collapse

Auteur Topic: Droom niet over je leven, maar leef je dromen! 21-06-13 Puss_In_Boots getrouwd!  (gelezen 13888 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Onze waanzinnig mooie trouwdag

Zooo ik ben weer een beetje boven water na een gave dag en een heerlijke honeymoon, ben er gewoon nog beduusd van....
(voor het fotoverslag van onze fotograaf: http://bighouseproductions.nl/bruiloften/jop-en-annelies-trouwreportage-fabriekshal-zwolle/ Ik probeer er zelf straks ook een paar te plaatsen)

De avond van te voren

Donderdagavond voor de bruiloft afscheid genomen van AS en lekker met mijn moeder en 2cms gegeten. Daarna nog samen de laatste hand gelegd aan de decoratie, de 200 pioenrozen verdeeld over 1 enorm boeket, 2 grote boeketten, een hele hoop kleine vaasjes (versiert met een houten figuurtje en sisaltouw) en een werpboeketje. Om half twaalf was de koek wel een beetje op, en heerlijk een bad vol laten lopen om nog even in mn eentje te chillen, met een soapie ;)

De Ochtend

En dan is het 21 juni! Om 6.15 wordt ik wakker en ben ik eigenlijk verbaasd dat ik dan "pas" wakker wordt. Mijn ogen gaan open en.. het is mijn trouwdag. Na 11 maanden van voorbereiding is het zo ver, zo'n raar idee. Ik hoor de regen op het dak tikken en denk, oh dat is straks wel weg. (straks blijkt uiteindelijk 16:30 te zijn haha). Ik ben eigenlijk verbaast over hoe lekker en ontspannen ik heb geslapen.

Ik mag van de cm ers niet voor 07.00u beneden komen en lig rustig te chillen in bed.. lekker even douchen, AS smsen. IK BEN ER KLAAR voor. Dan lekker naar beneden voor een ontbijtje, al heb ik niet echt honger. Maar een croissantje, een verse jus en een kop koffie gaan er wel in. Dan een half uur later gaat de bel, en staat de kapper voor de deur, en even later ook de visagiste. Samen prutsen ze zo'n 2 1/2 uur aan mijn hoofd en haar en de spanning neemt flink toe! Als de kapper in de stress schiet, mijn haar nog pluist, de regen nog steeds op de daken tikt, moeders ook steeds zenuwachtiger wordt, merk ik dat ik topch minder relaxed ben dan ik dacht. Subtiel verwijs ik mijn moeder naar boven om te douchen... hopenlijk neemt dan mijn stress ook af. Maar dat valt wel wat tegen.

De ontmoeting

Een belletje van AS; hij is gearriveerd! Of te wel, jurk aan! Dat is gelukkig een fluitje van een cent, hij past perfect en gaat makkelijk aan, dat maakt het plaatje echt compleet. Nu ben ik echt zenuwachtig!! Beneden is de familie inmiddels gearriveerd, ouders, schoonouders, broers, schoonzussen, de neefjes. Ze staan buiten te wachten tot dat AS aanbelt..  Ik loop voorzichtig naar beneden, daar staat mijn neefje van 2 in zijn eentje in de kamer, zijn mond valt open; Mooi jurk! Hahaha zo lief, dan de ontmoeting! AS belt aan, en ik doe de deur open, mijn hart bonkend in mijn keel. Wow hij ziet er echt fantastisch uit in zijn donkerblauwe pak.. en ja.. hij vind mij ook prachtig! Anders dan verwacht maar ook weer niet. NIet gedacht dat ik voor kant zou gaan,maar wel de romantische jurk!



De rest van de ochtend

De gaan even binnen een kop koffie drinken en dan hups naar de foto locatie. Aan gezien het nog steeds regent gaan we “eerst" naar de binnenlocatie, een oude fabriekshal voor bijzondere foto's. Wat een fijne fotograaf, we hoeven weinig te poseren, hij praat ons er rustig door heen en creert een heel ontspannen sfeer, en toch worden het bijzondere plaatjes.

We rijden nog naar de oevers van de ijssel, maar daar is het zo blubberig, dan wordt een jurken drama.... we besluiten lekker naar huis te gaan. De spanning is echter nog niet gezakt, en ik merk dat ik op dat moment echt even baal van het weer, en het voelt wel een beetje als wachtnen op de ceremonie, maar eenmaal thuis aangekomen zakt dat direct weg, de getuigen en hun vrouwen (en kind) zijn er! Lekker even met hen lunchen en mijn hart luchten bij mijn vriendin/getuige. Ik ben weer wat relaxter. Maar dat is van korte duur, want jeetje wat vliegt de tijd... het is tijd om naar de locatie te gaan. Familie, getuigen vertrekken als eerste samen met de fotograaf. Wij blijven nog even met onze katertjes in huis wachten. Mooi nog 1x de openingsdans oefenen.... Woooh ooo bhij gaat goed, ook met de trouwjurk aan. Aaaaah zenuwachtig. We vertrekken in onze prachtige jaguar Mark2 naar de locatie. Uiteraard zijn we veeeeel te vroeg, veeel te zenuwachtig en de regen valt met bakken uit de lucht. Wat is het lekker om even met zijn tweeen te zijn, even mopperen over het weer, samen zenuwachtig in de auto zitten, dit is echt een bijzonder moment zo. Dan komt het verlossende telefoontje van de CM’s en we mogen rijden@!!!!!!

Aankomst op de locatie

We komen aan op de locatie en ondanks dat het zachtjes regent staat bijna iedereen (met paraplu) op de trappen, wel indrukwekkend, 60 mensen die daar staan gekleed, de meeste met een touch of purple, om met ons dit bijzondere moment mee te maken.  Vanaf dat moment is mijn spannning helemaal weg, het is nu echt begonnen. En ik bedenk (geniet van elk moment, geniet van elk moment, geniet van elk moment). En achteraf kan ik je zeggen dat is gelukt. Vanaf dat moment verloop de dag in een sneltrein vaart. Wij lopen met de babs mee en mijn vader naar een aparte kamet terwijl onze gasten een plekje zoeken in de mooi versierde trouwzaal. Paars met witte balonnen, een heerlijke overdadige hoeveelheid aan witte en zachtroze pioenrozen, met als mijn bruidsboeket.



Op de achtergrond speelt zachtjes come away with me van Norah Jones.

De ceremonie

Het is al even na kwart over drie als we het seintje krijgen; we gaan LOS! AS loopt rustig naar binnen, paps en ik maken zich klaar. Hij is behoorlijk gespannen, en daar klinken al de klanken van de piano van SHE van Charles Aznavour... SHE may be the reason... en we lopen heel statig samen naar binnen.



Ik voel gewoon hoe ik straal en ik kijk recht in de ogen van AS en ik zie ook zijn stralende gezicht.. het is zover! Een hele dikke knuffel aan mijn paps... en het woord aan de babs. De babs, verwelkomt iedereen rustig, oma die er speciaal bij kan zijn en vrienden die helemaal vanuit Jakarta zijn overgekomen voor onze bruiloft, en natuurlijk ouders, broers en getuigen. Dan vertellen onze beste vrienden/getuigen iets over ons, hoe wij zijn, beide erg lief en leuk, en van mijn net bevallen vriendin, bungelen de tranen over de wanger (hormonen zullen we maar zeggen ;)), maar heel poersoonlijk en warm. Dan is de babs weer aan bod en vertelt hoe we elkaar ontmoet hebben en dat hoe we zo verschillend naar onze bruiloft hebben toegeleefd, ik onrustig veel regelen, details, romantisch, en AS relaxt en focusssen op Auto etc hahaha. Dan is het moment aangebroken, het jawoord!



Een groot gejuich, prachtige ringen, die gelukkig akkelijk omgaan en het tekenen onder de klanken van racoon; everyday I love you more. We zijn al 11 jaar samen, en dit geldt echt voor ons, de tekst komt heel hard binnen.. heerlijk. We zijn samen al naar veel concerten van racoon geweest. De babs sluit het officiele gedeelte af, maar dat is nog niet het einde van de ceremonie, mijn vader spreekt ons nog toe, wat een prachtige speech,nu komen wel echt de tranen, zo lief en warm, dit kan hij zo goed. Ik voel me vreselijk trots!
Op de klanken van Trigger finger ; de akoestische versie van I follow River. Oh I beg you, can I follow, volg ik mijn AS (of hij mij) ; nou ja in ieder geval samen verlaten we de trouwzaal op instructie van de CM’s gaan we weer naar het wachtkamertje, met de instructie dat we straks naar buiten moeten lopen over het bordes naar midden in de tuin bij de wereldbol. We morgen... we lopen naar buiten en daar staat iedereen in een haag met belleblazers en iedreen heeft een paars of witte ballon bij zich.
Ze komen in een grote kring om ons heen staan en aan alle ballonnen hangt een kaartje, een cadeau in natura, wat we krijgen als de kaartjes naar ons worden op gestuurd (inmiddels hebbenwe er al 5 binnen zelfs vanuit Duitsland). Op het teken laat iedereen de balonnen los en wat een prachtig gezicht, zo symbolisch zo mooi bedacht door de CM’s wat een verrassing.



De Borrel en het diner

Dan lekker naar binnen voor Taart en Champagne en felicitaties!

En een superleuke speech van mijn zwager! Heerlijk om zo lekker te borrelen, al heb ik nagenoeg niets van de hapjes gehad hahahah. Maar goed. Het is eindelijk droog! We besluiten nog even voor het Laer wat foto’s te maken samen, en nog een paar met een aantal gasten (ouders, broers, getuigen, oma CM’s etc)
Dan is het tijd voor het diner; op tafel staan de zelfgemaakte menukaartjes en devaasjes met pioenrozen, en met 7 volle ronde tafels begint ons diner;

Voorgerecht, anti pasti:

‘Caprese’
Een salade met zongerijpte tomaten,
buffelmozzarella uit Radewijk en basilicum

‘Parmaham’
Parmaham met gemarineerde vijgen, honing,
witte balsamico en pijnboompitjes

‘ Pruimtomaatjes’
Gemarineerde pruimtomaatjes met vanille en
sinaasappel, Hollandse garnaaltjes en een
kleine salade van courgette en zachte geitenkaas

‘Forel’
Brandade van aardappel en gerookte forel,
mierikswortelroom en krokant zuurdesem

Hoofdgerecht:

‘Kalfslende’
Op lage temperatuur gegaarde kalfslende met kruiden-
risotto, Sallandse asperges en eigen jus

Dessert:

‘Kruimeltaartje’
Amandel-kruimeltaartje met gemarineerde aardbeien,
vanillecrème en sorbet van yoghurt en limoen


Wooohoo iedereen vind het lekker, dat is altijd wel een opluchting. OP tafel staan wijn en water, dus het voelt echt als een bourgondisch diner. Aangezien we allebei dol zijn op eten een niet onbelangrijk deel van de dag ;) en heerlijk even rustig zitten. We veranderen na elke gang van tafel en de sfeer is echt goed. Achteraf krijgen we hier erg veel positieve verhalen over ook over de tafelschikking. Wat fijn is als je voor een ander bepaalt waar hij/zij moet zitten ;).

De avond

We lopen iets uit, en terwijl onze daggasten naar beneden gaan voor koffie en bonbons, gaan wij ons even opfrissen en dan weer naar boven om de avondgasten te ontvangen. Wat zijn we blij dat we voor de traditionele “rij” zijn gegaan. Het is zo voorbij, we staan er zo’n 15-25 minuten, hebben iedereen al even kort gesproken, en de borrel kan beginnnen. Al snel zijn we klaar voor de openingsdans, die het feest inluidt! We hebben niemand zelfs onze CM’s niet verteld wat we van plan zijn, alleen dat we een behoorlijk ruimte nodig hebben. AS die echt geen danser is gaat in het midden staan en ik tussen het publiek. Iedereen kijkt verbaasd.    Huh?!
Move like jagger gaat aan! En we gaan los! As was heel zenuwachtig, ik alleen maar relaxed hahaha heel erg genietn, dans ging top. Misschien zag het er niet uit maar we hebben gestraald... een cha cha lekker up tempo en de verbaasde gezichten om ons heel. (http://youtu.be/Pl6H5zRnGBs) Mijn moeder kreeg bijna een flauwte hahah iedereen totaal perplex. En daarna nog een paar uur een goed feest met 80s 90shits en wat hits van nu!!!! Gouwe ouwe en de dansvloer was van begin tot einde goed gevuld en wat een heerlijk ontspannen feest. De drank vloeide rijkelijk, zonder dat het vervelend was en de frietjes kort voor het einde zijn goed ontvangen. Heerlijk precies zoals we het wilden.

Het afscheid

Om half 00.30 nog een speech gegeven, bedanken en hoe blij we zijn.. Lekker spontaan, we hadden niets voorbereid, maar zeker met een biertje op ging het  bij mij soepel, zelfs de slotzin die ik spontaan bedacht. Wat een heerlijke dag, een gaaf feest, bijna afgelopen, maar laten we nog 1x samen uit ons dak gaan. Nog 1x alles los....ONE MORE TIME! Ik krijg nu elke keer kriebels als ik dit nummer hoor, onze vrienden en familie gearmd in een grote king om ons heen, AS en ik gearmd springend in het midden. Iedereebn springend samen en stampend op de muziek; one more time we gone celebrate, celebrate and dance so free, one more time ONE MORE TIIME! Music got me feeling supreme, we gone celebrate ! WOOOHOOO!

Iedereen gaat naar buiten. Voor al onze gasten hebben we zelf een bedankje gemaakt. 2 flesjes biuer, met zelf ontworpen etiketten en kartonnenetje... nu verkrijgbaar als twopack!

Proost nog eens op ons. Veel werk om te maken, maar heel erg leuk om lekker samen te prutsen!

Wij wachten rustig op het seintje, dan de trap af, iedereen staat daar met spetterkaarsjes de landgoed is prachtig verlicht.



We kruipen in de auto althans. AS laat mij achterin kruipen en wil zelf naast de chauffeur gana zitten. HAHAHAH ik bescheur het echt. Hops snel bij mij achterin. Aangekomen bij het hotel, is het heerlijk versierd met cadeautjes, balonnen, een bad vol paarse badeentjes. Nog een 2 cd’s met vakantie hits van onze gasten, waarbij iedereen een nummer voor ons heeft uitgekozen en beschreven heeft in een bijpassen boekje waarom dit nummer voor ons.. leuke is dat een groot deel van de liedje ook op onze verzoeknummers tijdens het feest stond! Super leuk bedacht.. een nog een wegwerp cameraatje waarmee we foto’s moeten maken tijdens de vakantie en die weer bij de CM’s moeten inleveren. SPANNEND! Ik weet npog niet wat ze daar mee gaan doen haha!

Volgende dag

Heerlijk ontbijten met ouders, schoonouders, broer en schoonzus in het hotel! En lekker naar huis, wat een perfect dag. Ik heb echtoprecht van alles genoten, mijn jurk zat heerlijk, mijn schonenen heb ik de hele avond aangehouden... alles alles was perfect. We zouden niet anders willen, voor ons beiden de perfecte dag waarvan we nog heel lang gaan nagenieten.

Honeymoon

En de volgende dag hups backpack inpakken, want een dag later vertrekken we op honeymoon. Echt een honeymoon in onze stijl, geen 14 dagen luieren op het strand voor ons, maar 22 dagen rondtrekken over sumtra, java en flores, oh ja en 1 dagje in een 5 sterren resort op bali luieren ;). Ook dit, helemaal perfect; raften, cooking class, jhungle trek, wilde oerangoetans zien, warm water bronnen midden in de jungle, tempelds beklimmen, vulkanen beklimmen, zeilen langs de kust, vis bbq op het strand, 3 kleuren meren, duiken met manta rays en haaien en komodo varanen!



Wat een droomreis, ons cadeau van onze gasten. Bij thuiskomst lekker nog wat cadeautjes bekijken, waaronder prachtige bronzen beeldjes van mijn ouders en broer en schoonzus, een hele berg kaartjes, en een prachtig gastenboek, door de CM’s gemaakt, met als voorkant onze kaart.

Wat een dag echt heel eerlijk, ik heb me er zo op verheugd dat ik bang was niet te kunnen genieten, maar niets is minder waar! Ik sta niet altijd stevig in mijn schoenen, zouden mensen het wel leuk hebben, vind AS me wel mooi, vind iedereen mij en mijn jurk wel mooi. Maar gelukkig heeft mijn onzekerheid niet de overhand gekregen op die dag.. we hebben ....GEWELDIG GENOTEN!

« Laatst bewerkt op: 13 november 2017, 05:55:35 door Piboeoeoe »

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Wat een prachtige dag! Zit hier met een lach je verhaal te lezen.

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Gefeliciteerd ! Dat klinkt echt als een prachtige dag en een geweldige honeymoon ! En mooie foto's zeg! Woon jij toevallig in Assendorp? Zag t op de foto ;-)
Dan wonen we echt heeeel dicht bij elkaar (nou ja nog een paar dagen dan deze week verhuizen we ;-))

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Wat een super mooi verslag Anne-Lyze met een grote lach op m'n gezicht lees ik het !
Je hebt volgens mij van elke seconden genoten.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Gefeliciteerd ! Dat klinkt echt als een prachtige dag en een geweldige honeymoon ! En mooie foto's zeg! Woon jij toevallig in Assendorp? Zag t op de foto ;-)
Dan wonen we echt heeeel dicht bij elkaar (nou ja nog een paar dagen dan deze week verhuizen we ;-))

hahaha ja dat klopt! Jij ook dus? Op de foto's staat ons huis wel, dan weet je vast in welke straat het is...

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Gefeliciteerd ! Dat klinkt echt als een prachtige dag en een geweldige honeymoon ! En mooie foto's zeg! Woon jij toevallig in Assendorp? Zag t op de foto ;-)
Dan wonen we echt heeeel dicht bij elkaar (nou ja nog een paar dagen dan deze week verhuizen we ;-))

hahaha ja dat klopt! Jij ook dus? Op de foto's staat ons huis wel, dan weet je vast in welke straat het is...
Ja klopt daarom herkende ik t ook kom er vaak langs. In woon in die straat waar de Mitra op de hoek zit;-)

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Gefeliciteerd ! Dat klinkt echt als een prachtige dag en een geweldige honeymoon ! En mooie foto's zeg! Woon jij toevallig in Assendorp? Zag t op de foto ;-)
Dan wonen we echt heeeel dicht bij elkaar (nou ja nog een paar dagen dan deze week verhuizen we ;-))

hahaha ja dat klopt! Jij ook dus? Op de foto's staat ons huis wel, dan weet je vast in welke straat het is...

Ja klopt daarom herkende ik t ook kom er vaak langs. In woon in die straat waar de Mitra op de hoek zit;-)

Oh wat grappig! Dat is echt vlakbij!

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
 :applaus: mooi uitgebreid verhaal! Heb genoten!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Mooi verslag. Nogmaals gefeliciteerd en heel veel geluk samen.

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Gefeliciteerd met jullie huwelijk! En wat een geweldig verslag, wat fijn dat jullie zo hebben genoten van ieder moment van de dag! Jullie honeymoon klinkt ook fantastisch, lekker actief. Heel veel geluk samen!
(Enne...wat grappig ik heb ook ooit in Assendorp gewoond, in de Molenstraat om precies te zijn, maar dat is al zo'n 15 jaar geleden!)

Carien85

  • Gast
Re: Droom niet over je leven, maar leef je dromen! 21-06-2013 Anne_Lyze getrouwd!
« Reactie #10 Gepost op: 21 juli 2013, 13:21:20 »
Wauw,  wat een heerlijke dag! Nogmaals van harte gefeliciteerd en heel veel geluk gewenst

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom niet over je leven, maar leef je dromen! 21-06-2013 Anne_Lyze getrouwd!
« Reactie #11 Gepost op: 21 juli 2013, 13:22:20 »
Wat een mooi verhaal en prachtige foto's! Echt een mooie binnenlocatie! En ik vind jullie two-pack echt briljant, haha! Gefeliciteerd nog en geniet van het nagenieten :)

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom niet over je leven, maar leef je dromen! 21-06-2013 Anne_Lyze getrouwd!
« Reactie #12 Gepost op: 21 juli 2013, 14:27:25 »
Van harte gefeliciteerd! Je enthousiasme spat van het scherm. Geniet lekker verder :)

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Droom niet over je leven, maar leef je dromen! 21-06-2013 Anne_Lyze getrouwd!
« Reactie #13 Gepost op: 21 juli 2013, 14:52:22 »
van harte gefeliciteerd hoor! Klinkt als een super dag!

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Droom niet over je leven, maar leef je dromen! 21-06-2013 Anne_Lyze getrouwd!
« Reactie #14 Gepost op: 21 juli 2013, 15:12:51 »
Het klinkt als een heerlijke dag,ik vindt je jurk erg gaaf!Mooie foto's ook!En de huwelijksreis klinkt fantastisch,gefeliciteerd!

misseagle

  • Gast
Re: Droom niet over je leven, maar leef je dromen! 21-06-2013 Anne_Lyze getrouwd!
« Reactie #15 Gepost op: 22 juli 2013, 07:04:17 »
Wauw ziet er allemaal prachtig uit en klinkt ook als een geweldige dag!!

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom niet over je leven, maar leef je dromen! 21-06-2013 Anne_Lyze getrouwd!
« Reactie #16 Gepost op: 22 juli 2013, 20:13:45 »
Bedankt! Leuk om te horen, de bedankjes zijn ook wel echt onze trots. En dat stralen... Blijkbaar niet alleen in de tekst maar ik krijg te horen dat ik de hele dag heb gestraald ;)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Droom niet over je leven, maar leef je dromen! 21-06-2013 Anne_Lyze getrouwd!
« Reactie #17 Gepost op: 22 juli 2013, 20:17:07 »
Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Jullie hebben prachtige foto's  :biggrin:

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom niet over je leven, maar leef je dromen! 21-06-2013 Anne_Lyze getrouwd!
« Reactie #18 Gepost op: 24 juli 2013, 15:39:28 »
Hops en nu met link naar onze openingsdans

http://youtu.be/Pl6H5zRnGBs

Hoop dat hij het doet...
« Laatst bewerkt op: 24 juli 2013, 16:17:16 door Anne_lyze »

Destino

  • Gast
Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wat een geweldig verslag heb je geschreven en wat een gave openingsdans hadden jullie!

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Wat een geweldige openingsdans! Goed gedaan!! Ik was helemaal ontroerd, omdat ik zo goed kon zien dat jullie ervan genoten!

m.

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1585
  • Geslacht: Vrouw
Mooi verslag, gave foto's en wat een ontzettend leuke bedankjes! Klinkt super! Gefeliciteerd!

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Wat een prachtig verslag. Het genieten straalt er vanaf (ook van jullie foto's ;) )!

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Bedankt voor alle complimentjes... 15 augustus krijgen we pas alle foto's dus ik ben erg benieuwd!!!

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
hops en nog wat fotootjes toegevoegd... over 2 weken krijgen we de foto's van de fotograaf! erg spannend..

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards