak. Je niet druk over de regen. Onze trouwdag is absoluut niet in het water gevallen. We waren er zeker achteraf wel blij mee  :biggrin:

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Happymama is happy married!
« Reactie #10 Gepost op: 6 juli 2013, 12:39:16 »
Gefeliciteerd! Een prachtig verhaal  :biggrin:

Saartjuh88

  • Gast
Re: Happymama is happy married!
« Reactie #11 Gepost op: 6 juli 2013, 13:19:45 »
Gefeliciteerd! Wat een prachtige dag. Welke fotolocatie hadden jullie?

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Happymama is happy married!
« Reactie #12 Gepost op: 6 juli 2013, 14:16:31 »
Foto's zijn gemaakt op StrijpS in Eindhoven.

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Happymama is happy married!
« Reactie #13 Gepost op: 6 juli 2013, 15:47:52 »
Gefeliciteerd, een geweldig verhaal en zoals al eerder gezegd, die laatste foto is echt prachtig!

Danis

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
Re: Happymama is happy married!
« Reactie #14 Gepost op: 7 juli 2013, 21:27:36 »
Heel mooi geschreven en wat een super mooie foto's!!

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Happymama is happy married!
« Reactie #15 Gepost op: 8 juli 2013, 11:35:51 »
Gefeliciteerd, happymama!! Wat een geweldig verhaal heb je geschreven en wat een prachtige foto's! Jullie zien er zo gelukkig en relaxed uit! Veel geluk samen.

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Happymama is happy married!
« Reactie #16 Gepost op: 10 juli 2013, 11:22:51 »
@trotse augustusbruid leuk dat je dat zegt dat we er relaxed uit zien. Zo hebben we de dag namelijk ook echt ervaren.

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Happymama is happy married!
« Reactie #17 Gepost op: 10 juli 2013, 11:35:37 »
Super!! Dat straalt ook echt van de foto's af! Ik hoop echt dat wij over een week of 6 net zo'n relaxte dag hebben!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Happymama is happy married!
« Reactie #18 Gepost op: 10 juli 2013, 19:46:28 »
Super!! Dat straalt ook echt van de foto's af! Ik hoop echt dat wij over een week of 6 net zo'n relaxte dag hebben!

Hoop ik ook voor jullie. Ben dan benieuwd naar je foto's  :biggrin:

Destino

  • Gast
Re: Happymama is happy married!
« Reactie #19 Gepost op: 12 juli 2013, 10:02:10 »
-
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 09:05:43 door destino »

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Happymama is happy married!
« Reactie #20 Gepost op: 12 juli 2013, 21:36:07 »
Mooi verslag heb je geschreven, de foto's stralen heel veel ontspannenheid uit, volgens mij hadden jullie een erg leuke sfeer? :)
Gefeliciteerd in ieder geval en geniet lekker na, samen! :D

Dank je. Geniet nog steeds en de roze wolk zit erg lekker.
Sfeer was inderdaad ontspannen. Ondanks de regen. Ik ging trouwen met de liefde van mijn leven. Wat wilde ik nog meer  :)

misseagle

  • Gast
Re: Happymama is happy married!
« Reactie #21 Gepost op: 22 juli 2013, 07:05:06 »
Oh echt hele gave foto's! Met die auto.. wauw en ook dat graffiti! Super gewoon!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Happymama is happy married!
« Reactie #22 Gepost op: 23 juli 2013, 20:21:01 »
Oh echt hele gave foto's! Met die auto.. wauw en ook dat graffiti! Super gewoon!

Dank je  :blush:

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Happymama is happy married!
« Reactie #23 Gepost op: 2 september 2013, 13:48:30 »
We hebben de foto's van de fotograaf binnen en ik wilde er nog een paar met jullie delen.
« Laatst bewerkt op: 28 juni 2015, 09:07:33 door Happymama79 »

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Happymama is happy married!
« Reactie #24 Gepost op: 2 september 2013, 13:55:15 »
Erg mooie foto's, de één-na-laatste vind ik echt super, jullie stralen daar enorm!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards