collapse

Auteur Topic: Juni 2014  (gelezen 267137 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bernadette

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #1100 Gepost op: 16 juli 2014, 11:58:08 »
KirrieMirrie, wat ontzettend balen dat je foto's niet geworden zijn zoals je had gehoopt.

Om te beginnen zou ik toch een officiële klacht indienen bij de fotograaf en je geld terug vragen of in ieder geval een schadevergoeding.

Wat je kunt doen om toch een beetje de dag her te beleven terug gaan naar de trouwlocatie en/of feestlocatie, vragen of je daar een nieuwe shoot mag doen? Dan zoek je een goede fotograaf, je vraagt je meest dierbare familieleden en vrienden of zij nogmaals in dezelfde kleding mee willen naar de trouwlocatie om daar een nieuwe shoot te doen? Op die manier kun je misschien toch nog een klein beetje het gevoel van de dag terug halen.

Is een schrale troost, maar misschien helpt het jullie om de herinnering beter vast te leggen :)

Lietje88

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #1101 Gepost op: 16 juli 2014, 17:58:56 »
@itsanne het is denk ik vooral weer het 'gewone' leven oppakken.
Komt vast wel weer goed maar poeeeh ellendig hoor.

@spacekitten oeee spannend zeg!!

@kirrimirrie wat een rotsituatie zit je.. Snap als je t niet opnieuw wilt doen want het gevoel is dan toch anders..
Misschien hebben familie/vrienden mooie fotos kunnen maken met hun telefoons/camera? Heb je dat al gevraagd?
Ik mag toch hopen dat je niet teveel geld aan haar hebt uitgegeven...
Vind t heel slecht hoor kan me er echt boos om maken!!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #1102 Gepost op: 16 juli 2014, 22:57:39 »
@spacekitten, spannend meid, stoppen met de pil! En inderdaad,...het heeft echt meer energie gekost dan ik ook ooit ingeschat had...kom nu echt tot rust.

Over de foto's ik heb haar gemaild en mijn mening en gevoel over de foto's geuit, helaas geen reactie terug mogen ontvangen. Ik wacht het nog tot zondag af, dan ga ik haar bellen, haar gebrek aan reactie doet mij denken dat ze zelf ook wel weer dat dit niet goed genoeg was.

Ik heb geen enkele intentie om een toneelstukje op te voeren door de dag "over" te doen, ik wacht dan liever een paar jaar en ga met lief naar een idyllische bestemming om onze geloften opnieuw te doen of zo...zo'n typisch Amerikaans gedoe...K. Kwam zelf met dat idee en het spreekt me wel aan...een jaar of 5..we zien wrl..we gaan in elk geval in de winter een love shoot boeken bij een andere fotograaf en tja,...daar moeten we het dan maar mee doen voorlopig.

Maar dan nog, ook zonder die foto's ben ik net zo getrouwd, natuurlijk had ik het liever anders gezien maar goed, ik heb de foto's niet nodig om te bewijzen dat we getrouwd zijn...gelukkig! Helaas hebben we trouwens wel enkele honderden euro's betaald...dat dan weer wel...

Maar goed..we gaan verder....de oplossin zal zich vanzelf wel aandienen denk ik...

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #1103 Gepost op: 17 juli 2014, 07:35:40 »
Hoop dat je snel een reactie krijgt kirriemirrie, niet reageren is echt not done.
Mocht ze echt laks zijn, zeker hier op het forum een waarschuwing neerzetten en in je omgeving haar afraden. Mond op mond kritiek kan ver komen.

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Juni 2014
« Reactie #1104 Gepost op: 17 juli 2014, 13:55:52 »
Hoi Ladies,

Ik ben er ff tussenuit geweest vanwege mijn moeder die in het ziekenhuis lag maar we zijn er weer en alles is weer rustig.

Wij hebben vorige week ons album op mogen halen, vroeger dan gedacht want eigenlijk zou het pas in augustus komen.
Kirriemirrie, ik snap zo wat je bedoelt. Tuurlijk ben je net zo getrouwd, maar dit soort dingen (foto's) verdiend elk stel. Wat erg van die fotograaf!!. Mensen die met bruidsparen bezig zijn moeten eens wat vaker beseffen dat er maar 1 dag in jullie leven is waarop je dit doet. Dit krijg je nooit meer terug. Hopelijk pakt ze je email beter op dan de rest, sterkte!

Ik heb verder gelukkig helemaal geen last van een zwart gat. Wel ben ik erg moe en moet ik zeggen dat ik mijn normale werkdagen niet meer zo goed volhoud. (8.00 - 22.00 uur) ik heb dan na een aantal jaren zo gewerkt te hebben besloten een stapje terug te doen. Er is meer dan alleen werken. Maar mss is het ook alle spanning die eruit komt of zo  :confused:




Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #1105 Gepost op: 17 juli 2014, 16:50:20 »
Is alles goed met je moeder?

Knap van je dat je een stapje terug doet trouwens, is niet altijd makkelijk.

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Juni 2014
« Reactie #1106 Gepost op: 18 juli 2014, 07:47:12 »
Ja gelukkig wel, ze is hartpatient en werd met spoed opgenomen wegens klachten. Vermoedelijk is het ook daar de spanning en de drukte die eruit kwamen. Weet nog toen we de foto's lieten zien ze weer helemaal moest huilen en dan zie je gewoon dat ze meteen erna op is. Maar gelukkig is ze weer thuis, gezond en wel....zover het kan uiteraard.

Ik zat gisteren avond nog te denken aan je Spacekitten, helemaal vergeten te zeggen hoe leuk ik het vind dat je gestopt bent met de pil! Echt heeeeeel spannend!!

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #1107 Gepost op: 18 juli 2014, 13:31:05 »
Fijn om te horen dat je moeder thuis is!

Ja is zeker spannend, maar voor nu nog niet raak. Maar we hebben ons ook zeker een jaar gegeven. Met een zoektocht naar een huis erbij wordt het al druk genoeg.

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #1108 Gepost op: 18 juli 2014, 14:51:01 »
@ Appelsientje: fijn om te horen dat het goed gaat met je moeder. Is natuurlijk altijd schrikken. En wat goed dat je een stapje terug hebt genomen, is zeker niet altijd makkelijk om te doen en al helemaal niet om aan jezelf toe te geven dat het misschien nodig is.

@ Spacekitten: spannend is dat he? Zeker omdat je gewoon niet weet hoelang het gaat duren. Wij hadden ons beide keren ook een jaar gegeven, maar was steeds binnen een maand al raak (1e keer echt blinde paniek van mijn kant: "ik wil dit helemaal niet!!" ;) ). Hoop dat jullie er toch ook niet te lang op hoeven wachten!

@ Kirriemirrie: nou dat klinkt ook niet verkeerd, over 5 jaar weer zo'n dag ;) Hoop wel dat de fotograaf nog reageert. Zou echt geen stijl zijn als ze geen reactie geeft!

Hier vooral weer hard aan het werk, het echte leven is weer begonnen. Helaas door wat er gisteren is gebeurd meteen wel een hele rare dag op het werk met nog wat onduidelijkheid of er klanten van ons aan boord waren  :cry:

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #1109 Gepost op: 18 juli 2014, 16:16:59 »
@appelsientje, fijn dat het inderdaad aan de beterende hand is met je moeder, is natuurlijk altijd schrikken dit soort dingen.

@Spcaekitten, gun 't inderdaad de tijd, wij hebben er gewoon 7 maanden over gedaan....en dan heb je ook wat meer tijd om aan het idee te wennen en de paniek waar ItsAnne het over heeft te voorkomen.

Hier ook een vreemde dag, als voormalig stewardess en reisadviseur komt het toch allemaal wel heel dicht bij, vaak genoeg die route gevlogen, en heel vaak, bijna dagelijks klanten op die vlucht geboekt...bizar, en de verhalen die nu los komen, met foto's erbij maken het allemaal nog erger...je kunt je echt een beeld vormen van de mensen en de levens die verloren zijn gegaan...

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #1110 Gepost op: 18 juli 2014, 16:41:43 »
Raar is dat he Kirriemirrie.... Ben zelf een aantal jaar grondstewardess geweest en werk nu al geruime tijd op een zakenreisbureau. Deze vlucht boeken we echt zo ontzettend vaak (zowel onder MH vluchtnummer als onder KL codeshare). En ja, er zitten dus toch klanten op die vlucht. Als je dat hoort wordt je wel even stil. Ook prive boekingen met het hele gezin. Akelig gewoon.

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #1111 Gepost op: 18 juli 2014, 22:30:27 »
Die ramp is echt verschrikkelijk, oud klasgenoot van mijn schoonzus zat op dat vliegtuig, komt op die manier ook heel dicht bij.

Die paniek herken ik wel trouwens, ben nu ongesteld, maar was ff bang dat het al raak zou zijn en ik was emotioneel nog niet helemaal klaar geweest als dat was gebeurt. Maar tijd geef ik het zeker, voor mij en mijn man. Ik heb nooit echt die fase gehad dat je ieder kindje leuk vind en ieder speelt schattig enzo. Begint nu pas te komen.

Kreeg laatst trouwens de vraag van n vriend of ik al gewend was aan het idee de rst van mijn leven vast te zitten aan mn man, en ondanks dat ik weet waar ik ja tegen zei, moest ik wel even nadenken hahaha

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #1112 Gepost op: 18 juli 2014, 23:26:07 »
Raar is dat he Kirriemirrie.... Ben zelf een aantal jaar grondstewardess geweest en werk nu al geruime tijd op een zakenreisbureau. Deze vlucht boeken we echt zo ontzettend vaak (zowel onder MH vluchtnummer als onder KL codeshare). En ja, er zitten dus toch klanten op die vlucht. Als je dat hoort wordt je wel even stil. Ook prive boekingen met het hele gezin. Akelig gewoon.

Helaas ook hier voormalige vaste klanten van mij met het hele gezin aan boord, bizar! Sterkte @itsanne op je werk met de hectiek en alle moeilijke vragen die je waarschijnlijk wel zal krijgen..

@spacekitten, herkenbaar, ik had dat niet en nu nog steeds, ik vindt baby's hooguit 15 min. Leuk, dan ben ik er wel weet klaar mee...hahahah....

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #1113 Gepost op: 18 juli 2014, 23:35:06 »
Hahaha goed om te horen dat ik niet de enige ben ;)

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #1114 Gepost op: 19 juli 2014, 09:09:56 »
Andermans baby's vind ik ook maar even leuk hoor haha! Ben ook niet echt een typisch kindermens (ik zou bijvoorbeeld echt niet op een kinderdagverblijf kunnen werken, heb echt groot respect voor die medewerkers). Ik heb daar het geduld gewoon niet zo voor. Behalve (meestal) voor mijn eigen meisjes  :blush:
Dus je hoeft echt niet zo'n type te zijn hoor, als je uiteindelijk maar onvoorwaardelijk van je eigen kinderen houdt en daar alles voor zou doen (en geloof me, dat gaat gebeuren!)

@ Kirriemirrie en Spacekitten: jullie natuurlijk ook sterkte. Hoewel ik er privé (gelukkig) niet mee verbonden ben, blijft het raar als je een frequent traveller hebt die daar bij betrokken was. Zeker als zijn naam maar in de media terug blijft komen. Kippenvel....

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #1115 Gepost op: 19 juli 2014, 16:36:45 »
Sorry, even een ego post.... net de bewerkte foto's gekregen van de fotograaf en daar zat dit diafilmpje bij (tevens op youtube gezet door de fotograaf haha). Best wel een beetje trots op en opeens beleef je die dag weer helemaal!

http://youtu.be/vqaNuCtJHWY

Lietje88

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #1116 Gepost op: 19 juli 2014, 17:45:34 »
Vreselijk die ramp... Wij heb en gister voor de vlucht een minuut stilte gehouden wat erg emotioneel was. Ook hebben we erover gepraat met elkaar tijdens de brieving. Het komt ineens zo dichtbij, zo onwerkelijk..zo...tsja ziek? De wereld word al gekker!!!

@itsanne leuk ik ga zo even kijken.

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #1117 Gepost op: 19 juli 2014, 18:13:25 »
@ Lietje: ja voor jullie komt het nog een stap dichterbij. Je zal het ook wel aan de passagiers merken denk ik? En met welk gevoel stap je nu zelf elke keer het toestel in?

Wij merkten het gisteren ook al aan veel klanten. Op het werk hebben we ook een minuut stilte gehouden, telefoons uit, muziek uit en gewoon een minuut denken aan al die mensen die op welke manier dan ook persoonlijk hierbij betrokken zijn. Daar wordt je dan automatisch wel een beetje stil van....

Idoann

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Juni 2014
« Reactie #1118 Gepost op: 19 juli 2014, 20:17:13 »
ItsAnne, supermooi om je foto's zo te kunnen laten zien en wat heb je een stel prachtige meiden! Erg grappig om te zien dat jullie ook een paar foto's hebben gemaakt die ik eerder op welke en pinterest voorbij heb zien komen. Had zelf ook een mapje aangemaakt met soortgelijke foto's maar helaas geen tijd voor gehad!

De ramp is inderdaad verschrikkelijk! Wat mij ook zo aangrijpt is dat je zo snel namen en gezichten bij de slachtoffers hebt gekregen. Toen ik negen uur thuis kwam uit mijn werk was het eerste paspoort met foto en naam al op televisie geweest, de hele wereld wist al wie was overleden voordat de nabestaanden uberhaupt ingelicht konden worden, zo erg :(
« Laatst bewerkt op: 6 november 2014, 16:03:06 door Idoann »

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #1119 Gepost op: 19 juli 2014, 20:50:50 »
@lietje, dat zullen heftige vluchten zijn deze dagen. Aangezien we bij AA heel veel op Afghanistan vlogen bedacht ik me vandaag ineens dat het ons ook had kunnen gebeuren, nooit heeft iemand er bij stil gestaan dat we over en in oorlogsgebied vlogen, zelfs nog een week op een militair kamp geslapen in Afghanistan omdat onze kist stuk was...heel bizar en nu deze mensen, die er niets maar dan ook helemaal niets mee te maken hadde, al die onschuldige kinderen, vreselijk.

Ik mag ook geen persoonlijke verhalen meer lezen van K. Ik ben daar blijkbaar heel gevoelig voor, ik lees de feiten en verbaas me over de manier waarop sommige mensen hiermee om gaan, onmenselijk, een ander woord heb ik er niet voor.

@itsAnne, wat een prachtige foto's...werkelijk prachtig! En wat een leuke meiden en man heb je! Mooi hoor!

Lietje88

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #1120 Gepost op: 26 juli 2014, 10:45:27 »
Ik stap niet met een ander gevoel t vliegtuig in, maar wij als crew dragen tm 31 juli een black ribbon op oms uniform.

Overigens is de bloemenzee op schiphol echt ongelofelijk..
Gister tijdens de vlucht moest er een klein meisje continu naar de wc want ze had buikpijn. Spanning? Vroeg ik aan haar moeder.

Nee ze had bloemen neergelegd voor mh 17 op schiphol bij de bloemenzee. Ze had zelf gevraagd aan dr moeder of t mocht. Maar ze was zo aangeslagen dat ze nu aldoor op de wc zat. En zo heeft ieder zn eigen verhaal.. Heel aangrijpend allemaal!

@Kirrimirrie nog nieuws over je fotos?

Ik wacht momenteel op de videograaf. Die komt de film zo brengen  :applaus:
Maar mag nog niet kijken. Pas morgenavond want dan zijn we samen vrij, is wel zo leuk!  :juggle:

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #1121 Gepost op: 26 juli 2014, 16:37:55 »
oeh dat is best zwaar, zoiets in huis hebben en dan nog niet mogen kijken!

Ik heb eindelijk het juist programma op mijn computer staan om het een ander in elkaar te gaan zetten.
Helaas heb ik nog steeds niet de hoge resolutie fotos, maar ik kan wel het een en ander doen.
Verder gaan we nog iets voor onze cm (+assistent/chauffeur) doen binnenkort, daar moet ik ook eens over gaan nadenken hoe dat gaan aanpakken op een leuke manier.

@Kirriemirrie, net zoals Lietje ookal vraagt, is er al meer bekend over de foto's?

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #1122 Gepost op: 1 augustus 2014, 07:25:48 »
Hoe is het dames?

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #1123 Gepost op: 1 augustus 2014, 13:19:03 »
Hier alles goed! Maar hoe is het met jou? ;)

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #1124 Gepost op: 1 augustus 2014, 17:43:46 »
goed hoor, nog steeds hard aan het oefenen ;)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards