collapse

Auteur Topic: Ingetjuh getrouwd!  (gelezen 6694 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ingetjuh

  • Gast
Ingetjuh getrouwd!
« Gepost op: 30 juli 2013, 14:28:31 »
nou ik ga het ook maar eens proberen.
Beetje kort en bondig natuurlijk :) al gebeurd er zoveel op zo'n dag!!!

Donderdag 27 juni:
Vandaag ben ik lekker vrij en ga met m’n moeder de kerk en de locatie versieren. Hebben het simpel maar heel mooi gemaakt! Niet te veel poespas maar toch een bruidstintje wat een feest! ’s Avonds gaan we als gezin uit eten gezellig nog even wat drinken en hop naar huis. Eenmaal thuis aangekomen komt mijn vriendinnetje ook. Ze blijft gezellig slapen 
Helaas krijg ik smsjes van onze ballonnenman, hij wilde in onderhandeling met me over meerwerk. Hij zou de locatie nog mooier maken voor een leuk prijsje. Ik heb hier natuurlijk absoluut geen zin in. Het is tenslotte de avond voor m’n trouwen! Meneer wordt een beetje pissig en besluit me te vertellen om morgen maar niet te komen. Ik sta met m’n mond vol tanden en ben goed van slag! Wat doet hij nou?!?! Afzeggen de avond voor de bruiloft?? Met man en macht proberen we van alles nog te regelen maar helaas. Na de eerste frustratie is het gelukkig snel gezakt en vond ik het niet meer zo erg. Het waren maar de ballonnen.

HET GING OM MICHEL'S  BALLONNENHUIS TE ZEIST!!

Vrijdag 28 juni:
Na een nachtje kletsen en oude herinneringen op halen hebben we wel 4uur geslapen! Vond het nog wel redelijk goed van ons. Kwart over 6 stond  mn moeder met een ontbijtje voor ons, even rustig wakker worden. 7uur kwam de kapper en kwart over 7 de visagiste.
8uur stond de fotograaf en videograaf voor de deur en als snel druppelde het huis vol. Gelukkig was ik beneden met mn make-up begonnen en daarna naar boven gevlucht dus had helemaal geen last van de stress beneden. Wat vielen de zenuwen mee!

9 uur ben ik in m’n jurk gestapt en stond ik er helemaal voor!! Laat maar komen dacht ik.
Vrij snel stond m’n AS voor de deur met een super mooie cabrio. Iedereen hoorde je klappen en joelen. Daar sta je dan, helemaal alleen boven terwijl je hart bonst als een gek.
Gelukkig verliep het allemaal snel en wat was hij mooi!!

Samen gingen we foto’s maken bij muiderslot, met wat miezer buitjes hebben we alles buiten kunnen schieten. Wat was het koud! Maar ontzettend leuk  11.45uur wilde we snel terug rijden want we waren al iets uitgelopen. Maar helaas file file file. Alles stond vast want de brug stond open en ze kregen hem niet meer dicht! Oh oh wat een ramp en nu???
Achteraan sluiten en hopen dat je dan maar optijd bent voor het gemeentehuis.
We hadden een lunch geregeld voor de daggasten, helaas konden we ze niet verwelkomen en even kletsen maar hebben we ze ontmoet bij het gemeentehuis.
Gelukkig waren we daar op tijd en wat was ik zenuwachtig! Mn knieën klapte uit z’n voegen.
Na het gemeentehuis zijn we in de kerk getrouwd, wat een mooie dienst was het. Veel vrienden van m’n schoonouders waren speciaal gekomen en vulde goed  de kerk met hun gezang.

Voor alle gasten die speciaal naar de kerk waren gekomen hadden we een mini-receptie gehouden, wat een uitkomst want nu konden we de daggasten ook even spreken.
Na een kopje koffie met een soesje gingen we naar onze locatie. Ppfff het eerste deel van de dag is voorbij gevlogen en wat was het leuk! Iedereen was zo mooi aangekleed en het was gewoon nog steeds droog!

Bij de locatie aangekomen hebben we de champagne gesabreert! Wat een mooie ervaring om het proosten wat specialer te maken. Met de taart erbij was het natuurlijk compleet.
Na wat foto’s met de daggasten te hebben geschoten gingen we een klein spelletje doen. Mn zussen hadden een vragenlijst gemaakt en mijn man en ik moesten antwoord geven doormiddel van een stropdas of bh omhoog te houden (zonder het van elkaar te zien) hoe goed ken jij je partner. Wat hebben we gelachen, vooral de kijkers zagen ons natuurlijk twijfelen en hard nadenken.

De kindjes kregen nog een laatste cadeautje en patatjes! Wat was het voor hun een feest, helaas was het nu wel voor de kinds afgelopen want wij gaan aan tafel.
De tafel was in een care opstelling neergezet, iedereen kon elkaar zien en omdat het redelijk dicht bij elkaar stond had je ook makkelijk contact met elkaar.
Na een 3 gangendiner met speeches van ouders en een lied van de broers en zussen dat met volle borst werd  gezongen was het diner alweer voorbij.
Wat vliegt zo’n dag…

Snel even naar de hotelkamer want de eerste avondgasten stonden al voor de deur.
Wat een gasten en wat een leuke reacties kregen we.

Om 21.00uur hadden we de laatste avondgasten gedag gezegd  (met een welkomscocktail natuurlijk) en dan maar die openingsdans erin schieten. Wat vonden wij dat een ramp zeg! 120 man kijkt je aan en daar sta je dan.. Celine Dion zong ons toe en iedereen maakte foto’s al snel klonk kaliber met het is tijd door de speakers en we trokken iedereen op de dansvloer want het was tijd voor een feestje!!!
De hele avond kwam de regen met bakken uit de lucht dus iedereen stond lekker binnen en op de dansvloer (echt top dat het regende want zo staat niet iedereen buiten te kletsen maar lekker op de dansvloer!)
Om 12.00uur kwamen de puntzakken frites die bij iedereen er wel in ging!! Wat een goede actie was dat! Na wat te hebben gegeten werd ons half uurtje knallen erin geschoten! Wat hebben we staan springen op onze muziek.  Hardstyle was het en het was 1 groot succes.
Het hoorde bij ons en iedereen vond het fantastisch..

Aan alles komt een eind dus zo ook aan onze feestavond. We sloten af met het nummer van Telekids – nog 1 minuut.. iedereen stond om ons heen wat was het mooi!
De sterretjes kwamen tevoorschijn en werden in de regen aangestoken. We zijn er tussendoor gelopen en zo op naar de bruidssuite

Wat een mooie kamer! De jacuzzi stond aan dus hop jurk uit en even het water in. Harstikke heet natuurlijk maar wat was het lekker!
Volgende ochtend kregen we een heerlijk (overvol) champagne-ontbijt!
Thuis hadden ze ons huis super mooi versierd en super leuke cadeautjes neergelegd. We hebben hadden koffie met gebak voor de naasten familie en nog even lekker na gekletst met de familie.

Wat was het top feest!

« Laatst bewerkt op: 31 juli 2013, 08:52:44 door Ingetjuh »

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ingetjuh getrouwd!
« Reactie #1 Gepost op: 30 juli 2013, 16:46:55 »
Wat een leuk verslag!! Klinkt als een top bruiloft en dito feestje :)
En wat zagen jullie er mooi uit :)

Gefeliciteerd!!

wedding2013

  • Gast
Re: Ingetjuh getrouwd!
« Reactie #2 Gepost op: 30 juli 2013, 17:09:01 »
Ooh wat een leuk verslag....mooie foto's!
Wat een supervet nummer van Kaliber en hardstyle op het eind! lachen!!

Wat knap dat jij je dag niet hebt laten verpesten door die balonnenman, wat onprofessioneel zeg! Hoe gaat dat sabreren van de champagne in zijn werk??

ben benieuwd hoe de film is geworden..

Louitje

  • Gast
Re: Ingetjuh getrouwd!
« Reactie #3 Gepost op: 30 juli 2013, 19:51:06 »
Klinkt als een geweldig mooie dag, gefeliciteerd!!

(meteen ook een vraagje, heb je misschien een foto van de achterkant van je kapsel?  :blush:)

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: Ingetjuh getrouwd!
« Reactie #4 Gepost op: 30 juli 2013, 21:20:02 »
Wat heb je een leuk verslag geschreven zeg! En het blijkt maar weer dat wat tegenslagen je dag absoluut niet verpesten. Goed om in het achterhoofd te houden voor aanstaande bruidjes ;)

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Ingetjuh getrouwd!
« Reactie #5 Gepost op: 30 juli 2013, 21:41:23 »
Gefeliciteerd!Jullie dag klinkt heerlijk en wat een super foto's!
En wat een schande die balonnenman!Wat goed dat je dat jullie dag niet heb laten beinvloeden!

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Ingetjuh getrouwd!
« Reactie #6 Gepost op: 30 juli 2013, 21:51:33 »
Wat een prachtig verslag! Jullie zagen er ook super mooi uit hoor!
Van harte gefeliciteerd

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Ingetjuh getrouwd!
« Reactie #7 Gepost op: 30 juli 2013, 21:56:10 »
Leuk verslag.
Maar mis ik nu iets? Ik lees niets over een balonnenman...

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ingetjuh getrouwd!
« Reactie #8 Gepost op: 30 juli 2013, 22:04:49 »
Leuk verslag.
Maar mis ik nu iets? Ik lees niets over een balonnenman...

Wel goed lexen he willie ( do avond 3enalinea)

Ingetjuh, van harte gefeliciteerd, je ziet er prachtig uit en wat een mooie fotos, lekker nagenieten

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Ingetjuh getrouwd!
« Reactie #9 Gepost op: 30 juli 2013, 22:35:14 »
Gefeliciteerd. Jammer van de ballonnen maar het zijn gelukkig ook maar ballonnen. Jullie zagen er mooi uit.

Ingetjuh

  • Gast
Re: Ingetjuh getrouwd!
« Reactie #10 Gepost op: 31 juli 2013, 09:11:48 »
Ooh wat een leuk verslag....mooie foto's!
Wat een supervet nummer van Kaliber en hardstyle op het eind! lachen!!

Wat knap dat jij je dag niet hebt laten verpesten door die balonnenman, wat onprofessioneel zeg! Hoe gaat dat sabreren van de champagne in zijn werk??

ben benieuwd hoe de film is geworden..


Hihi de feestnummers sloegen goed in! was echt fantastisch :)

Wij hebben voor sabreren een mannetje laten komen, in principe kan je het zelf doen maar k dacht als het fout gaat sta ik daar in mn jurk  :blink:
De meneer vertelde even wat leuke weetjes over zo'n fles en over de druk die op de kurk staat. Je krijgt het zwaard in je handen dan mag je even tegen zn hand duwen dat je weet hoe hard je op de fles moet duwen.
Mijn man hield de fles vast en ik had het zwaard vast. en in 1x klap je zo de kop eraf!!
Echt een super extra tintje aan je bruiloft!


Ingetjuh

  • Gast
Re: Ingetjuh getrouwd!
« Reactie #11 Gepost op: 31 juli 2013, 09:16:31 »
Klinkt als een geweldig mooie dag, gefeliciteerd!!

(meteen ook een vraagje, heb je misschien een foto van de achterkant van je kapsel?  :blush:)

misschien is het wat moeilijk te zien, maar ik had mn sluier tussen mn haar in. Het was verdeeld in 2 delen eerst de onderkant helemaal vast, sluier erin en bovenkant er overheen gebouwd  :biggrin:


Ingetjuh

  • Gast
Re: Ingetjuh getrouwd!
« Reactie #12 Gepost op: 31 juli 2013, 09:20:31 »
Wat heb je een leuk verslag geschreven zeg! En het blijkt maar weer dat wat tegenslagen je dag absoluut niet verpesten. Goed om in het achterhoofd te houden voor aanstaande bruidjes ;)


dank je wel!!
een tegenslag op het laatste moment is echt even slikken! en ik moet zeggen gelukkig waren het de ballonnen!!

Zo'n onprofessionele actie heb ik nog nooit meegemaakt!!!

het zonnetje was helaas ook afwezig die dag, maar ook dat maakt niks uit op zo'n dag!! geloof mij maar :biggrin: we waren zelf het zonnetje in huis

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ingetjuh getrouwd!
« Reactie #13 Gepost op: 31 juli 2013, 11:54:37 »
Klinkt echt als een superdag! En hele mooie foto's :) Die ballonnen zijn jammer maar jullie zijn er echt goed mee omgegaan!

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ingetjuh getrouwd!
« Reactie #14 Gepost op: 31 juli 2013, 12:27:27 »
Gefeliciteerd met jullie huwelijk Ingetjuh! Inderdaad super om te lezen dat jullie zo'n te gekke dag hebben gehad, ondanks de tegenslagen!! Pffff wat een prutser die ballonnenman, goed dat je hem nu met naam en toenaam in je verslag hebt gezet. Zo'n man verdient het echt om failliet te gaan, echt heel onprofessioneel om een bruidspaar (of wie dan ook!) zo in de kou te laten staan.
En file omdat de brug niet meer dicht wilde...dat bedenk je toch niet?
Nogmaals, geweldig dat jullie zo'n superdag hebben gehad, want het gaat uiteindelijk om de liefde van jullie en van de mensen om jullie heen!! Veel geluk gewenst samen!
PS dat sabreren vind ik echt super stoer, zou ik noooooooooooit durven... :blush:

Destino

  • Gast
Re: Ingetjuh getrouwd!
« Reactie #15 Gepost op: 31 juli 2013, 12:30:10 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 21:41:57 door destino »

Louitje

  • Gast
Re: Ingetjuh getrouwd!
« Reactie #16 Gepost op: 31 juli 2013, 13:01:43 »
Klinkt als een geweldig mooie dag, gefeliciteerd!!

(meteen ook een vraagje, heb je misschien een foto van de achterkant van je kapsel?  :blush:)

misschien is het wat moeilijk te zien, maar ik had mn sluier tussen mn haar in. Het was verdeeld in 2 delen eerst de onderkant helemaal vast, sluier erin en bovenkant er overheen gebouwd  :biggrin:



Dank je voor de foto en uitleg!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards