collapse

Auteur Topic: Juni 2014  (gelezen 270205 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #375 Gepost op: 26 februari 2014, 18:45:38 »
Zoek 'm maar eens op op You Tube. Is van de Sprookjesboom van de Efteling met een heel dansje erbij. Wel grappig hoor, ik denk dat we er veel mensen mee zullen verrassen ;)
hahaha, geweldig die liedjes van de sprookjesboom. Wij hebben 3 cd's. Mijn AS vindt stampen, stsmpen, stampen gweldig ;)

Lietje88

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #376 Gepost op: 26 februari 2014, 21:14:56 »
@itsAnne haha super leuk toch de sprookjesboom!!

'Ons' liedje is absoluut Avond van Boudewijn. Deze word live gezongen door de tante van mijn AS en word begeleid door een vriendin van ons op de piano, heeeel gaaf! Dit zal gedaan worden als ik binnen kom.

Is het een soort van normaal 3 liedjes? Bij het binnenkomen, het tekenen en het weggaan? Vind t zoveel..?

Idoann

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Juni 2014
« Reactie #377 Gepost op: 26 februari 2014, 21:58:58 »
In onze gemeente is het alleen bij binnenkomst en tekenen, ik vraag me alleen nog steeds af of we het hele nummer luisteren of slechts een deel :s

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #378 Gepost op: 27 februari 2014, 07:20:57 »
@de muziek, volgens mij mag je lekker doen wat je zelf wil...als je maar één liedje wil is het ook goed volgens mij..

Morgen moeten we de gravering voor de ringen door gaan geven....ik heb nog steeds geen idee wat ik er in wil hebben...hahah...Waarschijnlijk wordt het gewoon de datum met één woordje erbij...iets van altijd of liefde of zo...misschien wel K (hartje) K...zoiets...ach..je ziet het toch bijna nooit dus wat maakt het uit!

Hier zijn we verder druk bezig met de uitnodigingen, ik merk dat ik mezelf helemaal gek maak door die dingen...het ontwerp is op één of anders manier zo belangrijk voor mij dat ik het steeds niet goed genoeg vind, heel vervelend.

Mijn AS houdt echt niet van pakken (of nette kleding in het algemeen) maar heeft toch een pak uitgekozen...een mooie zwarte met een zwarte blouse en een turquoise stropdas...Jeeeej!!! Nu nog even gaan kopen en dan is dat ook weer geregeld!

Moeten jullie nog veel DIY projecten afronden?? Ik wel...pff...nog een hele lijst!

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Juni 2014
« Reactie #379 Gepost op: 27 februari 2014, 09:13:50 »
Pinky13 wat fijn dat je jurk past. Ik ga zo meteen gelijk kijken!! En jullie openingsdans..............WAUW!!!!!! Mijn AS zou me nooit kunnen liften hahahaha. Echt super origineel! Het valt me op dat een ieder er toch zijn eigen originaliteit aan geeft. Heel leuk!!

@Lietje88 heel mooi lied en prachtig als het live gezongen wordt! Goede keus!!!

@Kirriemirrie wij moeten ook nog heeeeel veel DIY projectjes maar het begin is in ieder geval gemaakt  :biggrin:

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #380 Gepost op: 27 februari 2014, 12:09:43 »
wat een mooie ideeen bij de muziek allemaal!

Hier ook nog een hoop DIY projecten af te ronden, al heb ik er een aantal bij andere neergelegd, zo gaat mijn vader de enveloppenkist/doos maken, super leuk! (en kan ie weer lekker knutselen met hout haha)

Gisteren wel de diy voor mij de bedankjes afgemaakt en eindelijk!!!!! mijn illustratie voor de uitnodiging uit mijn vingers gekregen. Nog een paar kleine aanpassingen en misschien een toevoeging en dan kan het in de verf gezet worden en daarna afgerond worden met de teksten (ik maak m compleet zelf namelijk) daarna nog een keer langs de kopieshop om m te drukken en dan kunnen ze op de bus  :biggrin:

En ik heb mijn vrijgezellenfeestje in april! een van de meiden had zich versproken, dus nu zijn er nog 2 mogelijke data over wanneer het kan zijn, spannend!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #381 Gepost op: 27 februari 2014, 15:58:18 »
Hier ook lekker een DIY projecten aan iemand anders over gedragen vandaag, jeeej!

We zijn ook eindelijk uit over onze bedankjes, het worden mini high tea's in een doosje! We hebben witte bedank-doosje daar komt een theezakje in met een koek en wat andere lekkere dingen! Goedkoop en simpel! Ik hoop alleen van harte dat het niet bloedheet is op onze dag in juni want dan kan ik geen chocolade gebruiken, en bij een high tea hoort chocolade!

Voor de enveloppendoos zijn wij op zoek naar zo'n amerikaanse brievenbus....tenministe....dat denk ik nu...hahah...misschien zien ik morgen wel ineens weer iets anders en doen we dat! Onze lijst is echt nog zo belachelijk lang..pff...maar goed, we zijn op de goede weg door dingen af te kunnen strepen, dat voelt echt goed!

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #382 Gepost op: 28 februari 2014, 09:02:17 »
Ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben met een lange lijst nog! Maar we hebben nog 3 maanden dames!

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Juni 2014
« Reactie #383 Gepost op: 28 februari 2014, 09:14:18 »
@Spacekitten wat grappig dat ze zich versproken heeft hahaha. Nu weet je in ieder geval wat er gaat komen.

Ik zat vanmorgen ook te bedenken dat ik nog 14 weken heb vanaf vandaag  :jawdrop: en wij moeten nog zoveel doen  :blink:
Ben nog steeds bezig met de 1900 bloemblaadjes  :cry: de enveloppendoos, de lucifer doosjes, de sterretjes, de persoonlijke bierviltjes, de daggasten extra's en de kindertasjes, de corsages voor de kindjes, de kinderkleding, de receptieboekhoek, het afscheidshoekje......whaaa ik word er bijna gek van. Of zou ik dan misschien toch teveel hooi op mijn vork hebben genomen hahahahaha

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #384 Gepost op: 28 februari 2014, 09:58:48 »
hahaha....@appelsientje...heeeel herkenbaar want al die problemen heb ik ook nog! En om dan te bedenken dat het bij ons echt alleen maar voor een feest van 5 uur is...je zou haast denken dat we tijdelijk ontoerekeningsvatbaar zijn met al die plannen!

Ik heb het gasten"doek" in elk geval uitbesteed aan de neef van AS die getalenteerd graffiti artiest is...helemaal top en ben heeeel benieuwd wat ie ervan gaan maken. Heb gisteren de zonnebrillen besteld die we willen voor het feest, mijn schoenen besteld, een besluit genomen over de bedankjes. Dus ik kon wel weer wat zaken van het lijstje afstrepen! Heeel prettig gevoel!

Lietje88

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #385 Gepost op: 1 maart 2014, 20:01:11 »
Wat gaaf zeg zon doek! Heel erg leuk!

Ik ben vandaag met het bruidsmeisje op stap geweest. Jurkje en schoentjes gevonden. Geweldig om haar zo stralend te zien.
Zij weet nog beter hoeveel weken, dagen, nachtjes het nog slapen is  :biggrin:

Vraagje; hoe ver van te voren doen jullie je proefkapsel en makeup? Heb daar totaal geen idee van..


kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #386 Gepost op: 1 maart 2014, 21:12:08 »
Oww leuk, goed geslaagd dus voor het bruidsmeisje?
 
Proef make-up en kapsel probeer ik gewoon af en toe maar als je het laat doen zou ik zeker 8 weken of zo aanhouden, mocht je de kapster niet cool vinden heb je nog tijd om een andere te zoeken.

Idoann

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Juni 2014
« Reactie #387 Gepost op: 2 maart 2014, 09:43:43 »
Mijn nieuwe kapster (geen zin om per kwartier te betalen ;)) gaf aan dat het handig was om het proefkapsel te doen wanneer ik mijn jurk weer ga passen, dan heb je zelf meteen een totaalbeeld. Voor mij is dat 22 april dus inderdaad ongeveer 8 weken van tevoren.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #388 Gepost op: 3 maart 2014, 07:56:56 »
Wie van jullie is ook aan het lijnen?! ik ben er zo klaar mee....al 5 weken streng aan de sonja bakker,...en gewoon geen kilo afgevallen...Vandaag maar weer bij week 1 begonnen, en dan nog iets strenger..maar het is echt zoooooo demotiverend, blegh!

Wel hebben we de zonnebrillen binnen gekregen, die zijn zooo cool! En mijn schoenen komen als het goed is morgen binnen, dus dat zijn dan weer kleine lichtpuntjes maar het gewicht is echt een dikke domper...bah!

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #389 Gepost op: 3 maart 2014, 08:48:56 »
ik doe niet echt aan lijnen, maar let wel heel goed op op wat ik eet.
Gewoon iets minder snoepen (wat niet echt lukte de laatste weken) en gezondere keuzes maken.
Helaas lukte het dus niet de afgelopen tijd (stress!!) en ben ik zelfs iets aangekomen, dus nu hup in volle kracht weer vooruit haha.

Sonja bakker is toch echt zo'n crashdieet? hou anders een keer bij wat je eet, misschien dat je daar nog iets uit kan halen :)

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #390 Gepost op: 3 maart 2014, 09:26:56 »
Sonja bakker is voor mij alles behalve een crash dieet, mijn calorie inname was altijd zo rond de 600/700 kcal per dag (ik eet met gemak 2 dagen niet bijvoorbeeld)...en nu dus elke dag minimaal 900 / 1000. Mijn lijf is crashen dus gewend en moet nu juist wennen aan meer binnen krijgen, waarschijnlijk val ik daarom ook niet af...omdat ik nu dus "teveel" eet of zo...ik weet het niet..frusterend is het wel in elk geval!

Maar eens een afspraak maken bij een voedingsdeskundige of zo...ik word er in elk geval helemaal gek van!

Iemand nog leuke bruiloftszaken geregeld?! (om het positief te houden?)

Stephanie555

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #391 Gepost op: 3 maart 2014, 09:51:13 »
Hoi meiden

Ik zal ook weer eens reageren, kom er op een of andere manier niet aan toe..
Werk in de zorg dus ook nog lekker onregelmatig...

Hier al wel een aantal dingen gebeurt...
*We zijn 7 februari in ondertrouw gegaan,
*De benodigdheden gekocht voor de bedankjes ( kleine wekpotjes met snoephartjes erin) nu alleen nog de snoepjes kopen, labeltjes maken etc.
* uitnodigingen zijn klaar, nu alleen nog de enveloppen schrijven.
* ringen uitgezocht, laten graveren en opgehaald :-)

Nu nog regelen:
* gastenboek/doek, ben er nog niet helemaal uit
*overhemd& stropdas voor mijn zoontje en As.
*ringen doosjes
En vast nog wat dingen ;-)


Nu even reageren op jullie voor zover mogelijk ;-)

@Lietje88
Ik heb mijn proefkapsel en make- up 18 maart..ook ruim van te voren..helaas niet de dag dat ook mn trouwjurk weer aan mag..dat is 26 maart maar kon met mijn eigen planning niet anders.
Maar ook zo hebben we even om goed te kiezen hoe het gaat worden.

Leuk dat je geslaagd ben voor het bruidsmeisje...en hoe herkenbaar mbt dat ze het vaak nog beter weten als wij met hoeveel dagen nog hihihi..

Mijn dochtertje had afgelopen week een feestje van een vriendinnetje, een taartworkshop...kwam ze met een boltaartje thuis helemaal in het teken van trouwen...hoe lief haha

@kirriemirrie..
Ik ben ook aan het " lijnen", heb meer als een jaar terug bij de EGA gezeten...( zie website wat het inhoud) en ben sinds vorige week weer begonnen, hoef nog maar 2 kg maar dat was het juist....die 2 kg ging niet zo makkelijk...
Ook omdat ik er zelf wat luchtig over deed..maar nu het passen van de jurk  dichter bij komt wordt ik toch wat zenuwachtiger...want had gezegd dat het me wel ging lukken ;-)
Moet zeggen dat het nu ook wel goed gaat...moet elke dinsdagavond naar het cluppie om me te laten wegen..en dan wil je echt wel afgevallen zijn :-)
Niet dat ik dik ben, maar voor je eigen gevoel mag er nog wel wat af.
Eigenlijk is het ook net wat spacekitten zegt..goed op je voedingspatroon letten

Ps; even terug gelezen maar even benieuwd wat heb je nu laten graveren in de ringen?

@spacekitten...
Op zich wel lekker dat je ongeveer weet wanneer je vrijgezellenfeest is...
Hier veel geheimzinnigheid om me heen haha
Het gaat vast leuk worden...maar merk dat ik nu al bezig ben met wanneer zou het zijn ...nu is er een vriendin op vakantie dus denk dan meteen..nou deze week in ieder geval niet hahaha
Ik laat me maar verassen :-) :applaus:



Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Juni 2014
« Reactie #392 Gepost op: 3 maart 2014, 10:24:27 »
@kirriemirrie ik heb precies hetzelfde!!!!! Ik begin me nu ook echt af te vragen of ik het wel ga redden. Ik heb nog 6 weken en dan moet! er 6 kg vanaf zijn.  :angry: je zou denken dat het moet lukken, maar de vorige keer is het ook niet gelukt. Maar goed, ik ga gewoon zo door....ooit gaat het er toch wel weer vanaf ?!?!?!

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Juni 2014
« Reactie #393 Gepost op: 3 maart 2014, 10:27:09 »
owja.....vergeet ik toch iets leuks te vermelden!!!!

Wij gaan op honeymoon naar Mauritius  :applaus: :applaus: :applaus: Zo leuk!!!!! Ik zou het haast vergeten door de kilo's ;-)

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #394 Gepost op: 3 maart 2014, 10:31:32 »
@Kirriemirriie, dat is wel heel weinig qua inname, zou zelfs als ongezond worden benoemd (je lichaam heeft in stilstand al redelijk wat nodig om alles te kunnen draaien zeg maar...) is een diëtiste misschien iets?

Hier trouwens ook nog wat leuk nieuws omtrent de bruiloft, AS heeft zijn pak gevonden  :biggrin:
en we zijn gisteren bezig geweest voor onze alternatieve 'openingsdans', we hebben in een scheur gelegen om ons idee (tijdens het uitvoeren thuis) wil er helaas niet teveel over roepen, want ik heb geen idee of mensen meelezen die komen lol

Nog 2 weekjes en dan mag ik mijn jurk weer aan, hoop dan in ieder geval die paar kilo die aangekomen zijn weer kwijt te zijn, maar ik heb me wel gewegen in de minst gunstige week van de maand, dus het zou nog mee kunnen vallen hahaha

Lietje88

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #395 Gepost op: 3 maart 2014, 11:51:42 »
@ Appelsientje waauwieeee... daar wilde wij ook graag heen maar vind het toch erg duur..
Waar hebben jullie geboekt?

Vervelend met de kilo's allemaal. Ik heb het tegenover gestelde. Ik kan eten wat ik wil zonder dat ik een kilo aankom. Sterker nog ik moet veel eten om op gewicht te blijven. Dus ken dat probleem niet.
AS is wel met sonja bakker begonnen en die valt langzaam af. in 2 weken nu 1,5 kilo.
Hij gaat 29 maart voor een pak kijken bij Roca in Haarlem.

@ Stephanie555  gefeliciteerd met jullie ondertrouw!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #396 Gepost op: 3 maart 2014, 12:09:32 »
@Lietje, das ook een vervelend probleem, dat heeft mijn vriend ook, die eet ons echt arm en komt nog geen gram aan..

Heerlijk mauritius...voor een huwelijksreis in elk geval wel...goed vooruitzicht!

Stephanie555

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #397 Gepost op: 3 maart 2014, 15:41:46 »
Heerlijk als je niets aankomt...heb er hier ook 3 thuis..grrr...mn kinderen en As.  Die kunnen wat weg bunkeren... Maar als ik daar aan mee zou doen...pffff
Het is nu juist dat hij s avonds van alles lekkers neemt en dat ik er dan naast zit met mn komkommertje en wortel hihi

Nog meer die al een huwelijksreis geboekt hebben?
Wij gaan later... Wij trouwen woensdag en vrijdags hebben we een lang weekend centerparcs( mysterypark), is het pinksterweekend,  waar we naar toe gaan horen we op onze trouwdag :biggrin: en in augustus met de schoolvakantie ( ivm de kids) gaan we naar Kreta... Daar ging onze 1e vakantie ook naar toe..dus wel weer leuk om terug te gaan.

Onze echte grote honeymoon gaan we doen als de kinderen ouder zijn, we willen dan met een camper Amerika doortrekken.
We willen dat hun het dan ook echt bewust meemaken.
Hier dus nog aardig wat in de planning.

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #398 Gepost op: 3 maart 2014, 16:06:11 »
mijn schoonouders gaan de vakantie voor ons plannen, dit meer vanwege tijdgebrek aan onze kant.
Wij gaan richting Toscane en misschien ook nog even langs rome :)

Lietje88

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #399 Gepost op: 3 maart 2014, 17:38:19 »
Het is idd net zo vervelend als snel aankomen hoor. Word gek van de opmerkingen: eet eens wat meer, wat ben je toch mager ( ik haaaat dat woord ) ect. Ag zo hebben we allemaal wat  O:-)

Ik zit een beetje te kijken op internet want heb nog geen gastenboek. Zo kwam ik op een nieuwe rage: de videozuil. Gasten spreken via zon paal hun boodschap in en dat krijg je dan op dvd.
Iemand enige ervaring mee? Als we hem boeken bij onze videograaf is het 195 euro incl dvd.
Is wel weer 195 eu  :blink: maar is ook wel weer erg orgineel..
Ben benieuwd naar jullie mening.



Ohhh Toscane lijkt me zo prachtig en rustig daar.. Heerlijk!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards