collapse

Auteur Topic: Juni 2014  (gelezen 267104 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #75 Gepost op: 2 oktober 2013, 16:15:07 »
@Spacekitten
Wij hebben inmiddels wel ja tegen de reportage gezegd, maar niet tegen de opties, o.a. dus dat fotoalbum ;) Ik vind het ook echt duur! Mijn zus is op Curacao getrouwd, wel met fotograaf, dus foto-cd, maar zonder album,. die heeft hier in NL een album laten maken, het kostte haar 750,- :blink:, moest ik toch wel eventjes van slikken, maar ik kijk nog rustig verder wat het album betreft ;) Wij krijgen alle foto's ook op DVD in groot formaat, dus we kunnen nog alle kanten op.

Vandaag mijn schoonouders ons tuinfeest-idee voorgelegd en ze waren enthousiast, dus de locatie is bij deze ook van het lijstje af. Er werd gelijk al verder gedacht, want weekend later wordt schoonvader 70 jaar, dus we mogen alles wat betreft tent, meubilair, tap e.d. mooi laten staan ;)

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #76 Gepost op: 2 oktober 2013, 16:20:08 »
Ik snap echt soms niet waarom bepaalde dingen zo duur moeten zijn :blink:

Wel fijn dat je alles kunt laten staan en dat je schoonouders zo positief zijn! dat moet een last van je schouders zijn denk ik

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #77 Gepost op: 2 oktober 2013, 16:31:18 »
Zodra je het woord bruiloft zegt schieten er volgens mij bij mensen €-tekens in de ogen, evenals een begrafenis en geboorte hoor ;)

Je zou haast bij sommige dingen nog een offerte laten maken en zeggen dat het over een bijeenkomst o.i.d. gaat van het één of het ander, kijken of het dan goedkoper uitvalt. Ik heb zelfs al gemerkt dat je bij sommige bedrijven zelfs nog de bakker verplicht wordt waar jij je bruidstaart moet laten maken...

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #78 Gepost op: 2 oktober 2013, 16:37:07 »
Dan zou ik al snel afhaken denk ik, als je tot iets verplicht wordt.
Maar daar heb ik dan ook altijd last van gehad, als het moet dan doe ik het niet en als ze denken dat ik het niet kan, dan doe ik het zeker wel...

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #79 Gepost op: 2 oktober 2013, 17:52:46 »
Bedankt voor jullie tips! Spacekitten: welke app is dat?
Zal ook eens gaan kijken wat er bij mijn figuur past  :dry:

Ik ga ook zelf het album maken. Wij betalen voor 5 uur fotografie (2 fotografen) €625. Dat is dan dus wel excl album. Aangezien ik het wel heel erg leuk vind om te doen, ga ik daar zelf mee aan de slag.

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #80 Gepost op: 2 oktober 2013, 18:31:09 »
Misschien heb je hier iets aan:
http://www.theperfectwedding.nl/artikelen/35/welke-trouwjurk-past-figuur

Ik zelf ben een wijnglas, alleen dan met wat dikkere benen/kuiten. Maar doordat de rok van het empire-model wijd is, verstopt die mooi mijn dikke kuiten ;) Een halter wat hier bij don'ts staat, past bij mij dan weer wel, want ik heb geen bredere schouders ;) Dus de uitkomst kwam bij mij goed overeen.
« Laatst bewerkt op: 2 oktober 2013, 18:34:34 door mamamikado »

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #81 Gepost op: 2 oktober 2013, 18:39:00 »
Bedankt voor jullie tips! Spacekitten: welke app is dat?
Zal ook eens gaan kijken wat er bij mijn figuur past  :dry:

Ik ga ook zelf het album maken. Wij betalen voor 5 uur fotografie (2 fotografen) €625. Dat is dan dus wel excl album. Aangezien ik het wel heel erg leuk vind om te doen, ga ik daar zelf mee aan de slag.

Wat ik ook wel weer ene voordeel vind aan een zelfgemaakt album, dat je ook je iegen foto's er tussen kunt zetten, want ook foto's gemaakt door familie kunnen soms best mooi zijn.

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #82 Gepost op: 2 oktober 2013, 20:16:27 »
Ik ga ook zelf het album maken. wij betalen 850 euro voor de fotograaf, ze is er dan vanaf 9.30 tot 17.30. En we krijgen dan alles op cd en drie mini familie albums. Voor het album zou er nog 600 bijkomen, maar voor nu ga ik die gewoon zelf maken tenzij we de loterij winnen haha.

Wat betreft de jurk. Ik heb van te voren veel plaatjes gekeken en kwam er zo steeds meer achter wat ik mooi vond. Heb van alles gepast omdat je ook vaak hoort dat je iets in je hoofd hebt, je ze dan aantrekt en het helemaal niet staat. Ik heb een hele mooie uitgekozen :heart:. Je voelt t als je de juiste aanhebt. Laat je gevoel spreken en voel waar jij je het allermooist en fijnst in voelt. Dat is het belangrijkst. Iedere bruid die haar gevoel volgt, dus straalt, is prachtig!

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #83 Gepost op: 2 oktober 2013, 20:39:25 »
ItsAnne de app heet the knot look book
Ik had er erg veel aan!

Yvonnuhhh

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 44
Re: Juni 2014
« Reactie #84 Gepost op: 7 oktober 2013, 21:41:19 »
@ItsAnne En heb je je droomjurk zaterdag gevonden?? Ben erg benieuwd :biggrin:

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #85 Gepost op: 7 oktober 2013, 21:57:29 »
Leuk dat je het vraagt, en ja! DE jurk gevonden! 1e winkel en binnen 2 uur klaar! En wat was het leuk!

Yvonnuhhh

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 44
Re: Juni 2014
« Reactie #86 Gepost op: 7 oktober 2013, 22:06:49 »
Super!!
Zo snel ging het bij mij ook..mag 10 december weer komen passen, heb er nu al zin in..haha.

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #87 Gepost op: 7 oktober 2013, 22:21:50 »
Wow, 10 december al weer! Ik mag in januari weer komen. Ik vraag me dan wel een beetje af wat ze dan gaan doen. Gaat de schaar er dan al in? ze zei namelijk dat pas een maand van te voren alles echt op maat werd gemaakt.

Yvonnuhhh

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 44
Re: Juni 2014
« Reactie #88 Gepost op: 8 oktober 2013, 17:22:42 »
Als het goed is hebben ze bij mij de jurk dan op maat gemaakt. Ik ben tevreden over mijn gewicht, dus hoef niet meer af te vallen. De verkoopster wilde de jurk dan graag alvast op maat gaan maken en dan pas ik volgens mij zo'n 2 weken van te voren nog een keer de jurk.
Het is heel stom maar word de laatste nachten steeds wakker en dan denk ik 'dit is toch wel de jurk die bij mij past?'. Mijn moeder heeft foto's van de jurk gemaakt met haar mobiel, die foto's zijn niet super duidelijk maar wat ik er van kan zien is de jurk toch prachtig. Ik twijfel dan opeens ook een beetje over dat ik misschien nog naar andere bruidswinkels had moeten gaan. Het ging allemaal zo snel.
Aan de andere kant denk ik dan ook weer dat ik er helemaal weg van was, kon de week na het passen alleen nog maar aan mijn jurk denken. Ik denk dat ik gewoon een beetje een hele grote stresskip ben..haha.

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #89 Gepost op: 8 oktober 2013, 21:07:25 »
Haha! Ook al is het voor mij nog geen week geleden, het klinkt al heel herkenbaar!
Hoelang geleden heb je de jurk gekocht? Als je de foto's terug ziet (ook al zijn ze niet zo duidelijk) krijg je er dan geen goed gevoel bij? Komt vast wel goed, je hebt m toen niet voor niets gekozen!

Yvonnuhhh

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 44
Re: Juni 2014
« Reactie #90 Gepost op: 9 oktober 2013, 18:42:22 »
@ItsAnne Ik heb de jurk 14 september gekocht. Als ik de jurk op de foto terug zie dan denk ik wauw! Snap ook niet waarom ik dan weer twijfel. Maar ik ken mijzelf, toen wij de trouwkoets net hadden geregeld was ik eerst ook helemaal door het dolle heen en 2 weken daarna begon ik ook met twijfelen..ik denk dat het gewoon bij mij hoort altijd twijfelen..haha.

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #91 Gepost op: 27 oktober 2013, 10:43:23 »
Hi allemaal! Het is rustig hier....
In andere topics lees ik al veel, maar ben benieuwd hoe het met de voorbereidingen van iedereen gaat?

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #92 Gepost op: 27 oktober 2013, 11:13:01 »
Hier gaat alles rustig aan, vandaag met as naar een trouwbeurs :)

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #93 Gepost op: 27 oktober 2013, 14:41:48 »
O gezellig! Ben benieuwd wat je ervan vindt! Wij zijn er ook geweest. Op zich wel leuk, maar niet spectaculair. Misschien ook wel omdat wij het meeste al geregeld hebben. Veel plezier iig!

Yvonnuhhh

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 44
Re: Juni 2014
« Reactie #94 Gepost op: 27 oktober 2013, 19:01:52 »
Wij gaan 24 november naar een bruidsbeurs. Wij hebben ook al veel geregeld.
Maar moeten bijvoorbeeld nog ringen, bruidstaart, uitnodigingen, bedankjes.
Bruidstaart vind ik wel een beetje lastig, waar kies je voor...voor een echte bakker of iemand die taarten maakt voor de hobby?
Bedankjes wil ik zelf gaan maken maar heb nog geen idee wat ik precies wil. Ik hoop dat we op de bruidsbeurs wat ideeën opdoen.

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #95 Gepost op: 27 oktober 2013, 20:56:58 »
Wij hebben vorige week proef gegeten, was echt superlekker. Dj staat in optie en hebben een proefdruk van een nieuwe save the date kaart is besteld, heel benieuwd naar, zijn een beetje naar bedankjes aan het kijken en uitnodigingen enzo. Vooral met knutselen bezig. Helemaal leuk dus! Hoe is t bij jou itsanne?

CK71

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #96 Gepost op: 28 oktober 2013, 22:44:53 »
Ook hier niet heel veel meer te melden dan dat de locatie nu echt vast staat bij de gemeente...en de datum nu dus echt "echt" is, voelt ineens toch wel heel officieel, haha  :biggrin:
Verder fotografe vast gelegd, jurk gevonden (geen echte trouwjurk maar wel iets waar ik me prettig in voel), pak gevonden.
Verder heb ik het gevoel dat het nog heeeeel ver weg is en ik nog zeeen van tijd heb maar ik weet ook dat het straks ineens oud&nieuw geweest is en het dan best wel snel gaat.
Voor de ringen zijn we vorige week bij een goudsmid geweest, dat moet ik nog eens goed laten bezinken.
Taart ga ik zelf maken (ja, ik ben een hobbybakker maar mijn taarten zijn mooier dan die van de bakker  :biggrin: :biggrin: )
En natuurlijk de jurken nog voor de oudste en jongste dochter en een leuk pak voor mijn zoon!

CK71

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #97 Gepost op: 28 oktober 2013, 22:45:36 »
Oh ja, hebben jullie al een datum om in ondertrouw te gaan??

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #98 Gepost op: 29 oktober 2013, 13:10:26 »
O gezellig! Ben benieuwd wat je ervan vindt! Wij zijn er ook geweest. Op zich wel leuk, maar niet spectaculair. Misschien ook wel omdat wij het meeste al geregeld hebben. Veel plezier iig!

Het viel een beetje tegen, stonden ook maar weinig kraampjes vond ik, wel een paar leuke adresjes opgedaan voor de ringen en misschien iets gevonden voor de visagie.

Ik denk iedere keer dat ik nog veel moet regelen, maar ik kan veel via via regelen en veel hangt nog van de locatie af.
Over 2 weken weer jurken passen en vanavond bij een evetuele locatie kijken (eentje waar we iig een optie op hebben dit keer)

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #99 Gepost op: 30 oktober 2013, 21:02:28 »
Ik was de 20ste bij L&M geweest in de Ahoy, en vond het invergelijking met februari ook zwaar tegenvallen.

14 november weer jurken passen met mijn moeder in Goes (want daar verkopen ze ook Ladybird) en in Oost Souburg de laatst geziene jurk ;) Expres voor Goes gekozen, vanwege de reisafstand naar Oost Souburg.

's avonds is er bij die winkle in Oost Souburg dan nog een bruidsshow :D

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards