collapse

Auteur Topic: 2 Septemberbruiden?  (gelezen 3896 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robyn

  • Gast
2 Septemberbruiden?
« Gepost op: 26 augustus 2005, 08:59:01 »
Nou mensen, nog precies 1 week. Ben behoorlijk gestressed en heb het idee dat ik nog zoveel moet regelen. Ik besef nog helemaal niet dat ik over 1 week getrouwd ben en dat ik over 9 dagen in het vliegtuig zit. Je bent er een jaar mee bezig en dan is het in een keer bijna zover..

Hoe ver zijn jullie? En beginnen de zenuwen al een beetje toe te slaan?

Diana

  • Gast
2 Septemberbruiden?
« Reactie #1 Gepost op: 27 augustus 2005, 22:02:39 »
9 september, zenuwen heb ik helemaal niet heb er enorm veel zin in!

linda0209

  • Gast
2 Septemberbruiden?
« Reactie #2 Gepost op: 28 augustus 2005, 19:33:52 »
het is nu nog maar vijf dagen en heb nog geen zenuwen, maar we hebben dan ook nog veel te doen. misschien dat ik er gewoon geen tijd voor heb. maar de vakantie daar heb ik wel wat zenuwen voor, vooral voor het lange vliegen. 9 uur pffff. succes met de laatste voorbereidingen.

Robyn

  • Gast
2 Septemberbruiden?
« Reactie #3 Gepost op: 29 augustus 2005, 08:46:40 »
Haha, ik zit ook meer met de vakantie in mijn hoofd. Ik moet ook 9 uur vliegen en ook nog eens naar Venezuela (waar het de laatste tijd raak is met vliegtuigongelukken).

Jij ook heel veel succes!!

Diana

  • Gast
2 Septemberbruiden?
« Reactie #4 Gepost op: 29 augustus 2005, 09:41:21 »
Ik begin hem nu te knijpen :) vanacht gedroom over wat er allemaal mis kan gaan :)

Vero

  • Gast
2 Septemberbruiden?
« Reactie #5 Gepost op: 29 augustus 2005, 11:23:41 »
Ik heb juist (nog) helemaal geen zenuwen. Ik heb alles (tot in de puntjes) geregeld. Morgen nog een gesprek met de ambtenaar burgerlijke stand, donderdag met de hele familie naar de kapper en vanaf vrijdag heb ik het zo druk dat ik geen seconde meer zal overhebben om zenuwachtig te worden.
Vrijdag is Jeff jarig, zaterdag heb ik open dag op de manege en moet ik demonstratie rijden, zondag vieren we de verjaardag van de kids, maandag is Laura jarig en woensdag geeft zij haar kinderfeestje.... Ik hoop dus dat ik tussendoor nog wel even tijd heb om aan onze dag te denken.....

Diana

  • Gast
2 Septemberbruiden?
« Reactie #6 Gepost op: 29 augustus 2005, 15:02:31 »
Ik werd vanacht steeds wakker en dacht dat ik die dag ging trouwen :wink:

Robyn

  • Gast
2 Septemberbruiden?
« Reactie #7 Gepost op: 30 augustus 2005, 09:00:38 »
Het slapen vergaat mij ook steeds moeilijker. Het weerbericht is tot nu toe goed maar het kan ook nog de hele dag regenen en onweren.
Ik heb er wel heel veel zin in om mijn jurk weer aan te hebben, maar als ik dan denk aan vrijdag komen de zenuwen weer opzetten...

Diana

  • Gast
2 Septemberbruiden?
« Reactie #8 Gepost op: 30 augustus 2005, 16:28:55 »
Heb je je jurk ook thuis hangen?
Gaaf is dat he?

Robyn

  • Gast
2 Septemberbruiden?
« Reactie #9 Gepost op: 30 augustus 2005, 23:50:29 »
Hij hangt bij mijn ouders, maar dat is 3 straten verderop. Ik ga elke dag wel even kijken (en even voelen).

Vandaag hebben we de bedankjes gehaald, ze zijn echt gewelding geworden. Echt een aanrader. Morgen gaan we de ringen ophalen. En verder hebben we het zo druk de komende 2 dagen dat ik er waarschijnlijk niet eens erg in heb wanneer het vrijdag is..

WitchPower

  • Gast
2 Septemberbruiden?
« Reactie #10 Gepost op: 31 augustus 2005, 09:03:41 »
ahhhhhhhhhhhhhhh nog even en dan is het zover... geweldig!!! nou geniet nog even van de laatste dagen zo voor die tijd.. en dan HOPPAAAAAAAAAAAAAAa 2 september FEEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

linda0209

  • Gast
2 Septemberbruiden?
« Reactie #11 Gepost op: 31 augustus 2005, 10:27:01 »
gelukkig heb ik helemaal geen last van zenuwen. heb nog veel te doen. voor de bruiloft is nu alles helemaal geregeld. gelukkig. nu hoeven we alleen nog maar te genieten. en jullie?

Diana

  • Gast
2 Septemberbruiden?
« Reactie #12 Gepost op: 31 augustus 2005, 12:05:34 »
Ik ben nog aan het knutselen :)
we moeten nog de definitieve aantallen doorgeven van gasten en verder zorgen dat we goed uitgerust zijn :)

linda0209

  • Gast
2 Septemberbruiden?
« Reactie #13 Gepost op: 1 september 2005, 10:02:06 »
ja dames nog 1 dag en het is zover. is er iemand met zenuwen. heel raar maar ik heb eigenlijk helemaal geen zenuwen.
ik wens jullie allemaal een hele fijne dag morgen en geniet ervan dat zal ik ook doen.

Robyn

  • Gast
2 Septemberbruiden?
« Reactie #14 Gepost op: 1 september 2005, 14:25:53 »
Ik heb heel veel zenuwen gehad, maar ik merk dat het langzaam begint te zakken.
Ik heb er vooral erg veel zin in.

Heel veel plezier morgen!!!

monky

  • Gast
2 Septemberbruiden?
« Reactie #15 Gepost op: 1 september 2005, 14:57:15 »
Alle 2 september bruiden:
slaap lekker vannacht en heel veel plezier morgen!

En vast: GEFELICITEERD!

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
2 Septemberbruiden?
« Reactie #16 Gepost op: 1 september 2005, 16:49:57 »
Morgen is het JULLIE dag!!! Dan zijn jullie de bruid!

Alvast gefeliciteerd!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards